پرش به محتوا

بحث کاربر:سنگلج: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۵ سال پیش توسط Behzad39 در مبحث قطع دسترسی دوم
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
سنگلج (بحث | مشارکت‌ها)
خنثی‌سازی ویرایش 25058924 توسط Pirehelokan (بحث) در بحث من چیزی ننویس
برچسب: خنثی‌سازی
خط ۱۰۵: خط ۱۰۵:


:{{پینگ|Huji}} خیر. به هیچ عنوان اینگونه نیست که شما می فرمایید. من دچار سوء برداشت نشده ام. اصلا کاربر فحاش بحثی با من نداشته که بخواهد حرف من را خنده دار بداند. [https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=%D8%A8%D8%AD%D8%AB_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1:%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF_%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%88%D9%86%D8%AF&diff=24789836&oldid=24779689 این لینک صفحه بحث کاربر احمد گرواند است] که در آنجا (یعنی در صفحه بحث آقای احمد گرواند، کاربر فحاش ضمن حمله شخصی به آقای احمد گرواند، به قوم لک هم توهین کرده). شما پایین لینک و آخرین بحث این لینک را ببینید، در آنجا فحش را مشاهده می کنید. اصلا چرا این کار را بکنیم؟ من شما را دقیقا در همانجا که فحش درج شده پینگ خواهم کرد. اینطور بهتر نیست؟ در محل درج فحاشی در صفحه بحث کاربر شما پینگ شدید. به صفحه بحث[[کاربر:احمد گراوند]]، به آخرین بحث در صفحه بحث مراجعه کنید. [[کاربر:آگران|آگران]] ([[بحث کاربر:آگران|بحث]]) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۴۴ (UTC)
:{{پینگ|Huji}} خیر. به هیچ عنوان اینگونه نیست که شما می فرمایید. من دچار سوء برداشت نشده ام. اصلا کاربر فحاش بحثی با من نداشته که بخواهد حرف من را خنده دار بداند. [https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=%D8%A8%D8%AD%D8%AB_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1:%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF_%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%88%D9%86%D8%AF&diff=24789836&oldid=24779689 این لینک صفحه بحث کاربر احمد گرواند است] که در آنجا (یعنی در صفحه بحث آقای احمد گرواند، کاربر فحاش ضمن حمله شخصی به آقای احمد گرواند، به قوم لک هم توهین کرده). شما پایین لینک و آخرین بحث این لینک را ببینید، در آنجا فحش را مشاهده می کنید. اصلا چرا این کار را بکنیم؟ من شما را دقیقا در همانجا که فحش درج شده پینگ خواهم کرد. اینطور بهتر نیست؟ در محل درج فحاشی در صفحه بحث کاربر شما پینگ شدید. به صفحه بحث[[کاربر:احمد گراوند]]، به آخرین بحث در صفحه بحث مراجعه کنید. [[کاربر:آگران|آگران]] ([[بحث کاربر:آگران|بحث]]) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۴۴ (UTC)

== قطع دسترسی دوم ==

سلام بر شما و شب شما بخیر، همکار گرامی شما به علت چند حمله شخصی و عدم استفاده از فرصتی که به شما برای عذرخواهی دادم ([[ویژه:تفاوت/25101414]]) دوباره اقدام به حمله شخصی کردید([[ویژه:تفاوت/25101877]]). حساب شما به مدت یک هفته بسته شد. امیدوارم پس از بازگشت روش خود را اصلاح کنید.--<span style="font-family:times; text-shadow: 0 0 .11em #6af; font-size:12.1pt">[[User:Behzad39|Behzad39]] <small>([[User talk:Behzad39|بحث]])</small></span> ‏۲۳ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۱۷ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۳ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۱۷

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «سنگلج»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به پرسش‌های متفرقه بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Hamid Hassani (بحث) ‏۱۹ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۵۶ (UTC)پاسخ

