ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران: تفاوت میان نسخه‌ها

افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۶ سال پیش توسط Mahdi Mousavi در مبحث کاربر کر است!
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
←‏زبان سکایی باستان: جمع‌بندی: با سلام توسط مدیر آرش محافظت شده است.
خط ۱۱۶: خط ۱۱۶:
[[کاربر:Modern Sciences|<font color="red">'''MSes'''</font>]] [[بحث_کاربر:Modern Sciences|<font color="blue"><sup>T</sup></font>]][[ویژه:Contributions/Modern Sciences|<font color="orange"> / <sup>C</sup></font>]] ‏۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۵:۲۸ (UTC)
[[کاربر:Modern Sciences|<font color="red">'''MSes'''</font>]] [[بحث_کاربر:Modern Sciences|<font color="blue"><sup>T</sup></font>]][[ویژه:Contributions/Modern Sciences|<font color="orange"> / <sup>C</sup></font>]] ‏۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۵:۲۸ (UTC)
{{پایان بسته}}
{{پایان بسته}}

== کاربر کر است! ==

درود. احتراما به مشارکتهای [[کاربر:Homayoon pira]] رسیدگی شود، کاربر کر است.[[کاربر:Mahdi Mousavi|<font size="4" face="IranNastaliq">'''مهدی موسوی؛ کاربرِ نگهبان؛'''</font>]] <sup>[[بحث کاربر:Mahdi Mousavi|<font color="E11717" size="4" face="IranNastaliq">«بحث»</font>]]</sup> ‏۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۴۸ (UTC)

نسخهٔ ‏۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۴۸



بایگانی‌های سه سال اخیر تابلوی اعلانات مدیران
۲۰۲۴ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
۲۰۲۳ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
۲۰۲۲ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
بایگانی‌ کامل سال‌های گذشته
دیگر پیوندهای مفید
درخواست بازرسی کاربر
تابلوی اعلانات حل اختلاف
تابلوی اعلانات منابع معتبر
تابلوی اعلانات دیوان‌سالاران
تابلوی اعلانات ربات‌ها
گزارش قفل آبی
راهنمای فنی مدیران

حذف بی دلیل و مغرضانه مقاله شادی اسدپور

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.
متاسفانه راه خوبی را انتخاب نکردید! اینکه خودتان با خودتان در تام صحبت کنید (با دو نام مختلف) نقض وپ زاپاس است. حساب اصلی را یک هفته و زاپاس را بی‌پایان بستم. پس از باز شدن، بسیار بسیار خلاصه و کوتاه (و فقط با یک حساب) در بحث مردتنها مطرح کنید. هیچ نیازی هم نیست که رای کاربران را تفسیر کنید. مهرنگار (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۵۰ (UTC)پاسخ

با سلام و احترام ، اینجانب نگارنده مقاله شادی اسدپور به شدت به حذف مقاله فوق اعتراض داشته و خواهان رسیدگی مجدد به مقاله با عنایت به تمامی مسایل و توضیحات ارایه شده در نظرسنجی حذف مقاله میباشم و خواهان برخورد با کاربرانی که مغرضانه و لجبازانه با اینجانب ( تمامی نظرات در مقاله و مبحث پیشنهاد حذف مقاله قابل مطالعه و مشهود است ) نسبت به حذف مقاله فوق رای دادند میباشم .بنده بعید میدونم که ویکیپدیا ملک شخصی یا ارث پدری هیچ کاربری باشد که بخواهد با غرض و بخل و حسد و دست به یکی کردن نسبت به تسویه حساب شخصی و حذف مقالات اقدام نماید. در فعل حاضر مقاله حذف شده است ولی من تمامی فرمت مقاله را ذخیره نمودم و در صورت نیاز میتوانم مجدد بارگذاری نمایم. https://fa.wikipedia.org/wiki/ویکی‌پدیا:نظرخواهی_برای_حذف/شادی_اسدپور با تشکر

