پرش به محتوا

بحث کاربر:SalmanZ: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۵ سال پیش توسط Kave در مبحث حذف سریع
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Arvin256 (بحث | مشارکت‌ها)
←‏حذف سریع: بخش جدید
خط ۲۸۸: خط ۲۸۸:
خیلی سپاس گذارم فقط کی دوباره صفحه اماده میشه ، منظورم اینه که چه زمانی حذف از صفحه [[سحر دزواریی]] برداشته میشه و دوباره تو سرچ گوگل میاد ؟
خیلی سپاس گذارم فقط کی دوباره صفحه اماده میشه ، منظورم اینه که چه زمانی حذف از صفحه [[سحر دزواریی]] برداشته میشه و دوباره تو سرچ گوگل میاد ؟
بازم ممنون از زحماتی که میکشید خسته نباشید.[[کاربر:Arvin256|Arvin256]] ([[بحث کاربر:Arvin256|بحث]]) ‏۲۱ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۴:۱۲ (UTC)
بازم ممنون از زحماتی که میکشید خسته نباشید.[[کاربر:Arvin256|Arvin256]] ([[بحث کاربر:Arvin256|بحث]]) ‏۲۱ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۴:۱۲ (UTC)

== حذف سریع ==

با درود. برخی مقالات که ناسرشناسی آن‌‌ها واضح است نیاز به پروسه حذف زماندار ندارند و حذف سریع برایشان کافی است. برخی اوقات اشخاص برای گرفتن یک کار از این گونه مقالات می‌سازند و تبلیغ خود را حتی در همین ده روز مهلت حذف زماندار انجام می‌دهند. ویکی‌پدیا وبسایت تبلیغاتی نیست. مثلاً در مقاله [[پروفسور امیرحسین محمدی]] آیا شما کوچکترین شکی دارید که سرشناسی داشته باشد؟ به نظرم بهتر است چنین مقالاتی حذف سریع شوند، با سپاس [[کاربر:Kave|کاوه خوشحال]] ([[بحث کاربر:Kave|بحث]]) ‏۲۱ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۴۷ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۱ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۴۷

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «SalmanZ»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید.

 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به پرسش‌های متفرقه بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Rab.mj79بحث ‏۲۰ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۲۱:۴۰ (UTC)پاسخ

سلام Rab.mj79 گرامی تشکر از خوش آمدگویی شما من هم خوشحالم که اینجا هستم و فعالیت با ویکی‌پدیا را شروع می‌کنم. SalmanZ (بحث) ‏۲۰ ژوئن ۲۰۱۷، ساعت ۲۱:۵۸ (UTC)پاسخ

انتخابات دور هشتم هیئت نظارت

سلام

مطابق ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور هشتم/واجدان شرایط رأی‌دهی، حساب شما مجاز به رأی دادن در انتخابات دور هشتم هیئت نظارت است. لطفاً شرایطی که بالای آن صفحه توضیح داده شده را به دقت بخوانید، و پس از آشنایی با نامزدها (که در ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور هشتم فهرست شده‌اند)، در صورت تمایل در این انتخابات رأی بدهید.

یادآوری می‌کنیم که اگر این حساب یک حساب کاربری جایگزین است به خاطر داشته باشید که صرفاً با یک حساب حق دارید رأی دهید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲ نوامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۰:۲۰ (UTC)پاسخ

خوب است اطلاع‌رسانی کردید. رای می‌دهم. SalmanZ (بحث) ‏۵ نوامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۹:۲۴ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما!

