شوالیه‌های گاتهام (بازی ویدئویی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
شوالیه‌های گاتهام
توسعه‌دهنده(ها)وارنر برادرز مونترال
ناشر(ها)سرگرمی تعاملی برادران وارنر
کارگردان(ـان)پاتریک ردینگ
موتورآنریل انجین ۴
سکو(ها)مایکروسافت ویندوز
ایکس‌باکس سری ایکس
پلی‌استیشن ۵
تاریخ(های) انتشار۲۱ اکتبر ۲۰۲۲
حالت(ها)بازی ویدئویی تک‌نفره، بازی ویدئویی چندنفره

شوالیه‌های گاتهام (انگلیسی: Gotham Knights) یک بازی ویدئویی است که توسط سرگرمی تعاملی برادران وارنر در سبک جهان باز و در سال ۲۰۲۲ و در پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز، ، ، ایکس‌باکس سری ایکس، و پلی‌استیشن ۵ منتشر شد. این بازی دارای ۴ شخصیت بت گرل-نایت وینگ-ردهود- رابین هست.

داستان[ویرایش]

این بازی در شهر گاتهام سیتی اتفاق می‌افتد. پس از مرگ بتمن و جیمز گوردون شهر به هرج و مرج و نابسامانی رسیده‌است و نایت وینگ، بتگرل، رابین و رد هود با هم تیم می‌شوند تا شهر را از هرج و مرج و قدرت‌گیری مستر فریز نجات دهند.

بازتاب‌ها[ویرایش]

نمرات بازی شوالیه‌های گاتهام امتیاز نسبتاً مطلوبی رو دریافت کرد گیم اسپات به بازی را ۴ داد و از داستان بازی و وسواس آن به سیستم لوت آن انتقاد دارد و همچنین اشاره می‌کند که اهداف بازی فاقد اصالت است، اما به قدرت شخصیت‌های آن نیز اشاره می‌کند رسانه گیم اینفورمر هم بازی نمره ۷٫۲۵ داد و بازی را به دلیل رویکردش به بازی بازی چندنفره آنلاین|کو-آپ آن تحسین کرد، اما مورد شگفتی قرار نگرفت. اهداف، مبارزات و فعالیت‌های آشنای بازی به بتمن آرکهام نایت را انتقاد کرد

منابع[ویرایش]

  1. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام MCPS5 وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  2. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام MCXS وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  3. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام MCPC وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  4. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام RevGI وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  5. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام RevGameSpot وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  6. "Gotham Knights Review". 20 October 2022. Retrieved 20 October 2022.
  7. "Gotham Knights Review". 20 October 2022. Retrieved 20 October 2022.
  8. "Gotham Knights Review (PS5)". 20 October 2022. Retrieved 20 October 2022.
  9. West, Josh (20 October 2022). "Gotham Knights Review: 'It doesn't know what it wants to be'". GamesRadar+. Retrieved 20 October 2022.
  10. Makar, Connor (20 October 2022). "Gotham Knights review: Four isn't always better than one". VG247. Retrieved 20 October 2022.
  11. Evans-Thirlwell, Edwin (20 October 2022). "Gotham Knights review – a promising spin-off that wilts in Batman's shadow". The Guardian. Retrieved 20 October 2022.

پیوند به بیرون[ویرایش]