بحث کاربر:Hadivand: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط Meysam در مبحث ممنوعیت کپی‌کاری
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه
خط ۱۶۸: خط ۱۶۸:
سلام من با ذکر منبع ویرایش کردم
سلام من با ذکر منبع ویرایش کردم
و در حال افزودن منابع بیشتر بودم و سعی در ارتقای مقاله دارم [[کاربر:Hadivand|Hadivand]] ([[بحث کاربر:Hadivand#top|بحث]]) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۳:۲۸ (UTC)
و در حال افزودن منابع بیشتر بودم و سعی در ارتقای مقاله دارم [[کاربر:Hadivand|Hadivand]] ([[بحث کاربر:Hadivand#top|بحث]]) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۳:۲۸ (UTC)


== ممنوعیت کپی‌کاری ==
<!-- الگو:کپی مکنید -->
کاربر گرامی!

از اینکه زمان خود را صرف گسترش مقالات می‌کنید متشکریم. لطفاً توجه کنید که در بیشتر موارد، کپی خط‌به‌خط از وبگاه‌ها، خبرگزاری‌ها یا کتاب‌ها خلاف سیاست [[ویکی‌پدیا:حق تکثیر|حق تکثیر]] ویکی‌پدیاست. به جای کُپی–پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به‌طور کامل بازنویسی کنید بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند، یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.

مقاله‌ها و مطالب ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که برخی از {{#اگر:زبان لکی| ویرایش‌های شما در «'''[[زبان لکی]]'''»|ویرایش‌های اخیرتان}} با این قانون ناسازگارند. لطفاً «[[ویکی‌پدیا:کپی‌کاری]]»، «[[ویکی‌پدیا:کپی مکنید]]» و «[[ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر]]» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که هیچ تعارضی با قوانین و سیاست‌ها بوجود نیامده‌است، لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و دلایلتان را ذکر کنید. با سپاس.
[[کاربر:Meysam|MΣYSAM]] [[بحث کاربر:Meysam|<code style="background:red">بحث</code>]] ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۲۹ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۲۹

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Hadivand»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به پرسش‌های متفرقه بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ح.فاطمی«ب» ‏۲۰ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۳:۵۷ (UTC)پاسخ

روستای بیر طرهان

سلام. ممکن است لطفاً منبعی ارائه دهید که نشان دهد روستای بیر طرهان واقعاً یک روستای موجود است؟ من نتوانستم به جز بیر، روستای بیر دیگری بیابم. ممنون. احمدگفتگو ‏۱۶ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۰۳ (UTC) روستای بیر در بخش طرهان که اشتباهی روستای بیر طرهان نوشتم و الان بلد نیستم طرهان رو پاک کنم روستای بیر در نزدیکی شهر گراب در شهرستان کوهدشت واقع شده که روستای پدری منه اگه هم خواستید تا از روی گوگل مپ نشونتون بدم احمدگفتگوپاسخ

ویرایش خلاف منبع

در [۱] ویرایش شما خلاف منبع به نظر می‌رسد. ویرایش‌های خلاف منبع (جعل منبع) در ویکی‌پدیا بسیار جدی گرفته می‌شود. در صورت تکرار ممکن است دسترسی ویرایشی شما گرفته شود. لطفاً دقت کنید. Dalba ‏۲۸ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۸:۱۳ (UTC)پاسخ

من خودم از طایفه آدینه وند هستم طایفه آدینه وند لک هستن نه لر در ضمن اینجا نوشته ار مردم لر به زبان لکی طبق تمامی منابع مردم لک با مردم لر تفاوت دارن ومردم آدینه وند لک هستن و نمیتونن لر باشن این مردم لر رو هم کاربر اسکای که خرابکاره لر هست تمامب مطالب رو به نفع لر ها ویرایش میکنه Dalba — پیام امضانشدهٔ قبلی را Hadivand (بحثمشارکت‌ها) نوشته‌است.
در ویکی‌پدیا تحقیق دست اول ممنوع است، یعنی شما نمی‌توانید به استناد دانسته‌های شخصی‌تان که در منابع منتشرشده نیامده‌اند ویرایش کنید. دانشنامهٔ ایرانیکا نوشته است لًر، از نظر ویکی‌پدیا هم نظر منابع معتبر مهم است، نه حقیقت موضوع (وپ:اثبات). اگر شما منابع معتبری دارید که نوشته‌اند لک، می‌توانید نظر آن‌ها را با رعایت وپ:ارجاع‌دهی به مقاله اضافه کنید. ولی مطالب منبع‌دار کنونی را به دلخواه تغییر ندهید. Dalba ‏۲۸ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۰۲ (UTC)پاسخ

