بحث کاربر:Kamranazad: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۲۴۱: خط ۲۴۱:
درود بر شما. تاریخ دو پیشنهاد از پیشنهادهای شما در [[وپ:پاداش]] منقضی شده. در صورتی که تمایل به بروز رسانی پیشنهادهایتان را ندارید پیشنهاد میکنم آنها را حذف نمائید. پیشاپیش سپاس. به امید روزهای بهتر. [[کاربر:ارژنگ|ارژنگ]] ([[بحث کاربر:ارژنگ|بحث]]) ‏۲۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۱۰ (UTC)
درود بر شما. تاریخ دو پیشنهاد از پیشنهادهای شما در [[وپ:پاداش]] منقضی شده. در صورتی که تمایل به بروز رسانی پیشنهادهایتان را ندارید پیشنهاد میکنم آنها را حذف نمائید. پیشاپیش سپاس. به امید روزهای بهتر. [[کاربر:ارژنگ|ارژنگ]] ([[بحث کاربر:ارژنگ|بحث]]) ‏۲۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۱۰ (UTC)
:{{پینگ|ارژنگ}} سلام بر شما، ممنونم، زدودم. دیدم شما هم برای اعتراضاتِ خوزستان پاداش گذاشته‌اید آن‌هم ۱۰۰ یورو! خدا زیاد کناد! :) وسوسه شدم. :)) گذشته از شوخی، امیدوارم این بار دست‌کم یکی از این دست مقالات برگزیده شود. -- |[[کاربر:Kamranazad|کامران]] [[بحث کاربر:Kamranazad|آزاد]]| ۲ مرداد ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۴۷ ([[ساعت رسمی ایران|ایران]]) ‏۲۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۱۷ (UTC)
:{{پینگ|ارژنگ}} سلام بر شما، ممنونم، زدودم. دیدم شما هم برای اعتراضاتِ خوزستان پاداش گذاشته‌اید آن‌هم ۱۰۰ یورو! خدا زیاد کناد! :) وسوسه شدم. :)) گذشته از شوخی، امیدوارم این بار دست‌کم یکی از این دست مقالات برگزیده شود. -- |[[کاربر:Kamranazad|کامران]] [[بحث کاربر:Kamranazad|آزاد]]| ۲ مرداد ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۴۷ ([[ساعت رسمی ایران|ایران]]) ‏۲۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۱۷ (UTC)

== آنچه در بالای صفحهٔ بحث خود نوشته‌اید ==

سلام. برخی از جملاتی که در بالای صفحهٔ بحث خود نوشته‌اید حاوی توهین‌هایی به جامعه ویکی‌پدیای فارسی است و بسیاری دیگر نیز ارتباطی به پروژه ندارند. از صفحه‌های کاربری ویکی‌پدیا نباید مشابه انجمن‌های برخط استفاده کنید. برخی از آن‌ها نقد هستند و قابل قبول، اما این که اینجا را «مزرعهٔ حیوانات فارسی» بخوانید پذیرفته نیست. اگر انتقادی دارید، مستقیماً با کاربر مورد نظر مطرح کنید و اگر هم مایل نبودید مطرح نکنید. اما تمسخر کاربرانی که از «با مهر» استفاده می‌کنند، «مزرعه حیوانات» خواندن یک اجتماع، یا جملاتی نظیر «آدم تهوع می‌گیرد از این همه نقابِ مسخره، امان از بزدلی''.»'' که معلوم نیست چه سودی می‌تواند برای پروژه داشته‌باشد، ناقض سیاست صفحه‌های کاربری است. لطفاً آن نوشته‌هایی که در راستای اهداف پروژه نیستند را از بالای صفحهٔ بحث خود حذف کنید. ممنون از شما. <span style="color:#AAA"><small>&#123;{کاربر&#124;</small><span>[[کاربر:Jeeputer|<span style="color:darkblue">جـیپیوتر</span>]]</span><small>}&#125;</small></span> <sup>[[بحث کاربر:Jeeputer|<span style="color:orange">بحث</span>]]</sup> ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۵۲ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۵۲



كسانى كه به ايشان كتاب داده‌ايم،
همان گونه كه پسران خود را مى‌شناسند، او را مى‌شناسند؛
و مسلماً گروهى از ايشان حقيقت را نهفته مى‌دارند، و خودشان مى‌دانند.



و ابلیس نخست کس بود که عصبیّت ورزید؛
پس دشمنِ خدا پیشوای غیرت‌ورزان است، و پیشروِ مستکبران،
پایهٔ عصبیّت را نهاد، و بر سرِ ردای جبروتی با خدا درافتاد.


