پرش به محتوا

بحث کاربر:Herat12

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از بحث کاربر:وحید پیمان)
آخرین نظر: ۷ ماه پیش توسط Luckie Luke در مبحث حذف زمان‌دار صفحهٔ عبدالغفور آرزو

وحید پیمان[ویرایش]

خوش آمدید[ویرایش]


سلام Herat12، به ویکی‌پدیا خوش آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر برای کاربرهای جدید مفیدند:

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:گودال ماسه‌بازی استفاده کنید و (فقط) در صفحات بحث نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید، (~~~~)، با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. در صورتی که سوال داشتید، به صفحهٔ قهوه‌خانه بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. باز هم خوش آمد می‌گویم!--پیمان ۰۰:۳۸, ۲۵ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

درود[ویرایش]

سلام وحید جان متین هستم از تهران .از اینکه شما را در ویکیپدیا میبینم خوشحال هستم. بهتر از قبل از ایجاد صفحه ی جدید درباره مطلب جستجو کنید شاید صفحه ی مورد نظر وجود داشته باشد .با اجازه ی شما از آنجا که واژه ی رادیو و تلویزیون یک عنوان کلی تر از لیست شبکه های تلویزیونی هرات است. من مطالب ارسالی شما را به صفحهٔ فهرست شبکه‌های تلویزیونی افغانستان انتقال دادم.امیدوارم از ویکی نویس لذت ببرید. --Hariva ۱۱:۳۲, ۳ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

حذف مقاله تلویزیون هرات[ویرایش]

آقای وحید پیمان مقاله شما و تعدادی مقاله دیگر در مورد تلویزیون های افغانستان به علت کوتاهی و کمبود بار علمی نامزد حذف شده اند.در صورت امکان برای تلویزیون هرات یک مقاله کاملتر بنویسید.برای دیدن صفحه رای گیری برای حذف اینجا را کلیک کنید.--Hariva ۲۲:۵۳, ۷ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

تلویزیون هرات[ویرایش]

سلام. اگرچه من کاربری بودم که پیشنهاد حذف تلویزیون هرات را مطرح کردم، اما از تکمیل این مقاله در حدی که به یک مقالهٔ قابل قبول تبدیل شود استقبال می‌کنم. پیشنهاد می‌کنم که ویکی‌پدیا:راهنما را ببینید تا برخی از مشکلات ویرایشی‌تان حل شود. سپس به افزودن به این مقاله، با ذکر منبع قوی و مستدل، ادامه دهید. امیدوارم این مقاله را به خوبی تکمیل کنید.▬ حجت/ب ۱۱:۱۲, ۱۳ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

برنامه پاسخ[ویرایش]

به نظر من برنامه پاسخ از نظر سرشناسی خیلی مشکوک است؟ چرا باید برای همچین برنامه‌ای یک مقاله در ویکی‌پدیا باشد؟ ویکی‌پدیا جایی برای نشر اطلاعات در مورد همه‌چیز نیست. تنها مطالبی که به اندازهٔ کافی جالب توجه باشند در ویکی جا می‌گیرند. من فکر می‌کنم مقاله‌ای مانند برنامه پاسخ باید حذف شود. آیا شما می‌توانید مرا قانع کنید که چنین نیست؟ ▬ حجت/ب ۱۳:۵۶, ۱۳ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