خوش آمدید

دوست عزیز، ورود شما دوست و همکار تازه‌وارد و تازه‌کار را به دانشنامۀ ویکیپدیا خوش آمد می‌گویم. لطفاً از برچسب‌زنی‌های بی‌دلیل خودداری کنید. شما برای چندین تن از چهره‌های ادبی و سیاسی بسیار سرشناس برچسب عدم سرشناسی زده‌اید. جالب است که همۀ ویرایش‌هایتان هم به صفحات مربوط به کردها مربوط می‌شود. لطفاً از انجام چنین اقدامات نسنجیده‌ای خودداری کنید. البته برخی از موارد برچسب بهبود منبع درست و بجا بود،‌ اما شکل انجام آن که با عدم سرشناسی همراه شده‌بود، این شبهه را ایجاد می‌کند که شما به طور یکجانبه مشغول برچسب زنی هستید. به عنوان یک کاربر قدیمی مؤظف بودم این مسئله را به شما یادآوری کنم و بیشتر ویرایش‌های شما را واگردانی کنم. امیدوارم زین پس در ویرایش‌هایتان دقت کافی مبذول دارید. سپاس و احترام.پەڕاو (بحث) ‏۲۰ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۱۷ (UTC)پاسخ

لطفاً توجه کنید

درود. شما علیرغم تازه‌کاری روی یکسری مقالات مرتبط با یک قومیت خاص ویرایش انجام می‌دهید و روی مقالاتی که اغلب قدیمی است، برچسب عدم سرشناسی و غیره می‌زنید که جای تأمل و بررسی دارد. پیشنهاد می‌کنم به جای این روند به بهبود همان مقاله‌ها کمک نمایید. همچنین خلاصه ویرایش محلی برای بیان نکات و نظرات نیست و مثل این نمونه لطفاً تکرار نکنید. موفق باشید. Poya-P (بحث) ‏۲۰ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۵۱ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند مورد توجه نمایید.

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را چاپ نمی‌کند (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هر آنچه در ویکی‌پدیا می‌آید باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به‌چالش‌کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:اثبات‌پذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نمی‌توانند شامل هرگونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ شده به گونه‌ای باشند که در کنار همدیگر دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به تنهایی و به وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وب‌گاهی به عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست؛ برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
هر گونه سؤال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند.

N.badihi (بحث) ‏۲۱ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۶:۵۴ (UTC)پاسخ

هشدار خرابکاری

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

N.badihi (بحث) ‏۲۱ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۶:۵۴ (UTC)پاسخ

دومین هشدار خرابکاری برای شما

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود، خواهشمندیم که دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

پەڕاو (بحث) ‏۲۲ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۰۴ (UTC)پاسخ

هشدار خرابکاری

درود بر شما. تغییرات بزرگ و حذف‌های بخش‌های گسترده‌ای از مقالات قدیمی و تحریف نقل قول منابع (مثل این) و یا برچسب عدم سرشناسی به مقالات قدیمی مختلف به بهبود ویکی‌پدیا کمک نمی‌کند. لطفا ویرایش‌هایتان را براساس رهنمون‌ها انجام دهید. سپاسگزارم. Pirehelokan (بحث) ‏۹ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۱۸ (UTC)پاسخ

لطفا با یک حساب کاربری در صفحه بحث بنده هشدار بگدارید. اگر شما آگاه به زبان شناسی بودید می دانستید گورانی در رده زبان های کردی تقسیم بندی نمی شود. سنگلج (بحث) ‏۹ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۴:۲۱ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

Stop icon with clock
دسترسی ویرایش شما در ویکی‌پدیا به‌مدت ۱ هفته قطع شده‌است چراکه شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را با توهین در ویژه:تفاوت/25022799 زیر پا گذاشته‌اید.
اگر فکر می‌کنید در بستن حساب کاربری شما اشتباهی رخ داده‌است، پس از مطالعه ویکی‌پدیا:راهنمای تقاضای تجدید نظر می‌توانید پایین همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیل‌تان}} را اضافه کنید. همچنین می‌توانید مدیری را که دسترسی شما را بسته، با استفاده از الگوی {{پاسخ به|نام کاربری مدیر}} باخبر کنید.