در شگفتم از فرزندِ آدم، که آغازش نطفه‌ای است و پایانش لاشه‌ای؛
و در این میان، انبارِ غائط است و با این همه تکبّر می‌ورزد!





به مزرعهٔ حیواناتِ فارسی خوش آمدید
در اینجا همه با هم برابرند، اما بعضی برابرترند.
قانون اساسیِ خوک‌ها

ما نگوییم بد و میل به‌ناحق نکنیمجامهٔ کس سیه و دلقِ خود ازرق نکنیم
رقمِ مغلطه بر دفترِ دانش نزنیمسرِّ حق بر ورقِ شعبده ملحق نکنیم
عیبِ درویش و توانگر به کم و بیش بد استکارِ بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم
خوش برانیم جهان در نظرِ راهروانفکرِ اسبِ سیه و زینِ مغرّق نکنیم
آسمان کشتیِ اربابِ هنر می‌شکندتکیه آن به که برین بحرِ معلّق نکنیم
شاه اگر جرعهٔ رندان نه به‌حرمت نوشدالتفاتش به‌میِ صافِ مروّق نکنیم
گر بدی گفت حسودیّ و رفیقی رنجیدگو تو خوش باش که ما گوش به‌احمق نکنیم
حافظ ار خصم خطا گفت نگیریم بر اوور به‌حق گفت جدل با سخنِ حق نکنیم


نقدها را بود آیا که عیاری گیرندتا همه صومعه‌داران پیِ کاری گیرند


خیمه‌شب‌باز عروسکی را که ساخته بود، وارد صحنه کرد؛
پس از سال‌ها، عروسکِ مکمل‌اش را؛
و پس از چند سال، عروسک‌هایی دیگر را؛
اما در پایان، چراغ‌ها صحنه را روشن خواهند کرد.

آدم‌برفی هر چقدر بزرگ و یا حتی ترسناک،
آفتاب به او پوزخند می‌زند.

آدم تهوع می‌گیرد از این همه نقابِ مسخره، امان از بزدلی.

می‌گویند: «اگر ۵۰ میلیون نفر به یک چیزِ احمقانه اعتقاد داشته باشند، آن چیز همچنان احمقانه است.» (چه پنجاه هزار نفر یا پنجاه میلیون نفر یا پنجاه میلیارد نفر)
می‌گویم: «بله، کاملاً درست است؛ حتی اگر آن چیزِ احمقانه اعتقادِ خودِ شما باشد، همچون باورِ طبری.» یا به عبارتِ دیگر «چیزِ احمقانه، در همه جا احمقانه است؛ چه در فکرِ من یا در فکرِ تو.»

افرادی چون سلیمان مروزی فراوانند، ادعایِ علم و فهم و اثباتِ جهل و عجز. اینان را باید لبخند زد و درگذشت.

خیمه‌شب‌باز در هر انگشتی که می‌خواهد، عروسکی را بچرخاند؛ چه سود که حنایش دیگر رنگی ندارد.

در اینجا بعضی‌ها را می‌بینید که دچارِ اعوجاجِ فکری هستند؛ موضوعی را نقد می‌کنند درحالی‌که برایش راهکاری ندارند؛ موضوعی را نقد می‌کنند اما خودشان ناقضِ آن هستند؛ موضوعی را نقد می‌کنند اما با راهکارهاشان باز به همان می‌رسند؛ یا اصولاً موضوعی را نقد می‌کنند چون خودشان مبدعِ آن نبوده‌اند.

ویکی‌فا خیلی جالب است: کاربری که در پیشامدیریتِ خودش، بی‌حدوحصر هدیه می‌داد و فورانِ عشق می‌کرد، حالا به کاربری دیگر که مشابهِ او رفتار می‌کند، بر همین موضوع خرده می‌گیرد! یا آن یکی که پیام‌های زشت و زننده می‌فرستاد و خرابکاری می‌کرد و عذرخواهی هم نکرد، حالا دم از بستنِ آی‌پی‌ها و خرابکاری‌شان می‌زند! خیلی مسخره است این ویکیِ محلی! :) (بعد می‌گویند چرا می‌گویی «دیکتاتورِ لیبرال!» ؛))

یادش بخیر! یک زمانی «با مهر» را در ویکی آغازیدم، حالا همه جا را برداشته! ؛)

دیکتاتورِ لیبرال همانانیند که از هر اندیشه‌ای متنفرند و خود از آن اندیشه بدتر هستند؛ خدا نکند این دسته به حکومتی برسند، وگرنه صدبرابر از ج.ا. دیکتاتورتر و توتالیترتر هستند. آب نمی‌بینند وگرنه شناگر قابلی هستند. ج.ا. درونِ اینان بسیار قوی و سرکش است. کلاً آن‌بنده‌خداییسم در ویکی بیداد می‌کند.

