پرش به محتوا

بحث کاربر:MIKAEELL

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱۲ روز پیش توسط MisanoFA در مبحث پیشنهاد حذف مریم روحانی

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «MIKAEELL»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- عالیــ.ـجنابگفتمان ‏۱ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۰۰ (UTC)پاسخ

استفاده از صفحهٔ تمرین[ویرایش]

دسترسی به صفحهٔ تمرینتان از گزینه‌های بالای صفحه مقدور است

درود، از مشارکت شما در گسترش ویکی‌پدیا خوشحالیم. برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌های آزمایشی یا تهیهٔ پیش‌نویس برای مقاله‌تان از صفحهٔ تمرین یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر راهنمای ویرایش صفحه‌ها، آموزش‌های سریع و خودآموزهای ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. ArefKabi (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۲۳ (UTC)پاسخ


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»[ویرایش]

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. Luckie Luke (Talk) ‏۳ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۳۹ (UTC)پاسخ

ویرایش اخلالگرانه[ویرایش]

با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما مصداق ویرایش اخلالگرانه است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و ویکی‌پدیا چه چیزی است آشنا شوید.

Luckie Luke (Talk) ‏۳ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۴۰ (UTC)پاسخ

December 2021[ویرایش]

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: دو سال پیش.
✓ FolkloreTalk ‏۳ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۷ (UTC)پاسخ

File:Information red.svg درود MIKAEELL من فولکلور هستم.

از مشارکتتان در ویکی پدیا خوشحالیم، خدمت رسیدم که ازتان درخواست کنم هنگام ویرایش به این دو نکته توجه کنید.

  • اول اینکه حتما موقع ویرایش از اعداد و حروف فارسی استفاده کنید.
  • دویم لطفا از دکمه ی ذخیره تغییرات چند بار استفاده نکنید چون باعث می شود همکاران گشت زن برای گشت زدن مقالات دچار مشکل شوند.

با مهر FolkloreTalk ‏۳ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۱ (UTC)پاسخ

لطفاً آگاه‌سازی کنید[ویرایش]

درود بر شما دوست گرامی. از اینکه در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید، سپاس گزارم. شما می‌توانید با ذکر نام کاربریِ کاربران در پیام‌ها و نوشته‌های خود، کاربران را از متنِ نوشتهٔ خود، آگاه کنید. این ویژگی، به‌عنوانِ آگاه‌سازی کردن یا آگاه‌ساختنِ کاربران نامیده می‌شود.

آگاه‌سازی در ویکی‌متن[ویرایش]

برای آگاه‌سازی کاربران می‌توانید پیوندی به صفحهٔ کاربر مورد نظر را در متن پیامتان درج کنید (مثلاً [[کاربر:فلانی]]) یا از الگوی {{آگاه‌سازی}} استفاده کنید. مترادف‌های این الگو (شامل «پاسخ به»، «پینگ»، «ping» و ...) نیز برای این منظور قابل استفاده هستند.

برای نمونه، مثال‌های زیر را ببینید: (به‌جای فلانی، باید نام کاربر مورد نظرتان را بنویسید)

  1. {{آگاه‌سازی|فلانی}}: برای استفاده در آغازِ متن. (یک کاربر)
    مانند: @فلانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام
  2. {{پینگ|فلانی|بهمانی}}: برای استفاده در آغازِ متن. (چند کاربر)
    مانند: @فلانی و بهمانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام

آگاه‌سازی با استفاده از ابزار پاسخ[ویرایش]

برای آگاه‌سازی دیگر کاربران با استفاده از ابزار پاسخ، علامت «@» را تایپ و یا دکمهٔ انتخاب کنید تا فهرستی از کاربران مشارکت‌کننده در بحث به شما نمایش داده شود. اگر کاربر مورد نظرتان در بحث مشارکت نداشته و می‌خواهید او را به شرکت در بحث دعوت کنید، با وارد کردن نام کاربری او، فرایند آگاه سازی را انجام دهید. همچنین با استفاده از دکمهٔ نیز می‌توان پیوندی به صفحهٔ کاربر مورد نظر ایجاد کرد تا اعلان برای او فرستاده شود.

برای نمونه، مثال‌های زیر را ببینید: (به‌جای فلانی، باید نام کاربر مورد نظرتان را بنویسید)

  1. @فلانی: برای استفاده در آغازِ متن. (یک کاربر)
    مانند: @فلانی سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام
  2. [[کاربر:فلانی|فلانی]] و [[کاربر:بهمانی|بهمانی]]: با درج دستی پیوند و برای استفاده در آغازِ متن. (چند کاربر)
    مانند: فلانی و بهمانی سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام

نکته:

  • نیازی نیست کسی را در صفحهٔ بحثِ خودش آگاه‌سازی کنید، چون وی به صورت خودکار از ایجادِ تغییر در صفحهٔ بحثش آگاه خواهد شد.
  • توجه داشته باشید که آگاه‌سازی همزمان چند کاربر ممکن است مصداقی از جارزنی تلقی گردد.
  • آگاه‌سازی فقط با امضا عمل می‌کند. اگر در نوشتن نام کاربر دچار اشتباه شدید، ویرایش مجدد صفحه و اصلاح نام کاربری منجر به آگاه‌سازی او نمی‌شود (مگر اینکه اطلاعات امضای پیشین را پاک کرده و دوباره با چهار مدک «~~~~» امضا کنید).
  • ابزار پاسخ امضای شما را به‌طور خودکار درج می‌کند و در صورتی که از این ابزار برای درج نظر استفاده می‌کنید، نیازی به امضا کردن نیست.


برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:آگاه‌ساز و ویکی‌پدیا:پروژه صفحه‌های بحث را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. با احترام.

FolkloreTalk ‏۳ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۶ (UTC)پاسخ

زهرا حسینی (بحث) ‏۳ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۲۹ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع اوراد[ویرایش]

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

درود، متوجه شدم که اخیراً صفحه‌ای با عنوان اوراد ایجاد کرده‌اید. در ابتدا، از تلاشتان برای مشارکت در دانشنامه سپاس‌گزارم؛ توسعه ویکی‌پدیا به تلاش افرادی چون شما بستگی دارد. متأسفانه در ویکی‌پدیا در حال حاضر صفحه‌ای مشابه آنچه ایجاد کرده‌اید وجود دارد - جادو. به دلیل این مسئله، مقالهٔ ایجادشده توسط شما برای حذف سریع نامزد شده‌است. لطفاً توجه فرمایید که این پیام دربارهٔ شخص شما نیست و ما صمیمانه امیدواریم در آینده نیز از وجود شما برای کمک به دانشنامه بهره‌مند باشیم. اگر به موضوع مقاله‌ای که ایجاد کرده‌اید علاقه‌مندید، شاید بتوانید در توسعهٔ نوشتار جادو کمک کنید. همچنین، می‌توانید پیرامون این موضوع در صفحهٔ بحث این مقاله گفتگو کنید.

اگر فکر می‌کنید که مقاله‌ای که ایجاد کرده‌اید باید به شکل مجزا باقی بماند، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. علاوه بر این، اگر می‌خواهید با سازوکار ایجاد مقاله بیشتر آشنا شوید تا مقالاتتان دیگر حذفِ سریع نشوند، می‌توانید برای ایجاد مقاله مد نظرتان از طریق فرایند ایجاد مقاله اقدام کنید. لطفاً ناامید نشوید! ویکی‌پدیا منتظر مشارکت‌های آیندهٔ شماست! Patricia (بحث) ‏۶ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۳۰ (UTC)پاسخ

هشدار برای پاسخگویی[ویرایش]

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر Luckie Luke (Talk) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۰۰ (UTC)پاسخ

سلام[ویرایش]

Luckie Luke: سلام معزرت می‌خواهم فقط دارم به صفحه منابع اضافه می‌کنم فقط همین. ببخشید. زهرا حسینی (بحث) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۱۱ (UTC)پاسخ

ویرایش‌هایتان پیوند دهی است نه منبع دهی / اکثر پیوندی‌ها نیز اشتباه برای نمونه در مقاله نوشته‌است شبکه چهار بریتانیا شما پیوند می‌دهد شبکه چهار ایران

در مقاله نوشته سازمان انتقال خون شما پیوند می‌دهید به انتقال خون

Special:Diff/33714807

این روش صحیح نیست خواننده مقاله را به یک نوشتار اشتباه راهنمایی می‌نماید Luckie Luke (Talk) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۲۹ (UTC)پاسخ

مسولیت آخر بر عهده شماست که بررسی کنید این پیشنهادات صحیح است یا نه و بعد کلیک نماید

نمونه واضح به شما سنگ بدهند بگویند به شیشه پرتاب نماید آنها تنها سنگ را به شما منتقل نموده‌اند آیا شما شیشه را با آن سنگ بشکنید یا بگوید نه شکسته شیشه اشتباه است مسولیت شما اینجا این است بررسی نماید آیا پیوندها صحیح است یا نه ربات تنها پیوند را پیشنهاد داده‌است شما به کاربر (انسان) باید بررسی نماید که آن پیوندهای پیشنهادی صحیح است یا نه بعد کلیک نماید Luckie Luke (Talk) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۵۶ (UTC)پاسخ

Luckie Luke: خاطر جمع باشید استاد گرامی از این به بعد در لینک دهی خیلی خیلی مراقب هستم تا اشتباه لینک دهی نکنم. مطمئن باشید. زهرا حسینی (بحث) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۰۱ (UTC)پاسخ

منبع دهی و مطالب بدون منبع و لینک‌های تبلیغاتی[ویرایش]

الان در مقاله سحر ریحانی موارد زیر رعایت نشده‌است

  1. منبع دهی باید صحیح صورت بگیرد
  2. مطالب بدون منبع نباید افزوده شود
  3. لینک‌های تبلیغاتی نباید افزوده شود
  4. لینک‌های بی ربط نباید به جملات افزود ه شود

