بحث کاربر:Zabikn7

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نسخه‌ای که می‌بینید نسخه‌ای قدیمی از صفحه است که توسط Q2020 (بحث | مشارکت‌ها) در تاریخ ‏۱ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۵۳ ویرایش شده است. این نسخه ممکن است تفاوت‌های عمده‌ای با نسخهٔ فعلی داشته باشد.


آخرین نظر: ۴ ماه پیش توسط Q2020 در مبحث حذف دسترسی گشت خودکار

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Zabikn7»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. دیهیم /بحث ‏۹ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۴۱ (UTC)

ذبیح‌الله کوهکن به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، ذبیح‌الله کوهکن، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. دیهیم /بحث ‏۹ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۴۱ (UTC)

چگونگی نوشتن مقاله‌ای که حذف نشود

سلام. اگر قصد دارید مقاله‌ای پیرامون یک شخص یا موضوعی دیگر بنویسید که آن شخص خودتان نیستید یا با آن موضوع ارتباط مستقیمی ندارید، می‌توانید مراحل زیر را برای ایجاد مقاله طی کنید:

۱) موضوعی را انتخاب کنید که سرشناسی آن به‌واسطهٔ گفتگوهایی در مورد آن در منابع معتبر و مستقل از موضوع تصدیق شده‌باشد.
۲) هر تعداد منابع خبری یا آکادمیک شناخته‌شده و منتشرشده به‌صورت حرفه‌ای که می‌توانید بیابید را جمع‌آوری کنید. گوگل بوکز مرجع خوبی برای این کار است. علاوه بر این، اگرچه نتایج موتورهای جستجو خود منبع نیستند، اما می‌توانید از میان آن‌ها منابعی را بیابید. فقط به‌یاد داشته‌باشید که این منابع باید خبری یا آکادمیک شناخته‌شده و منتشرشده به‌صورت حرفه‌ای باشند.
۳) تنها بر روی منابعی تمرکز کنید که متعلق یا وابسته به موضوع مورد نظر شما نیستند، اما همچنان به‌طور ویژه‌ای به موضوع پرداخته‌اند و موضوع را به‌طور عمیقی مورد بررسی قرار داده‌اند (تنها به آن «اشاره» نکرده‌اند). اگر دست کم سه مورد از این گونه منابع را در دست ندارید، موضوع مورد نظر هنوز سرشناس نیست و تلاش برای نوشتن مقاله‌ای در مورد آن در این مقطع زمانی احتمالاً ناموفق خواهد بود.
۴) مطالب منابعی که پس از گام سوم باقی می‌مانند را خلاصه‌نویسی کنید و در انتهای متنی که نوشته‌اید به آن‌ها ارجاع دهید. شاید بهتر باشد که این کار را به‌جای نرم‌افزارهایی مانند مایکروسافت ورد یا لیبره‌آفیس، در نرم‌افزاری با قالب‌بندی کم/بدون قالب‌بندی نظیر نوت‌پد یا نوت‌پد++ انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که چکیده‌ای که نوشته‌اید حاوی بیان ساده‌ای از واقعیات باشد و به‌گونه‌ای نوشته شده‌باشد که حتی شخصی که از موضوع مقاله متنفر است نیز بتواند با آن موافقت کند.
۵) چکیده‌هایی که با یکدیگر هم‌پوشانی دارند را در صورت امکان با یکدیگر ترکیب کنید (بدون این که به بیانی جدید که هیچ‌یک از منابع از آن پشتیبانی نمی‌کنند برسید) و هرجا که لازم بود، یادکردها را دوباره تکرار کنید.
۶) برای این که مطمئن شوید متن شما ناقض قانون حق تکثیر یا سرقت ادبی نیست، کل متن را یک‌بار بازنویسی کنید.
۷) برای ایجاد مقاله از ایجادگر مقاله استفاده کنید.
۸) با استفاده از منابعی که در گام سوم جمع‌آوری کرده‌اید، مقالهٔ خود را گسترش دهید (اما مطمئن شوید که هر منبع برای پوشش بیش از نصف متن مقاله به‌کار نرفته‌باشد و همچنین دقت کنید که منابع غیرمستقل و وابسته به موضوع کمتر مورد استفاده قرار گرفته‌باشند تا دیدگاه بی‌طرف به‌خوبی در مقاله برقرار باشد).

