پرش به محتوا

ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران: تفاوت میان نسخه‌ها

افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۵ سال پیش توسط ظهیری در مبحث پنهان
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
ظهیری (بحث | مشارکت‌ها)
←‏پنهان: جمع‌بندی:
برای بررسی سایرین، فعلا قادر به پاسخگویی به ایشان نیستم
خط ۶۵: خط ۶۵:
:{{شد}} [[کاربر:ظهیری|<font color="orange" >'''ظهیری'''</font>]]<sup>[[بحث کاربر:ظهیری#top|<font color="green">بحث</font>]]</sup> ‏۲۷ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۲۵ (UTC)
:{{شد}} [[کاربر:ظهیری|<font color="orange" >'''ظهیری'''</font>]]<sup>[[بحث کاربر:ظهیری#top|<font color="green">بحث</font>]]</sup> ‏۲۷ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۲۵ (UTC)
{{پایان بسته}}
{{پایان بسته}}

== بعضی ها در برابر قانون برابرترند ==

{{بسته|ناموفق=بله}}
:'''بررسی این شکایت را در صورت موافقت شاکی بر عهده می‌گیرم، پس از این، ایشان می‌توانند از طریق رویه‌های معرفی‌شده موردشان را پیگیری کنند.''' ‎<span style="color: blue;background:;font-weight: bold;">[[بحث کاربر:Mohammad#top|محمدحسین]]</span> ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۴۱ (UTC)

به سمع و نظر همکاران گرامی برسانم که همه چی مان به همه چی مان باید بیاید ، بی شک و تردید هم عرض میکنم که فرقی نمیکند که رانندگی مان باشد یا کشور داری مان ، و یا حتی ویکی پدیا داری!!!

در مقام ادعا بسیار پرطمطراق سخنرانی میکنیم که همه چیز طبق اصول و قواعد باید باشد و هیچ کس را از قوانین استثنا نیست و خیلی هم ما خوبیم فقط بقیه ...

و اما بعد؛
مدت کوتاهی هست که در جمع همکاران ویکی پدیا هستم و در این مدت بسیار امیدوار بودم که میتوانم در یک کار گروهی مشارکت کنم اما از همان ویرایش های اول برخورد کردم به یک کوه یخ!!!

این [[بحث کاربر:مردتنها/بایگانی ۶۲#درخواست توضیح]] را اگر ببینید متوجه منظورم از کوه یخ خواهید شد... که البته مثل آب خوردن ؛ بدون جمع بندی بایگانی شده و حتمن انتظار این بوده که فراموشی سپرده شود!

اتفاقن به عمد گذاشتم بر آن زمان بخورد تا شاید بررسی صورت بگیرید... اما دیدن پشت گوش به این راحتی ها امکان پذیر نیست.

چیزی که مرا به نوشتن این چند سطر مجبور کرد این است که بعد از این همه گفتگو و پیگیری

:::#[[بحث کاربر:مردتنها/بایگانی ۵۸#صفحه حذف شده|بخش صفحه حذف شده، قانون دو ماه]]
:::#[[بحث کاربر:مردتنها/بایگانی ۵۸#به دنبال پاسخی قابل فهم|بخش به دنبال پاسخی قابل فهم، قانون تنها یک مقاله]]
:::#[[ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران/دسامبر ۲۰۱۸#پیگیری حذف مقاله توسط یکی از مدیران|پیگیری حذف مقاله توسط یکی از مدیران]]
:::#[[بحث کاربر:مردتنها/بایگانی ۶۰#مقاله عباس صادقی زرینی|بخش مقاله عباس صادقی زرینی، تقاضا احیا بعد از دو ماه]]
:::#[[بحث کاربر:MohadShojaee/بایگانی ۱#درآمدی بر تاریخ پژوهی| بخش درآمدی بر تاریخ پژوهی، قانون روح قوانین]]
:::#[[ویکی‌پدیا:قهوه‌خانه/گوناگون/بایگانی ۸۲#مقالات مرتبط با اشخاص|بخش مقالات مرتبط با اشخاص]]
:::#[[ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/عباس صادقی زرینی (دومین بررسی)]]
:::#[[بحث کاربر:مردتنها/بایگانی ۶۲#درخواست توضیح|بخش درخواست توضیح، قانون دورهمی و قانون تنها یک مقاله، سوپررای]]

