کوزو نو هونکای

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
کوزو نو هونکای
クズの本懐
(‏کوزو نو هونکای‏)
ژانر
مانگا
نویسندهمنگو یوکویاری
ناشراسکوئر انیکس
دستهسینن
انتشار دربیگ گان‌گان
پخش اصلی۲۴ سپتامبر ۲۰۱۲ – ۲۵ مارس ۲۰۱۷
شمار کتاب‌ها۸ جلد
مجموعه تلویزیونی
کارگردانماسائومی آندو
نویسندهماکوتو اوئزو
آهنگ‌سازماسارو یوکویاما
استودیولرکه
صاحب امتیاز
شبکهفوجی تلویژن
پخش اصلی۱۳ ژانویه ۲۰۱۷ – ۳۰ مارس ۲۰۱۷
قسمت‌ها۱۲
مانگا: décor
نویسندهمنگو یوکویاری
ناشراسکوئر انیکس
دستهسینن
انتشار دربیگ گان‌گان
پخش اصلی۲۵ نوامبر ۲۰۱۷ – ۲۵ مه ۲۰۱۸
شمار کتاب‌ها۱ جلد
نشان درگاه درگاه انیمه و مانگا

کوزو نو هونکای (به ژاپنی: クズの本懐 ,Kuzu no Honkai) یک مجموعه مانگا ژاپنی است که توسط منگو یوکویاری نوشته و مصورسازی شده‌است. این سری توسط انتشارات اسکوئر انیکس و به تعداد ۸ جلد تانکوبون از سپتامبر ۲۰۱۲ تا مارس ۲۰۱۷ در مجله سینن بیگ گان‌گان به چاپ می‌رسید. داستان مجموعه دربارهٔ هانابی یاسورائوکا، یک دختر سال دوم آموزش متوسطه است که بواسطهٔ عشقی دست‌نیافتنی از درون احساس سوزش می‌کند. او در جستجوی محبت فردی دیگر بود در حالی که احساس افراد دیگر نسبت به خود را جریحه‌دار می‌کرد.

یک مجموعه تلویزیونی انیمه ۱۲ قسمتی نیز بر پایه نسخه مانگا و به کارگردانی ماسائومی آندو توسط استودیو لرکه دستمایه اقتباس قرار گرفت که از ژانویه تا مارس ۲۰۱۷ در شبکهٔ فوجی تلویژن پخش شد.[۳][۴]

داستان[ویرایش]

هانابی یاسورائوکا یک دانش‌آموز دبیرستانی ۱۷ ساله است که عاشق نارومی کانای، دوست بزرگتر دوران کودکی‌اش شده‌است که در حال حاضر معلم مدرسه او نیز است. اما از نگاه چشمان نارومی زمانی که معلم جدید موسیقی مدرسه به نام آکانه میناگاوا را می‌دید، هانابی پی می‌برد که نارومی حسی نسبت به او ندارد و در حقیقت شیفتهٔ آکانه می‌باشد. سپس هانابی با موگی آوایا مواجه می‌شود، یکی دیگر از دانش‌آموزان خوش‌قیافه و محبوب مدرسه که عاشق آکانه است. آکانه مدرس خصوصی موگی در دوره راهنمایی تحصیلی بود. هانابی و موگی با یکدیگر عهد بستند و یک رابطه جعلی را به منظور برطرف کردن خلوت و تنهایی هر دو طرف بواسطهٔ عشق‌های یک طرفه خود، چه از لحاظ جنسی و چه احساسی شروع کردند. آن‌ها در خفا حدود مسائل جنسی و هیجان‌های خود را همانند هر زوج دیگری محک می‌زدند. آن‌ها توافق کردند که هرگز عاشق یکدیگر نشوند، و هر زمان که به عشق‌های واقعی خود رسیدند رابطه‌یشان را قطع کنند.

منابع[ویرایش]

  1. Vincent, Brittany (August 22, 2018). "Scum's Wish [Anime Review]". Otaku USA. Retrieved June 23, 2020. Scum’s Wish is a deeply psychological and sometimes disturbing tale that unravels slowly and uncomfortably.
  2. Wellham, Melissa (June 13, 2017). "Scum's Wish: A romantic drama that is decidedly unromantic". Special Broadcasting Service. Retrieved June 23, 2020.
  3. "Kuzu no Honkai" (به انگلیسی). Manga.Tokyo. Retrieved January 13, 2019.
  4. Cecilia D'Anastasio. "Scum's Wish Is A Disturbing Anime About Lovers Who Love Other People" (به انگلیسی). Kotaku. Retrieved January 13, 2019.

پیوند به بیرون[ویرایش]