این کاربر شخصاً به مقالات خوب و برگزیدهٔ ترجمه‌ایِ صرف و آنها که با انگیزهٔ محلی نوشته می‌شوند، چندان ارزش و اهمیتی نمی‌نهد. برای این کاربر، مقاله‌نویسیْ تنها یعنی پژوهش و پژوهش و پژوهش و سروکله زدن با منابعِ گونه‌گونی که به چشم می‌بیند و می‌خواند، آن‌هم در سطحِ کلان و فرامحلی، ملی یا بالاتر.

این کاربر خدایش را شکر می‌کند که به او قدرتِ شناختی قوی عطا کرده که حتی مدت‌ها پیش از واقعه، هشدارِ درست می‌دهد و هر آنچه که روزی پیش‌بینی کرده، روزی به‌وقوع پیوسته یا خود را نشان داده است. خدایش را شکر. :)

به بعضی کنش‌ها در این ویکیِ محلی باید گفت: «یک کلام از مادرِ عروس». ؛)

خدایم را شکر می‌کنم که بعضی ویژگی‌های نوشتاری‌ام مثل همان «با مهر» و حرکت‌گذاریِ واژگان دارد جا می‌افتد، حتی در میان کاربرانِ معلوم‌الحالی که با آی‌پی ویرایش می‌کنند و من برای بیسوادانی مثل همان‌ها این حرکت‌گذاری‌ها را انجام می‌دهم. خدا را شکر! این، گامِ مهمی در سواددار کردنِ این بیسوادان است. ؛)

آزادگی چقدر کمیاب شده در اینجا! همه زده‌اند در کارِ بندگی و آن یکی.

روزگاری است که هر موجودی رأیِ دیگری را نپسندد، متعصبش خوانَد، با همهٔ ادعا!

اوضاعِ این روزهای کشور (خردادِ ۱۴۰۰)، مرا یادِ همین جا (ویکی‌فا) می‌اندازد؛ آن مثلِ این، این مثلِ آن.

یک کچلِ موفرفری و یک کچلِ سشوارکشیده :)

کی شود دریا ز پوز سگ نجسکی شود خورشید از پف منطمس


  • اگر من برای شما پیامی گذاشتم: لطفاً در صفحهٔ بحث خودتان پاسخ دهید، و از {{پاسخ به|Kamranazad}} استفاده کنید.
  • اگر شما پیامی برای من بگذارید: من در صفحهٔ بحث خودم پاسخ می‌دهم، بنابراین از {{پاسخ به|نام‌کاربری‌شما}} استفاده خواهم کرد.
  • برای گذاشتن پیامی جدید کلیک کنید.
 

هشدار!
پیش از آنکه با این کاربر ارتباط برقرار کنید،
بدانید که این کاربر از سوی دیگران با صفاتی چون:
بی‌نزاکت، بی‌فحن، بی‌ادب، وجبی‌نویس، متوهم به توطئه، سوگیر، حکومتی، فاطمه‌گرا، متعصب، غیرمتمدن، توهین‌کننده، نامزدگر، کینه‌توز، جاعلِ منبع، دروغگو
و چندتای دیگر که خاطرش نیست، مفتخر شده است؛

پس در ارتباط عجله مکنید.


تبریک برگزیدگی

شادباش برگزیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و برگزیده کردن مقالهٔ علی بن موسی الرضا این نشان به شما تقدیم می‌گردد. امیدوارم مشارکت‌هایتان در محتواهای برگزیده مستدام باشد. مهدی صفار ۲۳ مهر ۱۳۹۹، ساعت ۲۱:۳۳ (ایران) ‏۱۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۰۳ (UTC)پاسخ
@Mahdy Saffar: سلام بر مهدی عزیز و ممنونم بابتِ زحمتِ بررسی و جمع‌بندی. -- |کامران آزاد| ۲۳ مهر ۱۳۹۹، ساعت ۲۱:۳۷ (ایران) ‏۱۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۰۷ (UTC)پاسخ
سلام بر کامران عزیز. خوش به این سعادت که در نزدیکی سالروز شهادت حضرتش، توفیق برگزیده کردن مقاله رو کسب کردید. Shiasun (بحث) ‏۱۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۰۶ (UTC)پاسخ
@Shiasun: سلام بر دوستِ عزیز و ممنونم. امید که قبول افتد. «صالح و طالح متاعِ خویش نمودند / تا که قبول افتد و چه در نظر آید» -- |کامران آزاد| ۲۳ مهر ۱۳۹۹، ساعت ۲۲:۴۳ (ایران) ‏۱۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۱۳ (UTC)پاسخ

.

