ویکی‌پدیا:جایزه مقاله سال/۲۰۲۴/رأی‌گیری

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

جایزهٔ مقالهٔ سال یک مسابقهٔ سالانه است که با هدف قدردانی از کاربرانی برگزار می‌شود که در ساخت و گزینش مقاله‌های خوب، مقاله‌های برگزیده و فهرست‌های برگزیده نقش دارند. در مسابقه امسال، شش جایزه با رأی کاربران ویکی‌پدیا انتخاب و اهدا می‌شود:

ردیف عنوان تعداد نامزدهای راه‌یافته به مرحله نهایی
۱ مقاله خوب سال ۴
۲ مقاله برگزیده سال ۴
۳ فهرست برگزیده سال ۳
۴ بهترین فرآیند سال برای گزیدن مقاله خوب ۵
۵ بهترین فرآیند سال برای گزیدن مقاله برگزیده ۴
۶ بهترین فرآیند سال برای گزیدن فهرست برگزیده ۳


در هر بخش، نامزدها به ترتیب حروف الفبا فهرست شده‌است. رأی شما باید حداکثر دو ترجیح از بین گزینه‌های مربوط به آن جایزه را ذکر کند. نظام انتخاباتی رأی بدیل برای مشخص کردن برندهٔ جوایز به کار خواهد رفت. آرایی که این شرایط را رعایت نکنند توسط مجری جایزه اصلاح می‌شوند یا خط می‌خورند. در جعبه زیر مثالی از روش درست برای ثبت رای نشان داده شده‌است:


این گزینه‌ها طبق یک سازوکار گروهی و با کمک یک گروه داوری متشکل از پنج نفر انتخاب شده‌اند. در هر بخش جدولی متشکل از گزینه‌ها و نظرات داورانی که آنها را برگزیده‌اند ذکر شده‌است تا کاربران بتوانند در مورد علت انتخاب شدن آنها از نظر داوران آگاهی یابند.

در پایان نظرخواهی، برای هر یک از جوایز گزینه‌ای که بیشترین رأی را کسب کند، به عنوان برنده اعلام می‌شود. اگر چند گزینه برتر، آرای برابری داشته باشند، به صورت مشترک برنده خواهند شد.

مقالهٔ خوب سال[ویرایش]

معرفی نامزدها[ویرایش]

کد مقاله نظر داوران
الف آترا-هاسیس داور یک: -
داور دو: نوشتار مشخصا نتیجه پژوهش کافی در منابع است و کلیات موضوع را پوشش می‌دهد.
داور سه: پژوهشی جامع بر پایهٔ منابعی معتبر در موضوعی تخصصی و ملال‌آور! جامعیت مقاله قابل قبول است. شیوه‌نامه رعایت شده‌است. نثر مقاله نیازمند ویراستاری است تا ابهام از برخی جملات زدوده شود.
ب دیوید فینچر داور یک: -
داور دو: کار حرفه‌ای و از روی دل. مدتها روی آن کار شده و مبنای خوبی هم در ویکی انگلیسی دارد.
داور سه: موضوع قابل توجه و مهم، نثر مناسب، ارجاع‌دهی استاندارد، وجود مقاله‌های وابسته و محتوای مرتبط در پروژه‌های خواهر، استفادهٔ مناسب و منظم از تصاویر، طرح‌بندی و بخش‌بندی استاندارد.
ج سکه‌های ساسانی داور یک: فارغ از لید طولانی، موضوع مقاله به خوبی در مقاله گنجانده شده‌است و مطالب به طور کامل خوانا و قابل درک است؛ بخش «سکه‌ها به تفکیک شاهان» جذاب‌ترین بخش مقاله است، ریز به ریز دربارهٔ اشکال مختلف سکه‌ها در دوران شاهان مختلف توضیح داده شده‌است و مشکلی ندارد. پیوند قرمز در مقاله مشاهده نشد به جز یک پیوند که در بخش منابع وجود دارد.
داور دو: نوشتار ارزش دانشنامه‌ای والایی دارد و نگارنده نیز عموم جوانب را با استناد به منابع معتبر پوشش داده و از تصاویر مرتبط به‌شکلی مفید استفاده کرده‌است.
داور سه: -
د و کوهستان به طنین آمد داور یک: -
داور دو: با آنکه در ویکی انگلیسی، مقاله در همان سال ۲۰۱۳ خوب شد اما تلاش‌های قبلی در ویکی‌فا (۲۰۱۸ و ۲۰۱۹) ناموفق بودند. خوب شدن مقاله در بار سوم بازتابی از تجربهٔ خوب کردن‌های سال گذشته است.
داور سه: موضوع جذاب برای مخاطب فارسی‌زبان، نثر خوب، پرداختن به ابعاد بومی موضوع، ارجاعات کاملاً استاندارد و منظم و استفادهٔ متناسب از تصاویر. به برگزیدگی نیز بسیار نزدیک است.