پیشنهاد می‌کنم قبل از این که به من پاسخ بدهید، en:WP:NOTFILM را هم بخوانید. و خواهش می‌کنم که حتماً به سوال من جواب بدهید. در صورتی که پاسخی ارائه نکنید، من دلیلی برای حذف نشدن مقاله نمی‌بینم. ▬ حجت/ب ۱۳:۵۸, ۱۳ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)
دست آخر این که همین سوال را برای بقیهٔ برنامه‌هایی که در تلویزیون هرات لیست کردید هم جواب بدهید▬ حجت/ب ۱۴:۰۱, ۱۳ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)
دوستانتان حذف مقاله تلویزیون هرات را به رای گیری گذاشته بودند و خواهان پر محتوا ساختن این مقاله شدند. هر طور شما راحت هستید. حذف کنید ، من موافقم (شما در صفحهٔ بحث من این را نوشتید) مبادا اشتباه شود. هدف من حذف مقاله به هر قیمت نیست. آن چه که شما افزودید (مثلاً در مورد برنامه‌هایی که پخش می‌شود) خوب است. اما فکر نمی‌کنم که لازم باشد هر کدام از آن برنامه‌ها مقاله‌ای برای خودشان داشته باشند. اتفاقاً بهتر است که در خود مقالهٔ اصلی اشارهٔ بیشتری به آن‌ها بشود.
نگاهی به این چند مورد بیندازید: en:ATV_Turkey و en:MTV2 اولی یک مقالهٔ خیلی خرد است، اما با این حال، چند نکتهٔ اساسی که برای شناختن آن شبکه لازم است را ارائه کرده. مانند، مالک شبکه تلویزیونی، آرم آن، سال تاسیس و نظایر آن. من توقع دارم که مقاله تلویزیون هرات حداقل به این حد برسد تا بتوانیم حداقل شرایط خرد شناختن آن را برآورده شده بدانیم. حتی اگر به دومی (MTV2) هم نرسد، ایراد ندارد، اگرچه شبکهٔ تلویزیونی‌ای که واقعاً مهم باشد، به آن حد هم می‌رسد.
حال نگاهی به en:The Big Show (TV series) یا en:Diggit (TV series) بیندازید. این هم در مورد برنامه‌های تلویزیونی است. می‌بینید که هر کدام چند پاراگراف توضیح داده‌اند، و تازه با این حال هنوز stub هستند! اگر یک برنامهٔ تلویزیونی واقعاً مهم باشد (مثلاً برنامهٔ پاسخ، در افغانستان برنامهٔ محبوبی باشد) می‌توان در همین حدود راجع به آن چیز نوشت. مثلاً در سایت‌های خبری افغانی چیزهایی در مورد مجری برنامه، یا بازیگران آن، یا مثلاً خبری در مورد محبوبیت آن، پیدا کرد، و به عنوان منبع از آن استفاده کرد، تا اهمیت این شبکه را نشان داد.
من گمان می‌کنم که شما می‌توانید این کار را بکنید. منابعی که ممکن است در مورد این برنامه‌ها چیزی گفته باشند را بگردید (من نمی‌شناسم) منتها منابع قوی را (مثلاً وبلاگ شخصی یک آدم ناشناس، منبع قوی‌ای نیست، اما وب‌سایت یک خبرگزاری رسمی، می‌تواند منبعی مستند باشد.) بعد جملاتی به این مقالات اضافه کنید. من خودم افغان نیستم یا علاقهٔ ویژه‌ای به این موضوع ندارم (همان‌قدر که برنامه‌های تلویزیونی ژاپن برایم مهم است، مال افغانستان برایم مهم است)، اما اگر بتوانید این مقالات را به حدی برسانید که شبکه‌های تلویزیونی افغانستان را به خوبی به خواننده بنمایاند، شخصاً سپاس‌گزار خواهم بود. ▬ حجت/ب ۱۴:۳۸, ۱۳ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

برنامه پاسخ 2[ویرایش]

ویکیپدیا یک دانشنامه است .مانند دانشنامه های کاغذی باید دارای مقالاتی باشد که مورد احتیاج محققین است.لطفا قبل از ساخت یک صفحه ی جدید ببینید که آیا این موضوع میتواند دارای ارزش یک مرجع شدن داشته باشد.از آنجا که

یک شاخه گل دماغ پرور

از خرمن صد گیاه بهتر

خواهش میشود به جای ساختن صفحات کم حجم به پربار کردن صفهات مهمتر بپردازید.از شما درخواست میشود که مطالب برنامه های تلویزیون هرات را به صفحه اصلی انتقال دهید.در ضمن اگر میتوانید در ضمینه رسانه های افغانستان به این دانشنامه کمک کنید لطفا این صفحات فهرست شبکه‌های تلویزیونی افغانستان و فهرست شبکه‌های رادیویی افغانستان را ببینید.صفحه ی تلویزیون هرات توسط من ویرایش شد میتوانید ببینید و در مورد ویرایش ایده بگیرید.بهتر است ( چگونه ویرایش کنیم )را یک بار بخوبی مطالعه کنید.از اینکه در ویکیپدیا فعالیت دارید بسیار خوشحالم .پیروز باشید.--Hariva ۲۱:۲۹, ۱۳ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