نشان پشتکار
درود فراوان بر شما. Mahdi Mousavi ؛ کاربرِ نگهبان؛ (بحث) ‏۲۰ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۲۳:۲۴ (UTC)پاسخ
@Mahdi Mousavi: درود. سپاسگزارم از لطف شما SalmanZ (بحث) ‏۲۱ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۲۹ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ اردوگاه‌های پناهندگان سوری که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

  • در مقالهٔ اردوگاه‌های پناهندگان سوری :
    • ویکی‌پدیا به زبان دیگر به عنوان منبع ذکر شده‌است یا پیوند به آن وجود دارد ولی مقاله میان‌ویکی ندارد. میان‌ویکی مناسب را به مقاله بیافزائید یا اگر مقاله معادلی در ویکی‌های دیگر ندارد پیوند به ویکی‌پدیا را از مقاله بزدائید؛ توجه داشته باشید که نمی‌توان از ویکی‌پدیا به عنوان منبع استفاده کرد.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۲۸ (UTC)پاسخ

✓ SalmanZ (بحث) ‏۹ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۴۸ (UTC)پاسخ

اعطای دسترسی گشت خودکار

درود، با عرض تبریک بعد از بررسی مشارکت‌هایتان و مقاله‌هایی که ساخته‌اید، اکنون به عنوان گشت خودکار انتخاب شدید.

  • لطفاً حتماً وپ:شیوه‌نامه را مطالعه کنید تا مقالات جدیدی را که می‌سازید بر پایه شیوه‌نامه باشد.
  • می‌توانید از بخش ترجیحات > ابزارها ابزارهای کاربردی برای این دسترسی را فعال کنید.
  • با توجه به داشتن این دسترسی کارکردن با سامانه برای شما آسان‌تر و دلپذیرتر خواهد شد.
  • {{نشان گشت خودکار}} را در صفحه کاربریتان قرار دهید.
  • پیشنهاد می‌کنم به گروه ویکی‌پدیا:نگهبانی بپیوندید و وپ:واگردانی را مطالعه کنید.

باز هم تبریک می‌گویم و موفق باشید. Behzad39 (بحث) ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۳:۲۸ (UTC)پاسخ

@Behzad39: گرامی، سلام. خیلی متشکرم از بررسی و انتخاب گشت خودکار، از بیان گرم و رساتان انرژی مثبت گرفتم. پایدار و پیروز باشید. SalmanZ (بحث) ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۴۳ (UTC)پاسخ

انتشار تغییرات

سلام کاربر گرامی از گزینه انتشار تغییرات در ویرایشات مقالات زیاد استفاده نکنید تاریخچه مقاله پر می شود از گزینه های پیش نمایش و نمایش تغییرات استفاده نماید و در مرحله آخر برای ذخیره ویرایشاتتان از گزینه انتشار تغییرات استفاده نماید با تشکرMSes T / C ‏۹ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۳۵ (UTC)پاسخ

کمک

سلام همکار گرامی می شود مانع حذف این مقاله شوید. جبران میکنم تشکر .Nikanpc1920 (بحث) ‏۱۵ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۰:۴۱ (UTC)پاسخ

اعطای دسترسی گشت‌زن

درود،

با عرض تبریک، بر پایهٔ بررسی مشارکت‌هایتان، اکنون به عنوان گشت‌زن انتخاب شدید و می‌توانید از این دسترسی استفاده کنید. لطفاً پیش از استفاده از این دسترسی:

  • حتماً وپ:گشت‌زن را مطالعه کنید.
  • می‌توانید {{نشان گشت‌زن}} را به بالای صفحهٔ کاربریتان بیفزایید.
  • می‌توانید در بخش ترجیحات > ابزارها > ابزارهای گشت‌زنی و مقابله با خرابکاری، ابزارهای کاربردی برای این دسترسی را فعال کنید؛ ابزارهایی مانند وپ:توینکل، وپ:رده انبوه، ابزار گشت‌زنی سریع که به شما در گشت‌زنی و ویرایش‌ها کمک می‌کنند.
  • بعد از مطالعهٔ سیاست‌ها و مسلط شدن به گشت‌زنی، با گذشتِ دست‌کم یک ماه از برخورداری از دسترسی گشت‌زن، می‌توانید برای دریافت دسترسی وپ:ویکی‌بان درخواست کنید.
  • در بالای صفحهٔ تغییرات اخیر پرکارترین گشت‌زن‌ها و وضعیت ویکی‌پدیای فارسی از نظر میزان خرابکاری با نمودار مشخص شده‌است.