سلام بر جناب کامران، شما می‌دانید این بیت شعر جالب از کیست؟ Shobhe ‏۱۸ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۰۸ (UTC)پاسخ

کی شود دریا ز پوز سگ نجسکی شود خورشید از پف منطمس
@Shobhe: سلام، مثنویِ معنویِ جلال‌الدین، دفترِ ششم: جواب گفتنِ مرید و زجر کردنِ مرید آن طعّانه را از کفر و بیهوده گفتن. -- |کامران آزاد| ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ساعت ۱۵:۰۴ (ایران) ‏۱۸ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۳۴ (UTC) -- |کامران آزاد| ۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ساعت ۱۴:۵۶ (ایران) ‏۵ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۲۶ (UTC)پاسخ

مسابقه قرآنی رمضان

ضمن عرض سلام و تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان؛‌ طبق سنوات گذشته،‌ مسابقه خوبیدگی سوره‌های قرآن در ماه مبارک رمضان، در جریان است. از این رو از شما برای شرکت در این مسابقه دعوت به عمل می‌آید.
کارگروه سوره‌ها در ویکی‌پدیا، برای سازماندهی مسابقه به خوبیدگی یا برگزیدگی رساندن سوره‌های قرآن طراحی شده است. این مسابقه هر ساله با آغاز ماه رمضان آغاز شده و کاربران شرکت کننده، باید در طول ماه رمضان، مقاله یکی از سوره‌های قرآن را به درجه خوبیدگی یا برگزیدگی برسانند و مقاله را در گمخ یا گمب، نامزد نمایند. زمان به نتیجه رسیدن خوبیدگی یا برگزیدگی مقالات -به علت زمانبر بودن- در این مسابقه، تاثیری ندارد.
شما گرامی دعوتیت با مراجعه به ویکی پروژه سوره‌ها، از جزئیات مسابقه و چگونه اجرای آن آگاه شده و در آن شرکت نمایید.
Shobhe ‏۹ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۰۷ (UTC)پاسخ

سلام بر حضرت کامران عزیز. زحماتتان در مقاله قدر، ان شاء الله کی به بار خواهد نشست؟ مشتاقانه منتظریم. چیز زیادی به پایان ماه مبارک نمانده‌است. ارادتمند. Shobhe ‏۷ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۲۹ (UTC)پاسخ
@Shobhe: سلام بر شبههٔ عزیز و گرامی، کارِ سورهٔ قدر کمی سخت است. باید خوب تمرکز کنم تا بتوانم دسته‌بندیِ مناسبی انجام دهم. شاید به پایانِ ماه نرسد، اما سعی می‌کنم ان‌شاءالله حتماً در طولِ سال تمامش کنم. خدا خیرتان دهاد! :) -- |کامران آزاد| ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ساعت ۱۷:۲۱ (ایران) ‏۷ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۵۱ (UTC)پاسخ
طیب الله انگشتاتکم. ما که مشتاقیم ببینیمش.
فی المجلس، بسم الله گمب امیرالمومنین را بزنیم؟ Shobhe ‏۷ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۲۸ (UTC)پاسخ
عزیزید. :)
هوم، موافقید اول کمی پروژه‌های بازِ خودمان را سبک کنیم؟ مثلاً شما چند پروژه در گمخ و گمب دارید، من هم همین‌طور. جنابِ عنانی هم کارِ دیگر مقالاتِ اهل بیت را تمام کند، بعد برویم سراغِ این مقاله. چون مقالهٔ امیرالمؤمنین، خودش یک سوپرمقاله است. کارِ بسیاررر سختی است. ضمن اینکه خوب‌کننده‌اش سید بوده و بهتر است ببینیم در ذهنش برای گمب چه در نظر دارد. -- |کامران آزاد| ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ساعت ۱۹:۲۴ (ایران) ‏۷ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۵۴ (UTC)پاسخ
این گمب و گمخ ها که پدر ما را در می‌آورد تا به نتیجه برسد. گمب حضرت رضا هنوز باز است. اگر صبر کنیم بعد از اتمام آن پروژه ها برویم سراغ حضرت امیر، شاید یکسال و اندی طول بکشد. اما در خصوص اینکه سوپر مقاله است؛ بله. واقعا همینطور است. کافیست گمخ ش را نگاهی بیاندازید متوجه می شوید چقدر معضل در مقاله هست که باید مرتفع بشود. برای حضرت سید نیز، بله باید ایشان را در جریان گذاشت،‌ ولی فعلا دنبال هم‌گناهم :) Shobhe ‏۷ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۲۰ (UTC)پاسخ
هم‌گناه را خوب آمدید. :) اگر چند ماهی اجازه بدهید، کمی به اوضاعم سروسامان دهم و بعد در خدمتم. من که پایهٔ گناه‌تان هستم. تا باشد از این گناهان! ؛) -- |کامران آزاد| ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ساعت ۲۱:۴۳ (ایران) ‏۷ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۱۳ (UTC)پاسخ
بسیار هم عالی... من هم در این مدت، کمی به دنبال منابع می گردم ببینم چه منبع خوبی می‌توان برای مطالبش یافت. به امید حضرت حق. یا علی مدد. Shobhe ‏۷ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۲۵ (UTC)پاسخ

