بحث کاربر:POS78: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
کاربر نیمه فعال
خط ۱۲۰: خط ۱۲۰:
::{{پینگ|Jeeputer}} {{انجام شد}} و همچنین:[[ویژه:تفاوت/32376374]]، پیروز باشید! [[کاربر:POS78|POS78]] ([[بحث کاربر:POS78#top|بحث]]) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۵۹ (UTC)
::{{پینگ|Jeeputer}} {{انجام شد}} و همچنین:[[ویژه:تفاوت/32376374]]، پیروز باشید! [[کاربر:POS78|POS78]] ([[بحث کاربر:POS78#top|بحث]]) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۵۹ (UTC)
:::ممنون از شما. سربلند باشید. <span style="color:#AAA"><small>&#123;{کاربر&#124;</small><span>[[کاربر:Jeeputer|<span style="color:darkblue">جـیپیوتر</span>]]</span><small>}&#125;</small></span> <sup>[[بحث کاربر:Jeeputer|<span style="color:orange">بحث</span>]]</sup> ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۰۹ (UTC)
:::ممنون از شما. سربلند باشید. <span style="color:#AAA"><small>&#123;{کاربر&#124;</small><span>[[کاربر:Jeeputer|<span style="color:darkblue">جـیپیوتر</span>]]</span><small>}&#125;</small></span> <sup>[[بحث کاربر:Jeeputer|<span style="color:orange">بحث</span>]]</sup> ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۰۹ (UTC)


== پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات» ==
با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند {{#اگر:|«[[]]»|مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید،}} بیش از حد از دکمهٔ {{دکمه|انتشار تغییرات}} استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «[[ویژه:تغییرات اخیر|تغییرات اخیر]]» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی [[ویکی‌پدیا:خرابکاری|ویرایش‌های خرابکارانه]] را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ {{دکمه|پیش‌نمایش}} برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ {{دکمه|انتشار تغییرات}}، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم.
[[User:Luckie Luke|<font color="orange">Luckie Luke</font>]] ([[User talk:Luckie Luke|<font color="orange">Talk</font>]]) ‏۲۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۵۲ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۵۲

نیمه فعال
این کاربر نیمه فعال است.


خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «POS78»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Gharouni Talk ‏۲۴ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۲۷ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ لانه‌موری که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

  • در مقالهٔ لانه‌موری :
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۸ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۰۲ (UTC)پاسخ

شروع پاک

درود، پس از درخواست یکی از کاربران و نظر سه مدیر، شانس دوباره‌ای به شما داده شده و می‌توانید با این حساب ویرایش کنید. توصیه می‌کنم صفحه ویکی‌پدیا:شروع پاک را کامل مطالعه کنید. ARASH PT  بحث  ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۵۲ (UTC)پاسخ

@Arash.pt: درود، چشم ممنون. POS78 (بحث) ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۵۴ (UTC)پاسخ

ژوئن ۲٬۰۲۱

آیکون اطلاعات سلام، از مشارکت‌های شما در ویکی‌پدیا سپاسگزارم. با ارسال این پیام خواستم به شما اطلاع دهم که پیش‌نویسی که در حال کار کردن روی آن بودید را از جای قبلی آن در کاربر:POS78/صفحه تمرین، به پیش‌نویس:تپه جن منتقل کردم. دلیل این عمل من این بود که فضای نام پیش‌نویس جای بهتری برای مقاله‌های ارسال‌شده در مقاله‌ها برای ایجاد است. لطفاً با خیال راحت به کار کردن روی مقاله‌تان در صفحهٔ جدید ادامه دهید. اگر هرگونه سؤالی دربارهٔ این موضوع دارید، می‌توانید از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. سپاسگزارم. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۵۵ (UTC)پاسخ