باز هم تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشید. ‎محمدحسین ‏۱۰ مارس ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۴۱ (UTC)پاسخ

@Mohammad: گرامی، وقت به خیر، از اعطای دسترسی خرسند شدم. امیدوارم در مسیر ویکی‌ پدیا که تسهیل دانش است در حد خود مفید باشم. پیروز باشید SalmanZ (بحث) ‏۱۰ مارس ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۰۰ (UTC)پاسخ

نمونه لوگو نوروز۱۳۹۷

@کلاه قرمزی: گرامی، تغییر انجام شد، خواستم نظرموافقتان را بدانم تا بعد آنرا به صفحه قهوه‌خانه منتقل کنم. موفق باشید. SalmanZ (بحث) ‏۱۸ مارس ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۳۰ (UTC)پاسخ

درخواست اعلام وضعیت حق‌نشر

درود، همان‌طور که می‌دانید سرورهای ویکی‌پدیا در ایالات‌متحده نگهداری می‌شوند و ویکی‌پدیا نیز همانند بیشتر سایت‌های بین‌المللی پیرو قانون‌های حق نشر است، در نشان‌واره‌هایی که نامزد کرده‌اید از تصاویری استفاده کرده‌اید که پدیدآورنده آن‌ها مشخص نیست، لطفاً منبع عکس‌ها را اعلام بفرمایید و دقت کنید اگر نشان‌واره‌ها ناقض حق‌نشر باشند یا مشخص نشود هستند یا خیر (پاسخی از شما دریافت نشود) حتی درصورت برگزیدگی، این نشان‌واره استفاده نخواهد شد، با سپاس از شما. ‎محمدحسین ‏۱۹ مارس ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۵۰ (UTC)پاسخ

@محمدحسین: گرامی، با شادباش نوروزی. از توضیحاتتان بهره بردم. نشان‌واره‌های نوروزی کار خودم است و در نتیجه به عنوان اثر شخصی آن را ثبت کردم؛ ولی تصاویر مجزا و خام را از آدرس‌های زیر استفاده کردم که پدیدآور اولیه آنها ناشناخته است.

پیروز باشید. SalmanZ (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۴۵ (UTC)پاسخ

نشان‌واره ویکی موردی ندارد، دومی که ارائه داده‌اید «قطعا» تحت کپی‌رایت است و اولی نیز اگر طراح اولیه اجازه نداده باشد (به عبارت دیگر ناشناس باشد) تحت حق‌نشر است، لطفاً وپ:حق نشر را بخوانید و برای پینگ من از {{پینک|Mohammad}} استفاده کنید. با احترام. ‎محمدحسین ‏۱۹ مارس ۲۰۱۸، ساعت ۲۳:۰۹ (UTC)پاسخ
@Mohammad: درود. ممنون از وقتی که گذاشتید. وپ:حق نشر را دوباره خواندم. متأسفانه پاسخ اینکه بخشی از یک عکس موجود روی اینترنت، با ایجاد تغییراتی در آن برای یک نشان‌واره استفاده شده مشمول چه قانونی است را نیافتم. من قبل از شروع ساختن نشان‌واره، نشان‌واره‌های سالهای قبل ویکی‌پدیا را هم دیدم و به نظرم رسید که استفاده تلفیقی مشکلی ندارد. سپاس از شما. SalmanZ (بحث) ‏۱۹ مارس ۲۰۱۸، ساعت ۲۳:۵۷ (UTC)پاسخ

تبریک سال ۱۳۹۷

درود، فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی، نویدبخش افکار نو و ایده‌های نو و درخشان برای ارتقاء دانشنامه ویکی پدیاست. سال جدید را به شما تبریک می‌گویم و بهترین‌ها را برایتان آرزومندم. ارادتمند. کوروش تهرانی (بحث) ‏۲۱ مارس ۲۰۱۸، ساعت ۰۰:۳۱ (UTC)پاسخ

@کوروش تهرانی: گرامی، درود و ممنون از شما. نوروز بر شما نیز مبارک که خستگی ناپذیر و پرتلاش برای ارتقای ویکی فا تلاش می‌کنید، باشد که نتایح همه این تلاش‌ها را امسال در کیفیت و ارتقاء بیشتر ویکی‌پدیای فارسی شاهد باشیم. سپاسگزارم. SalmanZ (بحث) ‏۲۱ مارس ۲۰۱۸، ساعت ۰۰:۴۲ (UTC)پاسخ