و واکنش مدیران در برابر مدیر ارشد! بیایم صادقانه در [[ویکی پدیا]] این جمله را اصلاح کنیم و در ادامه آن بنویسیم: تفاوت‌های منحصربه‌فرد خاصی بین ویرایشگرهای ویکی‌پدیا وجود ندارد '''ولی بعضی ها در برابر قانون برابرترند'''... [[User: MohadShojaee|<font color="#1E8FDC">'''مهاد'''</font>]] [[بحث_کاربر:MohadShojaee|<font color="red"><sup> گفتگو</sup></font>]] ،۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ساعت ۱۶:۲۸ ([[ساعت رسمی ایران|ایران]])
:{{پینگ| MohadShojaee}}{{پرسش}} درود. اگر من در اشتباه هستم لطفاً مرا اصلاح کنید، آیا جز این است که عمدهٔ این گلایه و شکایت شما به واسطهٔ حذف [[عباس صادقی زرینی]] است؟ اگر چنین است، کاربر گرامی اگر شما با این موضوع تعارض منافع ندارید ([[وپ:تعارض]]) باز هم باید بدانید که اگر موضوعی سرشناس است داشتن صفحه در ویکیفا برایش مهم نخواهد بود. اصولاً اینجا جای مهمی نیست! اینجا جای قابل استنادی نیست! اینجا دوزار نیز نمی‌ارزد! ([[وپ:دوزار]]). حذف یا عدم حذف یا هر ویرایشی از خرد گرفته تا کلان اصولاً ارزش اینرا ندارد که خاطر خود را بیازاریم. صفحهٔ مورد نظر شما کلکسیونی از انواع حذف را از سال ۲۰۱۰ در کارنامه دارد. من فکر می‌کنم چنانچه این سعی اهتمام برای ساخت مقالهٔ ایشان در ویکیفا را طرفداران ایشان در رسانه‌ها و جراید کرده بودند ایشان تا بحال حتماً در ویکیفا صاحب مقاله بود. با احترام [[کاربر:Mahdi Mousavi|<font size="3" face="IranNastaliq">'''مهدی موسوی'''</font>]] <sup>[[بحث کاربر:Mahdi Mousavi|<font color="E11717" size="4" face="IranNastaliq">«بحث»</font>]]</sup> ‏۲۴ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۲۲ (UTC)
::{{پینگ| Mahdi Mousavi}} عزیز؛ خیر ، من شکایتی در این مضوع مقاله به طور اخص ندارم! شکایت من از روند اشتباه بررسی است وگرنه پیشتر بوده اند مقالاتی که از من حذف شوند ولی هیچ کدام از آنها باعث رنجش نشده اند برای نمونه [[بحث کاربر:Freshman404#اسماعیل ستارزاده]] چرا که همه بر اساس استدلال بوده است اما در این مورد موضوع برداشت های شخصی و سوء استفاده از ابزارهای مدیریتی است... کوه یخی که نوشتم قوانین خود نوشته هستند شامل : قانون دو ماه، کاربران جدیدالولاده، روح قوانین ، قانون دورهمی و قانون تنها یک مقاله
::مهدی گرامی ، آیا نباید جواب سوال و دلیل ، استدلال باشد، تا اینکه بگوییم اینجا جای قابل استنادی هست یا نیست ، اضافه بر این اگر فکر میکنید قابل استتاد نیست که خوب پس این همه تلاش ویکی نویسان برای هیچ است؟ انشای [[وپ:دوزار]] که خوب هم نگارش شده و جزو رهنمودها نیست در انتها این را هم دارد که [[وپ:دوزار#پس چرا در ویکی فعال هستید؟!|پس چرا در ویکی فعال هستید؟!]]
::یک مقاله اگر صد مورد حذف هم داشته باشد ویکی پدیا میگوید دانش نامه آزاد و باید در هر بار به نوبه خود در هر بار بررسی شود و هر بررسی هم مطابق دستورالعمل ها باشد، اگر آنچه را که گفتم خوانده باشید دیده اید که مدیر دیگری نظر دادند و عملا روند اشتباه در بررسی را تایید نمودند. هر زمان که روند بررسی کامل اجرا شود حتی اگر مخالف نظرم باشد قبول خواهم کرد. [[User: MohadShojaee|<font color="#1E8FDC">'''مهاد'''</font>]] [[بحث_کاربر:MohadShojaee|<font color="red"><sup> گفتگو</sup></font>]] ،۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ساعت ۱۷:۲۴ ([[ساعت رسمی ایران|ایران]])