Luckie Luke (Talk) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۰۵ (UTC)پاسخ

لطفا تمرین ها را در صفحه کاربر:MIKAEELL/صفحه تمرین بی آزمایید ویرایش ها تمرینی تاریخچه مقالات را تخریب می نماید و کار برای بررسی خرابکاری های احتمالی برای گشت زنان مشکل می نماید Luckie Luke (Talk) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۲۲ (UTC)پاسخ

Luckie Luke :چشم حتما حرف شما را انجام خواهم داد.زهرا حسینی (بحث) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۴۹ (UTC)پاسخ

مجوز نگاره[ویرایش]

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به این نکته توجه کنید که بارگذاری نگاره در ویکی‌پدیا بر پایهٔ ضوابط و قوانین خاصی‌ست و هر نگاره‌ای مناسب بارگذاری نیست. پیش از بارگذاری لازم است با ویکی‌پدیا:سیاست استفاده از تصاویر در ویکی‌پدیا آشنا باشید و ویکی‌پدیا:محتوای غیر آزاد را مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که تصویرهایی که در وبگاه‌های دیگر وجود دارند، اکثراً مشمول قانون حق تکثیر می‌شوند و شما بدون اجازهٔ مؤسسه یا شخص مالک حقوقی آن وبگاه، مجاز به بارگذاری آن تصویرها در ویکی‌پدیا نیستید.

از سویی هر عکس گرفته شده توسط شما هم آزاد نیست! اگر از یک اثر هنری معاصر، عکس بگیرید با وجودی که شما عکس گرفتید باز هم نگارهٔ آزاد نیست چون حقوق تکثیر آن تصویر، به خالق اثر باز می‌گردد نه شما که عکاس بودید. به عنوان مثال تصویر گرفته شده از مجسمهٔ ابن سینا که توسط آقای فلانی ساخته شده و شما از آن عکس گرفته‌اید، باید در مقالهٔ آقای فلانی، از تصویر استفاده کنید و در آنجا به نقد اثر بپردازید و شرایط استفادهٔ منصفانه را رعایت کنید. شما اجازه ندارید از تصویر برای مقالهٔ ابن سینا استفاده کنید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند Luckie Luke (Talk) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۴۹ (UTC)پاسخ

ویرایش اخلالگرانه[ویرایش]

با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما مصداق ویرایش اخلالگرانه است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و ویکی‌پدیا چه چیزی است آشنا شوید.

Luckie Luke (Talk) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۴۶ (UTC)پاسخ

مطالب بدون منبع به مقالات نیفزاید

مطالب بر اساس منابع معتبر باید افزوده شوند نه هر وبسایت زردی

بر هر ادعا باید منبع معتبری ارایه شود

تصاویر غیر مجاز که کار خودتان نیست و از گوگل برداشتید در ویکی بارگزاری نکنید

این روند غیر سازندی که در مقاله سحر ریحانی پیش گرفته اید متوقف نماید

این را از کجا آوردید

سحر ریحانی در بهمن ماه ۱۳۹۶ که به میلادی ژانویه ۲۰۱۸ می‌باشد با فردی به نام سعید متولد اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ ازدواج کرد و بعد از ۱ سال در آذر ۱۳۹۸ صاحب ۱ فرزند پسر به نام حسین و یک سال بعد از آن در مهر ماه ۱۳۹۹ صاحب دختری به نام نفس شدند و در حال حاضر نیز در تهران سکونت دارند.

Luckie Luke (Talk) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۵۸ (UTC)پاسخ

Luckie Luke :خدا می دونه می خواستم حذف کنم که شما صفحه را همانند اول کردید.اگر صلاح می دانید فقط همین ویرایش زندگی نامه حذف شود.می خواستم حذف کنم که شما صفحه را کاملا حذف کردید.ببخشید.زهرا حسینی (بحث) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۰۱ (UTC)پاسخ

خدا می دونه می خواستم حذف کنم ولی دو بار همین را اضافه کردید؟؟ کاربر گرامی سامانه را بازی نگردید پی در پی بنده دارم در امر ویکی نویسی راهنمایی تان می کنم اما شما ...