اعطای دسترسی واگردان

درود SalmanZ. بعد از بررسی درخواستتان برای دسترسی واگردان، دسترسی را به شما اعطا کردم. برای استفاده از دسترسی واگردان موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

  • گرفتن دسترسی واگردان اهمیتی بیشتر از فعال کردن توینکل ندارد.
  • واگردانی تنها باید برای واگرداندن خرابکاری‌های واضح است نه ویرایش‌های با حسن نیت. حتماً موارد مجاز واگردانی را بخوانید.
  • واگردانی هرگز نباید برای جنگ ویرایشی استفاده شود.
  • در صورت استفادهٔ نابجا، دسترسی واگردان ممکن است پس گرفته شود.
  • برای مبارزه با خرابکاری‌های می‌توانید از هاگل استفاده کنید؛ هاگل یک برنامهٔ کاربردی ویندوز برای رویارویی با خرابکاری‌ها در ویکی‌پدیا است که به زبان ویژوال بیسیک دات‌نت نوشته شده است.
  • برای نگهبانی از تغییرات اخیر به کمک ابزار گشت‌زنی سریع می‌توانید در مبارزه با خرابکاران کمک کنید.
  • اگر شما دیگر دسترسی واگردان را نمی‌خواهید، به یکی از مدیران اطلاع دهید تا از شما ستانده شود. هم‌چنین برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی استفاده از واگردنی، ویکی‌پدیا:واگردانی را ببینید. همچنین اگر این دسترسی شما را به زحمت انداخته یا سؤالی در مورد استفادهٔ درست/نادرست از این دسترسی دارید، می‌توانید در صفحهٔ من پیام بگذارید. از ویرایش لذت ببرید!

Arta Sharaky ‏۳۰ مارس ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۳۰ (UTC)پاسخ

@آرتا: گرامی، ایام نوروزی به خیر و همراه با شادکامی، از واگذاری این دسترسی سپاسگزارم. SalmanZ (بحث) ‏۳۰ مارس ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۵۵ (UTC)پاسخ

خنثی سازی مقاله تست جعبه سفید

دوست عزیز، ضمن تشکر از فعالیت های شما در ویکی پدیا

خنثی سازی شما در مقاله تست جعبه سفید بی مورد است، هرچند ذکر نشدن منبع امر نادرستی است ولی زمانی که این مقاله مربوط به یک مبحث علمی و مستند است و نظرات شخصی در آن دخیل نشده نبایست آن را واگردانی کنید. در این موارد می توانید از برچسب نیازمند منبع استفاده کنید.

با آرزوی موفقیت Nima-1370 (بحث) ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۰۳ (UTC)پاسخ

درود. از توضیحاتتان تشکر می‌کنم. این ویرایش واگردانی نشد بلکه به دلیل نداشتن منبع خنثی شد. مطالب علمی هم وقتی بدون منبع اضافه می‌شوند چون امکان بررسی اعتبار آنها نیست فقط از اعتبار مقاله و ویکی‌پدیا می‌کاهند و منعی برای حذف آنها نیست بخصوص اینکه مطلب جدید اضافه شده و طبعاً اگر معتبر و مستند است می‌توان با منبع افزود. سپاسگزارم. SalmanZ (بحث) ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۱۸ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ سلوتسکوگن که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۱۹ (UTC)پاسخ

درود بر شما

عده ای نادان دائما میان و دست در مقاله من برده و ان را ویرایش کرده و اطلاعات غلط به مردم میدهند ، چه باید کرد؟ Ehsan 0097 (بحث) ‏۲۲ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۴۳ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما!