انجام هر کاری خارج از فرایندی که در بالا ذکر شد، می‌تواند به عدم تأیید مقالهٔ شما و حذف آن منجر شود.

اگر می‌خواهید مقاله‌ای دربارهٔ خودتان یا شخص یا موضوع دیگری که با آن ارتباط دارید (مانند یکی از دوستان، اعضای خانواده یا تجارت خودتان) بنویسید، مراحلی که باید دنبال کنید متفاوت هستند:

۰) اگر موضوع واقعاً سرشناس بود، لازم نبود که شما این مقاله را بنویسید. به‌یاد داشته‌باشید که کلیت مقاله‌ها تحت مالکیت موضوع مقاله یا نگارندهٔ آن نیست، بلکه مالکیت آن متعلق به اجتماع ویکی‌پدیا است. اگر نمی‌خواهید اشخاص دیگر در مورد شما چیزی بنویسند، پس نوشتن مقاله‌ای در مورد خودتان ایدهٔ خوبی نیست.
۸الف) اگر مقاله تأیید شد، دیگر آن را ویرایش نکنید و به‌جای آن در صفحهٔ بحث مقاله یک درخواست ویرایش بنویسید.
۸ب) اگر مقاله رد شد، دلیلی نیز برای رد شدن آن ارائه می‌شود. آن دلیل را با دقت مطالعه کنید. اگر در دلیل ارائه‌شده پیوندی وجود داشت، آن پیوندها را هم باز کنید و صفحه‌های پیوندشده را هم مطالعه کنید. —دیهیم /بحث ‏۹ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۴۲ (UTC)

سرشناسی

کاربر گرامی، برای مقالهٔ اخیرتان ممکن است نیاز به احراز سرشناسی داشته باشید. لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی، منابع اثبات‌کنندهٔ سرشناسی موضوع را به مقاله بیفزایید. همچنین مطالعهٔ هر یک از موارد زیر می‌تواند به شما در سرشناسی موضوع‌های مختلف کمک کند:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.

نکته: در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً وپ:سرشناسی را مطالعه کنید. Miha2020 (بحث) ‏۲۸ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۴۵ (UTC)پاسخ

May 2022

لطفاً دیگر مطالب بدون منبع را به مقالات اضافه نکنید، همانند مطالبی که به باشگاه فوتبال ماشین‌سازی تبریز اضافه کردید. این کار با سیاست‌ها و رهنمودهای اثبات‌پذیری ویکی‌پدیا مغایرت دارد.
اگر به اضافه کردن مطالب بدون منبع به مقالات ادامه دهید، ممکن است قطع دسترسی شده و دیگر نتوانید در ویکی‌پدیا به ویرایش بپردازید. Luckie Luke (Talk) ‏۲۹ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۱۶ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی موقت

دسترسی ویرایشی شما به علت بی توجهی به تذکرات و افزودن مطالب بدون منبع به مقالات به مدت یک روز قطع شد؛ این قطع دسترسی موقتی است و به زودی یکی از مدیران به مشارکت‌های شما رسیدگی خواهد کرد. صفحه بحث شما کماکان فقط برای اعتراض به قطع دسترسی در چارچوب سیاست‌ها، قابل ویرایش است. اگر گمان می‌کنید این قطع دسترسی به اشتباه رخ داده است، در پایین همین پیام، در قالب {{بازکردن|دلیلتان را اینجا بنویسید ... .}} درخواست و دلیل‌های خود را اضافه کنید.

Luckie Luke (Talk) ‏۲ ژوئن ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۴۲ (UTC)پاسخ

من هیچگونه اشنباهی انجام ندادم هر ویرایشی که انجام دادم با تحقیق و منبع بوده ب همه ویرایش های درست بود من فقط چند صفحه باشگاهی رو بروز کردم ان هم به درست و از شما میخواهم که صفحه کاربری من رو دوباره فعال کنید که من بتونم ویرایش انجام بدم مرسی Zabikn7 (بحث) ‏۲ ژوئن ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۴۷ (UTC)پاسخ

راهنمایی درباره پیونددهی

سلام Zabikn7؛ از این که در ویکی‌پدیا مشارکت می‌کنید خوشحالیم.