Luckie Luke (Talk) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۰۵ (UTC)پاسخ

چندین بار در بار این قول داده اید اما ... Luckie Luke (Talk) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۱۴ (UTC)پاسخ

Luckie Luke :مدیر عزیزم از شما می خواهم به مشکل بنده رسیدگی کنید.بارها گفتم و باز هم تاکید می کنم بنده حساب زاپاس ندارم و آی پی من محل شرکت شاتل را حوالی تهران نشان می دهد لذا اقدام کنید و اکانت من که به خاطر ویرایش زیاد بسته شده را بازگشایی نمایید.مدیر عزیز و مهربان از شما درخواست دارم.M A R Y A M (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۲۱ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع آمنه نادری[ویرایش]

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به آمنه نادری به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. دلارام عطا ‏۱۳ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۴۵ (UTC)پاسخ

@دلارام عطا: .سلام و درود به مدیر عزیزم.از شما خواهش می کنم اکانت من را بازگشایی نمایید چون من حساب جایگزین ندارم.مدیر عزیزم من از اینترنت شاتل استفاده می نماییم به خاطر همین موضوع آی پی من محل شرکت شاتل بین تهران و کرج یا شهر ری را نشان می دهد در مجموع از شما خواهش می کنم از قطع دسترسی من به حساب خودم جلوگیری نمایید و من قول می دهم دیگر ویرایش بی جهت و بی خود نزنم.قول می دهم .من خیلی خیلی معزرت می خواهم اگر ویرایش های بی جهت زدم ولی قصد من فقط کمک به ویکی پدیا بود و برای همین تعداد ویرایش ها و لینک دهی های من در روز بالاتر از صد تا بوده است در مجموع کمکم کنید.با عرض تشکر.M A R Y A M (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۱۱ (UTC)پاسخ
با سلام و عرض احترام
برای باز کردن اکانت، باید به مدیری که دسترسی شما را قطع کرده پیام بدهید. من دسترسی مدیریت ندارم و قادر به رسیدگی به خواستهٔ شما نیستم. با بهترین آرزوها. دلارام عطا ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۱۱ (UTC)پاسخ

پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»[ویرایش]

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. (ツ) PersiaSon | ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۴۰ (UTC)پاسخ

هشدار برای پاسخگویی[ویرایش]

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر (ツ) PersiaSon | ‏۱۶ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۴۲ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف مریم روحانی[ویرایش]

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ مریم روحانی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مریم روحانی (دومین نامزدی) ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. N.Iran.S (بحث) ‏۱۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۱۲ (UTC)پاسخ


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»[ویرایش]

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. آرتا SATO ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۰۶ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی[ویرایش]

Stop icon with clock
دسترسی ویرایش شما در ویکی‌پدیا برای بی‌پایان قطع شده‌است چراکه شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را با سو استفاده چند حساب کاربری زاپاس. ویرایش‌های پشت سر هم برای بالا بردن تعداد ویرایش‌ها زیر پا گذاشته‌اید.
اگر فکر می‌کنید در بستن حساب کاربری شما اشتباهی رخ داده‌است، پس از مطالعه ویکی‌پدیا:راهنمای تقاضای تجدید نظر می‌توانید پایین همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیل‌تان}} را اضافه کنید. همچنین می‌توانید مدیری را که دسترسی شما را بسته، با استفاده از الگوی {{پاسخ به|نام کاربری مدیر}} باخبر کنید.

آرتا SATO ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۰۹ (UTC)پاسخ

Samuel T.Owen :
یک مدیر درخواست این کاربر برای باز شدن دسترسی‌اش را بررسی کرده و درخواست او را رد کرده است. سایر مدیران می‌توانند این قطع دسترسی را بررسی کنند، اما نباید بدون دلیلی مناسب تصمیم مدیر قبلی را نادیده بگیرند (سیاست قطع دسترسی را ببینید).

MIKAEELL (سیاههٔ قطع دسترسیقطع دسترسی‌های فعالقطع دسترسی‌های سراسریمشارکت‌هامشارکت‌های حذف‌شدهسیاههٔ پالایهسیاههٔ ایجاد حسابتغییر تنظیمات قطع دسترسیباز کردنبازرسی (سیاهه))


دلیل درخواست:

کاربر گرامی سلام.من از اینترنت شاتل استفاده می کنم لذا آی پی من منطقه کرج را نشان می دهد همان مرکز شرکت شاتل لذا ممکن است آی پی من با کابرانی که از اینترنت شاتل استفاده می کنند یکی باشه ولی نمی دانم ضمن اینکه هیچ حساب زاپاسی ندارم.شما را به احترام کارهایی که در سطح ویکی پدیا تحت خدمت به ویکی انجام دادم از مسدود شدن حساب کاربری من جلوگیری کنید.با تشکر

دلیل رد کردن درخواست:

استدلال ارائه‌شده با روند مشارکتی کاربر همخوانی ندارد. روند مشارکتی کاربر نشان می‌دهد که به سازوکارهای دانشنامه آشنایی دارد و علایق ویرایشی وی نیز به کاربرانی شباهت دارد که ظن حساب زاپاس را تقویت می‌کند. Q2020 (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۲۳، ساعت ۰۷:۰۰ (UTC)پاسخ


اگر می‌خواهید دوباره برای باز شدن درخواست دهید، لطفاً پیش از هر چیز راهنمای تقاضای تجدید نظر را بخوانید و سپس دوباره از {{بازکردن}} استفاده کنید. اگر بیش از اندازه درخواست‌های غیر منطقی یا اخلالگرانه ارائه دهید، ممکن است تا زمان منقضی شدن قطع دسترسی خود، امکان ویرایش این صفحهٔ بحث نیز از شما گرفته شود. تا زمانی که دسترسی شما بسته است، این الگوی بازبینی درخواست باز شدن را برندارید.