نشان شهروندی
درود بر جناب سلمان گرامی،

با افتخار، اجازه می‌خواهم نشان شهروندی ویکی‌پدیا را به شما پیشکش کنم. با بهترین آرزوها، Hamid Hassani (بحث) ‏۲۴ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۰:۰۲ (UTC)پاسخ

@Hamid Hassani: سلام، با سپاس از حسن ظن شما و با قدردانی در پربار کردن مقاله اکمن با ویرایش‌های مفیدتان. SalmanZ (بحث) ‏۲۴ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۵۷ (UTC)پاسخ
یک سپاسگزاری ویژه هم برای ایجاد نوشتار ششتین اکمن پیشکش‌تان می‌کنم. جایش خالی بود. با احترام و ارادت، Hamid Hassani (بحث) ‏۲۴ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۶:۳۱ (UTC)پاسخ
@Hamid Hassani: درود، از پیامتان شاد شدم. اگر نوشتارهای دیگری هم مدنظرتان است که جایشان خالی است لطفاً بفرمایید تا در ایجاد آنها کمک کنم. با سپاس و احترام بسیار. SalmanZ (بحث) ‏۲۴ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۳:۴۵ (UTC)پاسخ
درود. به روی چشم. لطف می‌کنید. حتماً از دانش و تجربه‌تان بهره خواهم برد. جای چند نفرِ دیگر از اعضای آکادمی سوئد خالی‌ست. با سپاس و تجدیدِ مراتبِ ارادت، Hamid Hassani (بحث) ‏۲۵ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۱:۳۹ (UTC)پاسخ
پ.ن.: دیروز نوشتارِ گونل والکویست، عضو تازه‌درگذشتهٔ آکادمی سوئد را ساختم. اگر لازم دانستید اصلاح یا گسترشی در آن اعمال بفرمایید، دریغ نفرمایید. سپاسگزارم. — Hamid Hassani (بحث) ‏۲۵ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۱:۴۶ (UTC)پاسخ
@Hamid Hassani: درود، آکادمی سوئد یکی از موضوعات مورد علاقه‌ام است و حتماً به رفع کمبودهای آن خواهم پرداخت. با سپاس، SalmanZ (بحث) ‏۲۵ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۴:۰۸ (UTC)پاسخ
@Hamid Hassani: درود حمید عزیز من مطالب مقاله گونل والکویست را از مقاله سوئدی ترجمه کردم و به مقاله می‌خواهم اضافه کنم. یک تفاوت در نام فرد است که با تلفظ سوئدی نام صحیح فرد گوننل ولکویست است. آیا شما ملاحظه‌ای ندارید که نام مقاله را به این نام منتقل کنم. با سپاس SalmanZ (بحث) ‏۳۰ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۳۳ (UTC)پاسخ
درود سلمان عزیز. خوشحالم دوباره با شما هم‌صحبت می‌شوم. پیشنهاد می‌کنم عنوان مقاله همان گونل والکویست بمانَد؛ به‌خصوص به این دو دلیل:
۱. در فارسی، مشدد یا شبه‌مشدد یا تکیه‌دار بودن را معمولاً با دو صامت/ همخوان نشان نمی‌دهیم. حتی دو سه سال پیش، اتللو را به اتلو منتقل کردیم.
۲. به‌نظرم صدای مصوت/ واکهٔ هجای اولِ نام خانوادگی، در فارسی، به «والکویست» نزدیک‌تر است تا «وَلکویست». با یوهان زباستیان باخ و هانس کریستیان آندرسن مقایسه بفرمایید.
با این حال، هر نظر یا فرمایشی داشته باشید بهره خواهم برد. حال، با اجازه‌تان جناب دیاکو را پینگ می‌کنم تا ایشان هم اگر نظری دارند بفرمایند. با احترام و ارادت، Hamid Hassani (بحث) ‏۳۰ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۵۶ (UTC)پاسخ
@Hamid Hassani: درود حمید عزیز، من هم از مصاحبت بيشتر با شما خوشحال هستم، ملاحظات شما را خواندم و با شما موافقم كه به همان اسم گونل والکویست بماند‎، با سپاس. SalmanZ (بحث) ‏۳۰ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۳۶ (UTC)پاسخ
درود بر دوستان گرامی. همانگونه که جناب حسنی اشاره کردند نویسه‌گردانی درستش "گونل والکویست" است. دیاکو « پیام » ‏۳۰ مهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۱۰ (UTC)پاسخ