:{{پینگ|MohadShojaee}}تفاوتی میان «مدیر ارشد» (که لفظ رسانه‌ای برای ویکی‌بد است و استفاده از آن در ویکی‌پدیا شایسته نیست) و کاربری که هنوز تاییدنشده از نظر قوانین ویکی‌پدیا وجود ندارد و به شخصه، در بررسی شکایت شما از ایشان همانقدر دقت و سخت‌گیری به خرج دادم که در موارد بالا. بخش اعظمی از بحث لینک شده در بایگانی بحث مردتنها، به برداشت من نظر شخصی ایشان بوده ولی (آنگونه که در ادامه این متن توضیح خواهم داد) به جمع‌بندی اعمال نشده است، نکته قابل توجه در آن نبح، نظراتی قاطع (هرچند با تعداد پایین ۱ - ۲ نظر) در مورد عدم سرشناسی است، مدیر بررسی‌کننده ادعای عدم سرشناسی را خود بررسی کرده و در صورت تطابق، مقاله واجد حذف می‌شود. در متن [[وپ:خلاق]] بند ۴ بخش ب به «بخش قابل توجهی از نمایشگاهی درخور توجه بوده‌است» اشاره شده است که در این صورت، «در خور توجه بودن» و اینکه اصلا آن جشنواره به خصوص مایه سرشناسی می‌شود یا خیر باید در قهوه خانه یا محیط دیگری بحث و به اجماع گذاشته شود. در نهایت، پس از بررسی دوباره نبح، جمع بندی انجام شده را صحیح می‌دانم، جهت پیگیری بیشتر پیشنهادم به شما استفاده از راه حل‌هایی است که در اینجا یا در بحث مردتنها به آن‌ها اشاره شده است. ‎<span style="color: blue;background:;font-weight: bold;">[[بحث کاربر:Mohammad#top|محمدحسین]]</span> ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۳۴ (UTC)
:راهکار دیگر البته بازگشایی دوباره نبح است که در صورت درخواست شما انجام خواهد شد، اگر چنین است در بحث من پیام دهید. ریسه فوق را برای پایان یافتن به اندازه کافی بالغ می‌دانم و اگر از من درخواست شود، حمله شخصی را از هر دو طرف بررسی خواهم نمود هرچند نیاز انجام بدون درخواست این مهم را به دلیل آنکه هدف اصلی این ریسه به شمار نمی‌رود انجام ندادم. در بازگشایی این ریسه - یا پیام دادن در بحث من - مختارید. با احترام. ‎<span style="color: blue;background:;font-weight: bold;">[[بحث کاربر:Mohammad#top|محمدحسین]]</span> ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۴۰ (UTC)
{{پایان بسته}}
::{{پینگ|Mohammad}} عزیز ، بیش از اهمیت خود مقاله و بودن یا نبودنش ، روند بررسی و عماکرد مدیر نیازمند واکاوی است. اعمال نظر شخص مدیر، آیا در روند بررسی ها مجاز است؟ برای نمونه در [[وپ:حذف/نبح]] در خصوص اینچنین میگوید: اینچنین نظراتی نادیده گرفته می‌شوند. آنها پاک نمی‌شوند اما ممکن است با الگوی <code><nowiki>{{حتمن}}</nowiki></code> نشان داده شوند. آیا در این حالت مدیری میتواند نظر شخصی خود را با عنوان '''کاربران جدیدالولاده''' با تصمیم شخصی بر حدف ببند ، آیا این کار را تایید میکنید؟ برای نمونه ببینید [[ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/عباس صادقی زرینی]] و نظر مدیر و قانون خود نوشته کاربران جدیدالولاده! [[بحث کاربر:مردتنها/بایگانی ۶۰#مقاله عباس صادقی زرینی]] ، در خصوص سرشناسی دلایل متعددی ذکر شده بود که یکی هم جشنواره بوده ولی باقی به خاطر بی اهمیت جلوه دادن آن جایزه به محاق رفت ، حتی در این خصوص هم اعمال نظر شخصی شده! چنانچه در گفتگوی آخر 3 بار از ایشان سوال کردم که چه جایگزین قابل توجهی در این حوزه داریم و جوابی نگرفتم!، به نظر من اینچنین صحیح تر می آمد که اگر در قابل توجه بودن یک جشنواره مدیری شک دارد باید آنرا به قهوه خانه ببرد و جنانچه اجماع بر بی اهمیتی آن بود میشد ، آن وقت تازه اگر تنها دلیل جوایز بود میشد آنرا حذف کرد. نظر قاطع 2 - 1 را متوجه نشدم چرا که کلا رای شماری برخلاف [[وپ:رای]] است. باز تاکید میکنم، پیشتر پیگیر هستم تا روند صحیح را بدانم و اگر اشتباهی هست آنرا اصلاح کنیم. حتمن بعد از مشخص شدن گفتگوی بالا و اگر روند بررسی را غیر صحیح میدانید از شما چنین تقاضایی خواهم کرد. اگر مقدور است گفتگو را مجدد به صفحه اصلی بیاورید تا نظرات دیگر مدیران و همکاران را داشته باشیم. [[User: MohadShojaee|<font color="#1E8FDC">'''مهاد'''</font>]] [[بحث_کاربر:MohadShojaee|<font color="red"><sup> گفتگو</sup></font>]] ،۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ساعت ۱۰:۱۵ ([[ساعت رسمی ایران|ایران]])

