رندی سوج

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
رندی سوج
نام تولدRandy Mario Poffo
زاده۱۵ نوامبر ۱۹۵۲[۱]
کلمبوس، اوهایو، ایالات متحده آمریکا
درگذشته۲۰ مهٔ ۲۰۱۱ (۵۸ سال)
کشتی‌گیری حرفه‌ای
نام(های) رینگRandy Poffo[۱]
Randy Savage[۱]
The Spider[۱][۲][۳]

The Big Geno[۱][۲][۳]
The Macho Man[۱]
The

Bonesaw[۱]

The Macho King[۱]
Mr. Madness[۱]
Destroyer (Lexington)[۱]
Executioner (ICW)[۱]
قد۶ ft ۲ in (۱٫۸۸ m)[۲]
وزن۲۳۷ پوند (۱۰۸ کیلوگرم)[۲]
معرفیساراسوتا، فلوریدا[۲]
مربیAngelo Poffo[۲]
آغاز1973[۴][۵]
بازنشستگی2000[۱]

رندی پوفو متولد (15 نوامبر 1952 -درگذشته 20 می 2011) ، که با نام حرفه ای خود رندی سوج شناخته می شد ، یک کشتی گیر حرفه ای آمریکایی ، بازیگر ، رپر و نویسنده آمریکایی بود که به خاطر زمان خود در فدراسیون جهانی کشتی (WWF) مشهور بود. و بعداً کشتی های قهرمانی جهان (WCW). معروف ترین نام مستعار وی "ماچو من در دنیای کشتی کج معروف بود.

زندگی شخصی[ویرایش]

سوج در سال 1984 با الیزابت هولت ، معروف به خانم الیزابت ، ازدواج کرد. آنها در سال 1992 طلاق گرفتند. در ماه مه 2010 ، ساویج با باربارا لین پین ازدواج کرد ، که تری فانک به عنوان "دلبند دبیرستان" وی توصیف کرده بود .

سالها بود که سوج و هالک هوگان با هم اختلاف داشتند و دوباره دوستی دوباره و خاموشی داشتند. به گفته هوگان ، جیمی هارت ، و برادر سوج لنی ، این دو اندکی قبل از مرگ وی آشتی کردند.

درگذشت[ویرایش]

صبح روز 20 مه 2011 ، سوج در 58 سالگی درگذشت و پس از حمله قلبی ناگهانی در حالی که به همراه همسر خود در سمینول ، فلوریدا رانندگی می کرد ، در سن 58 سالگی درگذشت . و کنترل جیپ وانگلر را از دست داد و به یک درخت برخورد کرد.

گزارش های اولیه از مرگ سوج نشان می دهد که وی در این تصادف کشته شده است ، هنگامی که ، در حقیقت ، او و همسرش کمربند ایمنی بسته بودند و فقط در این سانحه جراحات جسمی جزئی داشتند. کالبد شکافی انجام شده توسط مطب پزشک معالج شخصی خود نشان داد که وی دارای بیماری بزرگ شده قلبی و پیشرفته عروق کرونر بوده است. داروهای یافت شده در سیستم بدنی وی شامل یک داروی ضد درد مسکن و مقدار کمی الکل بود. سوج هرگز به دلیل مشکلات قلبی تحت درمان قرار نگرفت و هیچ مدرکی مبنی بر آگاهی از وضعیت قلب وی وجود نداشت. علت مرگ رسماً به عنوان بیماری قلبی آترواسکلروتیس رد شد

جسد سوج پس از اینکه سوزانده شد خاکستر او را در زیر درخت مورد علاقه خود در لارگو ، فلوریدا ، در نزدیکی گ مادرش قرار دادند. ده روز قبل از مرگ وی ، از برادرش خواسته بود که خاکستر سگ خود را در همان نقطه بریزد.

افتخارات و قهرمانی[ویرایش]

در سال 2015 او یکی از تالار مشاهیر دبلیو دبلیو ای شد. او دوبار قهرمان دبلیو دبلیو اف قهرمانی بین قاره ای و کینگ او د رینگ سال 1987 شده است ب عنوان قهرمانی ها و مقام می‌توان اسم برد.

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰۰ ۱٫۰۱ ۱٫۰۲ ۱٫۰۳ ۱٫۰۴ ۱٫۰۵ ۱٫۰۶ ۱٫۰۷ ۱٫۰۸ ۱٫۰۹ ۱٫۱۰ ۱٫۱۱ "Randy Savage's Profile". Online World of Wrestling. Retrieved 2008-05-01. خطای یادکرد: برچسب <ref> نامعتبر؛ نام «OWOW» چندین بار با محتوای متفاوت تعریف شده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  2. ۲٫۰ ۲٫۱ ۲٫۲ ۲٫۳ ۲٫۴ ۲٫۵ "Randy Savage's alumni profile". WWE. Retrieved May 20, 2013.
  3. ۳٫۰ ۳٫۱ ""Macho Man" Randy Savage's Professional Wrestling Hall of Fame bio". Professional Wrestling Hall of Fame and Museum. Archived from the original on 5 June 2011. Retrieved May 21, 2011.
  4. "Randy Savage's Bio". Accelerator's Wrestling Rollercoaster. Retrieved 2008-05-01.
  5. "Randy Savage's Profile". Gerweck.net. Archived from the original on 15 April 2008. Retrieved 2008-05-01.
  • مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Randy Savage». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۱۹ اوت ۲۰۱۴.
  • «Randy Savage». دریافت‌شده در ۱۹ اوت ۲۰۱۴.[پیوند مرده]

پیوند به بیرون[ویرایش]