مقاله‌های پیرامون اماکن هرات[ویرایش]

سلام و خسته نباشید. اگر منبعی هم برای مقاله‌هایی که پیرامون اماکن دیدنی هرات می‌نویسید ذکر کنید عالی می‌شود. به‌آفرید ۰۸:۰۹، ۹ مه ۲۰۰۷ (UTC)

از شما به عنوان عضوی از ویکی‌پدیا:گروه افغانستان دعوت میشود تا در صورت امکان در تکمیل نوشتار محمود طرزی (پدر جورنالیزم افغانستان) همکاری نمایید. تصور میشود که وجود این نوشتار در ویکیپدیای فارسی بسیار لازم است.پایدار باشید.--هریوا ۱۹:۰۵، ۲۴ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

صدازدن[ویرایش]

در صورت تمایل به تکمیل این مقاله بپردازید.رستگار باشید.--هریوا ۱۸:۴۶، ۱ ژوئیه ۲۰۰۷ (UTC)

خلیل الله خلیلی[ویرایش]

با سلام، گویا از کاربران افغان هستید. به این مقاله نگاهی بیاندازید و منابعی بیافزایید تا برچسب نخورد. ممنونم و اگر مشکلی داشتید در صفحه بحث خودم در خدمت شما هستم.Aparhizi ۱۴:۳۲، ۵ ژوئیه ۲۰۰۷ (UTC)

قیام بیست و چهار حوت[ویرایش]

من بیست و چهار حوت را به قیام بیست و چهار حوت منتقل کردم. شما هم لطفاً متن را طوری تغییر دهید که راجع به قیام صحبت کند، نه راجع به خود روز بیست و چهارم از یک ماه تقویمی. ممنون ▬ حجت/بحث ۰۸:۵۸، ۱۰ ژوئیه ۲۰۰۷ (UTC)

خودم اولش را کمی تغییر دادم. خوب می‌شود اگر منابع را بیشتر کنید، و برای جملات جلوی خودشان منبع ذکر کنید (با دستر ref). اگر کمک خواستید از من یا به‌آفرید یا عزیزی یا دیگران بپرسید. ▬ حجت/بحث ۱۱:۳۶، ۱۰ ژوئیه ۲۰۰۷ (UTC)
پیوندها را در متن بالا اصلاح کردم. ▬ حجت/بحث ۱۴:۳۱، ۱۲ ژوئیه ۲۰۰۷ (UTC)

خرد[ویرایش]

سلام. اخیرا چندبار دیدم که شما به جای دستور {{خرد}} از ((خرد)) استفاده کردید. توجه کنید که دستور خرد بین دو پرانتز (...)‌ نیست، بلکه بین دو آکولاد {...} است. ▬ حجت/بحث ۱۴:۲۷، ۱۲ ژوئیه ۲۰۰۷ (UTC)

رای‌گیری برای حذف[ویرایش]

سلام. لطفاً در صفحات رای‌گیری برای حذف، بخش اضافه نسازید. منظور از بخش آن است که با دستور ==عنوان== ساخته می‌شود. اگر واقعاً بحث آن‌قدر طولانی شد که لازم شد بخش بسازیم هم، از بخش درجه سه به بعد (===عنوان=== یا ====عنوان====) استفاده کنید و به هیچ عنوان بخش درجه یک (= عنوان =) نسازید. موفق باشید ▬ حجت/بحث ۰۷:۳۷، ۱۴ ژوئیه ۲۰۰۷ (UTC)

درباره حذف ملالی جویا[ویرایش]

درود!