نسخهٔ ‏۲۷ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۵۹



بایگانی‌های سه سال اخیر تابلوی اعلانات مدیران
۲۰۲۴ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
۲۰۲۳ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
۲۰۲۲ ژانویه فوریه مارس آوریل مه ژوئن
ژوئیه اوت سپتامبر اکتبر نوامبر دسامبر
بایگانی‌ کامل سال‌های گذشته
دیگر پیوندهای مفید
درخواست بازرسی کاربر
تابلوی اعلانات حل اختلاف
تابلوی اعلانات منابع معتبر
تابلوی اعلانات دیوان‌سالاران
تابلوی اعلانات ربات‌ها
گزارش قفل آبی
راهنمای فنی مدیران

درخواست پنهان‌سازی: کیر دوله (پیوند به · تاریخچه · سیاهه · حفاظت)

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

پیوند تفاوت: ویژه:تفاوت/25955795

ImanFakhriTalk ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۴۳ (UTC)پاسخ

✓ توسط جناب محمد Mardetanha (بحث) ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۵۱ (UTC)پاسخ

فشار بخار

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

خواستم مقاله فشار بخار را ویرایش کنم، خطا داد! مقاله فشار بخار نیاز به افزودن بخشی موسوم به فشار بخار جو دارد تا بهتر مورد استفاده کاربران ویکی پدیا باشد..

فشار بخار جو

به فشار جزئی بخار آب در جو، فشار بخار جو گفته میشود. فشار بخار جو، فشار جزئی بخار آب موجود در جو است و پارامتر مهمی در مطالعات هواشناسی و هیدرولوژی به شمار میرود.

Saeed Abbasi (بحث) ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۱۵ (UTC)پاسخ

@Sabbasi mr: سلام. چه خطایی داده؟ احمدگفتگو ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۲۳ (UTC)پاسخ
@Sabbasi mr: طول خلاصه ویرایشتان را کم کنید، حل می‌شود. ‎محمدحسین ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۳۷ (UTC)پاسخ

ویرایش‌های کاربر Baran hazar

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

با درود، به نظر می‌رسد کاربر:Baran hazar به صورت گسترده و هدفمند در مقاله‌ها مربوط به لرستان، لرها و اقوام لر در حال خرابکاری می‌باشند. درخواست دارم یکی از مدیران این مورد را بررسی و ویرایش‌های ایشان بازگردانده شود. با سپاس --Hosseinronaghi (بحث) ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۵۰ (UTC)پاسخ

