جادوی سیاه: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: دارای ادبیات عامیانه ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۱: خط ۱:
{{دیگر کاربردها}}
{{دیگر کاربردها}}
اولا که تمام اشکال دعا و طلسم وجادو دروغ و خرافات هستند و این موارد برای کلاهبرداری ازجیب محترم شماست. اگر منطقی نگاه کنیم میبینیم خداوند دوست ماست . دشمن مانیست. اگر قرار بود دشمن ما باشد جادو و طلسم را اجازه میداد تا زندگی شمارو خراب کنند . ولی وقتی میبینیم که خدای باریدتعالی بری مارا نمیخاد پس هیچ وقت اجازه ی وجود چنین قوانینی را نمیدهد
اولا که تمام اشکال دعا و طلسم وجادو دروغ و خرافات هستند و این موارد برای کلاهبرداری ازجیب محترم شماست. اگر منطقی نگاه کنیم میبینیم خداوند دوست ماست . دشمن مانیست. اگر قرار بود دشمن ما باشد جادو و طلسم را اجازه میداد تا زندگی شمارو خراب کنند . ولی وقتی میبینیم که خدای باری تعالی بدی مارا نمیخاد پس هیچ وقت اجازه ی وجود چنین قوانینی را نمیدهد
حالا نظر دوستان دعا نویس اینه
حالا نظر دوستان دعا نویس اینه
'''جادوی سیاه''' به طور سنتی به استفاده از قدرتهای مافوق طبیعی برای مقاصد شیطانی و خودخواه نظیر قتل یا سرقت گفته شده است.
'''جادوی سیاه''' به طور سنتی به استفاده از قدرتهای مافوق طبیعی برای مقاصد شیطانی و خودخواه نظیر قتل یا سرقت گفته شده است.

نسخهٔ ‏۱۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۲

اولا که تمام اشکال دعا و طلسم وجادو دروغ و خرافات هستند و این موارد برای کلاهبرداری ازجیب محترم شماست. اگر منطقی نگاه کنیم میبینیم خداوند دوست ماست . دشمن مانیست. اگر قرار بود دشمن ما باشد جادو و طلسم را اجازه میداد تا زندگی شمارو خراب کنند . ولی وقتی میبینیم که خدای باری تعالی بدی مارا نمیخاد پس هیچ وقت اجازه ی وجود چنین قوانینی را نمیدهد حالا نظر دوستان دعا نویس اینه جادوی سیاه به طور سنتی به استفاده از قدرتهای مافوق طبیعی برای مقاصد شیطانی و خودخواه نظیر قتل یا سرقت گفته شده است. همچنین جادوی سیاه که از قدرتهای تاریکی است، معمولاً از یک نقطه مسیر سمت چپ دیده می‌شود؛ که دقیقاً در تضاد با سحر و جادوی سفید است. همچنین در این نوع از جادو بیشتر از انواع طلسمات و با استفاده از اجساد و موادّ مرده (گاهی نفرت انگیز و کثیف) مثل (خون، مو، پوست، مدفوع، ادرار، شراب و...)استفاده می‌شود. همچنین سحر و جادوی سیاه با سوء استفاده از مراسم مذهبی یا کتابهای آسمانی، غیبگویی و دیوشناسی مرتبط است.

منابع