پرش به محتوا

بحث کاربر:Farvardyn: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۴ سال پیش توسط Huji در مبحث ادامهٔ بحث
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
←‏ادامهٔ بحث: بخش جدید
خط ۴۸: خط ۴۸:
[[کاربر:Farvardyn|Farvardyn]] ([[بحث کاربر:Farvardyn#top|بحث]]) ‏۱۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۵۳ (UTC)
[[کاربر:Farvardyn|Farvardyn]] ([[بحث کاربر:Farvardyn#top|بحث]]) ‏۱۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۵۳ (UTC)
:درود، ربطی ندارد، شما ادعا کرده‌اید که سایت متعلق به شماست، پس اگر پیوندی به آن بدهید تبلیغ محسوب می‌شود، من مشارکتهای شما را بررسی کرده‌ام پیوندی به سایت خود نداده‌اید، چنانچه چنین مشارکتی می‌داشتید صبغهٔ تبلیغ بر مشارکتهای شما سایه می‌افکند و امکان بندایش بی‌پایانتان وجود می‌داشت. این نکته را گفتم تا مبادا چنین مشارکتی از جنابتان صادر گردد و به‌تبع آن دچار بندایش شده و آزرده خاطر شوید. با احترام [[User:Mahdi_Mousavi|<b style="color:navy;">Mahdi Mousavi</b>]] [[User talk:Mahdi_Mousavi|<i style="color:red">«بحث»</i>]] ‏۱۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۶ (UTC)
:درود، ربطی ندارد، شما ادعا کرده‌اید که سایت متعلق به شماست، پس اگر پیوندی به آن بدهید تبلیغ محسوب می‌شود، من مشارکتهای شما را بررسی کرده‌ام پیوندی به سایت خود نداده‌اید، چنانچه چنین مشارکتی می‌داشتید صبغهٔ تبلیغ بر مشارکتهای شما سایه می‌افکند و امکان بندایش بی‌پایانتان وجود می‌داشت. این نکته را گفتم تا مبادا چنین مشارکتی از جنابتان صادر گردد و به‌تبع آن دچار بندایش شده و آزرده خاطر شوید. با احترام [[User:Mahdi_Mousavi|<b style="color:navy;">Mahdi Mousavi</b>]] [[User talk:Mahdi_Mousavi|<i style="color:red">«بحث»</i>]] ‏۱۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۶ (UTC)

== ادامهٔ بحث ==

برای دیدن پالایه‌های عمومی در ویکی‌پدیای فارسی باید دسترسی گشت خودکار داشته باشید. با توجه به این که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش‌های خیلی کمی داشته‌اید، نمی‌توان بر اساس ویرایش‌هایتان به شما دسترسی گشت خودکار را به صورت دائمی اعطا کرد. اما با [[وپ:فرض حسن نیت|فرض حسن نیت]] من این دسترسی را به طور موقت برای یک ماه به شما می‌دهم تا به کمک آن بتوانید دستورات پالایه‌های عمومی را از طریق [[ویژه:پالایه خرابکاری]] ببینید. سعی کنید از این مدت نهایت استفاده را ببرید. اگر کارتان زودتر تمام شد، خبر کنید که دسترسی را زودتر پس بگیرم. در این مدت هم از ایجاد مقاله در ویکی‌پدیای فارسی پرهیز کنید (چون گشت‌زنان، توانایی گشت زدن مقاله‌های شما را نخواهند داشت). اگر سؤالی داشتید همینجا بپرسید اما اولش بنویسید <code><nowiki>{{پاسخ به|Huji}}</nowiki></code> تا من خبردار بشوم. — [[کاربر:Huji|حجت]]/[[بحث_کاربر:Huji|<sup>بحث</sup>]] ‏۱۳ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۵۸ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۳ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۵۸


خوش آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French!

سلام «Farvardyn»، به ویکی‌پدیا خوش آمدید. از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر برای کاربران جدید مفیدند:

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در ویکی‌پدیا:مقاله‌های برگزیده بیندازید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی‌شده غفلت مکنید.

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سوال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به صفحهٔ ویکی‌پدیا:میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

راستی یادتان نرود (فقط) در صفحات بحث در انتهای هر پیام که می‌‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. ولی در مقاله‌ها امضا نکنید.

برای جستجوی مطالب می‌توانید از این کادر:

و برای ایجاد صفحهٔ جدید از این کادر:


نیز استفاده کنید.

باز هم خوشامد می‌گویم.شاد باشید!--Taranet (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۶:۲۵ (UTC)پاسخ

عنوان نوشتار به فارسی باشد

با تشکر از ویرایش شما، در ویکی‌پدیای فارسی باید متن و عنوان مقاله‌ها فارسی باشد. لطفا عنوان این مقاله (Hans Henning Ørberg) را به فارسی برگردانید یا تلفظش را بگویید تا خودم انجام دهم. --Taranet (بحث) ‏۱۵ دسامبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۶:۲۵ (UTC)پاسخ

سلام، Farvardyn. لطفاً رایانامه‌های دریافتی خود را بررسی کنید؛ ایمیل دارید!
ممکن است چند دقیقه‌ای زمان ببرد تا رایانامه در نامه‌دانتان ظاهر شود. شما می‌توانید در هر زمان با زدودن برچسب {{رایانامه}} از این صفحه، این اعلان را حذف کنید.
سلام Farvardyn. پیام‌های جدیدی در صفحهٔ بحث آرش دارید.
شما می‌توانید در هر زمان با حذف الگوی {{بازبحث}} از این صفحه، این اعلان را حذف کنید.