عطیه معصومی

درود. در قالب وپ:نجات برچسب حذف سریعی را که به مقالۀ عطیه معصومی زده بودید، برداشتم و فعلا حذف زماندار را جایگزین آن کردم. با عرض ارادت و احتراممهدی موسوی «بحث» ‏۵ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۴۰ (UTC)پاسخ

فوتسال در بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی

سلام لطفاً در این‌جا الگو:WFutsal را ایجاد کنید و ضمناً بفرمایید باید چه کنم که ازین پس بتوانم موارد تاموجود را ایجاد کنم. گویا هنوز هیچ تیم ملی فوتسال زنانی در ویکی‌پدیای فارسی ایجاد نشده و تعریف نشده. ممنون. Bluesdittxa (بحث) ‏۷ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۰۵:۱۷ (UTC)پاسخ

فوتبال ساحلی در بازی‌های آسیایی ساحلی

الگو:Beachsoccer-big

همین‌طور برای فوتیال ساحلی لطفاً تعریف کنید. چون در غیر این صورت ترجمه و ایجاد صفحات و مقالات مرتبط فوتسال و ساحلی بسیار وقتگیر و طاقت فرسا خواهد شد. Bluesdittxa (بحث) ‏۷ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۰۵:۲۵ (UTC)پاسخ

@Bluesdittxa: درود، برای کار روی الگوهای مقاله و برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌های آزمایشی یا تهیهٔ پیش‌نویس برای مقاله‌تان از صفحه تمرین یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید. درست می‌گویید و کار درست کردن الگوها وقت گیر است. لطفاً در قهوه‌خانه گوناگون طرح نمایید شاید دوستان راه کار و کمک دیگری داشته باشند. پیروز باشید. SalmanZ (بحث) ‏۷ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۵۴ (UTC)پاسخ

یک فنجان چای برای شما!

درود. متوجه شدم مشغول نگهبانی از سامانه هستید، خواستم خسته نباشیدی عرض کنم مهدی موسوی «بحث» ‏۱۸ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۰۰:۵۶ (UTC)پاسخ

@Mahdi Mousavi: سلام، وقت به‌خیر. سپاسگزارم. SalmanZ (بحث) ‏۱۸ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۰۶:۳۴ (UTC)پاسخ

توجه در گشت‌زنی

درود. وقت بخیر. بسیاری از نسخه‌هایی که در مقاله‌ی ریکاردو کوارشما گشت زده‌اید مشکل دارند. نگارش بسیار ضعیف و ترجمه‌ی ماشینی. لطفا با دقت و وسواس بسیار بیشتری نسخه‌های مقالات را گشت بزنید! سپاسگزارم. مهرنگار (بحث) ‏۲۸ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۱۲ (UTC)پاسخ

@مهرنگار: گرامی. وقت بخیر، از رهنمود شما استفاده بردم و در ادامه کار مراعات می‌کنم. پیروز باشید. SalmanZ (بحث) ‏۲۸ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۴۶ (UTC)پاسخ

پاسخ به سؤال

@SalmanZ: با سلام من متوجه نشدم که چرا تغییر صحیح مرا برگرداندید؟! قضیه چیه؟! رضا خزایی ‏۱ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۵۵ (UTC)پاسخ

@Rezakhazai: درود. در ویرایش ۱ شما کلمه ای را به صفحه ابهام زدایی پیوند داده بودید که اشتباه است. پیوندها نباید به صفحات ابهام زدایی لینک داده شود. همچنین لطفاً از پیوند کلماتی که معانی و کارکرد آنها مشخص است پرهیز کنید. جهت کمک این نکته را هم خوب است بدانید که در صفحه خود کاربران برای درج پیام نیازی به پینگ نیست. پیروز باشید. --SalmanZ (بحث) ‏۱ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۳۳ (UTC)پاسخ