Arash seagal (بحث) ‏۳ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۶:۳۶ (UTC)پاسخ


سلام،بنده هم نظرم این است که مقاله فوق بسیار بی دلیل حذف شده است،لطفا اجازه ندهید که اینجا محلی برای اعمال سلیقه های شخصی و برخوردهای غیر منصفانه برخی افراد گردد که گویی تنها و تنها به دنبال حذف مقالات میباشند.جهت روشن شدن اذهان مدیران محترم توضیحاتی را در اینجا ارایه مینمایم و توضیحات تکمیلی تر در مبحث نظرخواهی برای حذف کاملا مشهود و گویا است.

در خصوص خانم هما فیزیک که نظر منفی داده بودند عارضم که ایشان حتی مقاله را کامل نخوانده بودند چرا که ایشان آماری که از مقاله در خصوص تعداد کارهای انجام شده توسط ایشان در خصوص کارگردانی و بازیگری داده بودند در کمال شگفتی آمار بسیار غلطی بود که وقتی همه اطلاعات در مقاله موجود است تخریب کردن مقاله با ارایه آمار نادرست کاری بسیار غیر اخلاقی و در عین حال خنده داری است و یا ایشان در نقدشان عنوان کرده بودند ایشان طراح صحنه بوده اند وقتی این بزرگوار حتی تفاوت بین منشی صحنه و طراح صحنه را نمیداند چگونه میخواهد راجع به یک مقاله تیاتر نظر کارشناسی بدهد ؟؟؟ یا عنوان کرده بودند که مقاله بدون منبع است در صورتیکه در مقاله تمامی منابع مشخص بود و توضیحات تکمیلی خود نویسنده نیز کاملا قابل قبول بود.یا بحث بزرگنمایی که ایشان مطرح کردند وقتی مطلب تماما دارای منبع است پس این ادعا محلی از اعراب نداشته و صرفا یک نظر عجولانه و شاید هم لجوجانه و فاقد وجاهت منطقی و کارشناسی بوده است.

در خصوص کاربر Morez88 ایشان نیز مقاله را رزومه عنوان کرده بودند و خواستار اعلام فعالیت های خاص ایشان بوده اند که تمامی موارد اعم از فعالیت ها و سرشناسی با ذکر منبع در مقاله موجود بوده است که این نقد هم محلی از اعراب نداشته است.

در خصوص کاربر DejaVu نیز عنوان کرده بودند که نقل قول و نظرات دیگران ، دلیل ماندگاری مقاله در دانشنامه نیست ! بعد از اینهمه منبع و توضیحات و نوآوری ذکر شده در مقاله ، من واقعا نفهمیدم دقیقا این بزرگوار از نوشتن این نقد دنبال چه چیزی بوده اند !؟ البته کاملا مشخص است ولی از حوصله این بحث خارج است .

در خصوص کاربر Sorou6sh ایشان بحث سرشناسی را مطرح کرده اند که این بزرگوار ظاهرا مقاله را اصن درک و تحلیل نتوانسته اند بکنند.وقتی یک نفر یکچنین نوآوری در عرصه نمایش ( که تلفیق همزمان بازیگر-عروسک-ماسک است )انجام میدهد که اینچنین مورد توجه اصحاب رسانه ، خبرگذاری ها و کارشناسان قرار میگیرد تا آنجا که در اولین سمینار تخصصی تیاتر پژوهی از ایشان دعوت میشود تا در خصوص این نوآوری برای اساتید و دانشجویان این رشته سحنرانی نماید ، دیگر عنوان مبحث سرشناسی به نظرم دیگر خنده دار و بسیار عجیب به نظر میرسد .

در خصوص کاربر SlowManifesto نیز که خود ایشان اصن مقاله را برای حذف شدن کاندید کرده بودند در کمال شگفتی اعلام کرده بودند که این مقاله فاقد معیارهای هنرمند است !!در صورتیکه همانطور که آقای قارونی هم اعلام داشته اند مورد ۱و ۳ دقیقا در مورد این مقاله صدق میکرده است .


