من کوچک (ترانه)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
«منِ کوچک»
ترانه لیتل میکس
از آلبوم درود
تاریخ پخش۳۰ دسامبر ۲۰۱۳ (۲۰۱۳-12-۳۰)
ژانرسایکو
زمان'"`UNIQ--templatestyles-۰۰۰۰۰۰۰۰-QINU`"'
  • ۳:۵۵ (ورژن آلبوم)
  • ۳:۳۱ (مخلوط تک)
ترانه‌نویس(ها)
  • لیتل میکس
  • تی‌ام‌اس
  • آیین جیمز
تهیه‌کننده(ها)تی‌ام‌اس
گاه‌نگاری تک‌آهنگ‌های لیتل میکس
«حرکت»
(۲۰۱۳)
«منِ کوچک»
(۲۰۱۳)
«کلمه بالا!»
(۲۰۱۴)
موزیک ویدئو
«منِ کوچک» در یوتیوب

«منِ کوچک» (انگلیسی: Little Me) آهنگی از گروه دخترانهٔ بریتانیایی لیتل میکس است. این آهنگ توسط سایکو میوزیک به‌عنوان دومین تک آهنگ از دومین آلبوم استودیویی گروه، درود (۲۰۱۳) منتشر شد. این آهنگ توسط اعضای گروه پری ادواردز، جسی نلسون، جید ثیروال و لی-آن پیننوک به همراه تی‌ام‌اس و ایبن جیمز نوشته شده‌است و تولید آن توسط تی‌ام‌اس انجام شده‌است. با نقدهای مثبت منتقدان موسیقی و نمونه‌هایی از پاوانه گابریل فوره مواجه شد.[۱] در جدول تک‌نفره‌های بریتانیا در رتبه ۱۴ قرار گرفت و در استرالیا، بلژیک، ایرلند و لبنان چارت شد. «منِ کوچک» از آن زمان تاکنون در بریتانیا نقره دریافت کرده‌است.

موزیک ویدئو[ویرایش]

در مصاحبه‌ای در رابطه با موزیک ویدئوی رسمی، جسی نلسون گفت: «ما قبلاً چنین ویدئویی را انجام نداده‌ایم. این بسیار صمیمانه و معنادار است. بسیار صمیمانه است.»[۲]

این ویدئو برای اولین بار در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۳ در یوتیوب پخش شد.[۳] لیتل میکس را در یک کلیسای متروک به نمایش می‌گذارد.[۴] همچنین بازیگران مختلفی را نشان می‌دهد که داستان‌های خود و آنچه را که بر آن غلبه کرده‌اند می‌گویند. این ویدئو نیز سیاه و سفید است و اولین موزیک ویدئوی لیتل میکس را ساخته که در آن فرمت منتشر شده‌است.

اجراهای زنده[ویرایش]

لیتل میکس «منِ کوچک» را در ۳ نوامبر ۲۰۱۳ در The Xtra Factor ,[۵] و در ۸ دسامبر ۲۰۱۳ در Capital FM Jingle Bell Ball اجرا کرد. ایالات متحده اولین اجرای زنده خود از این آهنگ را در صبح بخیر آمریکا انجام داد. این تک‌آهنگ همچنین در فهرست مجموعه‌های تور درود (۲۰۱۴) و تور Get Weird (۲۰۱۶) قرار گرفت.

منابع[ویرایش]

  1. "Little Mix's 'Little Me' - Discover the Sample Source". WhoSampled (به انگلیسی). Retrieved 2023-01-03.
  2. Rob (۲۰۱۳-۱۲-۰۵). «Little Mix talk Neon Lights Tour and "Little Me" music video w/ @RobertHerrera3». Front Row Live Entertainment (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۰۱-۰۳.
  3. Duff, Seamus (2013-12-19). "Little Mix get emotional in Little Me video". Metro (به انگلیسی). Retrieved 2023-01-03.
  4. «Chapel, London, SE15 - Derelict Chapel Shoot Location». SHOOTFACTORY (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۰۱-۰۳.
  5. Admin، Stagedoor FM (۲۰۱۳-۱۱-۰۳). «Little Mix perform 'Move' and premiere new song 'Little Me' on The X Factor». Stagedoor FM (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۰۱-۰۴.