جسارتاً بنده متوجه منظور شما نشدم. من تابحال کلماتی را که مطمئنم در ویکی پدیا صفحه مشخصی برایشان وجود دارد را لینک میدادم، آیا دیگر نباید اینکار را بکنم؟ یا اینکه فقط باید از لینک دادن برای واژه هائی که موارد استفاده چندگانه دارند خودداری کنم. ممنونم میشم اگه راهنمائی بفرمائید. رضا خزایی ‏۱ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۴۲ (UTC)

درود. بله درست می‌فرمایید. از پیوند واژه‌ها به صفحات ابهام زدایی که موارد استفاده چندگانه دارند باید خودداری کرد و به صفحه دقیق همان مفهوم واژه مورد نظر پیوند داد. پیشنهاد می‌کنم این مبحث را مطالعه نمایید. ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه/پیونددهی . SalmanZ (بحث) ‏۱ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۲۳:۰۰ (UTC)پاسخ

حذف زماندار

با سلام و وقت بخیر دلیل پیام حذف زماندار را میفرمایید؟ و اینکه لوگو باشگاه هم حذف شد...ممنون میشم بنده را راهنمایی بفرمایید..برا حفظ و نگه داری این صفحه با تشکر از شما

کامل کردن اطلاعات

با سلام بنده لوگویی که حذف شده بود را با اطلاعات کامل بارگذاری کردم آیا هنوز مشکلی وجود دارد؟ آیا امکان دارد این پیام حذف زماندار برداشته شود؟ با تشکر از حمایت شما

Gostaresh6860 سلام. لطفاً هنگام پیام روی صفحه بحث کاربر لینک بدهید. همچنین پیام تان را امضا کنید. راهنمای آنرا در صفحه بحث گذاشتم. در رابطه با صفحه باشگاه فوتبال گسترش ویژن فولاد تهران از نظر من سرشناس نیست و منابع معتبر ثبت نشده‌است. با این حال شما مقاله را بهبود بخشید دوستان دیگر نظر خواهند داد. توضیحاتتان را نیز در صفحه بحث مقاله بنویسید. پیروز باشید. SalmanZ (بحث) ‏۵ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۵۳ (UTC)پاسخ

صفحه بحث

با سلام و وقت بخیر.طبق فرمایش شما توضیحاتم را در صفحه بحثی که فرموده بودید بیان کردم.ممنون میشم بررسی بفرمایید.با تشکر از همکاری شم.Gostaresh6860 (بحث) ‏۶ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۴:۵۶ (UTC)پاسخ

صفحه بحث

با سلام خدمت شما مدیر محترم..آیا توضیحات صفحه بحث برای سرشناسی کافی است؟با تشکرGostaresh6860 (بحث) ‏۷ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۰۹ (UTC)پاسخ

Gostaresh6860 درود. صفحه بحث مقاله را دیدم توضیحاتتان خوب است. همچنین مخالفت خودتان را با حذف نیز در همان صفحه قید کنید. حتماً مدیران هنگام بررسی به آن توجه خواهند نمود. در ضمن من مدیر نیستم. :) SalmanZ (بحث) ‏۷ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۵۸ (UTC)پاسخ

حذف مقاله

باسلام خدمت شما مدیر محترم

دیروز مقاله ای را که نوشتم را حذف نمودید مقاله ای با عنوان عاصم محمدی این مقاله در جهت معرفی عاصم محمدی بوده وهیچگونه جنبه تبلیغاتی نداشته من متوجه شدم که چندین فرد و صفحات دیگر نیز مثل همین مقاله در ویکی پدیا موجود است حال میخواهم بدانم که چرا چنین اتفاقی فقط برای من افتاده است؟ Barname100ac (بحث) ‏۹ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۴۷ (UTC)پاسخ

سلام Barname100ac. من مدیر نیستم. مقاله شما سرشناسی نداشت؛ لذا خوب است این مبحث را مطالعه کنید پیروز باشید. SalmanZ (بحث) ‏۹ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۲۰ (UTC)پاسخ