وحید عزیز اگر گروه درخوری از مردم در نشریه‌های معتبر در مخالفت با کسی بنویسند تازه می‌شود سرشناس. همچنین شرایط سرشناسی ویکی‌پدیا نسبتا ساده است و همین که چند جای معتبر دربارهٔ کسی نوشته باشند و منابع مستقل از وی باشند یعنی همین که نوشتار اثبات‌پذیری و مراجع مناسب داشته باشد. می‌تواند بماند. به ویژه ایشان به اندازه‌ای نامورند که این همه پیوند به بیرون نیز در نوشتار هست و در چندین ویکی‌پدیای دیگر هم مقاله دارند. پاینده باشید.--سروش ☺گپ ۰۷:۴۸، ۱۴ ژوئیه ۲۰۰۷ (UTC)

دانشگاه هرات[ویرایش]

لطفا نگاهی به صفحه معرفی دانشگاه هرات بیندازید و به گسترش آن کمک کنید. با تشکرآریا ۱۹:۳۹، ۲۸ اوت ۲۰۰۷ (UTC)

حضور شیرزنان افغانی برای اولین بار در المپیک ۲۰۰۴ آتن[ویرایش]

درود بر شما. در حال نوشتن مقاله بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۴ بودم که به حضور دو ورزشکار (شیرزن) افغان برای اولین بار در تاریخ افغانستان که در بازی‌های المپیک شرکت داده شدند، برخوردم. گفتم اگر مایل باشید که مقاله ای برایشان ایجاد کنید، بسیار جالب باشد. در هر حال منابع و اطلاعاتی را در این زمینه در مقاله بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۴ نوشتم که اگر مایل بودید، میتواند مفید باشد. با احترام --سندباد ۰۵:۰۸، ۹ نوامبر ۲۰۰۷ (UTC)

نظر شما هم مهم است[ویرایش]

بحثی درباره مدیر شدن کاربر مانی در جریان است که نظر مستقل شما هم به عنوان یک عضو فعال ویکی میتواند مفید باشد.لطفا در این بحث شرکت کرده و نظر مستقل خویش را اظهار دارید.--هریوا ‏۶ دسامبر ۲۰۰۷، ساعت ۲۰:۵۳ (UTC)پاسخ

حذف فارسیوان[ویرایش]

درود بر شما. می خواستم نظر شما را در مورد حذف نوشتار بی اساس فارسیوان بدانم.

به نظرمن، این نام، (که در ویکی پدیا، به اشتباه یک قوم جداگانه تصور شده) عبارت تحقیرآمیزی است که پشتونهای افغانستان به فارسی زبان ها خطاب می کنند.

گمان نمی کنم شایسته باشد که نوشتار مستقلی برای این عبارت داشته باشیم. اگر اینگونه است، پس باید برای عبارت اوغان هم، که بعضی ها در مورد پشتون ها بکار می برند، یک نوشتار مستقل ایجاد کرد. مایلم پیشنهاد حذف این نوشتار با مدیران ویکی مطرح شود. آیا از این پیشنهاد حمایت می کنید؟ آریا ‏۶ ژانویهٔ ۲۰۰۸، ساعت ۲۲:۱۴ (UTC)پاسخ

شعر در متن مقاله «فضل احمد پیمان»[ویرایش]

سلام. طبق وپ:شیوه مجاز نیستیم متن شعر افراد را در مقاله ویکی بیاوریم. لطفا آن را پاک کنید و فقط یکی دو بیت به عنوان نمونه سبک شاعر باقی بگذارید. با تشکر از مشارکت شما--Categorer ‏۲۲ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۱۰:۵۸ (UTC)پاسخ


از راهنمایی شما امنتان و سپاس وحید پیمان ‏۲۲ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۱۱:۲۹ (UTC)پاسخ

هشدار حذف پرونده[ویرایش]

Warning sign
تصویر (پرونده) Takht-esafar.jpg که بار کرده‌اید امکان دارد حذف شود. اگر منبع یا وضعیت حق تکثیر آن را معین نکرده‌اید آن‌ها را مشخص کنید.
Elessar ‏۲۴ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۱۶:۴۳ (UTC)پاسخ


