مایکل جکسون: در جستجوی ناکجاآباد

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
مایکل جکسون: در جستجوی ناکجاآباد
کارگرداندایان هیوستون
تهیه‌کنندهکایل آ. کلرک
لینا ونگ
نویسندهالیزابت هانتر
بر پایه"زمان را به خاطر بسپار: محافظت از مایکل جکسون در روزهای پایانی"
اثر بیل ویتفیلد و جاون بیرد
بازیگرانناوی
چاد کولمن
سام آدگوک
آیدن هانلون اسمیت
تاگن برنزهوستون
فیلم‌بردارتامی مدوکس آپشاو
تدوین‌گرکریگ هیز
تاریخ‌های انتشار
۳۰ مه ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-05-۳۰)
کشور ایالات متحده آمریکا
زبانانگلیسی

مایکل جکسون: در جستجوی ناکجاآباد یا مایکل جکسون: در جستجوی نورلند (انگلیسی: Michael Jackson: Searching for Neverland) یک فیلم زندگینامه‌ای آمریکایی است که براساس کتاب سال ۲۰۱۴، به یاد داشته باشید: محافظت از مایکل جکسون در روزهای پایانی، توسط محافظان شخصی جکسون، بیل ویتفیلد و جاون بیرد، نوشته شده است. این فیلم جکسون را در سال‌های پایانی زندگی‌اش نمایش می‌دهد.[۱][۲]

خلاصه داستان[ویرایش]

این فیلم، از دیدگاه یکی از محافظان مایکل جکسون، بیل ویتفیلد (با بازی چاد کولمن) روایت می‌شود. در دسامبر ۲۰۰۶ زمانی که جکسون از بحرین بازگشت و اکنون در یک عمارت در لاس وگاس زندگی می‌کند، شروع می‌شود. او نمی‌خواهد پس از حمله پلیس سال‌ها قبل به ناکجاآباد، بازگردد و در عوض قصد دارد ملکی چند میلیون دلاری در لاس وگاس بخرد که آن را «سرزمین عجایب» نامید. اقامتی درست مثل سلین دیون. بیل ویتفیلد می‌گوید: «او [جکسون] سال‌ها بود که کار نکرده بود. او هزاران پول را برای دعاوی حقوقی، هزینه‌های حقوقی، خرید و خانواده خرج کرد. مسئله او پول بود.» این دو محافظ چند ماه است که حقوق نگرفته‌اند. کمی قبل از امضای قرارداد با AEG برای اقامت خود در لندن، جکسون محافظان ملت اسلام را برای محافظت از خود استخدام می‌کند. او سپس تمرینات خود را در لس آنجلس برای اقامت لندن آغاز می‌کند.

بازیگران[ویرایش]

توسعه[ویرایش]

در ۱۳ ژانویه ۲۰۱۷، لایف‌تایم اعلام کرد که سفارش ساخت یک فیلم بیوگرافی از مایکل جکسون را داده است که بر اساس کتاب «زمان را به خاطر بسپار: محافظت از مایکل جکسون در روزهای پایانی او» ساخته خواهد شد. قرار بود تولید در فوریه در لس آنجلس آغاز شود.[۳]

برخورد[ویرایش]

این فیلم در اولین پخش خود، توسط ۲ میلیون بیننده تماشا شد.[۴]

منابع[ویرایش]

  1. «Kreps, Daniel (May 15, 2017). "Watch First Trailer for Lifetime's Michael Jackson Biopic 'Searching for Neverland'". Rolling Stone. Retrieved June 1, 2017». بایگانی‌شده از اصلی در ۱ ژوئن ۲۰۱۷. دریافت‌شده در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲.
  2. "'Michael Jackson: Searching for Neverland' First-Look". Peoplemag (به انگلیسی). Retrieved 2022-12-30.
  3. Stanhope، Kate؛ Stanhope، Kate (۲۰۱۷-۰۱-۱۳). «Michael Jackson Film Ordered at Lifetime». The Hollywood Reporter (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۱۲-۳۱.
  4. Petski، Denise؛ Petski، Denise (۲۰۱۷-۰۵-۳۰). «'Michael Jackson: Searching for Neverland' Draws 2 Million Viewers In Live+SD». Deadline (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۱۲-۳۱.