پرسش

با درود و عرض خسته نباشید و عذرخواهی برای سوال های متعدد بنده. میخواستم نظرتون رو راجع به این ویرایش بدونم که آیا صحیح بوده یا خیر. طبق متنی که در صفحه سن پترزبورگ نوشته شده، «این شهر در سال ۱۷۰۳ به دستور و با نظارت پتر کبیر ساخته شد و از آن زمان تا ۱۹۱۸ پایتخت روسیه بود. مدتی پتروگراد نام داشت. پس از سرنگونی فرمانروایی تزارها به نام لنین، لنینگراد خوانده شد و با فروپاشی شوروی در این کشور به نام پیشینش بازخوانده شد.». پس فکر نمی‌کنم کلمه «تازه» کلمه درستی برای این متن باشه. میتونم نظرتون رو بدونم؟ ☯️Amssirani☯️  بحث  ‏۱ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۵۴ (UTC)پاسخ

@Amssirani: سلام، خواهش می‌کنم عزیزم. بله، ویرایشِ درستی است و گفتهٔ شما درست است. هرکه هرگاه دلش خواسته نامِ سن پترزبورگ را عوض کرده، چیزی در مایه‌های گوشتِ قربانیِ خودمان. ؛) شاید بهتر باشد در پانویس یا یادداشت ذکر شود که در آن زمان، سن پترزبورگ، پتروگراد خوانده می‌شده است. -- |کامران آزاد| ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۱۸:۳۱ (ایران) ‏۱ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۰۱ (UTC)پاسخ
اگر امکانش هست اینجا رو چک کنید. واقعا نمیدونم چرا تگ «ref» در خود متن هیچ‌‌جوره حذف نمیشه. و آیا متنی که در یادداشت هست، مناسبه؟ ☯️Amssirani☯️  بحث  ‏۱ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۳۰ (UTC)پاسخ
سپاس‌گزارم ازتون. به عنوان سوال آخر، بنظرتون در فهرست شاهنشاهان هخامنشی، نگاره اردشیر اول نباید با این عکس جایگزین شه؟ از اونجایی که سنگ نگاره رسمی برای اردشیر اول هست فکر می‌کنم این تصویر بهتر باشه. ☯️Amssirani☯️  بحث  ‏۱ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۳۴ (UTC)پاسخ
چرا، عوضش کنید. -- |کامران آزاد| ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۲۰:۱۱ (ایران) ‏۱ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۴۱ (UTC)پاسخ

رفع سو تفاهم

آقای آزاد ، شما در وب فارسی زحمتکش هستید و جریان ساز ... نمیدانم ویکی هدیه من را دیدید یا خیر ... چون کمی پس از جناب shawarsh برای شما هم ویکی هدیه دادم و اگر قرار بود منظورم شما یا دوستانتان یا شخص خاصی باشد اینکار را نمی‌کردم . بنابراین بچه هم برای شما هم برای چه هر کس دیگر می‌گویم قبل از شکایت یا سوءتفاهم بیایید مستقیم با هم حرف بزنیم ❤️ بنابراین امیدوارم دلخور نباشید از بنده و بتوانیم با یکدیگر و همه کاربران وب فارسی بسیار بهتری بسازیم . شکایت را بسیار کم کنیم و به تولید محتوا ها نهایت اهتمام را بورزیم . ارادتمند شما AdiliArts (بحث) ‏۱۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۵ (UTC)پاسخ