اگر سوالی در این زمینه دارید در بحث کاربر:ظهیری مطرح کنید. با تشکر Elessar ‏۲۴ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۱۶:۴۳ (UTC)پاسخ


پاسخ[ویرایش]

منبع ذکر شد.وحید پیمان ‏۲۵ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۰۸:۳۲ (UTC)پاسخ

هشدار حذف پرونده[ویرایش]

Warning sign
تصویر (پرونده) Industries3.jpg که بار کرده‌اید امکان دارد حذف شود. اگر منبع یا وضعیت حق تکثیر آن را معین نکرده‌اید آن‌ها را مشخص کنید.
Elessar ‏۲۴ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۱۶:۴۳ (UTC)پاسخ


اگر سوالی در این زمینه دارید در بحث کاربر:ظهیری مطرح کنید. با تشکر Elessar ‏۲۴ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۱۶:۴۳ (UTC)پاسخ


منبع ذکر شد.وحید پیمان ‏۲۵ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۰۸:۳۲ (UTC)پاسخ

نقاط دیدنی افغانستان[ویرایش]

با سلام، مقاله نقاط دیدنی افغانستان بسیار خرد است. لطف می کنید آنرا کمی کامل تر کنید و در مورد هر یک از موارد کمی توضیح دهید.

با تشکر نیمارین ‏۲۵ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۰۸:۱۷ (UTC)پاسخ

اخیرا سخت مصروف پربار ساختن مقاله هرات هستم و پس از آن حتما در این راستا همکاری خواهم کرد.وحید پیمان ‏۲۵ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۰۸:۲۲ (UTC)پاسخ

لطفاً تصویرهای اصلی را بارگذاری کنید[ویرایش]

سلام. من متوجه شدم که شما به تازگی تصاویر زیادی از هرات و حومهٔ آن در ویکی‌پدیای فارسی بارگذاری کرده‌اید. ایراد این تصاویر آن است که نسخهٔ اصلی نیستند، یعنی دقیقاً همان پرونده (file) که توسط دوربین تولید شده، نیستند. احتمالاً شما تصاویر را با یک برنامهٔ ویرایش تصویر، کوچک کرده‌اید.

خواهش من این است که تصاویر اصلی را بارگذاری کنید. این کار هم به کیفیت بهتر تصاویر کمک می‌کند، هم اطلاعات دقیق‌تری را بارگذاری می‌کنید (و نسبت به اصلی بودن عکس‌ها هم اطمینان حاصل می‌شود). اگر سوالی دارید در صفحهٔ بحث من بپرسید. با احترام ▬ حجت/بحث ‏۲۵ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۱۷:۳۰ (UTC)پاسخ

هشدار حذف پرونده[ویرایش]

Warning sign
تصویر (پرونده) 29 hamal ( falaka ).jpg که بار کرده‌اید امکان دارد حذف شود. اگر منبع یا وضعیت حق تکثیر آن را معین نکرده‌اید آن‌ها را مشخص کنید.
Elessar ‏۲۶ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۰۱:۲۴ (UTC)پاسخ


اگر سوالی در این زمینه دارید در بحث کاربر:ظهیری مطرح کنید. با تشکر Elessar ‏۲۶ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۰۱:۲۴ (UTC)پاسخ

هشدار حذف پرونده[ویرایش]

Warning sign
تصویر (پرونده) Stediom-herat.jpg که بار کرده‌اید امکان دارد حذف شود. اگر منبع یا وضعیت حق تکثیر آن را معین نکرده‌اید آن‌ها را مشخص کنید.
Elessar ‏۲۶ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۰۱:۲۴ (UTC)پاسخ


اگر سوالی در این زمینه دارید در بحث کاربر:ظهیری مطرح کنید. با تشکر Elessar ‏۲۶ اکتبر ۲۰۰۸، ساعت ۰۱:۲۴ (UTC)پاسخ

نظرخواهی برای حذف؛ لطفا مشارکت کنید[ویرایش]

