پرش به محتوا

بحث کاربر:Farshidghomlaghi: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط Farshidghomlaghi در مبحث April 2022
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Q2020 (بحث | مشارکت‌ها)
تنها هشدار: افزودن پیوندهای هرزنامه. (توینکل)
Farshidghomlaghi (بحث | مشارکت‌ها)
←‏April 2022: پاسخ
خط ۱۲۳: خط ۱۲۳:
== April 2022 ==
== April 2022 ==
[[پرونده:Ambox octagon stop.svg|30px|alt=Stop icon]] این '''تنها هشدار''' به شما است؛ اگر دوباره پیوند [[ویکی‌پدیا:هرزنامه|هرزنامه‌ای]] را در ویکی‌پدیا درج کنید، ممکن است بدون هیچ هشدار دیگری '''[[ویکی‌پدیا:قطع دسترسی|از ویرایش قطع دسترسی شوید]]'''. هرزنگاری مداوم می‌تواند منجر به ثبت شدن وبگاه شما در فهرست سیاه ویکی‌پدیا، جلوگیری از درج پیوند آن در همهٔ وبگاه‌های بنیاد ویکی‌مدیا و نسخه‌های زبانی ویکی‌پدیا و همچنین جریمه‌شدن وبگاه توسط موتورهای جستجو شود.[[رده:صفحه‌های بحث کاربری دارای اعلان‌های هبک-هرزنامه/۴/تنها هشدار|Farshidghomlaghi]]<!-- الگو:هبک-هرزنامه/۴/تنها هشدار --> [[کاربر:Q2020|Q2020]] ([[بحث کاربر:Q2020|بحث]]) ‏۱۷ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۳۸ (UTC)
[[پرونده:Ambox octagon stop.svg|30px|alt=Stop icon]] این '''تنها هشدار''' به شما است؛ اگر دوباره پیوند [[ویکی‌پدیا:هرزنامه|هرزنامه‌ای]] را در ویکی‌پدیا درج کنید، ممکن است بدون هیچ هشدار دیگری '''[[ویکی‌پدیا:قطع دسترسی|از ویرایش قطع دسترسی شوید]]'''. هرزنگاری مداوم می‌تواند منجر به ثبت شدن وبگاه شما در فهرست سیاه ویکی‌پدیا، جلوگیری از درج پیوند آن در همهٔ وبگاه‌های بنیاد ویکی‌مدیا و نسخه‌های زبانی ویکی‌پدیا و همچنین جریمه‌شدن وبگاه توسط موتورهای جستجو شود.[[رده:صفحه‌های بحث کاربری دارای اعلان‌های هبک-هرزنامه/۴/تنها هشدار|Farshidghomlaghi]]<!-- الگو:هبک-هرزنامه/۴/تنها هشدار --> [[کاربر:Q2020|Q2020]] ([[بحث کاربر:Q2020|بحث]]) ‏۱۷ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۳۸ (UTC)

:شما دخالت نکن [[کاربر:Farshidghomlaghi|Farshidghomlaghi]] ([[بحث کاربر:Farshidghomlaghi#top|بحث]]) ‏۱۷ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۲۳:۳۱ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۷ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۲۳:۳۱

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Farshidghomlaghi»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به پرسش‌های متفرقه بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ARASH PT  بحث  ‏۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۱:۰۷ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع چاپ و تبلیغات

برچسب حذف سریع به مقاله چاپ و تبلیغات افزوده شده است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

فاقد مطالب لازم و کوتاه

بر پایه معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Poya-P (بحث) ‏۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۱:۵۵ (UTC)پاسخ


ممنوعیت تبلیغ

کاربر گرامی؛ نوشتن تبلیغات یا آگهی برای محصولات، شرکت‌ها، وب‌گاه‌ها و افراد مختلف، خلاف قوانین و سیاست‌های ویکی‌پدیا است. به‌جای درج تبلیغات یا آگهی، می‌توانید مقاله‌های مرتبط با موضوعات موردعلاقه و تخصص خود را گسترش دهید.
مقاله‌ها یا نوشته‌های تبلیغاتی به‌دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که شما قانون را در ویرایش‌های اخیرتان زیرپا گذاشته‌اید. لطفاً ویکی‌پدیا چه چیزی نیست، معیارهای سرشناسی و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید، از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید. آیدین (بحث) ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۷:۲۰ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده

کاربر گرامی، مقالهٔ Farshid ghomlaghi که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است. پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند، Q2020 (بحث) ‏۱۶ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۳:۲۳ (UTC)پاسخ

راجع به خودتان مقاله ننویسید

کاربر گرامی، خوشحالم که در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید!

به نظر می‌رسد که شما در ایجاد یا توسعهٔ مطلبی راجع به خودتان در فضای مقاله‌های ویکی‌پدیا مشارکت داشته‌اید. دقت کنید که در ویکی‌پدیا نباید راجع به خودتان مقاله بسازید چرا که این کار ناقض سیاست تعارض منافع است. در ضمن، اگر سرشناس هستید، مطمئن باشید که کسی پیدا می‌شود و مطلبی دربارهٔ شما می‌نویسد. اگر هدف‌تان تنها ارائهٔ اطلاعات شخصی خود به دیگر کاربران ویکی است، لطفاً آن را در صفحهٔ کاربری خود بنویسید نه در یک مقاله. توجه کنید که حتی اگر مقاله‌ای در مورد شما هم‌اینک در ویکی موجود هست هم باید در ویرایش آن محتاط باشید، چرا که اطلاعاتی که خودتان به آن دسترسی دارید اما در منابع مستقل از شما نیامده، نباید در مقاله اضافه شود چون ناقض سیاست تحقیق دست اول خواهد بود. بهتر است در صفحهٔ بحث مقاله با دیگر کاربران وارد گفتگو شوید و موردتان را بیان کنید. اگر سؤالی داشتید، لطفاً در درخواست راهنمایی بپرسید یا در صفحهٔ بحث من پیام بگذارید. با سپاس. Q2020 (بحث) ‏۱۶ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۳:۲۳ (UTC)پاسخ

صفحهٔ کاربری مقاله‌نما

با درود. از این که در ویکی‌پدیا مشارکت می‌کنید خوشحالیم.