آرا (مقالهٔ خوب سال)[ویرایش]

مهلت رای گیری به پایان رسید. نتایج رای شماری در پایین همین بخش اعلام می شود. ٪ مرتضا (بحث) ‏۱۵ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۳۵ (UTC)[پاسخ]

بحث زیر بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.


بحث بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.

شمارش رای‌ها[ویرایش]

مقاله خوب سال
نامزد دور اول
الف ۳
ب ۳
ج ۱۶
د ۴
آرای فرسوده ۰
آرای پیش‌رونده ۲۶

برنده نهایی: سکه‌های ساسانی

دریافت‌کننده نشان: کاربر:Roozitaa

مقالهٔ برگزیدهٔ سال[ویرایش]

معرفی نامزدها[ویرایش]

کد مقاله نظر داوران
الف استبداد صغیر داور یک: نوشتاری مهم، جذاب و تحقیق‌شده با نثر روان که ساختار مناسبی هم دارد.
داور دو: مقاله از نظر زمانی کرانه‌مند است، و به‌خوبی از عهدهٔ پوشش دورهٔ مورد نظر برآمده‌است. در عین تحلیلی بودن، داستان‌وارگی در خط سیر مقاله رعایت شده‌است، و این امر خواندن مقاله را آسان کرده‌است. نثر مقاله روان است، و ارجاعات استاندارد.
داور سه: گفتنی‌ها در گمخ و گمب آن گفته شده است. یکی دیگر از مقاله‌های دختر و کاری که با طمانینه و صبر زیاد انجام و به نتیجه رسید.
ب خدای جنگ: خیانت داور یک: کاری بر مبنای برگزیده انگلیسی و همراه با برگزیده کردن خدای جنگ: روح اسپارت (مدتها پیش).
داور دو: از آن گیم‌هایی است که کمتر گیمری هست که در موردش نشنیده باشد و از همین روی موضوعش دارای اهمیت است. متن و اطلاعات موجود در مقاله نیز با وجود اختصار و کوتاهی مقاله، کامل و شامل است.
داور سه: این بازی را خودم انجام دادم و بسیار خاطره‌انگیز است. موضوع مقاله صددرصد جذاب است (حداقل برای من و برای خواننده‌ای که گیمر باشد صددرصد جذاب است). قواعد در شیوه‌نامه رعایت شده و نکات مهم در آن ذکر شده‌است. همچنین بخش‌های دیگر نکات اصلی را پوشش داده‌اند.
ج فتح تهران داور یک: آخرین مقاله دختر. کاری که با طمانینه انجام گرفته و با صبر به نتیجه رسیده است.
داور دو: موضوع مهم، خصوصاً در سال‌های اخیر. نثر مقاله عالی است و ضمن خلاصه‌نویسی به‌خوبی از مراحل و وقایع مختلف مربوط به موضوع پرداخته است. منبع‌دهی استاندارد و منظمی دارد و از نظر من یک مقالهٔ تاریخی کامل و حرفه‌ای است.
داور سه: موضوعی تاریخی و جذاب؛ لید نثر است و در عین سادگی به خوبی انتظارات از یک لید را برآورده کرده‌است. شماری نه چندان زیاد پیوند قرمز در متون مقاله وجود دارد. در کل مقاله‌ای کامل و برای خواننده (خصوصاً ایرانیان) جذاب است.
د کرتیر داور یک: نوشتاری با اهمیت دانشنامه‌ای بالا که مستندبودن و تحقیق‌شدگی‌اش را می‌توان در حد مقالات مجلات دانشگاهی دانست، ولی شاید بهتر بود حداقل لید آن برای مخاطب عام قابل وصول‌تر باشد.
داور دو: بازخوانی فراز و فرود کرتیر برای فهم جایگاه مزدیسنا در ایرانشهر ضروری‌است، این از اهمیت موضوع. نثر مقاله نیز روان و فهم‌پذیر است. منابع نیز همه آکادمیک اند.
داور سه: رویکرد مناسب به منابع و توجه به موضوعی اصلی که در آمیک نیز بازتابش داده‌اند.