درود بر شما. لطفا در نظرخواهی برای حذف نوشتار نسیم فکرت مشارکت کنید. با تشکر آریا تمدن ‏۱۱ فوریهٔ ۲۰۰۹، ساعت ۱۰:۵۰ (UTC)پاسخ

حادثه عاشورای هرات[ویرایش]

درود بر شما. دوست عزیز در این مقاله لطفا شیوه درست ارجاع به منبع و حفظ بی‌طرفی را رعایت کنید. ممنون --جویباری ‏۲۷ دسامبر ۲۰۰۹، ساعت ۰۴:۰۴ (UTC)پاسخ


وضعیت تصویر:Gholam Ali Ayin.jpg[ویرایش]

کاربر گرامی، تصویر Gholam Ali Ayin.jpg که در ویکی‌پدیا بارگذاری کرده‌اید منبع یا برچسب حق تکثیر مناسب ندارد. لطفاً با توجه به ویکی‌پدیا:حق تکثیر و ویکی‌پدیا:برچسب‌های حق تکثیر حق تکثیر و منبع تصویر را مشخص کنید. در غیراینصورت تصویر بارگذاری‌شده پاک خواهدشد. فرزاد خلیفه ‏۵ مارس ۲۰۱۰، ساعت ۱۱:۴۳ (UTC)پاسخ

پاسخ وضعیت تصویر[ویرایش]

من دقیقا نمی دانم حق تکثیر چگونه مشخص می شود - اما لینک منبع اصلی را نوشتم و همچنان این که این تصویر توسط خود من گرفته شده ولی نسخه اصلی اش را فعلا در دسترس ندارموحید ‏۶ مارس ۲۰۱۰، ساعت ۰۴:۳۲ (UTC)پاسخ

مانده نباشید[ویرایش]

سلام. من دورادور شاهد فعالیت‌های مفید شما در موضوعات مرتبط با افغانستان هستم. خواستم خسته نباشیدی بگویم. به امید روزی که افراد بیشتری از افغانستان در ویکی‌پدیای فارسی در کنار خویشاوندان ایرانی‌شان در خدمت به هم‌زبانان بکوشند. به‌آفرید ‏۱۳ مارس ۲۰۱۰، ساعت ۲۱:۰۷ (UTC)پاسخ

وضعیت تصویر:Shahr-kohna-ye-herat.JPG[ویرایش]

کاربر گرامی، تصویر Shahr-kohna-ye-herat.JPG که در ویکی‌پدیا بارگذاری کرده‌اید منبع یا برچسب حق تکثیر مناسب ندارد. لطفاً با توجه به ویکی‌پدیا:حق تکثیر و ویکی‌پدیا:برچسب‌های حق تکثیر حق تکثیر و منبع تصویر را مشخص کنید. در غیراینصورت تصویر بارگذاری‌شده پاک خواهدشد. :]امیروباتΣυζήτηση ‏۱۸ مهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۱۰:۵۸ (UTC)پاسخ

جواب[ویرایش]

من خالق تصویر و بارگذار عکس هستم - اما نمی دانم چگونه حق تکثیرش را بلا مانع بسازمHerat ‏۱۸ مهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۱۱:۰۳ (UTC)


سرشناسی[ویرایش]

کاربر گرامی، مقالهٔ داوود صبا که اخیراً ایجاد کرده‌اید، طبق معیار‌های سرشناسی، احتمالاً فاقد سرشناسی است. برای اینکه مقاله سرشناس به نظر برسد لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی مدارک و منابعی که سرشناسی را اثبات می‌کند به مقاله بیفزایید.کلپَسهkalpase ‏۱۲ اکتبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۹:۰۳ (UTC)‎‎

نويسنده دو اثر عملی، وزير مشاور رییس جمهور افغانستان، زمين شناس و استاندار فعلی استان هرات افغانستان - آدم سرشناسی نيست ؟Herat ‏۱۲ اکتبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۹:۱۸ (UTC)

بهتر است منابعی که سرشناسی را اثبات می‌کند به مقاله اضافه کنید. کلپَسهkalpase ‏۱۲ اکتبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۹:۱۱ (UTC)

حذف سریع داوود صبا[ویرایش]

مقالهٔ داوود صبا که شما اخیراً ایجاد کرده‌اید طبق معیارهای حذف سریع برچسب حذف سریع خورده‌است. دلیل حذف آن «نقض حق تکثیر» ذکر شده‌است. زیرا مقالاتی که در ویکی‌پدیا می‌مانند باید حداقل از معیارهای کیفیتی همچون داشتن حداقل اطلاعات، سرشناسی و نقض نکردن حق تکثیر برخوردار باشند.