@Hosseinronaghi: در واگردانی ویرایش‌های ایشان مختارید، در صورتی که قاعده سه برگردان نقض شد یا کاربر راضی به پیروی از روند حل اختلاف نشد، می‌توانید در اینجا برای رسیدگی گزارش دهید. ‎محمدحسین ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۲۱:۲۳ (UTC)پاسخ

بروزرسانی اخبار صفحه اصلی

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

سلام. لطفا اخبار روز را در صفحه اصلی وارد کنید.--سید (بحث) ‏۲۶ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۵:۴۶ (UTC)پاسخ

✓SunfyreT ‏۲۶ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۵:۵۱ (UTC)پاسخ

درخواست پنهان‌سازی: امیر پورکیان (پیوند به · تاریخچه · سیاهه · حفاظت)

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

پیوند تفاوت: ویژه:تفاوت/25951991

Hosseinronaghi (بحث) ‏۲۶ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۲۷ (UTC)پاسخ

✓ Mardetanha (بحث) ‏۲۶ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۰۸ (UTC)پاسخ

پنهان

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

با سلام. لطفا Special:Diff/25966836/25967028 پنهان شود.--عـموبـذ‍ر‍ی(☎) ‏۲۷ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۱۷ (UTC)پاسخ

✓ ظهیریبحث ‏۲۷ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۲۵ (UTC)پاسخ

بعضی ها در برابر قانون برابرترند

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.
بررسی این شکایت را در صورت موافقت شاکی بر عهده می‌گیرم، پس از این، ایشان می‌توانند از طریق رویه‌های معرفی‌شده موردشان را پیگیری کنند.محمدحسین ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۴۱ (UTC)پاسخ

به سمع و نظر همکاران گرامی برسانم که همه چی مان به همه چی مان باید بیاید ، بی شک و تردید هم عرض میکنم که فرقی نمیکند که رانندگی مان باشد یا کشور داری مان ، و یا حتی ویکی پدیا داری!!!

در مقام ادعا بسیار پرطمطراق سخنرانی میکنیم که همه چیز طبق اصول و قواعد باید باشد و هیچ کس را از قوانین استثنا نیست و خیلی هم ما خوبیم فقط بقیه ...

و اما بعد؛ مدت کوتاهی هست که در جمع همکاران ویکی پدیا هستم و در این مدت بسیار امیدوار بودم که میتوانم در یک کار گروهی مشارکت کنم اما از همان ویرایش های اول برخورد کردم به یک کوه یخ!!!

این بحث کاربر:مردتنها/بایگانی ۶۲#درخواست توضیح را اگر ببینید متوجه منظورم از کوه یخ خواهید شد... که البته مثل آب خوردن ؛ بدون جمع بندی بایگانی شده و حتمن انتظار این بوده که فراموشی سپرده شود!

اتفاقن به عمد گذاشتم بر آن زمان بخورد تا شاید بررسی صورت بگیرید... اما دیدن پشت گوش به این راحتی ها امکان پذیر نیست.

چیزی که مرا به نوشتن این چند سطر مجبور کرد این است که بعد از این همه گفتگو و پیگیری

  1. بخش صفحه حذف شده، قانون دو ماه
  2. بخش به دنبال پاسخی قابل فهم، قانون تنها یک مقاله
  3. پیگیری حذف مقاله توسط یکی از مدیران
  4. بخش مقاله عباس صادقی زرینی، تقاضا احیا بعد از دو ماه
  5. بخش درآمدی بر تاریخ پژوهی، قانون روح قوانین
  6. بخش مقالات مرتبط با اشخاص
  7. ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/عباس صادقی زرینی (دومین بررسی)
  8. بخش درخواست توضیح، قانون دورهمی و قانون تنها یک مقاله، سوپررای

و واکنش مدیران در برابر مدیر ارشد! بیایم صادقانه در ویکی پدیا این جمله را اصلاح کنیم و در ادامه آن بنویسیم: تفاوت‌های منحصربه‌فرد خاصی بین ویرایشگرهای ویکی‌پدیا وجود ندارد ولی بعضی ها در برابر قانون برابرترند... مهاد گفتگو ،۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ساعت ۱۶:۲۸ (ایران)