متاسفانه هر کی یک نظری داشت و موضوعی را وارد میساخت که واقعا موضوعیت نداشت و وارد نبود . در خصوص سرشناسی ، نوآوری و افتخارات کسب شده توضیحات به قدر مکفی در مقاله موجود بود ، وقتی شخصی اطلاعات تیاتری بسیار ضعیفی دارد و حتما اصرار دارد که نظر بدهد ماحصلش بهتر از این نمیشود. در خصوص سرشناسی ، نوآوری و افتخارات کسب شده توضیحات به قدر مکفی در مقاله موجود بود ، وقتی شخصی نوآوری مقاله را تشخیص نمیدهد و یا نوع سرشناسی را نمیتواند تشخیص دهد گناه نویسنده چیست ؟؟ وقتی یکنفر در سه زمینه سه جایزه میبرد چطور میتوان بازهم مواردی در خصوص سرشناسی و یا ... عنوان نمود ؟؟ حتی بزرگواران دست آخر ، جهت تخریب هرچه بیشتر مقاله عنوان مینمودند که فلان جایزه مربوط به طراح بوده است نه کارگردان ! (https://fa.wikipedia.org/wiki/بحث_کاربر:Gharouni) بزرگوار اگر نمیدانید بدانید که هر کاری به واسطه ساخته شدن به عرصه ظهور و دیده شدن میرسد و لذا هر کاری وقتی جایزه ای در هر بخشی که برنده میشود حقوق معنوی آن جایزه متعلق به کارگردان آن کار میشود و لاغیر ، چرا که کارگردان پدیدآورنده آن کار بوده است.حتی اگر نظر مرا هم به عنوان یک کارشناس بسیار کوچک از جامعه تیاتر قبول ندارید از اهالی فن سوال کنید تا صحت ادعای من بر شما روشن شود.ابتدا در خصوص موردی که نمیدانید تحقیق بفرمایید سپس نسبت به نشر آن موضوع اقدام بفرمایید.


همانگونه که ملاحظه میفرمایید تمامی نقدها فاقد وجاهت منطقی و کارشناسی بوده و عموما به دلیل اطلاعات بسیار ضعیف بزرگواران در زمینه تیاتر بوده است ، وقتی کسی نمیتواند نوآوری ذکر شده در مقاله را درک نماید و بازهم به دنبال نوآوری میگردد ! خب چه میتوان گفت ؟؟ وقتی شخصی در زمینه ای اطلاعات کافی ندارد نظر میدهد آیا انتظار دریافت نتیجه ای بهتر از آنچه برای این مقاله به وجود آمده است داریم ؟؟ وقتی ردپای نظرات لجوجانه و غیر منصفانه در نقد هارا میبینیم نباید به فکر پاکسازی این تفکرات غیر سالم و بیمار باشیم ؟؟ وقتی این مقاله تمامی ظوابط و استانداردهای یک مقاله ویکیپدیا را از نظر سرشناسی ، از نظر منابع ، از نظر معیارهای نگارشی ، از نظر معیارهای هنرمند و ... را دارد و اینچنین مورد تاخت و تاز و عناد قرار میگیرد نباید متاسف شد بر فضایی که به دور از چشم مدیران بر ویکیپدیا قرار است حاکم شود ؟؟


امیدوارم در فضایی کاملا عاری از تفکرات مسموم و جاری از انصاف و کارشناسی ، مقاله فوق مجددا به صورت کاملا کارشناسی مورد رسیدگی قرار گیرد تا احقاق حق گردد.