اگر شما فکر می‌کنید که مقاله اشتباه برچسب حذف سریع خورده‌است می‌توانید الگوی {{دست نگهدار}} به بالای صفحه و زیر الگوی حذف سریع بیفزایید، و دلیلتان را در بحث:داوود صبا بیفزایید. اما اگر با معیارهای حذف سریع مطابقت کند، جلوی حذف مقاله را نمی‌گیرد. برچسب حذف سریع را هم برندارید. با تشکر از مشارکت‌هایتان.فرشته مرگ ‏۱۲ اکتبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۲:۰۶ (UTC)پاسخ

نظرسنجی[ویرایش]

خواهشمندم در این نظر سنجی شرکت کنید
*علیرضا* ‏8 اکتبر ۲۰۱۱، ساعت 10:14 (UTC)

وضعیت پرونده:MihanTV.jpg[ویرایش]

کاربر گرامی، پرونده MihanTV.jpg که در ویکی‌پدیا بارگذاری کرده‌اید منبع یا برچسب حق تکثیر مناسب ندارد. لطفاً با توجه به ویکی‌پدیا:حق تکثیر و ویکی‌پدیا:برچسب‌های حق تکثیر حق تکثیر و منبع پرونده را مشخص کنید. در صورتی که تا یک هفته منبع ویا برچسب حق‌تکثیر اضافه نشود، پرونده بارگذاری‌شده پاک خواهدشد.   Amolbot  Talk ‏۵ مهٔ ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۰۳ (UTC) ==وضعیت پرونده:MihanTV.jpg2 دوست عزیز‍، سپاس. اما با وجود کار زیاد با ویکی هنوز با قوانینش آشنایی زیادی ظاهرا ندارم - من یکی از مسوولین همین شبکه هستم، ادرس منبعی که لوگو از آن گرفته شده است را هم درج کردم - نمی دانم باید دیگر چکار کنم ! Herat ‏۵ مهٔ ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۰۹ (UTC)پاسخ

بارگذاری تصویر بدون استفاده[ویرایش]

کاربر گرامی Herat12، شما پرونده:Shahr-e-kohna.JPG را بارگزاری کرده‌اید که در هیچ مقاله‌ای استفاده نشده‌است. لطفاً سعی کنید تصاویر خود را در ویکی‌انبار بار کنید. درضمن بارگذاری تصاویر بدون استفاده در ویکی‌پدیا خلاف قوانین است و درصورتی که تا یک ماه این تصاویر در مقاله‌ای استفاده نشوند پاک خواهند شد. این پیغام توسط یک ربات برای شما گذاشته‌ شده‌است. اگر فکر می‌کنید اشتباهی‌ رخ داده‌است در صفحهٔ بحث صاحب ربات پیغام بگذارید.--MahdiBotبحث ‏۴ نوامبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۱۸ (UTC)پاسخ


وضعیت پرونده:Ekhteyaroddin.jpg[ویرایش]

کاربر گرامی، پرونده Ekhteyaroddin.jpg که در ویکی‌پدیا بارگذاری کرده‌اید منبع یا برچسب حق تکثیر مناسب ندارد. لطفاً با توجه به ویکی‌پدیا:حق تکثیر و ویکی‌پدیا:برچسب‌های حق تکثیر حق تکثیر و منبع پرونده را مشخص کنید. در صورتی که تا یک هفته منبع ویا برچسب حق‌تکثیر اضافه نشود، پرونده بارگذاری‌شده پاک خواهدشد. MahdiBotبحث ‏۲۶ ژوئن ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۱۲ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ کشتار اگسا[ویرایش]