کاربر گرامی سلام.من از اینترنت شاتل استفاده می کنم لذا آی پی من منطقه کرج را نشان می دهد همان مرکز شرکت شاتل لذا ممکن است آی پی من با کابرانی که از اینترنت شاتل استفاده می کنند یکی باشه ولی نمی دانم ضمن اینکه هیچ حساب زاپاسی ندارم.شما را به احترام کارهایی که در سطح ویکی پدیا تحت خدمت به ویکی انجام دادم از مسدود شدن حساب کاربری من جلوگیری کنید.با تشکر.M A R Y A M (بحث) ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۲۹ (UTC)پاسخ

@Samuel T.Owen: :مدیر عزیز و گرامی من.بنده حساب زاپاس ندارم لطفا به حرف من اعتماد کنید.M A R Y A M (بحث) ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۴۶ (UTC)پاسخ
@Samuel T.Owen: :کاربر عزیز و محترم اینکه من تعداد ویرایش های خودم را افزایش می دهم یک مسئله شخصی هستش ولی من حساب زاپاس ندارم آیا این مسئله برای شما قابل درک می باشد؟اینکه من هر روز به فرض 100 ویرایش می زنم خوب هر کسی دوست دارد در ویکی پدیا تعداد ویرایش بالا بزند و این جریان خواسته هر کاربری است ولی کاربر مدیر محترم این بهانه خوبی برای بستن حساب کاربری من نیست.از شما درخواست دارم حساب من باز کنید من حساب زاپاس ندارم.با تشکر.M A R Y A M (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۰۰ (UTC)پاسخ
@Samuel T.Owen: :مدیر محترم و گرامی خداوند گواه باشه من اصلا هشدار آخر شما را در صفحه بحث خودم ندیدم و امروز این هشدار پایانی شما را روئیت کردم اصلا نسبت به ویرایش های خودم در لینک دهی و صفحه تمرین هواس نداشتم در مجموع من را ببخش.من مجدد این کار را تکرار نخواهم کرد.لطفا اجازه بازگشایی اکانت من را بدهید.من از شما معزرت می خواهم.لطفا ...M A R Y A M (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۲۴ (UTC)پاسخ
می‌توانید آشناییان با نحوه لینک‌دهی در مقالات و همینطور تعداد دفعات بالا ویرایش بی‌مورد در صفحه تمرینتان برای بالا بردن آمار ویرایش‌هایتان را توضیح دهید؟ آرتا SATO ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۳۶ (UTC)پاسخ
Samuel T.Owen :مدیر عزیزم ولی من پیام شما را ندیدم.یعنی آخرین هشدار شما را در صفحه بحث خودم ندیدم درسته حق با شماست ولی شما به من یک فرصت دهید آخه من چی بگویم هر چه می گویم اشتباه کردم ولی شما نمی بخشی اینه که باز هم از شما طلب بخشش می کنم به خاطر ویرایشات بالا.لذا به حرف من توجه کنید و مانع بسته شدن اکانت من شوید آخه من ویکی پدیا را دوست دارم.مدیر محترم لطفا اکانت من را بازگشایی کنید.M A R Y A M (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۵۷ (UTC)پاسخ
Samuel T.Owen :مدیر ارجمند بخشش از بزرگان است این مثلی است که از قدیم الایام می زنند شما بیا خوبی کن من را به خاطر اینکه پیام هشدار شما را ندیدم مجازات نکن.در مجموع شما بزرگواری لطفا این خوبی را در حق من بجا بیار.M A R Y A M (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۰۱ (UTC)پاسخ
دوست گرامی، ۲٬۴۲۳ ویرایش فقط در کاربر:MIKAEELL/صفحه تمرین انجام دادید، که همگی کم و زیاد کردن واژگان بی‌معنا بوده، این طبیعی نیست. برای من اثبات شده که این حساب زاپاس است و تا زمانی که نگویید زاپاس کدام کاربر هستید، نمی‌توانم به شما کمکی بکنم. آرتا SATO ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۰۶ (UTC)پاسخ
Samuel T.Owen :من فقط پیش خودم فکر کردم با ویرایش بالا زدن می توانم دسترسی گشت زنی را بگیرم فقط همین.شما دقت کن در خیال خودم فکر می کردم هر چه ویرایش بیشتر باشه حرف شنوی بیشتر هستش شما زحمت بکش بنده را ببخش.من منظوری نداشتم فقط فکر بچگانه کردم که این حرکات را زدم.مدیر عزیزم اگر من زاپاس حسابی دیگر بودم که اینقدر به شما اصرار نمی کردم که اکانت من را بازگشایی کنید .من فقط یک اکانت دارم همین فقط.تازه دو تا حساب چه به درد من می خورد من همیشه با همین اکانت ویرایش می زنم و اکانتی دیگر ندارم.شما من را ببخش.خواهش می کنم.تازه می خواهم بعد از بازگشایی حساب کاربری کلی ترجمه انجام بدهم و برنامه های خوبی دارم که خیلی خیلی به ویکی پدیا فارسی می توانم کمک کنم خصوصا در بحث ترجمه صفحات انگلیسی.با تشکر.M A R Y A M (بحث) ‏۲۷ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۳۱ (UTC)پاسخ
Samuel T.Owen : وقتی هیچ حساب زاپاسی ندارم چرا باید اصرار کنم شما مدیر عزیز و بزرگوار حرف های بنده یک لحظه مورد تجزیه و تحلیل قرار بده آخه من یک زن یا خانم مگر چقدر تجربه ویکی پدیا دارم که به خواهم کلک سوار کنم حالا دلم برای خودم می سوزه چون ویرایش زدن در صفحه تمرین یک کاری که حق هر کاربری هست و شما نمی توانید نسبت به این موضوع انقدر اصرار کنید.نمی دونم اگر مرجع بالاتری باشه آنها را به قضاوت دعوت می کنیم آخه مدیر عزیزم این کاری که شما داری با من خانم انجام می دهی و من را تحت فشار روحی قرار می دهی اصلا درست نیست گویی زور شما مدیر محترم فقط به من خانم می رسه.در مجموع خواهش مندم کوتاه بیایید شما دارید بنده را تحریک به عمل انجام نداده می کنید و این کار را با چند مدیر دیگر مشورت کنید که آیا درست هستش یا نه؟در مجموع خواهش می کنم بنده را بازگشایی کنید تا کار ترجمه صفحات انگلیسی را انجام دهم