@MohadShojaee: ؟ پرسش: درود. اگر من در اشتباه هستم لطفاً مرا اصلاح کنید، آیا جز این است که عمدهٔ این گلایه و شکایت شما به واسطهٔ حذف عباس صادقی زرینی است؟ اگر چنین است، کاربر گرامی اگر شما با این موضوع تعارض منافع ندارید (وپ:تعارض) باز هم باید بدانید که اگر موضوعی سرشناس است داشتن صفحه در ویکیفا برایش مهم نخواهد بود. اصولاً اینجا جای مهمی نیست! اینجا جای قابل استنادی نیست! اینجا دوزار نیز نمی‌ارزد! (وپ:دوزار). حذف یا عدم حذف یا هر ویرایشی از خرد گرفته تا کلان اصولاً ارزش اینرا ندارد که خاطر خود را بیازاریم. صفحهٔ مورد نظر شما کلکسیونی از انواع حذف را از سال ۲۰۱۰ در کارنامه دارد. من فکر می‌کنم چنانچه این سعی اهتمام برای ساخت مقالهٔ ایشان در ویکیفا را طرفداران ایشان در رسانه‌ها و جراید کرده بودند ایشان تا بحال حتماً در ویکیفا صاحب مقاله بود. با احترام مهدی موسوی «بحث» ‏۲۴ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۲۲ (UTC)پاسخ
@Mahdi Mousavi: عزیز؛ خیر ، من شکایتی در این مضوع مقاله به طور اخص ندارم! شکایت من از روند اشتباه بررسی است وگرنه پیشتر بوده اند مقالاتی که از من حذف شوند ولی هیچ کدام از آنها باعث رنجش نشده اند برای نمونه بحث کاربر:Freshman404#اسماعیل ستارزاده چرا که همه بر اساس استدلال بوده است اما در این مورد موضوع برداشت های شخصی و سوء استفاده از ابزارهای مدیریتی است... کوه یخی که نوشتم قوانین خود نوشته هستند شامل : قانون دو ماه، کاربران جدیدالولاده، روح قوانین ، قانون دورهمی و قانون تنها یک مقاله
مهدی گرامی ، آیا نباید جواب سوال و دلیل ، استدلال باشد، تا اینکه بگوییم اینجا جای قابل استنادی هست یا نیست ، اضافه بر این اگر فکر میکنید قابل استتاد نیست که خوب پس این همه تلاش ویکی نویسان برای هیچ است؟ انشای وپ:دوزار که خوب هم نگارش شده و جزو رهنمودها نیست در انتها این را هم دارد که پس چرا در ویکی فعال هستید؟!
یک مقاله اگر صد مورد حذف هم داشته باشد ویکی پدیا میگوید دانش نامه آزاد و باید در هر بار به نوبه خود در هر بار بررسی شود و هر بررسی هم مطابق دستورالعمل ها باشد، اگر آنچه را که گفتم خوانده باشید دیده اید که مدیر دیگری نظر دادند و عملا روند اشتباه در بررسی را تایید نمودند. هر زمان که روند بررسی کامل اجرا شود حتی اگر مخالف نظرم باشد قبول خواهم کرد. مهاد گفتگو ،۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ساعت ۱۷:۲۴ (ایران)
@MohadShojaee: تفاوتی میان «مدیر ارشد» (که لفظ رسانه‌ای برای ویکی‌بد است و استفاده از آن در ویکی‌پدیا شایسته نیست) و کاربری که هنوز تاییدنشده از نظر قوانین ویکی‌پدیا وجود ندارد و به شخصه، در بررسی شکایت شما از ایشان همانقدر دقت و سخت‌گیری به خرج دادم که در موارد بالا. بخش اعظمی از بحث لینک شده در بایگانی بحث مردتنها، به برداشت من نظر شخصی ایشان بوده ولی (آنگونه که در ادامه این متن توضیح خواهم داد) به جمع‌بندی اعمال نشده است، نکته قابل توجه در آن نبح، نظراتی قاطع (هرچند با تعداد پایین ۱ - ۲ نظر) در مورد عدم سرشناسی است، مدیر بررسی‌کننده