حجت/بحث ‏۱۲ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۰:۰۶ (UTC)پاسخ

@Huji: عجب! پس ایشان به یک کاربر توهین شخصی کرده! میشود شما جناب حجت بفرمایید چرا به این توهین آشکار به یک قوم که من سه بار در صفحه یتان خواستم به آن رسیدگی کنید، توجه و اقدامی نکردید؟ کاربر علاوه بر توهین مستقیم به قوم لک اعتراف به زاپاس بازی هم کرده بود و ده ها ویرایش اخلالگرانه داشت! به نظر می رسد شما در ویکی پدیا جانبدارانه عمل می کنید. من کاری به این موضوع ندارم که تخلف کاربر سنگلچ گرامی چیست. ولی جر و بحثی که این کاربر با یک کاربر قومگرا داشته، با توهینی که من در بالا لینکش را به بحث پیوند دادم قابل قیاس نیست. آخرین بار در صفحه بحث خودتان به جای رسیدگی به شکایات من به من گفتید « نمیشود پشت دیگران سنگر بگیرید»! آخر این هم شد کنش یک مدیر؟ الان من طرف شما هستم. می دانم در افتادن با مدیرانی که صاحب دسترسی پنهانگر هم هستند، سخت است و در نهایت به بسته شدن حساب کاربرای ام می انجامد. اما ارزشش را دارد. اینکه آدم در هر جا، حتی در ویکی پدیای فارسی که سکوی پرتاب قومگرایان تجزیه طلب و فحاش شده، از حق دفاع کند و در مقابل ظلم و باند بازی دشمنان این مملکت کوتاه نیاید. شما دارید به صورت هدفمند از کاربران قومیت گرای پانکُرد که کاری جز فحاشی به اقوام لر و لک و حتی فارسی زبانان ندارند، جانانه دفاع می کنید! بار آخر گفتم که دیگر به صفحه شما نخواهم آمد و بحثی با شما ندارم و سر حرفم هم هستم. اما اینجا صفحه یک کاربر دیگر است. مطمئن باشید این توهینی که در ویکی پدیای فارسی به قوم لک شده و مدیران ویکی پدیای فارسی با کاربر فحاش برخورد نکرده اند، موضوعی نیست که من به سادگی از کنار آن بگذرم و این مساله از مجاری دیگری پیگیری خواهد شد. راستی یک مورد دیگر؛ من کاربر بی ادبی نیستم که بدون سلام و درود بحثی را با کسی آغاز کنم و بی ارادت بحث را با او تمام کنم. منتها این شامل شما نمیشود . شما بعد از اینکه در ویکی پدیای فارسی مدیر شدید و به دسترسی پنهانگر رسیدید، حتی جواب سلام مردم را هم نمی دهید. من هم به کسی که جواب سلام ندهد سلام نمی کنم و اراتمند کسی نخواهم بود که به من ارادت نداشته باشد. احترام یک جاده دو طرفه است. قرار نیست مدیر ویکی پدیا اینجا بر من حکومت مجازی کند. در نهایت تخلف مدیران، ناظران و دیوانسالاران هم قابل پیگیری است. همه چیز قابل پیگیری است آگران (بحث) ‏۱۴ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۰۶ (UTC)پاسخ
@آگران: ۱) به من تهمت نزنید.
۲) اگر کسی به شما یا قومتان توهین کرد، جوابش را با توهین ندهید. سعی کنید آرام راهنمایی‌اش کنید و اگر جواب نداد در تام گزارش کنید.
۳) این قدر دنبال ظالم نباشید و در جستجوی عدالت نباشید. هدف ما در ویکی‌پدیا عدالت نیست، حفظ دانشنامه‌است. — حجت/بحث ‏۱۴ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۵۴ (UTC)پاسخ