@Jeeputer: سلام، تشکر از شما! امیدوارم بتوانم نقش موثری در دانشنامه داشته باشم :) POS78 (بحث) ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۵۸ (UTC)پاسخ
سلام. برگشتتان خوش! هرجا به کمکی نیاز بود روی من حساب کنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۰۶ (UTC)پاسخ
@Jeeputer: بزرگوارید استاد ارجمند و باعث افتخار من خواهد بود :) جسارتا پیش‌نویس تپه جن تکمیل است، چطور باید به فضای اصلی انتقال دهیم؟ متشکرم POS78 (بحث) ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۱۸ (UTC)پاسخ
آن برچسب بزرگ در بالای مقاله یک دکمهٔ آبی در پایین‌ش دارد که با کلیک بر روی آن درخواست ثبت مقاله ارسال می‌شود تا یک کاربر بررسی کرده و منتقلش کند. این را بیشتر برای تازه‌کارها تدارک دیده‌ایم که مقاله‌های غیراستاندارد در فضای اصلی ایجاد نشوند و پس از بررسی و بهبود به فضای اصلی منتقل شوند. اما برای شما، خودتان هم می‌توانید انتقالش دهید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۳۴ (UTC)پاسخ

مورد ثبت‌شدهٔ شما در مقاله‌ها برای ایجاد: تپه جن

مقاله‌ای که در مقاله‌ها برای ایجاد ثبت کردید ایجاد شده‌است.

تبریک می‌گوییم و بابت کمک شما به گسترش وسعت ویکی‌پدیا ممنونیم! امیدوار هستیم که شما به انجام مشارکت‌های باکیفیت ادامه‌دهید.

این مقاله به‌عنوان مقاله‌ای در کلاس خرد ارزیابی شده‌است و این ارزیابی در صفحهٔ بحث آن ثبت شده‌است. این که مقاله‌های تازه به‌شکل مقاله‌ای خرد باشند امری عادی است و به‌مرور زمان که توسعه می‌یابند، به درجه‌های بالاتری خواهند رسید. شاید دوست داشته‌باشید تا نگاهی به طرح درجه‌بندی داشته‌باشید تا در خصوص چگونگی بهبود مقاله‌تان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

از آنجا که در طول بیش از چهار روز دست کم ۱۰ ویرایش انجام داده‌اید، حالا می‌توانید بدون ارسال درخواست، خودتان مقاله ایجاد کنید. با این حال، اگر تمایل داشته‌باشید، همچنان می‌توانید به ثبت مقاله‌های خود در مقاله‌ها برای ایجاد ادامه دهید.

اگر پرسشی داشتید، می‌توانید آن را در میر کمک بپرسید. هرگاه دست کم ۱۰ ویرایش انجام دادید و دست کم چهار روز از زمان ایجاد حساب کاربری شما گذشت، قادر خواهید بود تا بدون نیاز به ارسال درخواست در مقاله‌ها برای ایجاد، خودتان یک مقاله ایجاد کنید.

اگر علاقه دارد که به ما در بهبود این فرایند کمک کنید، لطفاً در صفحهٔ بحث پروژه به ما بازخورد دهید.

باز هم ممنونیم، از ویرایش کردن لذت ببرید!

{{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۹ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۲۸ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف اقامتگاه بوم گردی تنسگل

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ اقامتگاه بوم گردی تنسگل پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/اقامتگاه بوم گردی تنسگل ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. دیهیم ‏۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۰۰ (UTC)پاسخ

@Dayhimak: درود برادر عزیز جسارتا دلیل حذف چیست؟ خوب توضیح ارائه نشده است! این بنا یک خانه تاریخی و سرشناس است، مقاله دارای متابع معتبر هستند و دلیلی برای حذف نمیدانم مگر نه اصلا ایجاد نمیکرد چنین مقاله ای را! اما به هرحال هرچه صلاح است :) POS78 (بحث) ‏۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۰۵ (UTC)پاسخ
دوست عزیز وپ:مکان را لطفا بخوانید. در این مقاله هیچ سندی دال بر این‌که در شمار آثار ملی است؛ موجود نیست. دیهیم ‏۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۰۷ (UTC)پاسخ
@Dayhimak: بله صحیح، تشکر برای اطلاع رسانی و اینکه فکر نکنم ثبت ملی شده باشد یا حداقل ثبت شده اما اطلاعات هنوز ارائه نشده مثل خیلی از آثار تاریخی که در شمار آثار ملی نیستند اما منابع میگویند ثبت ملی هستند و غیره. به هرحال شب خوبی داشته باشید و امیدوارم بازهم شمارا ببینم :) POS78 (بحث) ‏۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۱۷ (UTC)پاسخ
@Dayhimak: و ببخشید بابت تاخیر در موضوع ثبت ملی، این اثر شناسایی شده و در حال کارهای اداری برای ثبت ملی است طبق گفته میراث فرهنگی استان خراسان رضوی اما من میتوانم این مقاله را وقتی شمار اثر ملی آن ارائه شد ایجاد کنم. با تشکر POS78 (بحث) ‏۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۳۶ (UTC)پاسخ
ممنونم؛ برای اطلاع از فرایند نبح اینجا را بخوانید وپ:نبح دیهیم ‏۱۰ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۵۷ (UTC)پاسخ