سلام و خسته نباشید ، پیام مرا خواندید ؟ نظرتان را با بنده به اشتراک می‌گذارید ؟ AdiliArts (بحث) ‏۱۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۰۶ (UTC)پاسخ
سلام و درود ، بنظرم کار شما به دور از ادب است که جواب بنده را نمی‌دهید ، از کاربری مانند شما که این چنین در پروژه‌های فرهنگی فعال است ، بعید است !!! AdiliArts (بحث) ‏۱۵ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۴۰ (UTC)پاسخ
@AdiliArts: در این یکی دو سالِ اخیر، حساب‌هایی ایجاد شده‌اند که سعی دارند کاربرانِ قدیمی را شرمنده کنند یا در معذوریت قرار دهند. شما یا هر حساب یا کاربرِ دیگر می‌تواند هر اندیشه‌ای دربارهٔ یکی مثل من داشته باشد. برای من اهمیتی ندارد. من در جایی که ببینم منطق و انصاف جایی ندارد، وارد نمی‌شوم و وقتِ خودم را تلف نمی‌کنم. لطفاً زین‌پس با من تعاملی نداشته باشید. شما مجازید هرچه دوست دارید، دربارهٔ من فکر کنید؛ اما اگر توهین یا آزاری ببینم، بی درنگ شکایت خواهم کرد. پیشنهاد می‌کنم به‌جای تعیینِ تکلیف برای کاربران که هر یک در کجا فعال باشند یا نباشند، به کار خودتان مشغول شوید. اینگونه شاید در درازمدت نظرِ کاربرانِ بداخلاق و بی‌ادبی مثلِ من هم تغییر کند. البته مسلماً نظر یکی مثلِ من هم نباید برای شما ارزشمند باشد. موفق باشید. -- |کامران آزاد| ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۲۳:۱۳ (ایران) ‏۱۵ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۴۳ (UTC)پاسخ

شادباش

شادباش برگزیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و برگزیده کردن علی بن موسی الرضا. به امید مشارکت‌های بیشتر شما در تولید محتوای خوب و برگزیده. ٪ مرتضا (بحث) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۳۷ (UTC)پاسخ
@مرتضا: ممنون مرتضای عزیز از صبوری و متانتِ شما. -- |کامران آزاد| ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۱۹:۴۲ (ایران) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۱۲ (UTC)پاسخ
سلام بر آقای کامران آزاد!
لطفاً تبریک با تأخیر مرا نیز پذیرا باشید. خدا قوت!
ان شاء الله برگزیدگی حرم امام رضا ...
آیا به نظر شما خادم امام رضا می‌تواند مقاله مستقلی داشته باشد؟ In fact ‏۱۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۰۴ (UTC)پاسخ
@In fact: سلام بر عزیزِ بزرگوارِ ویکی. :) مزیّن کردید. :)
خیلی ممنونم، لطف دارید.
ان‌شاءالله.
هوم، فکر نمی‌کنم. شاید بشود در مقاله‌ای کلی به موضوعِ ساختارِ اداریِ مجموعهٔ آستان قدس پرداخت، اما اینکه مقاله‌ای مستقل برای خادمانِ حرم داشته باشیم، نه. -- |کامران آزاد| ۲۶ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۳۹ (ایران) ‏۱۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۰۹ (UTC)پاسخ

شادباش

با سلام و احترام، وقت بخیر؛ برگزیده شدن علی بن موسی الرضا را شادباش می‌گویم. امیدوارم در آینده نیز محتوای خوب و برگزیدۀ دیگری از شما در ویکی‌پدیا ببینیم. به امید پیشرفت دانشنامه و با آرزوی موفقیت و بهروزی Q2020 (بحث) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۴۳ (UTC)پاسخ

@Q2020: سلام و وقتِ شما هم بخیر، ممنونم. لطف دارید. -- |کامران آزاد| ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۱۹:۴۳ (ایران) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۱۳ (UTC)پاسخ

خوبیده کردن مجموعه مقالات اصحاب کسا

سلام. دیدم بتازگی مقاله اصحاب کسا خوبیده شده. با این حساب الان این مقاله به لاوه مقاله پنج تن یک موضوع خوبیده هستند. لطفا زحمت نامزدکردنش را در خوبیدگی موضوعات بکشید. تشکر--سید (بحث) ‏۲۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۴:۳۳ (UTC)پاسخ