@Huji: اتفاقا جوابش را ندادم؛ حتی یک کلمه. و به جای پاسخ دادن به کاربر زاپاس فحاشی که در حد پاسخگویی نیست، به تابلو اعلان مدیران مراجعه کردم و موضوع را در آنچا پیگیری کردم. پس از آن کاربر اینبار به زاپاس بازی هم اعتراف کرد و باز هم برخوردی با او نشد. اقدام به پاکسازی فحاشی ها و تابلو اخطار ویرایش های اخلالگرایانه اش کرد باز هم کسی با او برخوردی نکرد. دو بار با ارجاع لینک توهین، از شما پرسیدم که چرا به تخلفات این کاربر رسیدگی نمی کنید و شما پاسخی در این مورد به من ندادید. من نه به دنبال پیدا کردن ظالم در ویکی پدیا هستم و نه به دنبال عدالت ویکی پدیایی! درست است که قانونی در مورد عدالت در ویکی پدیا نوشته نشده، اما در مورد زاپاس بازی، فحاشی، نفرت پراکنی قومی و ... قوانینی لحاظ شده. همانگونه که شما به خاطر جر و بحث کاربر محترم سنگلچ با یک کاربر قومگرا، دسترسی ویرایشی ایشان را به مدت یک هفته بستید. اما توهین مستقیم و رکیک یک کاربر به یک قوم برای شما مهم نیست و شما به من می گویید: «اگر کسی به شما یا قومتان توهین کرد» و ...! آفرین بر شما! فقط قوم من؟! خب این قوم که در ایران است و طبیعتا این توهینها نباید برای شما عادی باشد! اما برای شما عادیست! چرا؟ چون شما اصلا خود را متعلق به این سرزمین نمی دانید و فقط از اعتبار زبان فارسی برای خودتان قدرتی مجازی در ویکی پدیا به وجود آورده اید! هر جا که منافع قومگرایان کُردگرا باشد شما سریعا به نفع منافعشان وارد عمل میشود، و هر جا که بحث توهین به قوم لک یا لر باشد، آن وقت لکها میشوند قوم من و بیگانه با شما! خب معلوم است ریشه این تفکر در کجاست! قطعا اگر کاربری به این شیوه رکیک به قوم کُرد توهین می کرد شما حسابش را بی پایان می بستید و البته باید هم. اما مشکل من این است که فقط توهین به قوم کُرد در ویکی پدیا شامل قوانین صحیح مربوط به نفرت پراکنی قومی میشود. اما توهین به اقوامی چون لک یا لر آزاد است و کاربر فحاش می تواند با خیال راحت به ویرایش های اخلالگرایانه و فحاشی ها و قانون شکنی هایش در ویکی پدیا ادامه دهد! آگران (بحث) ‏۱۴ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۲۴ (UTC)پاسخ
نه، توهین به اقوام هم آزاد نیست. به جای این که این قدر آتشی باشید و به من بپرید، پیوند تفاوت نشان بدهید از توهین‌های قومی آن کاربر دیگر. — حجت/بحث ‏۱۴ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۲۸ (UTC)پاسخ
@Huji: حتما. چون در بایگانی هاست می گردم و لینکها و تفاوتها را برای شما ارسال می کنم. هر چند که در تابلو اعلان مدیران من و یک ویکی بان دیگر تخلفات این کاربر را گزارش کرد و شما باید بررسی می کردید. آگران (بحث) ‏۱۴ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۴۳ (UTC)پاسخ
@Huji: و دوم اینکه: شما فرمودید هدف اصلی شما حفظ دانشنامه است. این درست. اما مطمئن باشید با این شیوه حتی ویکی پدیای فارسی هم قادر به بقاء نخواهد بود و سقوط خواهد کرد. ممکن است ویکی پدیا تا ابد بماند و روز به روز به مقاله هایش اضافه شود، اما در گذر زمان به یک دانشنامه بی اعتبار تبدیل خواهد شد و دیگر کسی به آن اعتناء نخواهد کرد. تا همینجا هم ویکی پدیای فارسی اعتباری را که در سالهای گذشته داشته، دیگر ندارد. چون سرشناسی ها بر اساس روابط احراز میشوند نه بر مبنای ضوابط، هر کسی حتی بدون داشتن حساب کاربری می تواند مقاله ها را ویرایش کند، به سکوی پرتاب قومگرایان و جدایی طلبان و کسانی که می خواهند در قرن بیست و یکم مرز جدید قومی ایجاد کنند و کشور نقلی تشکیل دهند تبدیل شده، رفته رفته می رود تا به یک شبکه اجتماعی تبدیل شود و اعتبار دانشنامه ای خود را از دست دهد و ده ها مورد دیگر. آگران (بحث) ‏۱۴ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۴۰ (UTC)پاسخ
@Huji: بایگانی تخلفات پی در پی کاربر کاربر:Farid 1982