به نظر می‌رسد که اخیراً برای پیونددهی به مقاله‌های دیگر از ویژگی استفاده کرده‌اید. توجه کنید که این ابزار، پیوندها را با استفاده هوش مصنوعی پیشنهاد می‌کند که همیشه صحیح نیستند و مسئولیت درج پیوند صحیح با شماست، پس لازم است که به چند نکته توجه کنید:

  1. از پیوندهای دقیق استفاده کنید.
    • مثال: اگر به شما پیشنهاد شد که واژهٔ فارسی در عبارت «سلمان فارسی» را به صفحهٔ «فارسی» پیوند دهید، باید از انجام این پیشنهاد بپرهیزید، چرا که واژهٔ فارسی در واقع نام خانوادگی شخص است و به زبان فارسی اشاره ندارد.
    • مثال: اگر به شما پیشنهاد شد که عبارت چهل‌سالگی در جملهٔ «انسان‌ها پس از چهل‌سالگی…» را به صفحهٔ چهل‌سالگی (که پیرامون یک فیلم است) پیوند دهید، از ایجاد این پیوند نیز بپرهیزید. چرا که پیوند مذکور مخاطب را به صفحه‌ای نامرتبط هدایت خواهد کرد.
  2. واژه‌هایی را که در کنار یکدیگر معنی جدیدی را پدید می‌آورند، به صورت جداگانه پیونددهی نکنید. برای مثال، دو واژهٔ موجود در عبارت «زخم معده» به‌طور جداگانه نباید به مقاله‌های زخم و معده پیوند شوند. در عوض، ترکیب دو واژه را به مقالهٔ زخم معده پیوند دهید.
  3. اگر از درست بودن پیوندی اطمینان ندارید، آن را نیفزایید و به مورد بروید. هرگاه پیوندی پیشنهاد شد که از نادرستی آن مطمئن هستید، آن را با انتخاب گزینهٔ و وارد کردن دلیل اشتباه، مشخص نمایید تا به بهبود هوش مصنوعی ابزار کمک کنید.
  4. به مواردی نظیر واژه‌هایی که معنی آن‌ها به سادگی توسط مخاطب درک می‌شوند (مانند آب، انسان و غیره)، کلمات درون یک نقل قول، سال‌ها (مانند ۱۴۰۰ (خورشیدی) یا ۲۰۲۲) و تاریخ‌ها (مانند ۱۵ ژانویه یا ۲۵ دی) پیوند ندهید (برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمای آنچه نباید بدان پیوند داد را مطالعه کنید).

در کنار استفاده از ویژگی می‌توانید با کمک گزینهٔ (یا فشردن کلیدهای ترکیبی Ctrl+K) در ویرایشگر دیداری نیز به پیونددهی صفحات بپردازید. Luckie Luke (Talk) ‏۵ ژوئن ۲۰۲۲، ساعت ۲۳:۵۲ (UTC)پاسخ

صفحهٔ کاربری مقاله‌نما

با درود. از این که در ویکی‌پدیا مشارکت می‌کنید خوشحالیم.

صفحات کاربری هم جزئی از پروژهٔ ویکی‌پدیا است و نمی‌تواند دربر گیرنده یک مقاله باشد. به نظر می‌آید صفحهٔ کاربری شما مقاله‌نما است. اگر می‌خواهید متن‌ها و مقاله‌های آزمایشی بنویسید از صفحهٔ تمرین استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با سیاست‌های صفحه و فضای کاربری، ویکی‌پدیا:صفحه‌های کاربری را بخوانید.

شهنام ک (گفتگو) ‏۲۰ ژوئن ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۳۹ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف امیر شهیم

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ امیر شهیم پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/امیر شهیم ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. ÆBBħ ĶÃVĪĂŇĮ (گپ) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۴۰ (UTC)پاسخ