آرا (مقالهٔ برگزیدهٔ سال)[ویرایش]

مهلت رای گیری به پایان رسید. نتایج رای شماری در پایین همین بخش اعلام می شود. ٪ مرتضا (بحث) ‏۱۵ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۳۶ (UTC)[پاسخ]

بحث زیر بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.


بحث بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.

شمارش رای‌ها[ویرایش]

مقاله برگزیده سال
نامزد دور اول دور دوم دور سوم
الف ۶ ۶
ب ۵
ج ۸ ۱۲ ۱۷
د ۶ ۷ ۸
آرای فرسوده ۰ ۰ ۰
آرای پیش‌رونده ۲۵ ۲۵ ۲۵

برنده نهایی: فتح تهران

دریافت‌کننده نشان: کاربر:مرتضا

فهرست برگزیدهٔ سال[ویرایش]

معرفی نامزدها[ویرایش]

کد مقاله نظر داوران
الف جایزه ساخاروف داور یک: موضوع روز (به‌دلیل اعطای جایزهٔ ۲۰۲۳ به مهسا امینی و جنبش زن، زندگی، آزادی)؛ چینش دقیق و مناسب فهرست و استفادهٔ صحیح و به‌جا از تصاویر.
داور دو: موضوعی جذاب و تأثیرگذار. لید خلاصه و نثر. توضیحاتی در فهرست گنجانده شده‌است که اطلاعات کامل از موضوع را تا جای ممکن پوشش می‌دهد. منابع به خوبی یاد شده‌است و پیوند قرمزی وجود ندارد.
داور سه: -
ب فهرست دولت‌های صلیبی داور یک: موضوع تاریخی و مهم؛ منبع‌دهی مناسب و یادداشت‌ها و توضیحات کافی فهرست.
داور دو: فهرستی با موضوعی تاریخی که بسیاری را یاد سری بازی‌های جنگ‌های صلیبی می‌اندازد. لید بلند است اما توضیحات به جایی گنجانده شده‌است. توضیحات بخش «فهرست دولت‌های صلیبی» کامل و دقیق است. بخش منابع و پانویس هم بدون مشکل هستند.
داور سه: فهرست مهم و بی‌نقص با نثر خوب در متون، طراحی عالی جداول، و منابع معتبر
ج گل ملی داور یک: موضوع جذاب، فهرست تمیز و منظم، منبع‌دهی کامل و حرفه‌ای، توضیحات کامل و کافی، و بخش‌بندی صحیح و استاندارد. ضمن این که در ویکی‌پدیای انگلیسی هم صفحهٔ متناظر ندارد و به‌نظر می‌رسد یک مقالهٔ تألیفی باشد. هرچند که اگر هم چنین نباشد، چیزی از بهترین بودن این فهرست کم نمی‌شود.
داور دو: باعث افزایش اطلاعات حداقل دربارهٔ ویژگی‌ها و جزئیات هر کشور می‌شود. بهتر می‌بود لید نثر می‌شد و با ترفندی خواننده را به ادامه فهرست می‌کشاند. در هر صورت فهرست و توضیحات قابل درک و کامل است. بخش کوچکی از پانویس‌ها مشکل داشتند.
داور سه: فهرست مفید و دانشنامه‌ای جامع و مانع که طراحی خوبی هم دارد. برخی منابع به نظر لزوما اعتبار لازم را نداشته باشند.

آرا (فهرست برگزیدهٔ سال)[ویرایش]

مهلت رای گیری به پایان رسید. نتایج رای شماری در پایین همین بخش اعلام می شود. ٪ مرتضا (بحث) ‏۱۵ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۳۶ (UTC)[پاسخ]

بحث زیر بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.


