وارکرفت: روح اهریمن

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
وارکرفت: روح اهریمن
طرح جلد ویراست نخست
نویسنده(ها)ریچارد ای. ناک
عنوان اصلیWarcraft: The Demon Soul
برگرداننده(ها)افشین اردشیری
طراح جلدبیل پتراس
کشورایالات متحده آمریکا
زبانانگلیسی
مجموعهدنیای وارکرفت
گونه(های) ادبیخیال‌پردازی
ناشرکتاب‌های پاکت
ناشر فارسی: ویدا
تاریخ نشر
اکتبر ۲۰۰۴
گونه رسانهکتاب چاپی
شمار صفحات۳۸۴ صفحه
شابکشابک ‎۰۷۴۳۴۷۱۲۰۲
پس ازوارکرفت: چشمهٔ جاودانگی 
پیش ازوارکرفت: شکافت 

وارکرفت: روح اهریمن (به انگلیسی: Warcraft: The Demon Soul) دومین کتاب از رمان‌های سه‌گانهٔ نبرد باستانیان به قلم ریچارد ای. ناک است که در دنیای وارکرفت اتفاق می‌افتد.

خلاصهٔ داستان[ویرایش]

از پشت کتاب[ویرایش]

مدافعان الف شب، به رهبری دروئید جوان، مالفوریون استورم‌ریج و جادوگر، کراسوس، برای جلوگیری از هجوم وحشتناک لشکر، نبردی ناامیدانه انجام می‌دهند. اگرچه تنها بارقه‌ای از امید باقی مانده است، اما یک قدرت باستانی برای کمک به جهان در تاریکترین ساعت خود ظهور کرده است. اژدهایان - به رهبری اژدهاسیمای قدرتمند نلثاریون - سلاحی با قدرت غیر قابل محاسبه ساخته‌اند: روح اژدها، یک دست‌ساخته که قادر است لشکر را برای همیشه از جهان دور کند. اما ممکن است استفاده از آن بسیار بیشتر از آنچه پیش‌بینی شده هزینه داشته باشد.

توضیحات[ویرایش]

لشکر سوزان آمده است.

به رهبری آرچیموند بزرگ، تعداد زیادی از سربازان اهریمنی اکنون در سرزمین‌های کالیمدور رژه می روند، و رد مرگ و ویرانی را در پی خود برجای می‌گذارند. در قلب این حملهٔ آتشین، چشمهٔ جاودانگی مرموز ایستاده است - که زمانی منبع قدرت بی‌پایان الف‌های شب بود. اما اکنون انرژی چشمه آلوده و پیچیده شده است، زیرا ملکه آزشارا و اشراف‌زادگان‌اش در انجام هیچ کاری درنگ نخواهند کرد تا با خدای تازه کشف شدهٔ خود ارتباط برقرار کنند: پروردگار آتشین لشکر سوزان... سارگراس‌.

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

پیوند به بیرون[ویرایش]