Nader rezaei1980 (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۵۴ (UTC)پاسخ


در تایید صحبت این دوست عزیز ، بنده نسبت به کاربرانی که نسبت به سرشناسی و نوآوری ، ایشان را قبول نداشته اید و در مقاله ابهام داشته اید و رای منفی داده اید میخواهم عرض کنم که شمایی که ابهام داشته اید قطعا بر اساس یک ذهنیت و یک دانش و یک مطالعه رای داده اید ! من از شما میخواهم که فقط و فقط اسم سه کارگردان در تیاتر را بیاورید و بفرمایید که نامبردگان در زمینه تلفیق بازیگر-عروسک-ماسک پیش از خانم اسدپور فعالیت داشته اند و کارشان مورد قبول و استقبال کارشناسان و اصحاب رسانه واقع شده است و در نتیجه کار ایشان در خصوص نوآوری و سرشناسی زیر سوال است . اگر توانستید نام ببرید که مرا هم از این جهالت و گمراهی خارج کرده اید و من نیز چون شما رای به حذف مقاله خودم خواهم داد و اگر نتوانستید که مشخص میشود که شما یا از سر بی دانشی و بی آگاهی و یا هر انگیزه ای ( بعضا مخرب و غیر اخلاقی ) رای به حذف این مقاله داده اید و میبایست شرمسار و خجل از رفتار خود باشید.

Arash seagal (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۱۲ (UTC)پاسخ

زبان سکایی باستان

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.
با سلام توسط مدیر آرش محافظت شده است. Behzad39 (بحث) ‏۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۶:۲۰ (UTC)پاسخ

متاسفانه کاربر تازه کاری متن دانشگاهی مقاله زبان سکایی باستان را عوض می کند و ادعاهای جدیدی درباره این زبان مطرح کرده است. در صفحه بحث هیچ بحثی نمی کند. لطفاً یک نفر به ایشان توضیحات اولیه را بدهید، مقاله هم فعلاً به دلیل جنگ ویرایشی قفل شود. --Dandamayev (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۳۴ (UTC)پاسخ

تا کی قرار است این کاربر به این رویه‌اش ادامه دهد؟ گویا اینجا را با وبلاگشان اشتباه گرفته اند؛ در ثانی صفحه‌ی بحث این دو مقاله بیشتر شبیه محلی برای انتشار نظرات وبلاگی شده است!! لطفا یکی از مدیران رسیدگی کند. با سپاس--MohamadReza(بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۴۸ (UTC)پاسخ

درخواست پنهان‌سازی: نیوشا ضیغمی (پیوند به · تاریخچه · سیاهه · حفاظت)

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.
✓ پنهان شد. Arian بحث ‏۴ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۲۳:۱۹ (UTC)پاسخ

پیوند تفاوت: ویژه:تفاوت/22794250

NameGame (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۲۳:۱۶ (UTC)پاسخ

درخواست کنترل و جلوگیری از حذف مقالات

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.
رسیدگی شد. مهرنگار (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۴۹ (UTC)پاسخ

درود. متاسفانه بعضی از کاربران تنها هنری که دارند درخواست حذف مقالات دیگران است. بعد شاید بپرسیم چرا آمار مقالات ما در ویکی فا این قدر پائین است. طرف چند روز پیش آمده درخواست حذف چند مقاله نوساز من را داده بعد رفته درخواست حذف صفحه خود نیز داده است! لطفا در این رابطه هم کنترل بیشتر شود و هم دسترسی چنین کاربرانی را محدود کنید. حسن نیت و اغماض شما باعث شده است چنین کاربرانی شغلی به غیر از حذف کردن نداشته باشند درصورتی که می توانند با چند دقیقه وقت، مشکلات مقاله را رفع و رجوع نمایند یا ایرادات آن را تذکر نمایند. من پیشنهاد می دهم کاربرانی که سابقه طولانی در حذف مقالات دارند را کنترل نمایید و مقالاتی که حذف نموده اند را بررسی بفرمایید. این اتفاق باید دیر یا زود بیفتد. لیست این افراد هم در تابلوی اعلانات خودتان بگذارید تا درس عبرتی برای دیگران شود. نباید در برابر خیانت این افراد به ویکی فا کوتاه بیایید. ممنون و متشکرم خاچی ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۵:۵۲ (UTC)پاسخ