بحث بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.

شمارش رای‌ها[ویرایش]

فهرست برگزیده سال
نامزد دور اول دور دوم
الف ۷ ۱۲
ب ۱۲ ۱۳
ج ۶
آرای فرسوده ۰ ۰
آرای پیش‌رونده ۲۵ ۲۵

برنده نهایی: فهرست دولت‌های صلیبی

دریافت‌کننده نشان: کاربر:ImanFakhri

بهترین فرآیند سال برای گزیدن مقاله خوب[ویرایش]

معرفی نامزدها[ویرایش]

کد مقاله نظر داوران
الف ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های خوب/دین و باروری داور یک: -
داور دو: ناظر در دو-سه هفته نوشتار را بررسی کرده و بدون مسامحه بر سر معیارهای گمخ فرآیند را باسرعت پیش برده‌است.
داور سه: تعامل میان ناظر و نویسندهْ سازنده و آموزنده بود، و در تکوین صورت نهایی مقاله پژواک یافت. این امر نیز ناشی از گستردگی و چند-وجهی-بودن موضوع ناشی می‌شود. ناظر از عقل انتقادی خود بهره گرفته، پرسش‌هایی مطرح کرده، و نویسنده در پاسخ به این پرسش‌ها مقاله را بازسامانیده‌است. این تعامل برای من واجد اهمیت است.
ب ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های خوب/سکه‌های ساسانی داور یک: اگر بحث بر سر فهرست یا مقاله بودن بحث نمی‌شد زودتر گمخ جمع‌بندی می‌شد. اما، گمخی کوتاه و خوبی است. اینکه یک کاربر بدون مشکلات زیاد و زمان‌بر مقاله‌ای را نامزد می‌کند و سریع هم خوب می‌شود نشان از تلاش و پشتکار زیادی دارد.
داور دو: -
داور سه: کلیت گمخ به تمییز ماهیت نوشتار از میان «فهرست» یا «مقاله» بودن مصروف شده‌است. این در حالی‌است که در یک نگاه سرسری من، ضعف‌هایی در مقاله به چشم می‌آید که در روند گمخ به حاشیه رفتند. ممکن است بپرسید که ای آرش! با وجود این انتقادات، چرا گمخ سکه‌های ساسانی را در فهرست قرار دادی؟ چنین پاسخ خواهم گفت که آغاز بحث بر سر ماهیت فهرست و مقاله، اگر منجر به تدوین شیوه‌نامه شود، اتفاق مبارکی خواهد بود که جرقه‌اش در این گمخ خورد.
ج ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های خوب/کنستانتین یکم داور یک: بحث درگرفته در این گمخ سنگین می‌نماید، و جنبه‌های گوناگونی از مقاله به پرسش کشیده شده‌است.
داور دو: گمخ پرحضور و بحث.
داور سه: خواندن گفتگوهای دوستانه و محترمانهٔ کاربران در این گمخ برایم بسیار لذت‌بخش بود. نمونه‌ای کامل از همکاری کاربران و مشارکت جمعی برای نگارش دانشنامه‌ای باکیفیت. اگر جایزه‌ای برای «مشارکت جمعی برگزیده» یا «کار تیمی برگزیده» داشتیم، این گمخ با اختلاف اول بود.
د ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های خوب/مریلین مونرو داور یک: گمخ پرکاربری بود، و مقاله را میان پتک ناظران و سندان نویسندگان خوب چکش‌کاری کرد. نمرهٔ ۱ از این روی است که مقاله ترجمه است. به باور من، بخش مهمی از گمخ مقالات ترجمه‌ای در ویکی‌پدیای مبدأ انجام شده‌است.
داور دو: گمخ پرحضوری که جنبه‌های مختلف موضوع در آن بررسی شده و بهبود یافته (به خصوص جنبه فنی). جمع‌بندی‌کننده نیز هم بررسی کرده‌اند و هم پس از گمخ به کمک ادامه داده‌اند.
داور سه: نامزدکننده برای خوب شدن این مقاله زحمت زیادی کشیده و حتی به‌خاطر دارم بدون این که منتظر بررسی بماند، خودش برای رفع اشکالات دست به کار شده بود و از من و چند کاربر دیگر هم درخواست کمک کرد. مقاله را از نظر کیفیت و موارد دیگری نظیر پیوندهای قرمز تا حد برگزیدگی رسانده و بخش عمدهٔ معیارهای برگزیدگی نیز برآورده می‌شود. بررسی‌کننده نیز به‌قول معروف مو را از ماست کشیده و بررسی‌های دقیق ایشان منجر به بهبود بیش از پیش مقاله شده است.
ه‍ ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های خوب/و کوهستان به طنین آمد ۳ داور یک: تخصیص نمرهٔ ۴ بدین گمخْ ارج نهادن به راه درازی‌است که خوبیدن این مقاله در چارچوب سه گمخ طی کرده‌است. پایمردی نامزدکنندگان و ناظران گوناگونی که در این سه گمخ شانه‌به‌شانهٔ هم کار کردند، تعین روح همکاریِ معطوف به خیر جمعی است، امری که به زعم من بسیار ستوده است.
داور دو: نامزدکننده مانند اغلب وقتها با سرعت و دقت کار را انجام داده‌اند اما انتخاب این گمخ برای تقدیر از بررسی‌کننده است: تجربهٔ برآمده از گمخ‌های گوناگون در تشخیص ورودِ حداقلی به گمخ سوم (نمونه دیگر: اوتنپیشتی) و پیشنهادِ داده‌شده در گمخ دوم نمایان است.
داور سه: گمخ ۱۲ روزه‌ای که اولین بررسی آن پس از ۳ روز انجام شده و نامزدکننده هم در ۱۰ دقیقه اشکالات مطرح‌شده را برطرف کرده است! بررسی دوم هم پس از ۳ روز انجام شده و نامزدکننده دوباره در کمتر از ۳ ساعت پاسخ داده است. چنین گمخی قطعاً بهترین است.