Community Insights Survey

RMaung (WMF) ‏۷ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۰:۴۷ (UTC)پاسخ

Reminder: Community Insights Survey

RMaung (WMF) ‏۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۵۶ (UTC)پاسخ

Reminder: Community Insights Survey

RMaung (WMF) ‏۴ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۱۱ (UTC)پاسخ


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند «تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا‏» بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. جیپیـــوتر ‏۸ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۰۲ (UTC)پاسخ

ابزارهای ویرایشی

درود کاربر گرامی، لطفاً برای راحتی در ویرایش و فارسی‌سازی اعداد و متن‌ها از ابزارهای ویرایشی استفاده فرمایید. این ابزارها مانند شکلی که ملاحظه می‌کنید، پس از فشردن دکمهٔ ویرایش، به بالای پنجره ویرایش افزوده می‌شود.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر، آشنایی با ابزارها را مطالعه کنید. اگر مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید. ارادتمند،

نسیان «بحث» ‏۲۵ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۱۵ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

پیش از این به شما در مورد ویرایش خلاف منبع تذکر داده شده بود.[۲] با توجه به تکرار[۳] دسترسی ویرایشی شما به مدت ۱ هفته گرفته شد. ‏Dalba ‏۱۹ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۲:۰۴ (UTC)پاسخ

این کار شما کاملا نا عادلانه ست من خودم از طایفه آدینه وند هستم و زبانمان لکیه نه لری Hadivand (بحث) ‏۱۹ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۱۰ (UTC)پاسخ

We sent you an e-mail

Hello Hadivand,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email surveys@wikimedia.org.

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۹ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره یازدهم هیئت نظارت

درود؛ از ۲۳ اکتبر برابر با ۲ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات یازدهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور یازدهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن برگزار می‌شود و آرا به روش شولتسه تجمیع می‌شوند. برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

لطفاً پیش از رأی دادن ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت#رأی‌گیری را بخوانید. اگر حساب‌تان در ویکی‌پدیای فارسی قطع دسترسی شده باشد، در مدت قطع دسترسی مجاز به رأی دادن نیستید. اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/340 مراجعه کنید.

با احترام -- MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲۳ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۴۱ (UTC)پاسخ

June 2021

Information icon سلام, من Amirufc هستم. متوجه شدم که شما تغییراتی در یک مقاله ایجاد کرده‌، زبان لکی, اما هیچ منبع معتبر و قابل اعتمادی برای آن ارائه نکرده‌اید. در حال حاضر این تغییر شما حذف شده‌است، اما اگر می‌خواهید با استناد کردن به یک منبع معتبر مجدداً آن تغییر را اعمال کنید، لطفاً هر چه زودتر این کار را انجام دهید! اگر احتیاج به راهنمایی دربارهٔ نحوه ارجاع به منابع دارید، لطفاً نگاهی به صفحه شیوه ارجاع به منابع داشته باشید. اگر فکر می‌کنید اشتباهی مرتکب شده‌ام، می‌توانید در صفحه بحثم پیغام بگذارید. با سپاس از شما. ARKH (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۳:۲۶ (UTC)پاسخ

سلام من با ذکر منبع ویرایش کردم و در حال افزودن منابع بیشتر بودم و سعی در ارتقای مقاله دارم Hadivand (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۳:۲۸ (UTC)پاسخ


ممنوعیت کپی‌کاری

کاربر گرامی!

از اینکه زمان خود را صرف گسترش مقالات می‌کنید متشکریم. لطفاً توجه کنید که در بیشتر موارد، کپی خط‌به‌خط از وبگاه‌ها، خبرگزاری‌ها یا کتاب‌ها خلاف سیاست حق تکثیر ویکی‌پدیاست. به جای کُپی–پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به‌طور کامل بازنویسی کنید بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند، یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.

مقاله‌ها و مطالب ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های شما در «زبان لکی» با این قانون ناسازگارند. لطفاً «ویکی‌پدیا:کپی‌کاری»، «ویکی‌پدیا:کپی مکنید» و «ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که هیچ تعارضی با قوانین و سیاست‌ها بوجود نیامده‌است، لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و دلایلتان را ذکر کنید. با سپاس. MΣYSAM بحث ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۲۹ (UTC)پاسخ