بررسی

با سلام خدمت شما.بنده از کجا متوجه بشوم که بحث راجب مقاله ای که اینجانب نوشته ام به کجا رسیده؟و الان مشکل اصلی این مقاله چه چیز است؟تا جهت رفع آن باشم؟مشکلات قبلی که فرموده بودید به نظر خودم تا حدودی حل کردم.اگر کافی نیست لطف بفرمایید و اینجانب رادر جریان قرار دهید.و اینکه در صفحه بحث که فرموده بودیدتوضیحات بدهم،این کار را کردم ولی نظری ثبت نشده که بدانم الان در چه مرحله ای قرار دارد.ممنون میشم بنده را راهنمایی بفرمایید. باتشکرGostaresh6860 (بحث) ‏۹ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۰۳ (UTC)پاسخ

Gostaresh6860. درود. در این مرحله نظری ثبت نمی‌شود. در پایان مهلت توسط مدیران بررسی می‌شود و چنانچه اشکالات مقاله رفع شده بود برچسب برداشته می‌شود یا در صورت لزوم به نبح برده می‌شود. پیروز باشید. SalmanZ (بحث) ‏۹ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۴۷ (UTC)پاسخ

حذف دکتر آبکار

با سلام لطفا دلایل عدم سرشناسی دکتر علی آبکار و چگونگی معتبر سازی این صفحه را ذکر کنید.

با تشکر Mh.Saba (بحث) ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۴۴ (UTC)Mh.Sabaپاسخ

حذف زماندار

با سلام خدمت شما ... امروز 23 تیرماه می باشد و نه تیکت حذف شده نه بحثی برای حذف یا عدم حذف ذکر شده...چطور و از چه طریق میتوانم پیگیری کنم؟ با تشکر از شما Gostaresh6860 (بحث) ‏۱۴ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۰۲ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ جوانان سوسیالیست اروپایی که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۹ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۰۶ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ بتی ریردون که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

  • در مقالهٔ بتی ریردون :
    • ویکی‌پدیا به زبان دیگر به عنوان منبع ذکر شده‌است یا پیوند به آن وجود دارد ولی مقاله میان‌ویکی ندارد. میان‌ویکی مناسب را به مقاله بیافزائید یا اگر مقاله معادلی در ویکی‌های دیگر ندارد پیوند به ویکی‌پدیا را از مقاله بزدائید؛ توجه داشته باشید که نمی‌توان از ویکی‌پدیا به عنوان منبع استفاده کرد.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۲ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۰۸ (UTC)پاسخ

حذف زمان دار

سلام وقت بخیر و خسته نباشید. صفحه ی سحر دزواریی در ویکی پدیا کاملا اماده است اگر براتون مقدور هست چک بنمایید. به نظر من مشکلی نداره،اگه میشه لطفا حذف زمان دار را از روی این صفحه بردارید. باز هم ممنون و خسته نباشید.Arvin256 (بحث) ‏۲۰ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۵۶ (UTC)پاسخ

درود. حذف زمان دار را برداشتم و مقاله را به نبح بردم تا دیگر کاربران نظر بدهند. پایدار باشید. SalmanZ (بحث) ‏۲۰ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۵۹ (UTC)پاسخ

خیلی سپاس گذارم فقط کی دوباره صفحه اماده میشه ، منظورم اینه که چه زمانی حذف از صفحه سحر دزواریی برداشته میشه و دوباره تو سرچ گوگل میاد ؟ بازم ممنون از زحماتی که میکشید خسته نباشید.Arvin256 (بحث) ‏۲۱ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۴:۱۲ (UTC)پاسخ

حذف سریع

با درود. برخی مقالات که ناسرشناسی آن‌‌ها واضح است نیاز به پروسه حذف زماندار ندارند و حذف سریع برایشان کافی است. برخی اوقات اشخاص برای گرفتن یک کار از این گونه مقالات می‌سازند و تبلیغ خود را حتی در همین ده روز مهلت حذف زماندار انجام می‌دهند. ویکی‌پدیا وبسایت تبلیغاتی نیست. مثلاً در مقاله پروفسور امیرحسین محمدی آیا شما کوچکترین شکی دارید که سرشناسی داشته باشد؟ به نظرم بهتر است چنین مقالاتی حذف سریع شوند، با سپاس کاوه خوشحال (بحث) ‏۲۱ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۴۷ (UTC)پاسخ