آرا (بهترین فرآیند سال برای گزیدن مقاله خوب)[ویرایش]

مهلت رای گیری به پایان رسید. نتایج رای شماری در پایین همین بخش اعلام می شود. ٪ مرتضا (بحث) ‏۱۵ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۳۷ (UTC)[پاسخ]

بحث زیر بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.


بحث بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.

شمارش رای‌ها[ویرایش]

گزیدن مقاله خوب
نامزد دور اول دور دوم دور سوم
الف ۳ ۳
ب ۳ ۳
ج ۹ ۱۰ ۱۳
د ۳ ۴ ۶
ه‍ ۲
آرای فرسوده ۰ ۰ ۱
آرای پیش‌رونده ۲۰ ۲۰ ۱۹

برنده نهایی: ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های خوب/کنستانتین یکم

دریافت‌کننده نشان: کاربر:Darknessswamp8 و کاربر:مرتضا

بهترین فرآیند سال برای گزیدن مقاله برگزیده[ویرایش]

معرفی نامزدها[ویرایش]

کد مقاله نظر داوران
الف ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های برگزیده/دین الهی داور یک: فرآیند گمب با همکاری ناظر، کاربر بررسی‌کننده و نگارنده در مدت مناسب و بدون مسامحه طی شده‌است.
داور دو: تعامل میان ناظران و نگارنده سازنده بود.
داور سه: گمب مناسب
ب ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های برگزیده/زیاریان داور یک: گمب موثر پس از نوشتاری به مرور آماده شده.
داور دو: تنوع نظرات و تعدد کاربران مشارکت‌کننده باعث پربار شدن این گمب شده و همین که بدون اختلاف نظری پیش رفته و به نتیجه رسیده، عالی است.
داور سه: بحث کاملی رخ داده شده و نشان از اهمیت بسیار بالای کاربران به این گمب است. خروجی مناسب و با کیفیتی هم شده‌است.
ج ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های برگزیده/فتح تهران داور یک: گمب خوب پس از نوشتاری به مرور آماده شده.
داور دو: فرصت نبود کامل بخوانم اما در یک بررسی کلی، به‌نظرم روند بهبود و اصلاح مقاله در خلال گمب شایان توجه است و شایستهٔ دریافت ۵ امتیاز.
داور سه: طبیعتاً هر مقاله‌ای که بدون هیچ نقصی از گمب و گمخ بیرون بیاید آن گمب شایسته‌ای است. بررسی کاربران، نوشتارهای خوانا و سردرگرم نبودن آنها باعث پیشرفت سریع‌تر پروژه برگزیدگی شد.
د ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های برگزیده/نرگاو آسمان داور یک: فرآیند گمب طولانی شده ولی در نهایت نگارنده سر وقت سراغ بهبود مقاله و منابع رفته و ناظر ذخیره هم کار را به‌خوبی جمع کرده‌است.
داور دو: گمبی مثال‌زدنی که طی آن مقاله به‌واقع بهبود یافت. محتوای مقاله در فاصلهٔ میان گمخ و گمب تغییرات شگرفی به خود دید.
داور سه: گمب و تحقیق، همزمان شد با به روز کردن نوشتارهای مرتبط در ویکی انگلیسی (اینجا). در نتیجه منابع محدود تبدیل به وفور منابع شد. ناظر این مساله را درک و همراهی کردند.