مهدی حقیقت به فضای نام پیش‌نویس منتقل شد

مقاله‌ای که اخیراً ایجاد کرده‌اید، مهدی حقیقت، به‌شکلی که اکنون نوشته‌شده، برای منتشر شدن مناسب نیست. این مقاله نیازمند ارجاع به منابع معتبر و مستقل است. (؟) اطلاعاتی که قابل ارجاع‌دادن نیستند، باید حذف شوند (تأییدپذیری در ویکی‌پدیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است). من پیش‌نویس شما را به فضای پیش‌نویس منتقل کردم (با پیشوند "پیش‌نویس:" قبل از عنوان مقاله) تا بتوانید بدون مواجهه با مشکل، آن را تکمیل کنید. هرگاه احساس کردید که مقاله رهنمود اصلی سرشناسی ویکی‌پدیا را احراز می‌کند، و در نتیجه برای انتقال به فضای نام اصلی آماده است، لطفاً روی دکمهٔ "ثبت پیش‌نویس برای بازبینی!"در بالای صفحه کلیک کنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۳۰ اکتبر ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۲۷ (UTC)پاسخ

جعبه اطلاعات بازیکنان فوتبال

درود، با عرض خسته نباشید خدمت شما و تشکر از ساخت مقالات جدید فوتبالی خاطر نشان می‌کنم که حتما و حتما و حتما زین پس از الگوی الگو:Infobox football biography به جای الگوی الگو:جعبه اطلاعات بازیکن فوتبال در مقالات فوتبالی استفاده کنید و آنرا در مقالات ساخته شده خود نیز جایگزین کنید زیرا الگوی الگو:جعبه اطلاعات بازیکن فوتبال، یک الگوی منسوخ شده است و دیگر استفاده نمی‌گردد و باید از الگوی الگو:Infobox football biography استفاده گردد. باسپاس ÆBBħ ĶÃVĪĂŇĮ (گپ) ‏۲ نوامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۵۳ (UTC)پاسخ

ممنون بابت راهنمایی کاملتون🙏🌹 Zabikn7 (بحث) ‏۲ نوامبر ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۲۶ (UTC)پاسخ

🤙😉 ÆBBħ ĶÃVĪĂŇĮ (گپ) ‏۲ نوامبر ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۰۱ (UTC)پاسخ

استفاده از چند حساب کاربری

کاربر گرامی! توجه داشته باشید که اگر چه داشتن چند حساب کاربری در ویکی‌پدیا مجاز است، اما اگر ارتباط بین این حساب‌ها را علنی نکرده باشید اجازه ندارید از آن‌ها به شکل هم‌جهت استفاده کنید؛ حساب‌های جایگزینی که مالک اصلی آن‌ها اعلام نشده باشد نباید در مباحث داخلی پروژه استفاده شوند. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:حساب زاپاس را بخوانید. توجه کنید که استفادهٔ غیر مجاز از چند حساب کاربری می‌تواند به قطع دسترسی تمام این حساب‌ها منجر بشود. این امر شامل مشارکت از طریق ترکیبی از حساب‌های ثبت‌نام کرده و گمنام (آی‌پی) نیز می‌شود.

اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{حساب جایگزین}} علنی کنید. Persia ‏۵ دسامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۳۰ (UTC)پاسخ

ممنون بابت راهنماییتون🙏🙏 Zabikn7 (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۵۶ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع برای حامد حنیفی

اگر این نخستین نوشتاری است که ایجاد کرده‌اید، ممکن است مطالعهٔ راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان برای شما مفید باشد.

در صورت تمایل می‌توانید از برنامهٔ جادویی نوشتار به‌عنوان کمکی برای ایجاد نوشتار استفاده کنید.

برچسبی برای درخواست حذف سریع صفحهٔ حامد حنیفی از ویکی‌پدیا بر روی آن صفحه قرار گرفته است. این عمل مطابق با بند م۷ از معیارهای حذف سریع انجام شده است، زیرا این مقاله به‌نظر پیرامون یک شخص، گروهی از افراد، یک حیوان منحصربه‌فرد، یک سازمان (نظیر گروه موسیقی، باشگاه، شرکت و غیره)، محتوای وب یا یک رویداد سازمان‌یافته است که به‌شکلی باورپذیر چگونگی و دلیل اهمیت یا قابل توجه بودن آن را نشان نمی‌دهد: یعنی نشان نمی‌دهد که چرا مقالهٔ دربارهٔ آن موضوع باید در این دانشنامه گنجانده شود. مطابق با معیارهای حذف سریع، چنین مقاله‌هایی ممکن است در هر زمانی حذف شوند. لطفاً خود را با آنچه عموماً سرشناس محسوب می‌شود بیشتر آشنا کنید.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک بر روی دکمهٔ «مخالفت با این حذف سریع»، با این نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد تا توضیح دهید که چرا فکر می‌کنید این صفحه نباید حذف شود. با این حال، آگاه باشید که هرگاه یک صفحه برای حذف سریع برچسب بخورد، ممکن است بی‌درنگ حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، اما در افزودن اطلاعات بیشتر در راستای سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا درنگ نکنید. اگر صفحه حذف شده است، و تمایل دارید که محتوا برای ارجاع‌دهی بیشتر یا بهبود در آینده احیا شود، لطفاً با مدیری که صفحه را حذف کرده تماس بگیرید. جیرجیرک (بحث) ‏۱۲ فوریهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۱۵:۱۴ (UTC)پاسخ