با تشکر.M A R Y A M (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۵:۴۹ (UTC)پاسخ

Samuel T.Owen :مدیر محترم و گرامی و خوبم خواهش مندم اکانت من را بازگشایی می کنیدو چقدر بگویم حساب زاپاس ندارم شما بیا خوبی کن حساب کاربری من را باز کن.با تقدیر و تشکر.من از شما به خاطر ویرایش بالا معزرت می خواهم.ایشالله سرت سلامت باشد.M A R Y A M (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۷:۴۳ (UTC)پاسخ
Samuel T.Owen :مدیر محترم و گرامی التماس می کنم حساب کاربری من را بازگشایی کنید به نوح و به موسی و عیسی به محمد قسم می خورم به خداوند متعال به همه شهدای ایران و جهان قسم می خورم به هر چیزی که بفرمایید حتی جان پدر و مادرم و جان برادر و خواهران من قسم می خورم حساب زاپاس ندارم.به قرآن کریم قسم می خورم حساب زاپاس ندارم آخه کدام یک از حساب های ویکی پدیا که فعال هستند مثل من ویرایش می زنند.که در طول یک روز بیش از 100 یا 200 ویرایش بزنند فقط همین حساب کاربری من بوده است.به تورات به انجیل به اوستا به همه مقدسات من قسم می خورم حساب زاپاس ندارم مدیریت محترم و گرامی و ارجمند.ندارم.M A R Y A M (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۲۱ (UTC)پاسخ
Samuel T.Owen :مدیر محترم و گرامی نامه به یکی از ایمیل های ویکی پدیا در آمریکا نوشتم تا شاید مشکل ما حل شود با این حال از سفت و سخت گیری های شما نوشتم و اعمال جریمه ای که شما بر من بصورت ناعادلانه اعمال کردید لذا مطمئن باشید این روند را من پیگیری خواهم کرد و یک روزی شما هم مثل من به دست و پای ویکی پدیا مرکزی خواهید افتاد.M A R Y A M (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۵:۱۰ (UTC)پاسخ
Samuel T.Owen :مدیر عزیزم باز مجدد از شما درخواست دارم حساب کاربری من را بازگشایی کنید من حساب زاپاس ندارم در مجموع از زدن ویرایشات بی جهت و بی خود هم از شما معزرت می خواهم امیدوارم حساب کاربری من را بازگشایی کنید.با تقدیر و تشکر.M A R Y A M (بحث) ‏۲۹ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۷:۱۰ (UTC)پاسخ
Samuel T.Owen :مدیر عزیزم و مدیر گرامی من حساب زاپاس ندارم و زاپاس هیچ حسابی هم نمی باشم لذا این خوبی را در حق من بکنید و اکانت کاربری من را بازگشایی کنید دقت کنید من یک هفته دسترسی به ویکی پدیا ندارم و این جریان من را خیلی خیلی ناراحت کرده است.در مجموع خواهش می کنم به بنده کمک کنید.با تقدیر و تشکر.M A R Y A M (بحث) ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۷:۰۷ (UTC)پاسخ
AaliJenab :سلام مدیر عزیزم.من هیچ حسابی زاپاس ندارم ولی مدیری که صفحه اکانت من را برچسب زده اصرار دارد که اعتراف کنم حساب زاپاس داشته باشم.من به همه مقدسات خودم و جهان قسم خوردم هیچ حساب زاپاسی ندارم ولی این مدیر اصلا توجه نمی کند و به خاطر ویرایش زیاد زدن در صفحه تمرین خودم مرا بازخواست کرده است .ترا خدا شما کاری کنید من خدماتی زیاد به ویکی پدیا انجام دادم ولی متاسفانه مغرضانه با بنده برخورد می شود در طول این 8 روز که بازداشت هستم به من خیلی خیلی سخت گذشته ولی اصلا این مدیر توجه نمی کنند.شما چیزی بگویید مدیر عزیزم.M A R Y A M (بحث) ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۳۳ (UTC)پاسخ
