ویکی‌پدیا:جایزه مقاله خوب سال/۲۰۱۹

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

اولین دورهٔ جایزهٔ مقالهٔ خوب سال در سال ۲۰۱۹ اجرا شد. در این دوره، دو جایزه اعطا شد: «جایزهٔ بهترین مقالهٔ خوب ۲۰۱۸» که بابت مقالهٔ ادوار به کاربر:Huji اعطا شد و از کاربر:Kamranazad هم بابت مقالهٔ عباس میرزا تقدیر شد. «جایزهٔ بهترین گزینش مقالهٔ خوب در ۲۰۱۸» که بابت خوبیدگی مقالهٔ «عباس میرزا» به کاربر:Sa.vakilian، کاربر:Benyamin-ln، و کاربر:Alamir به طور مشترک اعطا شد.

مجری جایزه کاربر:Huji بود و هیئت داوران متشکل از این کاربران بود: کاربر:Wikimostafa، کاربر:مرتضا، کاربر:Darafsh، کاربر:Artahooei1، کاربر:Vathlu، کاربر:Benyamin-ln و کاربر:AnuJuno.

روند جایزه شامل چهار مرحله بود:

برندگان[ویرایش]

برای جایزهٔ بهترین مقالهٔ خوب سال ۲۰۱۸، هر دو مقالهٔ ادوار (توسط کاربر:Huji) و عباس میرزا (توسط کاربر:Kamranazad) به یک اندازه رأی آوردند؛ در قرعه‌کشی تصادفی، ادوار به عنوان برندهٔ اصلی انتخاب شد و عباس میرزا نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

برای جایزهٔ بهترین گمخ سال ۲۰۱۸، خوبیدگی مقالهٔ «عباس میرزا» بیشتر رأی را آورد؛ کاربرانی که در این خوبیدگی به عنوان ناظر نقش داشتند عبارت بودند از کاربر:Sa.vakilian، کاربر:Benyamin-ln، و کاربر:Alamir که هر سه مشترکاً جایزه گرفتند.