@Sa.vakilian: سلام، بنده شخصاً به‌دلیلی برای پروژه‌هایی که در یکی دو سالِ اخیر راه افتاده‌اند، اعتباری قائل نیستم. اگر لطف کنید خودتان یا دیگر دوستان زحمت بکشید، ممنون می‌شوم. بنده تنها که نبودم، کارْ گروهی بود و خودتان هم در آن مشارکت داشته‌اید. با احترام -- |کامران آزاد| ۹ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۰۸ (ایران) ‏۳۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۳۸ (UTC)پاسخ
چشم. حتما. فقط اگر این مقاله اصحاب کسا برگزیده شود، آن وقت می توانیم موضوع را به برگزیدگی هم برسانیم. آیا برای شما میسر است که مقاله را برای برگزیدگی بیاورید.--سید (بحث) ‏۳۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۴۷ (UTC)پاسخ
@Sa.vakilian: ممنونم. @Shobhe: عزیز نمی‌دانم فرصت دارد به گمب ببرد یا نه؟ چون سرِ جفت‌مان الان شلوغ است. گمبِ امام مجتبی که کارِ مشترکِ شبههٔ عزیز و بنده است، هنوز باز است. هر کدام‌مان هم چند گمخ و گمب باز داریم. شاید به‌زودی نتوان به گمب آورد. -- |کامران آزاد| ۹ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۲۲ (ایران) ‏۳۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۵۲ (UTC)پاسخ
تشکر از جناب کامران عزیز. شاید برای چند هفته آینده و فراغت از چند مقاله گمخ و گفب، و البته بشرط همراهی جنابتان، بروم برای گمبش. Shobhe ‏۳۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۰۹ (UTC)پاسخ

نادر

شادباش خوبیدگی
به پاسِ همکاری‌تان با ویکی‌پدیا و خوب کردن نادرشاه. امیدوارم مقاله برگزیده شود تا روی صفحهٔ اصلی ویکی‌پدیا نمایش یابد و به امید مشارکت‌های بیشتر شما در تولید محتوای خوب و برگزیده.
همچنین پیشنهاد می‌کنم جمله‌ای جذاب از مقاله را برای نمایش بر صفحهٔ اصلی در ویکی‌پدیا:آیا می‌دانستید که...؟/پیش‌نویس ثبت کنید. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۱۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۴۱ (UTC)پاسخ
@4nn1l2: سلام، ممنونم، لطف کردید. ممنون از @Benyamin: عزیز برای بررسی. -- |کامران آزاد| ۲۰ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۲۲:۳۹ (ایران) ‏۱۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۰۹ (UTC)پاسخ

واژ‌ه‌های اصلاحی

درود،

کامران عزیز، منابع مربوط به درستی واژه های زیر رو اعلام می‌کنید که در اشتباه‌یاب هم این تغییرات رو اعمال کنیم.

  • به‌کاربستن
  • بی‌خودکننده
  • ازدیگرسو
  • ازدیگرسوست
  • اثرگرفته
  • اثرپذیرفته‌انداثرپذیرفته
  • اقتباساتی
  • براوگذشته
  • کنارافکندن
  • خودپرهیزگار
  • سربرآوردند

با سپاس -- حسین رونقی (بحث) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۰۹ (UTC)پاسخ

