زک اسنایدر: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Kourosh Tehrani (بحث | مشارکت‌ها)
جز جایگزینی با اشتباه‌یاب: اکشن⟸فیلم اکشن
Mrbcoir (بحث | مشارکت‌ها)
جز توضیحات بیشتر در مورد فیلم های زک
خط ۲۳: خط ۲۳:
}}
}}


'''زک اسنایدر''' {{انگلیسی|Zack Snyder}} (زادهٔ ۱ مارس ۱۹۶۶) کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس [[آمریکا]]یی است که بیشتر برای ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی و [[فیلم اکشن]] شناخته شده است.
'''زک اسنایدر''' {{انگلیسی|Zack Snyder}} (زادهٔ ۱ مارس ۱۹۶۶) کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس [[آمریکا]]یی است که بیشتر برای ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی و [[فیلم اکشن]] شناخته شده است. او کارگردان فیلم ضد ایرانی ''[[۳۰۰ (فیلم)|۳۰۰]]'' (۲۰۰۷) است. او در اولین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان ''[[طلوع مردگان (فیلم ۲۰۰۴)|طلوع مردگان]]'' (۲۰۰۴) در تیتراژ ابتدایی این فیلم، صحنه ای از مسلمانان در حال نماز خواندن در مسجد را در بین تصاویری از زامبی ها جاسازی کرد.


== فیلم‌شناسی ==
== فیلم‌شناسی ==

نسخهٔ ‏۲ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۱۷

زک اسنایدر
زک اسنایدر در نمایش فیلم مرد پولادین، سیدنی ژوئن ۲۰۱۳
زادهٔ۱ مارس ۱۹۶۶ ‏(۵۸ سال)
گرین‌بی، ویسکانسین، ایالات متحده آمریکا
ملیتآمریکایی
پیشهکارگردان، تهیه‌کننده
سال‌های فعالیت۱۹۹۰–اکنون
همسر(ها)دبورا اسنایدر (۲۰۰۴–اکنون)

زک اسنایدر (به انگلیسی: Zack Snyder) (زادهٔ ۱ مارس ۱۹۶۶) کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است که بیشتر برای ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی و فیلم اکشن شناخته شده است. او کارگردان فیلم ضد ایرانی ۳۰۰ (۲۰۰۷) است. او در اولین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان طلوع مردگان (۲۰۰۴) در تیتراژ ابتدایی این فیلم، صحنه ای از مسلمانان در حال نماز خواندن در مسجد را در بین تصاویری از زامبی ها جاسازی کرد.

فیلم‌شناسی

پیوند به بیرون

منابع