درود. دقیق بفرمایید موضوع چیست. کلی‌گویی منجر به هیچ کنشی نخواهد شد. ضمنا آمار مقالات ویکی‌فا به هیچ عنوان پایین نیست. مهرنگار (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۱۱ (UTC)پاسخ
@Marykhachii: منظورتان اگر سید عباس میریونسی، محمد حسین سلمانی زارجی و مفید کیایی‌نژاد است، هر سه به دلیل تکراری بودن حذف شده‌اند. مهدی صفار ۱۶ فروردین ۱۳۹۷، ساعت ۱۳:۵۳ (ایران) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۲۳ (UTC)پاسخ

خیر جناب مهدی این مقالات را همراه دیگر مقالات خودم ایجاد نمودم که بعد که فهمیدم تکراری هستند درخواست حذف دادم خاچی ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۳۵ (UTC)پاسخ

جناب مهرنگار خود شما بهتر از هر کسی می دانید که کدام کاربرها بدون وپ:نبح مقالات را حذف می کنند. آن هم ظرف سه سوت! خوب این روال یک استبداد خطرناک در ویکی فا به وجود آورده است. همان هایی که محترمانه با مدیران صحبت می کنند و برخوردشان با کاربران تازه کار احترام آمیز نیست! دسترسی شما به آمار حذف مقالات این دوستان راحت است. اما باید به روند این استبداد خاتمه داده شود. اگر قرار است با ایجاد مقالتمان تحقق عدالت را در جهان برقرار کنیم پس نخست این انقلاب را باید از اینجا آغاز کنیم. همین جا در همین ویکی فا. بدون ترس و بدون اغماض چنین افرادی را از گردونه خارج کنیم. من در ابتدافعالیتم، خیلی خطا داشتم چون اصلا با روال کار آشنا نبودم ولی وقتی با محیط کار کم و بیش آشنا شدم متوجه شدم اهداف خیلی از کاربران کمک به ویکی فا نیست. خاچی ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۹:۴۵ (UTC)پاسخ

با احترام، باز هم کلی‌گویی کردید. دقیق نام ببرید کدام کاربران را می‌فرمایید تا من‌ بروم سیاهه‌ی حذف‌شان را بررسی کنم. البته از الان بگویم: اینجا جاده نیست، ما پلیس نیستیم، کاربران نیز ماشین تصادفی نیستند! لذا نتیجه بررسی هرچه باشد، منجر به گذاشتن نام کاربران برای عبرت گرفتنِ سایرین نخواهد شد. با احترام، مهرنگار (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۰۱ (UTC)پاسخ

مهرنگار همکار گرامی. اسم بردن سودی نخواهد داشت اگر ممکن است قوانینی وضع نمایید که مقالات بدون وپ:نبح حذف نشود. هم احترام به نویسنده آن است و هم روحیه مشورت و نظرخواهی تقویت شود. تا این روند قلدرمآبانه برخی کاربران که احساس می کنند در میدان جنگ هستند پایان یابد. ممنون از توجه شما خاچی ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۱۲ (UTC)پاسخ

ما (ویکی‌فا) تابع بنیاد هستیم و طبق سیاست‌ها، امکان حذفِ سریع و حذفِ زمان‌دار نیز در کنار نبح وجود دارد. راه حل این است که از این ابزارها درست استفاده شود وگرنه به خودیِ خود ابزارهای خوبی هستند. مثلا وقتی یک مقاله ایجاد شده که تمامش فحش و خرابکاری است، چرا باید برود به نظرسنجی برای حذف؟ قبول دارم که اشتباهاتمان در حذف سریع، کمی بیشتر از حد نرمال است و نیاز است دوستان خیلی روی برچسب حذف سریع و حذف سریع دقت کنند تا با حذفِ اشتباه، سبب بی‌انگیزگی کاربران نشوند. اگر مایل نیستید اینجا نام‌ببرید (به هر دلیلی) می‌توانید چند مورد را برای من ایمیل کنید. می‌دانید چرا اصرار دارم نمونه بیاورید؟ می‌خواهم بررسی کنم‌ ببینم آیا ممکن است حذف درست بوده باشد (مطابق سیاست) و شما پیشتر با آن بخش از سیاست آشنا نشده باشید؟ در هر حال امیدوارم با روحیه خوب کارتان را پی بگیرید. مهرنگار (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۲۳ (UTC)پاسخ