و اما؛ تا اینجای کار شما علی رغم اینکه تخلفات این کاربر توسط من و یکی از ویکی بانان به تابلوی اعلان مدیران/نوامبر ۲۰۱۸ ارسال شده، و من خود نیز در حاشیه یک بحث دیگر تخلف و فحاشی این کاربر را در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۵۲ (UTC) به عرض شما رساندم، شما هیچ اقدامی برای برخورد با کاربر خاطی نکردید. مهم اینکه من در اینجا خواهان پیگیری مجدد تخلفات این کاربر نیستم. چرا که یک روز پس از اینکه تخلفات کاربر خاطی را در صفحه بحثتان به اطلاع شما رساندم و شما رسیدگی نکردید، در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۳۷ (UTC)، یکی از مدیران محترم به نام سید مرتضا با ارسال آخرین اخطار به کاربر خاطی، به او هشدار داد که از بابت توهین قومی اش عذرخواهی کند(که البته نکرد و مهم هم نیست و من هم نیازی به عذرخواهی ندارم و این را در شان خود نمی دانم که کسی از من عذرخواهی کند) و همین مدیر همزمان از بنده هم تقاضا کرد که تلخی نکنم و این بحث را خاتمه دهم، تا مدیران محترم یک فرصت دیگر هم به کاربر بدهند تا در رفتار خود تجدید نظر کند و بتواند در فضای دانشنامه فعالیت سالم تری را دنبال کند و بنده هم با جان و دل تصمیم و نظر سید مرتضا را پذیرفتم و تصمیم ایشان را به حساب حسن نیت برای جلوگیری از کدورتها در بین کاربرانی که هر کدام ممکن است وابسته به یک قومیت باشند گذاشتم. و حالا هم بحث من تازه کردن بحث های بی ارزش گذشته که فقط وقت شما و من و دیگر عزیزان را هدر می دهد نیست. بحث من این است که چرا شما در آن زمان به فحاشی های این کاربر رسیدگی نکردید، اما کاربر سنگلچ که فقط گفت بالای چشمان زیبای یک کاربر قومگرا که گرایشات ناسیونالیستی کُردی دارد یک کمان ابروی زیبا هم هست، حساب ایشان را به مدت یک هفته بستید؟ مشکل این است که شما در بسیاری از موارد جانب ناسیونالیستهای کُرد را می گیرید؟ چرا شما جانب ناسیونالیستهای کُرد که تمام مقاله ها، ویرایشها، منبع دهی ها و نظراتشان مغرضانه است را می گیرید؟ البته منظور من این نیست که شما چون خودتان کرد هستید از ناسیونالیستهای کُرد دفاع می کنید. من غیب گو نیستم که بدانم شما کرد هستید یا نه. کرد بودن شما یا کرد نبودنتان هم تاثیری در اصل ماجرا ندارد؛ مواضعتان مهم است. مواضع! مساله این است. اینها پرسشهای من است. البته مجبور نیستید به من پاسخ دهید. آگران (بحث) ‏۱۴ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۱۲ (UTC)پاسخ

