بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر
جغرافیا
موقعیتپرچم ایران ایران ، شهرستان بندر ماهشهر ، شهرک ممکو
سازمان
گونهدرمانی - متعلق به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت
خدمات
شمار تخت‌ها۲۰۰
گشایش۱۳۷۸ شمسی

{{

بیمارستان صنایع پتروشیمی واقع در استان خوزستان ، شهرستان بندر ماهشهر ، بیمارستانی است درمانی و متعلق به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، با ۲۰۰ تخت ثابت که در سال ۱۳۷۸ شمسی در ۱۵ کیلومتری ماهشهر در شهرک ممکو تأسیس گردید و بیمارستانی است که در جهت ارائه خدمات به ساکنان شهرک بعثت که کارکنان رسمی وزارت نفت هستند راه اندازی شده است .[۱]

هم اکنون این بیمارستان دارای انواع بخش های تخصصی و فوق تخصصی مانند بخش‌ های اورژانس ، داخلی ، جراحی عمومی ، جراحی زنان و زایمان ، کودکان ، ارتوپدی ، روانپزشکی ، ارولوژی ، چشم پزشکی ، گوش و حلق و بینی، ICU ، CCU و دیگر واحد های تخصصی ، پاراکلینیکی و درمانگاهی می‌ باشد .[۲][۳][۴]

سایت بیمارستان : www.mah.piho.ir

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. «آمار بیمارستان‌های کشور». دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت. بایگانی‌شده از اصلی در ۷ آوریل ۲۰۱۳. دریافت‌شده در ۱۳۹۱/۱۱/۶. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  2. «راهنمای بیمارستان‌های خوزستان». معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۵ مارس ۲۰۱۳. دریافت‌شده در ۱۳۹۱/۱۲/۱۲. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  3. «بیمارستان‌ها (خوزستان)». سایت تبیان. ۲۸ اسفند ۱۳۸۵.
  4. «لیست بیمارستان‌ها». ایران درمان-مرجع اطلاعات پزشکان و مراکز درمانی. دریافت‌شده در ۱۳۹۱/۱۲/۱۲. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)

پیوند به بیرون[ویرایش]