اعطای دسترسی گشت خودکار

درود، با عرض تبریک بعد از بررسی مشارکت‌هایتان و مقاله‌هایی که ساخته‌اید، اکنون به عنوان گشت خودکار انتخاب شدید.

بازهم تبریک می‌گویم. موفق باشید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۲۷ (UTC)پاسخ

درود! با تشکر فراوان. POS78 (بحث) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۰۷ (UTC)پاسخ

ابرابزار

درود، از ویرایش‌هایتان در ویکی‌پدیا فارسی متشکریم. به نظر می‌رسد که برخی ویرایش‌های شما اشکالات نگارشی دارند (نظیر نقطه‌گذاری اشتباه، استفاده از نویسه‌های عربی و غیره). شما می‌توانید این مشکلات را به آسانی، با استفاده از ابرابزار حل کنید. برای آشنایی با ابرابزار و نحوهٔ فعال کردن آن به ویکی‌پدیا:ویکی‌پروژه ابزارهای ویرایشی/راهنما مراجعه کنید. چنانچه مشکلی بود، می‌توانید در صفحهٔ بحث من یا در قهوه‌خانهٔ فنی بپرسید. SalmanZ (بحث) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۴:۵۴ (UTC)پاسخ

صحیح! با تشکر POS78 (بحث) ‏۱۴ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۵۸ (UTC)پاسخ

تام

درود،

از توصیه‌تان متشکرم. بله؛ انگار بهترست مدتی فاصله بگیرم. — KOLI ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۰۷ (UTC)پاسخ

درود بر برادر عزیزم جناب @KOLI: ؛ برای لحنم پوزش میخوام و تشکر میکنم بجای دیگران که سخن مرا حمله شخصی شناسایی کردند شما حسن‌نیت را درک کرده و برایم پیام فرستادید این همان چیزی است که من در تام گفتم (جناب کولی الگویی برای بنده بودند و خواهند بود) و به آن افتخار میکنم :) امیدوارم بازگشت پررونقی داشته باشید و باهم همکاری کنیم. پیروزی شما آرزو ماست! POS78 (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۳۱ (UTC)پاسخ

تذکر

سلام. در ویژه:تفاوت/32375843 مرتکب حملهٔ شخصی شده‌اید. انتظار می‌رود اشتباه خود را بپذیرید و در آینده دقت بیشتری به‌خرج دهید. این که انتقادی از یک کاربر داشته‌باشید و بیانش کنید، خوب و سازنده است. اما استفاده از عبارت‌هایی مانند «دم دمی مزاج و مشکل‌ساز» یا فلانی «دچار مشکلات رفتاری» شده‌است برای بیان انتقاد صحیح نیست و چیزی جز ایجاد تنش در پی نخواهد داشت. با احترام. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۶ (UTC)پاسخ

لطفاً به‌عنوان نشانهٔ پذیرش اشتباه، پیام خود در تام را خط بزنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۷ (UTC)پاسخ
@Jeeputer: ✔Y انجام شد و همچنین:ویژه:تفاوت/32376374، پیروز باشید! POS78 (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۵۹ (UTC)پاسخ
ممنون از شما. سربلند باشید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۰۹ (UTC)پاسخ


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. Luckie Luke (Talk) ‏۲۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۵۲ (UTC)پاسخ