ممنون از حسن اخلاق شما جناب مهرنگار بزرگوار. پیغامی در صفحه کاربری شما گذاشته ام. اگر ممکن بود بررسی بفرمایید خاچی ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۱۸ (UTC)پاسخ

لطف دارید. پاسخ دادم. مهرنگار (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۲۹ (UTC)پاسخ

درخواست حذف برچسب

با درود خدمت مدیران عزیز. بنده به اشتباه در مقاله سامان سرابندی برنگی برچسب حذف سریع با معیار اشتباه زدم.و امکان حذف برچسب هم نیست. از مدیران یا گشت زنان تقاضا می کنم تا برچسب را حذف کنند. دوستار شما راشد عبیدی (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۳۵ (UTC)پاسخ

@راشد عبیدی: برچسب را خودتان زده بودید. برداشتن یا ویرایشش، آن‌هم وقتی که به اشتباه بودنش معتقدید ایرادی ندارد. آیدین (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۳۱ (UTC)پاسخ
@Tgeik: ولی متاسفانه من توانایی برداشتنش را ندارم ( در اختیارات کاربری ) من نیست و ویرایشگر این اجازه را نمی دهد. راشد عبیدی (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۳۶ (UTC)پاسخ
این را نمی‌دانستم. احتمالا یکی از پالایه‌ها جلوی این عمل را می‌گیرد. در این‌صورت شاید بشود پالایه را به نحوی اصلاح کرد که خود کاربر بتواند برچسب را بردارد. در این مورد متاسفانه کاری از من ساخته نیست. آیا این محدودیت فقط برای حذف برچسب است؟ امکان ویرایش معیار را دارید؟ آیدین (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۵۳ (UTC)پاسخ

@Tgeik: بنظر میرسد صفحه را حذف کردید. سپاس فراوان راشد عبیدی (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۰۸ (UTC)پاسخ

بله. این یکی را حذف کردم. منظورم پیدا کردن راه‌حلی برای موارد بعد از این بود. آیدین (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۴۸ (UTC)پاسخ

محافظت موقت

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

با توجه به آنکه پایتخت ۵ در حالِ پخش است و صفحهٔ بهرام افشاری آمار بازدید بالایی دارد، لطفاً چند روزی صفحهٔ این هنرپیشه را در برابر ویرایش آی‌پی‌ها محافظت بفرمائید تا آب‌ها از آسیاب بیوفتد. بنده از ۹ فروردین، تقریبا هر روز یا یک‌روز‌ در میان، مشغول خنثی‌سازی ویرایش‌های بزرگوارانی هستم که به قد ایشان علاقمندند. یک نمونه اخیر. Tisfoon (بحث) ‏۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۲:۳۹ (UTC)پاسخ

انجام شد — حجت/بحث ‏۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۲:۵۱ (UTC)پاسخ

لیست سیاه

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.
با سلام و احترام انجام شد. Behzad39 (بحث) ‏۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۶:۱۹ (UTC)پاسخ

وبگاه زیر در لیست سیاه افزوده شود

www.ipsabt.com


MSes T / C ‏۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۵:۲۸ (UTC)پاسخ

کاربر کر است!

درود. احتراما به مشارکتهای کاربر:Homayoon pira رسیدگی شود، کاربر کر است.مهدی موسوی؛ کاربرِ نگهبان؛ «بحث» ‏۶ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۴۸ (UTC)پاسخ