آرا (بهترین فرآیند سال برای گزیدن مقاله برگزیده)[ویرایش]

مهلت رای گیری به پایان رسید. نتایج رای شماری در پایین همین بخش اعلام می شود. ٪ مرتضا (بحث) ‏۱۵ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۳۸ (UTC)[پاسخ]

بحث زیر بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.


بحث بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.

شمارش رای‌ها[ویرایش]

گزیدن مقاله برگزیده
نامزد دور اول دور دوم دور سوم
الف ۶ ۶
ب ۶ ۷ ۹
ج ۶ ۶
د ۱
آرای فرسوده ۰ ۰ ۱۰
آرای پیش‌رونده ۱۹ ۱۹ ۹

برنده نهایی: ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های برگزیده/زیاریان

دریافت‌کننده نشان: کاربر:Sicaspi و کاربر:sa.vakilian

بهترین فرآیند سال برای گزیدن فهرست برگزیده[ویرایش]

معرفی نامزدها[ویرایش]

کد مقاله نظر داوران
الف ویکی‌پدیا:گزیدن فهرست‌های برگزیده/آثار و جایزه‌های مریلین مونرو داور یک: تلاش چند کاربر برای تولید محتوای خوب و برگزیده پیرامون یک بازیگر و نمونه‌ای خوب از مشارکت جمعی برای ساخت دانشنامه.
داور دو: -
داور سه: کاربر فهرستی را که پیشتر از نظر محتوایی به سطح قابل قبولی رسیده بود را از نظر شکلی برای فرآیند گمب آماده کرده و ایرادهای آن را رفع کرده‌است.
ب ویکی‌پدیا:گزیدن فهرست‌های برگزیده/فهرست انواع سوشی داور یک: جایی که تخصص و نکته‌سنجی کاربران پررنگ می‌شود را دوست دارم. بررسی‌های کاربران بسیار دقیق و مختصر و مفید است.
داور دو: -
داور سه: فهرست از نظر شکلی با دقت بررسی شده و بهبود یافته‌است.
ج ویکی‌پدیا:گزیدن فهرست‌های برگزیده/گل ملی داور یک: پربار و پرجزئیات؛ بررسی‌های دقیق و مو به مو، نسبت به سایر نامزدی‌ها خیلی هم طولانی نبود.
داور دو: -
داور سه: فهرست در نتیجه فرآیند گفب در مدت مناسب بهبود یافته است.

آرا (بهترین فرآیند سال برای گزیدن فهرست برگزیده)[ویرایش]

مهلت رای گیری به پایان رسید. نتایج رای شماری در پایین همین بخش اعلام می شود. ٪ مرتضا (بحث) ‏۱۵ فوریهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۳۸ (UTC)[پاسخ]

بحث زیر بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.


بحث بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.

شمارش رای‌ها[ویرایش]

گزیدن فهرست برگزیده
نامزد دور اول
الف ۰
ب ۳
ج ۱۵
آرای فرسوده ۰
آرای پیش‌رونده ۱۸

برنده نهایی: ویکی‌پدیا:گزیدن فهرست‌های برگزیده/گل ملی

دریافت‌کننده نشان: کاربر:Persia