پرش به محتوا

بحث کاربر:Redmond2b

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

خوش آمدید[ویرایش]


سلام Redmond2b، به ویکی‌پدیا خوش آمدید. از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر برای کاربرهای جدید مفیدند:

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:گودال ماسه‌بازی استفاده کنید و (فقط) در صفحات بحث نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید، (~~~~)، با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. در صورتی که سوال داشتید، به صفحهٔ ویکی‌پدیا:میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. باز هم خوش آمد می‌گویم.
مردتنها بحث / ویرایشات ۱۸:۳۹، ۱ نوامبر ۲۰۰۷ (UTC)

کاربر گرامی، تصویر Khoshro Shekibaee.ogg که در ویکی‌پدیا بارگزاری کرده‌اید منبع یا برچسب حق تکثیر مناسب ندارد. لطفاً با توجه به ویکی‌پدیا:حق تکثیر و ویکی‌پدیا:برچسب‌های حق تکثیر حق تکثیر و منبع تصویر را مشخص کنید وگرنه پاک خواهدشد. Raamin ب ۱۹:۲۳، ۱۲ نوامبر ۲۰۰۷ (UTC)

هر تصویر یا فایلی که بار می‌کنید باید منبع و وضعیت حق تکثیرش مشخص باشد و به شرایط این‌جا در مورد حق تکثیر بخورد. Raamin ب ۱۹:۲۴، ۱۲ نوامبر ۲۰۰۷ (UTC)
من، ایجادکنندهٔ این اثر و ... دقیقاً یعنی چه؟ Raamin ب ۲۰:۰۴، ۱۲ نوامبر ۲۰۰۷ (UTC)

امضا[ویرایش]

کاربر گرامی؛ در ویکی‌پدیا پای مقالات را امضا نمی‌زنند. در واقع ویرایش در ویکی‌پدیا کار بدون پاداش و نویسندگان گمنانش هم بی نام و نشان خواهند ماند :) Raamin ب ۲۱:۴۷، ۱۲ نوامبر ۲۰۰۷ (UTC)

حق تکثیر[ویرایش]

لطفاً قبل از بارگذاری تصویر جدید، محتوای ویکی‌پدیا:حق تکثیر، ویکی‌پدیا:برچسب‌های حق تکثیر و ویکی‌پدیا:استفاده منصفانه را دقیق بخوانید. پرسشی هم داشتید بپرسید. Raamin ب ۲۲:۱۵، ۱۲ نوامبر ۲۰۰۷ (UTC)

در مورد IMDB[ویرایش]

ردموند عزیز! در مورد لینک دادن به IMDB بهتر است از الگوی {{imdb title}} برای فیلم‌ها و عنواین وبرای اشخاص از این الگو {{imdb name}} مانند هامون (فیلم) و خسرو شکیبایی با احترام. عزیزی ۲۳:۰۹، ۱۲ نوامبر ۲۰۰۷ (UTC)

خیلی عالی، ممنونم!
Iranii♥ ۲۳:۱۴، ۱۲ نوامبر ۲۰۰۷ (UTC)

ممنوعیت کپی[ویرایش]

کاربر گرامی!

در بیشتر موارد موارد کپی خط‌به‌خط از وب‌گاه‌ها، وبلاگ‌ها یا کتاب‌ها خلاف قوانین و سیاست‌های اینجاست. همچنین آوردن مطلب با تغییر اندک به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود در تضاد با قوانین است. مقاله‌های ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که شما قانون را در «انرژی» زیر پا گذاشته‌اید. لطفاً «راهنمای حق تکثیر» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که قانون را زیر پا نگذاشته‌اید لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و توجیهتان را ذکر کنید. با سپاس. Raamin ب ۱۸:۲۱، ۱۹ نوامبر ۲۰۰۷ (UTC)

مخصوصاً کپی از دانشنامهٔ رشد در این‌جا مخالفان سرسختی دارد. Raamin ب ۱۸:۲۲، ۱۹ نوامبر ۲۰۰۷ (UTC)