AaliJenab :سلام مدیر محترم.باور کنید من بارها قسم خوردم حساب زاپاس ندارم ترا خدا اکانت من را بازگشایی کنید.M A R Y A M (بحث) ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۴۵ (UTC)پاسخ
@Samuel T.Owen: :مدیر محترم و گرامی با توجه به اینکه بنده حساب زاپاس ندارم خواهش مندم حساب کاربری بنده را بازگشایی کنید تا بتوانم به ویکی پدیا کمک کنم و خدمتی بنمایم.اگر ممکن است در تصمیم خود بر این اساس که حرف بنده حق و واقعیت است تجدید نظر کنید تا اکانت بنده بازگشایی گردد.با تشکر.M A R Y A M (بحث) ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۵۹ (UTC)پاسخ
@Samuel T.Owen: :مدیر محترم و گرامی امیدوارم حساب کاربری بنده را بازگشایی نمایید و راضی بشوید من در ویکی پدیا کار کنم.راستش اگر حساب کاربری من بسته شود طبق قانون ویکی پدیا دیگر نمی توانم حساب کاربری داشته باشم و از آنجایی که عاشق نویسندگی هستم برایم سخت است لطفا بزرگواری کنید و حساب کاربری من را باز کنید.یک دنیا تشکر.M A R Y A M (بحث) ‏۱ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۷:۵۳ (UTC)پاسخ
@Samuel T.Owen: :مدیر محترم و گرامی درخواست بازگشایی اکانت خودم را دارم.از شما درخواست می کنم به خاطر خدا هم که شده اکانت من را بازگشایی کنید تا من به در ویکی پدیا کار کنم و ویرایش موثر بزنم.قول می دهم برای آخرین بار بوده که ویرایش بی جهت زده ام.لذا شما من را درک کن و اکانت من را بازگشایی کن در مجموع از شما درخواست کمک و همیاری دارم.با تقدیر و تشکر فراوان.M A R Y A M (بحث) ‏۶ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۵۲ (UTC)پاسخ
یک مدیر درخواست این کاربر برای باز شدن دسترسی‌اش را بررسی کرده و درخواست او را رد کرده است. سایر مدیران می‌توانند این قطع دسترسی را بررسی کنند، اما نباید بدون دلیلی مناسب تصمیم مدیر قبلی را نادیده بگیرند (سیاست قطع دسترسی را ببینید).

MIKAEELL (سیاههٔ قطع دسترسیقطع دسترسی‌های فعالقطع دسترسی‌های سراسریمشارکت‌هامشارکت‌های حذف‌شدهسیاههٔ پالایهسیاههٔ ایجاد حسابتغییر تنظیمات قطع دسترسیباز کردنبازرسی (سیاهه))


دلیل درخواست:

خداوند گواه من است و من حساب زاپاس ندارم با این حال درخواست بازگشایی اکانت خودم را دارم.با تشکر

دلیل رد کردن درخواست:

توضیح تکمیلی را بالاتر در درخواست بازشدن دیگری نوشتم. نکتۀ تکمیلی اینکه این حساب کاربری به‌طور سراسری قطع دسترسی شده‌است. Q2020 (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۲۳، ساعت ۰۷:۰۲ (UTC)پاسخ


اگر می‌خواهید دوباره برای باز شدن درخواست دهید، لطفاً پیش از هر چیز راهنمای تقاضای تجدید نظر را بخوانید و سپس دوباره از {{بازکردن}} استفاده کنید. اگر بیش از اندازه درخواست‌های غیر منطقی یا اخلالگرانه ارائه دهید، ممکن است تا زمان منقضی شدن قطع دسترسی خود، امکان ویرایش این صفحهٔ بحث نیز از شما گرفته شود. تا زمانی که دسترسی شما بسته است، این الگوی بازبینی درخواست باز شدن را برندارید.

