سایبریا: جهان قبل

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
سایبریا: جهان قبل
توسعه‌دهنده(ها)مایکرویدس
ناشر(ها)مایکرویدس
کارگردان(ـان)بنوآ سوکل
آهنگساز(ان)Inon Zur[۱]
موتوریونیتی
سکو(ها)
تاریخ(های) انتشارمایکروسافت ویندوز
۱۸ مارس، ۲۰۲۲
پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری اکس/اس
۱۵ نوامبر، ۲۰۲۲
ژانر(ها)ماجراجویی گرافیکی
حالت(ها)تک‌نفره

سایبریا: جهان قبل (به انگلیسی: Syberia: The World Before) یک بازی ویدئویی در سبک ماجراجویی گرافیکی است که توسط مایکرویدس در ۱۸ مارس ۲۰۲۲ برای سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز از طریق استیم، گاگ.کام، و فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد. نسخهٔ کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری اکس/اس در ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲ عرضه شدند، در حالی که نسخهٔ سازگار شده این عنوان نیز برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، و نینتندو سوئیچ برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌است.[۲][۳]

داستان[ویرایش]

وقایع بازی در دو بازهٔ زمانی متفاوت روایت می‌شود. وان ۱۹۳۷: دانا رز دختری ۱۷ ساله است، که در حال آغاز یک حرفهٔ درخشان برای تبدیل شدن به یک نوازنده پیانو است. با این حال، آیندهٔ دانا مورد تهدید گروهی فاشیستی به نام براون شدو قرار گرفت، که مثل سایه‌ای در آغاز جنگ جهانی دوم بر فراز اروپا گسترده شده بود. تایگا، ۲۰۰۴: کیت واکر در تلاش برای زنده‌ماندن در معدن نمکی است که در آن زندانی شده، تا زمانی که یک اتفاق غم‌انگیز او را برای یک ماجراجویی جدید در جستجوی هویتش سوق می‌دهد.[۴]

منابع[ویرایش]

  1. Romano, Sal (January 21, 2022). "Syberia: The World Before for PC launches March 18". Gematsu. Retrieved January 22, 2022.
  2. "Syberia: The World Before will be released on PC December 10".
  3. "Syberia: The World Before coming to PS5 and Xbox Series in November; PS4, Xbox One, and Switch in 2023". Gematsu (به انگلیسی). 2022-06-13. Retrieved 2022-06-23.
  4. "Embark on a journey across continents and through time, as you piece together the puzzle of a life" (به انگلیسی). Microids. Retrieved March 13, 2022.