اعطای دسترسی گشت خودکار

درود، با عرض تبریک بعد از بررسی مشارکت‌هایتان و مقاله‌هایی که ساخته‌اید، اکنون به عنوان گشت خودکار انتخاب شدید.

بازهم تبریک می‌گویم. موفق باشید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۶ اوت ۲۰۲۳، ساعت ۱۰:۲۷ (UTC)پاسخ

ممنونم از شما Zabikn7 (بحث) ‏۱۶ اوت ۲۰۲۳، ساعت ۱۰:۲۹ (UTC)پاسخ

درود؛ از ۲۰ اکتبر برابر با ۲۸ مهر فرایند رأی‌گیری برای انتخابات چهاردهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور چهاردهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن و به روش شولتسه برگزار می‌شود؛ برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

لطفاً پیش از رأی دادن ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت#رأی‌گیری را بخوانید. اگر حساب‌تان در ویکی‌پدیای فارسی قطع دسترسی شده باشد، در مدت قطع دسترسی مجاز به رأی دادن نیستید. اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/393 مراجعه کنید.

با احترام

زردنیوز

روز به خیر مطالبی که کلمه به کلمه به‌خصوص از این وبسایت در مقالات میگذارید برای دانشنامه مناسب نیستند. به ویکی‌پدیا:کپی مکنید سری بزنید. از کلمات ما و شما هم در ویکی استفاده نمی‌شود. ممنون از توجهتان. Salome_mi ✉️ ‏۶ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۱:۵۷ (UTC)پاسخ

سلام. افزون بر مورد بالا که Salome mi گرامی به آن اشاره کردند، برای گسترش محتوای مقاله‌های دانشنامه، لطفاً از منابع معتبر استفاده کنید. مثلاً در این ویرایش به یک وبگاه مشابه ویکی‌پدیا (با ماهیت ویکی) ارجاع داده‌اید که طبیعتاً در زمره منابع معتبر قرار نمی‌گیرد. با توجه به داشتن دسترسی گشت خودکار و گشت خوردن خودکار ویرایش‌هایتان، لطفاً در موارد آتی این نکات را مدنظر قرار بگیرید و موارد قبلی را نیز در صورت نیاز اصلاح کنید. با سپاس از توجه شما. Q2020 (بحث) ‏۱۶ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۶:۳۵ (UTC)پاسخ

حذف دسترسی گشت خودکار

سلام. پیرو درخواستتان در ویکی‌پدیا:درخواست برای دسترسی/گشت‌زن#Zabikn7 (پیوند دائمی)، در حال بررسی ویرایش‌هایتان بودم که متوجه ادامه رویه افزودن منابع نامعتبر به مقاله‌ها شدم. پیشتر کاربر:Salome mi در مبحث #زردنیوز (پیوند دائمی) درخصوص کپی متون و لحن برای شما نوشتند و من هم بعدتر در همان مبحث (پیوند دائمی) درخصوص لزوم استفاده از منابع معتبر به شما یادآوری کردم که پاسخی ندادید. در مورد جدیدتر، در ویژه:تفاوت/38544965، بار دیگر از منبع نامعتبر استفاده کرده‌اید و متنی که افزوده‌اید با محتوای منبع مغایرت دارد. با این توضیحات، به نظر می‌رسد که ویرایش‌های شما باید توسط دیگر کاربران مورد بررسی قرار بگیرد و به همین خاطر و با توجه به تذکر قبلی، دسترسی «گشت خودکار» را از دسترسی‌های حساب کاربری‌تان حذف می‌کنم. موفق باشید. Q2020 (بحث) ‏۱ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۵۰ (UTC)پاسخ