صفحات کاربری هم جزئی از پروژهٔ ویکی‌پدیا است و نمی‌تواند دربر گیرنده یک مقاله باشد. به نظر می‌آید صفحهٔ کاربری شما مقاله‌نما است. برای آشنایی بیشتر با سیاست‌های صفحه و فضای کاربری، ویکی‌پدیا:صفحه‌های کاربری را بخوانید.

لوردپروفو گفتگو ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۲:۳۱ (ایران) ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۰۱ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع Farshid ghomlaghi

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به Farshid ghomlaghi به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. NMasiha (بحث) ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۵۸ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع تعمیر استندهای نمایشگاهی

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

صفحه تعمیر استندهای نمایشگاهی به علت هرزنامهبودن، برای حذف در ویکی‌پدیا کاندید شده‌است. اگر علاقه به ساخت مقاله دارید لطفا از صفحه ایجاد مقاله برای یادگیری و از صفحه تمرین برای تمرین و از خودآموز برای آموختن روش مقاله نویسی استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:پرسش‌های رایج/سازمان‌ها را نیز مطالعه نمایید.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Sajbadina (بحث) ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۳۲ (UTC)پاسخ

February 2022

Warning icon خواهشمندیم به ویرایش‌های اخلالگرانهٔ خود پایان دهید. اگر به افزودن مطالب ترویجی، تبلیغی یا هرزنگاری به ویکی‌پدیا ادامه دهید ممکن است دسترسی ویرایشی‌تان قطع شود. Q2020 (بحث) ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۴:۲۱ (UTC)پاسخ

اخطار

با سلام، لطفا ویرایش تبلیغاتی بر روی مقاله آرنیک را متوقف کنید. همانطور که در مقاله نیز ذکر شده است، آرنیک یک شرکت هوانوردی آمریکایی است، ولی شما متاسفانه مطالب مقاله را کاملا حذف کرده‌اید و آنرا با محتوای تبلیغاتی یک شرکت ایرانی غیر سرشناس تغییر داده‌اید! این ویرایش‌های شما بر روی مقاله آرنیک، کاملا خرابکارانه می‌باشد و در صورت گزارش، به بسته شدن حساب کاربری شما می‌انجامد. لطفا ویرایش تبلیغاتی بر روی مقاله آرنیک را متوقف کنید و اگر اعتقاد دارید که شرکت مورد نظر شما یعنی شرکت چاپ آرنیک یک شرکت سرشناس است، می‌توانید مقاله‌ای جدید با نام جدید ایجاد کنید، نه اینکه مطالب منبع‌دار سایر مقالات را حذف کرده و مطالب شرکت دیگری را با آن جایگزین کنید. با تشکر.Ali.Allipour (بحث) ‏۹ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۴۱ (UTC)پاسخ

هشدار برای پاسخگویی

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر Q2020 (بحث) ‏۹ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۴۷ (UTC)پاسخ

با توجه به عدم پاسخگویی یا توجه به این پیام‌ها، ریسه‌ای جهت بررسی عملکرد ویرایشی شما در "تابلوی اعلانات مدیران" ایجاد شد. Q2020 (بحث) ‏۹ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۳۹ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع چاپ لارج فرمت

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

صفحه چاپ لارج فرمت به علت هرزنامهبودن، برای حذف در ویکی‌پدیا کاندید شده‌است. اگر علاقه به ساخت مقاله دارید لطفا از صفحه ایجاد مقاله برای یادگیری و از صفحه تمرین برای تمرین و از خودآموز برای آموختن روش مقاله نویسی استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:پرسش‌های رایج/سازمان‌ها را نیز مطالعه نمایید.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. اُپتيک Talk💬   ‏۹ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۲۳ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

Stop icon with clock
دسترسی ویرایش شما در ویکی‌پدیا برای ۷ روز قطع شده‌است چراکه شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را زیر پا گذاشته‌اید.
اگر فکر می‌کنید در بستن حساب کاربری شما اشتباهی رخ داده‌است، پس از مطالعه ویکی‌پدیا:راهنمای تقاضای تجدید نظر می‌توانید پایین همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیل‌تان}} را اضافه کنید. همچنین می‌توانید مدیری را که دسترسی شما را بسته، با استفاده از الگوی {{پاسخ به|نام کاربری مدیر}} باخبر کنید.

Persia ☘ ‏۱۰ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۴۲ (UTC)پاسخ

April 2022

Stop icon این تنها هشدار به شما است؛ اگر دوباره پیوند هرزنامه‌ای را در ویکی‌پدیا درج کنید، ممکن است بدون هیچ هشدار دیگری از ویرایش قطع دسترسی شوید. هرزنگاری مداوم می‌تواند منجر به ثبت شدن وبگاه شما در فهرست سیاه ویکی‌پدیا، جلوگیری از درج پیوند آن در همهٔ وبگاه‌های بنیاد ویکی‌مدیا و نسخه‌های زبانی ویکی‌پدیا و همچنین جریمه‌شدن وبگاه توسط موتورهای جستجو شود. Q2020 (بحث) ‏۱۷ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۳۸ (UTC)پاسخ

شما دخالت نکن Farshidghomlaghi (بحث) ‏۱۷ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۲۳:۳۱ (UTC)پاسخ