ممنوعیت تبلیغ

کاربر گرامی؛ نوشتن تبلیغات یا آگهی برای محصولات، شرکت‌ها، وبگاه‌ها و افراد مختلف، خلاف قوانین و سیاست‌های ویکی‌پدیا است. به‌جای درج تبلیغات یا آگهی، می‌توانید مقاله‌های مرتبط با موضوعات موردعلاقه و تخصص خود را گسترش دهید.
به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های شما در صفحه کاربریتان «که در آن سایت خود را تبلیغ کرده‌اید» با این قانون ناسازگارند. در صورتی که اثر ویرایش‌های شما پس از مرور توسط یک یا چند مشارکت‌کنندهٔ دیگر در مقاله‌ها پایدار باقی نمی‌مانند، لطفاً قبل از افزودن مجددشان، با آنها وارد بحث شوید و سیاست‌ها و رهنمودهای مرتبط را نیز مطالعه کنید. مقاله‌های تبلیغاتی حذف و وبگاه‌های هدف به لیست سیاه افزوده خواهند شد. لطفاً ویکی‌پدیا چه چیزی نیست، تعارض منافع، معیارهای سرشناسی و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید، از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید.

Mahdi Mousavi «بحث» ‏۱۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۰ (UTC)پاسخ

نام کاربری نامناسب

به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید. به نظر می‌رسد که نام کاربری شما، «Farvardyn»، سیاست نام کاربری ویکی‌پدیا را برآورده نمی‌سازد و با آن ناسازگار است زیرا تبلیغ برای سایت خودتان با همین نام و املا است. اگر فکر می‌کنید که نام کاربری شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را نقض نمی‌کند، لطفاً پیغامی در اینجا گذاشته و دلیل خود را بنویسید. همچنین شما می‌توانید در ویژه:درخواست ادغام کاربر سراسری درخواست دهید تا نام کاربریتان تغییر کند، یا اینکه یک حساب کاربری دیگر ایجاد کرده و با آن حساب به ویرایش کردن بپردازید. با سپاس از شما. Mahdi Mousavi «بحث» ‏۱۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۲ (UTC)پاسخ

@Mahdi_Mousavi اون لینک مال خیلی سال پیشه که تازه صفحه منو دیدی. ضمنا این دامین الان دیگر وجود ندارد که نام کاربری من بخواد تبلیغ سایت باشه. ضمنا اون سایتی که الان دیگر وجود ندارد، مربوط به تاریخ و فرهنگ ایران بود نه سایت شرکت یا محصول. Farvardyn (بحث) ‏۱۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۵۳ (UTC)پاسخ

درود، ربطی ندارد، شما ادعا کرده‌اید که سایت متعلق به شماست، پس اگر پیوندی به آن بدهید تبلیغ محسوب می‌شود، من مشارکتهای شما را بررسی کرده‌ام پیوندی به سایت خود نداده‌اید، چنانچه چنین مشارکتی می‌داشتید صبغهٔ تبلیغ بر مشارکتهای شما سایه می‌افکند و امکان بندایش بی‌پایانتان وجود می‌داشت. این نکته را گفتم تا مبادا چنین مشارکتی از جنابتان صادر گردد و به‌تبع آن دچار بندایش شده و آزرده خاطر شوید. با احترام Mahdi Mousavi «بحث» ‏۱۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۶ (UTC)پاسخ

ادامهٔ بحث

برای دیدن پالایه‌های عمومی در ویکی‌پدیای فارسی باید دسترسی گشت خودکار داشته باشید. با توجه به این که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش‌های خیلی کمی داشته‌اید، نمی‌توان بر اساس ویرایش‌هایتان به شما دسترسی گشت خودکار را به صورت دائمی اعطا کرد. اما با فرض حسن نیت من این دسترسی را به طور موقت برای یک ماه به شما می‌دهم تا به کمک آن بتوانید دستورات پالایه‌های عمومی را از طریق ویژه:پالایه خرابکاری ببینید. سعی کنید از این مدت نهایت استفاده را ببرید. اگر کارتان زودتر تمام شد، خبر کنید که دسترسی را زودتر پس بگیرم. در این مدت هم از ایجاد مقاله در ویکی‌پدیای فارسی پرهیز کنید (چون گشت‌زنان، توانایی گشت زدن مقاله‌های شما را نخواهند داشت). اگر سؤالی داشتید همینجا بپرسید اما اولش بنویسید {{پاسخ به|Huji}} تا من خبردار بشوم. — حجت/بحث ‏۱۳ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۵۸ (UTC)پاسخ