بحث:باشگاه فوتبال پرسپولیس

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نسخه‌ای که می‌بینید نسخه‌ای قدیمی از صفحه است که توسط 2.179.16.103 (بحث) در تاریخ ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۲۸ ویرایش شده است. این نسخه ممکن است تفاوت‌های عمده‌ای با نسخهٔ فعلی داشته باشد.


آخرین نظر: ۴ سال پیش توسط 2.179.16.103 در مبحث درخواست ویرایش در ۱ نوامبر ۲۰۱۹
مقالهٔ برگزیده پیشینباشگاه فوتبال پرسپولیس یک مقالهٔ برگزیده پیشین است. برای دیدن صفحه اصلی بحث که منجر به خروج از برگزیدگی شده است، پیوند پایین را ببینید. (برای دیدن مقاله‌هایی که با اجماع کاربران از حالت برگزیدگی خارج شده‌اند، بایگانی را ببینید.)
مقالهٔ خوبباشگاه فوتبال پرسپولیس به عنوان یکی از مقاله‌های خوب ورزش و تفریحات مطابق با معیارهای مقاله‌های خوب انتخاب شده‌است. اگر می‌توانید آن را بهبود بخشید، لطفا این کار را انجام دهید. اگر فکر می‌کنید این مقاله شرایط خوب بودن را ندارد، می‌توانید درخواست بازنگری آن را بدهید.
رخدادهای برجستهٔ مقاله
تاریخفرایندنتیجه
۱۱ سپتامبر ۲۰۰۹نامزدی برای مقالهٔ خوبخوب شد
۲۳ نوامبر ۲۰۰۹نامزدی برای مقالهٔ برگزیدهبرگزیده شد
۱۲ اکتبر ۲۰۱۸بازبینی مقالهٔ برگزیدهبرگزیده نماند
وضعیت کنونی: مقالهٔ برگزیده پیشین، مقالهٔ خوب کنونی


یکی نکردن جام های اسیایی پرسپولیس

اقا بعنی چی چرا جام های باشگاه های اسیارو از لیگ قهرمانای اسیا جدا کردین هردو یکین لطفا ۱ قهرمانی و دو نایب قهرمانیو تو لیگ قهرمانان ثبت کنین AmirRahsepar (بحث) ‏۱۳ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۱۱ (UTC)پاسخ

راست میگه پرسپولیس الان باید یک قهرمانی و دو نایب قهرمانی داشته باشه الان این جام باشگاه های آسیا کجاست که رد و پیش نیست لعنت به استقلال کثیف که وزارت ورزش لعنتی که لونه فساده بهش کمک میکنه لجنزاری به نام فوتبال ایران AMIRHOSSEI.G.K (بحث) ‏۲۴ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۳۲ (UTC)پاسخ

درخواست ویرایش در ۱ نوامبر ۲۰۱۹

اشتباهِ املایی در «آمار و ترین‌ها»: گذارش -> گزارش 2.179.16.103 ‏۱ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۲۸ (UTC)پاسخ