ادعای عدم سرشناسی را خود بررسی کرده و در صورت تطابق، مقاله واجد حذف می‌شود. در متن وپ:خلاق بند ۴ بخش ب به «بخش قابل توجهی از نمایشگاهی درخور توجه بوده‌است» اشاره شده است که در این صورت، «در خور توجه بودن» و اینکه اصلا آن جشنواره به خصوص مایه سرشناسی می‌شود یا خیر باید در قهوه خانه یا محیط دیگری بحث و به اجماع گذاشته شود. در نهایت، پس از بررسی دوباره نبح، جمع بندی انجام شده را صحیح می‌دانم، جهت پیگیری بیشتر پیشنهادم به شما استفاده از راه حل‌هایی است که در اینجا یا در بحث مردتنها به آن‌ها اشاره شده است. ‎محمدحسین ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۳۴ (UTC)پاسخ
راهکار دیگر البته بازگشایی دوباره نبح است که در صورت درخواست شما انجام خواهد شد، اگر چنین است در بحث من پیام دهید. ریسه فوق را برای پایان یافتن به اندازه کافی بالغ می‌دانم و اگر از من درخواست شود، حمله شخصی را از هر دو طرف بررسی خواهم نمود هرچند نیاز انجام بدون درخواست این مهم را به دلیل آنکه هدف اصلی این ریسه به شمار نمی‌رود انجام ندادم. در بازگشایی این ریسه - یا پیام دادن در بحث من - مختارید. با احترام. ‎محمدحسین ‏۲۵ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۴۰ (UTC)پاسخ
@Mohammad: عزیز ، بیش از اهمیت خود مقاله و بودن یا نبودنش ، روند بررسی و عماکرد مدیر نیازمند واکاوی است. اعمال نظر شخص مدیر، آیا در روند بررسی ها مجاز است؟ برای نمونه در وپ:حذف/نبح در خصوص اینچنین میگوید: اینچنین نظراتی نادیده گرفته می‌شوند. آنها پاک نمی‌شوند اما ممکن است با الگوی {{حتمن}} نشان داده شوند. آیا در این حالت مدیری میتواند نظر شخصی خود را با عنوان کاربران جدیدالولاده با تصمیم شخصی بر حدف ببند ، آیا این کار را تایید میکنید؟ برای نمونه ببینید ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/عباس صادقی زرینی و نظر مدیر و قانون خود نوشته کاربران جدیدالولاده! بحث کاربر:مردتنها/بایگانی ۶۰#مقاله عباس صادقی زرینی ، در خصوص سرشناسی دلایل متعددی ذکر شده بود که یکی هم جشنواره بوده ولی باقی به خاطر بی اهمیت جلوه دادن آن جایزه به محاق رفت ، حتی در این خصوص هم اعمال نظر شخصی شده! چنانچه در گفتگوی آخر 3 بار از ایشان سوال کردم که چه جایگزین قابل توجهی در این حوزه داریم و جوابی نگرفتم!، به نظر من اینچنین صحیح تر می آمد که اگر در قابل توجه بودن یک جشنواره مدیری شک دارد باید آنرا به قهوه خانه ببرد و جنانچه اجماع بر بی اهمیتی آن بود میشد ، آن وقت تازه اگر تنها دلیل جوایز بود میشد آنرا حذف کرد. نظر قاطع 2 - 1 را متوجه نشدم چرا که کلا رای شماری برخلاف وپ:رای است. باز تاکید میکنم، پیشتر پیگیر هستم تا روند صحیح را بدانم و اگر اشتباهی هست آنرا اصلاح کنیم. حتمن بعد از مشخص شدن گفتگوی بالا و اگر روند بررسی را غیر صحیح میدانید از شما چنین تقاضایی خواهم کرد. اگر مقدور است گفتگو را مجدد به صفحه اصلی بیاورید تا نظرات دیگر مدیران و همکاران را داشته باشیم. مهاد گفتگو ،۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ساعت ۱۰:۱۵ (ایران)