@Luckie Luke: :مدیر محترم و گرامی شمادر اوایل کار خیلی خیلی به من کمک کرده اید.امیدوارم هم اکنون نیز به من کمک کنید.با مدیر قطع کننده دسترسی من صحبت کنید تا اکانت من را بازگشایی نماید خدا شاهده همیشه برای شما دعا خواهم کرد آخه من فقط همین اکانت را دارم خیلی خیلی وقته در ویکی پدیا ویرایش نزدم.با این حال هر شرطی بگذارید انجام می دهم مطمئن باشید.با تشکر ویژه.M A R Y A M (بحث) ‏۶ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۴۷ (UTC)پاسخ
@Luckie Luke: :مدیر محترم و گرامی شمادر اوایل کار خیلی خیلی به من کمک کرده اید.امیدوارم هم اکنون نیز به من کمک کنید.با مدیر قطع کننده دسترسی من صحبت کنید تا اکانت من را بازگشایی نماید خدا شاهده همیشه برای شما دعا خواهم کرد آخه من فقط همین اکانت را دارم خیلی خیلی وقته در ویکی پدیا ویرایش نزدم.با این حال هر شرطی بگذارید انجام می دهم مطمئن باشید.با تشکر ویژه.از شما درخواست دارم که اکانت بنده را بازگشایی کنید و هر شرطی برای من قرار دهید انجام خواهم داد.مطمئن باشید اشتباهی انجام نخواهم داد.با تشکر.M A R Y A M (بحث) ‏۱۰ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۱۱ (UTC)پاسخ
@Samuel T.Owen: :مدیر عزیز از شما درخواست دارم اکانت بنده را بازگشایی کنید تا بتوانم ویرایش کنم و صفحات را ترجمه دهم.از شما خواهش می کنم لطفا اقدامی کنید.شما لطف دارید اگر اکانت بنده را بازگشایی نمایید با تشکر.M A R Y A M (بحث) ‏۱۰ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۱۳ (UTC)پاسخ
@Samuel T.Owen: :مدیر محترم از شما برای بار چهلم درخواست عفو دارم لذا بنده را ببخشید و اکانت من را بازگشایی کنید.در مجموع شما مدیر نازنینی هستید لذا این همه سخت گیری اصلا به شما نمی آید و در خور و توجه شما نیست.لطفا اکانت بنده را بازگشایی کنید از شما خواهش می کنم مدیر گرامی.خواهش می کنم.M A R Y A M (بحث) ‏۱۳ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۲۰ (UTC)پاسخ
@Jeeputer: :مدیر محترم سلام.مدیر گرامی عاجزانه از شما درخواست دارم و خواهش می کنم اکانت بنده را بازگشایی کنید لطفا در حق بنده رحم کنید و اجازه دهید با این اکانت در ویکی پدیا کمک کنم.در مجموع شما شخصیتی مهربان و بی نظیر هستید لذا به من کمک کنید تا اکانت من بازگشایی شود علت بسته شدن اکانت من ویرایش زیاد در طول هر روز است لذا کمکم کنید تا اکانت بسته نماند.برای شما دعا خواهم کرد و ارادتمند شما هستم.با تشکر.M A R Y A M (بحث) ‏۱۳ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۲۸ (UTC)پاسخ
@Samuel T.Owen: :مدیر عزیز از شما درخواست دارم اکانت بنده را بازگشایی کنید تا بتوانم ویرایش کنم و صفحات را ترجمه دهم.از شما خواهش می کنم لطفا اقدامی کنید.شما لطف دارید اگر اکانت بنده را بازگشایی نمایید با تشکر.از شما خواهش می کنم اکانت بنده را بازگشایی نمایید.مطمئنا اشتباهات گذشته تکرار نخواهد شد.قسم می خورم.M A R Y A M (بحث) ‏۲۰ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۳۲ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف مریم روحانی[ویرایش]

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ مریم روحانی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مریم روحانی (دومین نامزدی) ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Luckie Luke (Talk) ‏۱ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۱:۵۰ (UTC)

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسبی در مریم روحانی جای گرفته که خواستار حذف سریع آن از ویکی‌پدیا شده‌است. این کار بر پایهٔ بند ۳ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها صورت گرفته‌است، زیرا مقاله‌ای است که تا کنون هیچ محتوایی نداشته است یا محتوای آن تنها از پیوند به بیرون، ارجاع به کتاب‌ها، برچسب‌های رده، برچسب‌های الگو، پیوندهای میان‌ویکی، بازنویسی عنوان یا تلاشی برای ارتباط داشتن با موضوع مقاله، تشکیل شده‌است.
برای دانستن حداقل استانداردهای مقالات کوتاه، خواهشمندیم ویکی‌پدیا:مقالهٔ خرد را ببینید. همچنین توجه بدارید که مقاله‌ها باید دربارهٔ موضوع‌های سرشناس باشند و باید منابع معتبری که محتوا را اثبات می‌کند، فراهم آورند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. نوین میرزائی (بحث) ‏۱۹ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۵۱ (UTC)

پیشنهاد حذف مریم روحانی[ویرایش]

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ مریم روحانی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مریم روحانی (سومین نامزدی) ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. 𝓜𝓲𝓼𝓪𝓷𝓸 ‏۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۵۶ (UTC)پاسخ