@Hosseinronaghi: سلام، نیاز به منبع ندارد! با کمی دقت متوجه می‌شوید که درست‌نویسی‌اش چگونه است. -- |کامران آزاد| ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۰۰:۰۵ (ایران) ‏۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۳۵ (UTC)پاسخ
شما مبنا را بر ناآگاهی و ندانستن بنده بگذارید و دلیل را توضیح تا اشتباه دوباره تکرار نشود! :) حسین رونقی (بحث) ‏۱۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۰۶ (UTC)پاسخ
@Hosseinronaghi: خب، من از شما می‌پرسم: آیا «بی‌خود کننده» درست است یا «بی‌خودکننده»؟ آیا شما واژگانی را که پسوندِ «کننده» دارد جدا می‌نویسید یا با نیم‌فاصله؟ یا «اثرگرفته» به‌عنوانِ «اسم و نه فعل» درست است یا «اثر گرفته»؟ گیرِ اقتباسات کجاست؟! «براوگذشته» هم در اینجا فعل نیست، اسم است و باید چسبیده باشد. «خودپرهیزگار» هم همین‌طور. دربارهٔ مصدرها: من از استاد حسنی که — جایشان سبز باد — آموخته‌ام که مصدرهای مرکب مثلِ به‌کاربستن یا کنارافکندن را در حالتِ مصدری، با نیم‌فاصله بنویسم و در حالتِ فعلی، جدا. نمی‌دانم نظرِ ایشان برای شما معتبر است یا نه؟ برای من که معتبر است. می‌ماند «ازدیگرسو» و «سربرآوردند» که اینها را هم می‌شود جدا نوشت. باقیِ مواردی که گفتید، اشتباه است. نکتهٔ دیگر اینکه این مقاله در گمخ است و دردستِ ویرایش؛ و مسلماً تا پایانِ گمب بسیار تغییر خواهد کرد. گاهی کاربران در ویرایش‌ها عجله دارند و کار را بر نامزدکننده(گان) یا بررسی‌کننده(گان) سخت می‌کنند. به‌قولِ معروف «گر صبر کنی، ز غوره حلوا سازم». :) بسیار پیش آمده که کاربران ابرابزار را رانده‌اند، اما نتیجه را بررسی نکرده‌اند که آیا خطا داده یا نه؛ و درنتیجه «لسان‌الغیب» شده «لسانالغیب» و بسیار موارد مثل این! خب این کم‌لطفی است. احساس می‌کنم شما هم «متن‌راناخوانده» تنها از بخشِ بالای صفحه در اشتباه‌یاب، ویرایش کرده‌اید که خب اگر چنین باشد، کم‌لطفی کرده‌اید. :) -- |کامران آزاد| ۲۶ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۵۴ (ایران) ‏۱۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۲۴ (UTC)پاسخ

درخواست راهنمایی

با سلام خدمت ویکی نویس گرامی،کامران آزاد،بنده چند سوال از شما به عنوان کاربر با تجربه داشتم اگر امکان دارد راهنمایی کنید. اینگونه منابع [۱] را چگونه باید مورد استفاده قرار داد؟در واقع شمایل آن کمی عجیب به نظر می رسد لطف می فرمایید کمی توضیح دهدید. با تشکر اُپتیک (بحث) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۴۷ (UTC)پاسخ

آگاه‌سازی بحث درباره شما در ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران

این پیام برای آگاه‌سازی شما نسبت‌به گفتگو در ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران دربارهٔ شما فرستاده‌شده است. — Shawarsh (بحث) ‏۲۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۱۱ (UTC)پاسخ

وپ:پاداش

درود بر شما. تاریخ دو پیشنهاد از پیشنهادهای شما در وپ:پاداش منقضی شده. در صورتی که تمایل به بروز رسانی پیشنهادهایتان را ندارید پیشنهاد میکنم آنها را حذف نمائید. پیشاپیش سپاس. به امید روزهای بهتر. ارژنگ (بحث) ‏۲۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۱۰ (UTC)پاسخ

@ارژنگ: سلام بر شما، ممنونم، زدودم. دیدم شما هم برای اعتراضاتِ خوزستان پاداش گذاشته‌اید آن‌هم ۱۰۰ یورو! خدا زیاد کناد! :) وسوسه شدم. :)) گذشته از شوخی، امیدوارم این بار دست‌کم یکی از این دست مقالات برگزیده شود. -- |کامران آزاد| ۲ مرداد ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۴۷ (ایران) ‏۲۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۱۷ (UTC)پاسخ

آنچه در بالای صفحهٔ بحث خود نوشته‌اید

سلام. برخی از جملاتی که در بالای صفحهٔ بحث خود نوشته‌اید حاوی توهین‌هایی به جامعه ویکی‌پدیای فارسی است و بسیاری دیگر نیز ارتباطی به پروژه ندارند. از صفحه‌های کاربری ویکی‌پدیا نباید مشابه انجمن‌های برخط استفاده کنید. برخی از آن‌ها نقد هستند و قابل قبول، اما این که اینجا را «مزرعهٔ حیوانات فارسی» بخوانید پذیرفته نیست. اگر انتقادی دارید، مستقیماً با کاربر مورد نظر مطرح کنید و اگر هم مایل نبودید مطرح نکنید. اما تمسخر کاربرانی که از «با مهر» استفاده می‌کنند، «مزرعه حیوانات» خواندن یک اجتماع، یا جملاتی نظیر «آدم تهوع می‌گیرد از این همه نقابِ مسخره، امان از بزدلی که معلوم نیست چه سودی می‌تواند برای پروژه داشته‌باشد، ناقض سیاست صفحه‌های کاربری است. لطفاً آن نوشته‌هایی که در راستای اهداف پروژه نیستند را از بالای صفحهٔ بحث خود حذف کنید. ممنون از شما. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۵۲ (UTC)پاسخ