.@آگران: ممنونم از حمایتتون دوست جان. اما حقیقت تلخ همینه. خودنوشته این کاربر هتاک و فحاش فریاد شیری یا Pirehelokan همون لحظه باید حذف میشد. خواستم بر اساس ذهنیتی که از قبل ذهنم بود درباره این کاربر و زاپاس بازی و هتاکی گسترده اش که در بخش درخواست بازرسی کاربر بود درخواست بدم دیدم تاریخچه به کلی محو شده. همون هتاکی ها توسط زاپاس های آندریاس کپکه و هاتس پیتر فلیک و ...از سوی این کاربر. البته این کاربر وارده چگونه دم به تله نده و چیزی که واقعا جالب اینکه حساب اصلی هیچ وقت توسط دوستاش بازرسی نمیشه. ما نهایت دو سه نفر کاربر فعال کرد داشته باشیم و کرمانشاهی ناسیونالیست یک نفر. حرف زدن ما مثل آب تو هاون کوبیدنه. سنگلج (بحث) ‏۱۴ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۳:۱۲ (UTC)پاسخ

@آگران: صبور باشید، بررسی می‌کنم. — حجت/بحث ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۰:۰۲ (UTC)پاسخ
@Huji: ببخشید! قصدم دخالت در تصمیمات شما نیست اما میشود بپرسم چه چیز را بررسی می کنید؟ اگر منظورتان بررسی فحاشی کاربر خاطی است، همانگونه که در بالا هم عرض کردم این موضوع با پادرمیانی یکی از مدیران محترم تمام شد و چون آن مدیر از بنده تقاضا کرد که به کاربر خاطی فرصتی داده شود تا شاید در رفتارش تجدید نظر کند و در ویکی پدیا فعالیت سالمی را آغاز کند، بنده هم از شکایتم صرفنظر کردم. اگر در بحث قبلی ام بایگانی ها را برای شما فرستادم به این دلیل نبود که تقاضای بررسی مجدد دارم(در بالا هم به عرضتان رساندم). بلکه از آن جهت بود که شما از من خواستید تا پیوند تفاوت را برای شما ارسال کنم تا شما اقدام کنید. من برای اثبات ادعاهای خودم پیوندها را برای شما ارسال کردم نه برای به جریان انداختن موضوعی که قبلا تمام شده. اما حال که شما می خواهید بررسی کنید، پیشنهاد من این است که ریشه را بخشکانید( هر چند که واقعا سخت است خشکاندن کل ریشه ها در ویکی پدیا و غیر ممکن؛ اما تا حد ممکن) با علت برخورد کنید. با کسانی برخورد کنید که ویکی پدیا را با جاهای دیگر اشتباه گرفته اند. وگرنه، با بستن یک کاربر، باری از دوش دانشنامه برداشته نمیشود. کاری ندارد، طرف می رود با یک موبایل یک کاربر دیگر میسازد و باز با اخلالگری فضای دانشنامه را مسموم می کند. آگران (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۰:۵۶ (UTC)پاسخ

@آگران: این را بررسی می‌کنم که آیا ادعای شما درست است یا نه. لینک‌هایی را که فرستادید بررسی می‌کنم.

مثلاً آن بالا گفتید «... توهین آشکار به یک قوم که من سه بار در صفحه یتان خواستم به آن رسیدگی کنید، توجه و اقدامی نکردید؟» من به این پیوند نگاه کردم و متنش حاوی هیچ توهینی به هیچ قومی نیست. تنها جایی از متن که از حاشیهٔ ادب دور است این است که حرف شما (شخص، نه قوم) را خنده‌دار نامیده‌اند که این هم مصداق «توهین آشکار به یک قوم» نیست. نتیجه می‌گیرم که شما دچار سوء برداشت هستید. — حجت/بحث ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۳۳ (UTC)پاسخ

@Huji: خیر. به هیچ عنوان اینگونه نیست که شما می فرمایید. من دچار سوء برداشت نشده ام. اصلا کاربر فحاش بحثی با من نداشته که بخواهد حرف من را خنده دار بداند. این لینک صفحه بحث کاربر احمد گرواند است که در آنجا (یعنی در صفحه بحث آقای احمد گرواند، کاربر فحاش ضمن حمله شخصی به آقای احمد گرواند، به قوم لک هم توهین کرده). شما پایین لینک و آخرین بحث این لینک را ببینید، در آنجا فحش را مشاهده می کنید. اصلا چرا این کار را بکنیم؟ من شما را دقیقا در همانجا که فحش درج شده پینگ خواهم کرد. اینطور بهتر نیست؟ در محل درج فحاشی در صفحه بحث کاربر شما پینگ شدید. به صفحه بحثکاربر:احمد گراوند، به آخرین بحث در صفحه بحث مراجعه کنید. آگران (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۴۴ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی دوم

سلام بر شما و شب شما بخیر، همکار گرامی شما به علت چند حمله شخصی و عدم استفاده از فرصتی که به شما برای عذرخواهی دادم (ویژه:تفاوت/25101414) دوباره اقدام به حمله شخصی کردید(ویژه:تفاوت/25101877). حساب شما به مدت یک هفته بسته شد. امیدوارم پس از بازگشت روش خود را اصلاح کنید.--Behzad39 (بحث) ‏۲۳ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۱۷ (UTC)پاسخ