برای مقالهٔ کشتار اگسا پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه شده این است:

بدون منبع

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشده دیگر درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند، در غیر این‌صورت بعد از (۷ مهر ۱۳۹۲) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و نسبت به حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. ●مـهـران گفتمان‏۱۹ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۲:۰۵ (UTC)پاسخ


ماشالله چقدر عجله کار هستید، تقریبا 20 ثانیه پس از انتشار پاراگراف نخست مقاله گیر دادن را شروع کرده اید، من تا کنون کمتر مقاله ای را بدون منبع گذاشته ام، این مقاله زیر کار است و تقریبا بخشی از منابع ارایه شد.

Herat ‏۱۹ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۲:۲۸ (UTC)

لطفاً با قرار دادن این الگو در صفحه بحث نویسنده، وی را آگاه سازید:

برای مقالهٔ کشتار اگسا پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه شده این است:

بدون منبع

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشده دیگر درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند، در غیر این‌صورت بعد از (۷ مهر ۱۳۹۲) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و نسبت به حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Herat ‏۱۹ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۲:۳۴ (UTC)

بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ تظاهرات اعتراضی حامیان عبدالله در افغانستان (۶ سرطان ۱۳۹۳) که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

  • مقاله ردهٔ ندارد و متاسفانه به علت نبود ردهٔ همسنگ ربات‌های رده‌همسنگ نتوانستند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب را به مقاله بیافزائید یا رده را همراه با میان‌ویکی ایجاد نمائید تا ربات‌های ردهٔ همسنگ آن را به مقالات مشابه نیز بیافزایند.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲ ژوئیهٔ ۲۰۱۴، ساعت ۱۲:۲۲ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ نصیراحمد نور[ویرایش]

برای مقالهٔ نصیراحمد نور پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه شده این است:

معیار:نیاز به منابع معتبر برای سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشده دیگر درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند، در غیر این‌صورت بعد از (۳۰ شهریور ۱۳۹۳) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و نسبت به حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. محسن آریامهر M ‏۱۱ سپتامبر ۲۰۱۴، ساعت ۱۳:۳۸ (UTC)پاسخ

افزودن الگوی اطلاعات به تصاویرتان[ویرایش]

درود. تعدادی از پرونده‌های شما فاقد الگوی اطلاعات هستند که وجود آن برای پرونده‌ها حیاتی است. فهرست آنها:

لطفا این الگو را به تصاویرتان بیفزایید. اگر این تصاویر زیاد هستند از ابزارها «ابزار افزودن الگوی اطلاعات به تصاویری که آن را ندارند.» را فعال کرده و از آن استفاده کنید. خاکسار شما، Dexbot (بحث) ‏۲ ژوئیهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۰۲:۲۰ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ خواجه محمد ابوالولید[ویرایش]

برای مقالهٔ خواجه محمد ابوالولید پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه شده این است:

فاقد منابع معتبر و مستقل جهت اثبات سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشده دیگر درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند، در غیر این‌صورت بعد از (۲۰ اکتبر ۲۰۱۵ مصادف با ۲۸ مهر ۱۳۹۴) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و نسبت به حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. آرمان (بحث) ‏۱۰ اکتبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۴:۵۸ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ نظیف‌الله نهضت[ویرایش]

برای مقالهٔ نظیف‌الله نهضت پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

فاقد منابع معتبر و مستقل جهت اثبات سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۱ مه ۲۰۱۶ مصادف با ۱ خرداد ۱۳۹۵» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. آرمان (بحث) ‏۱۱ مهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۱۷:۳۹ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ ماهنامه فروغ انقلاب[ویرایش]

برای مقالهٔ ماهنامه فروغ انقلاب پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

نیازمند منبع برای اثبات سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۳ سپتامبر ۲۰۱۶ مصادف با ۱۳ شهریور ۱۳۹۵» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Mahdi28 (بحث) ‏۲۴ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۲۲:۰۴ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف تلویزیون میهن[ویرایش]

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ تلویزیون میهن پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/تلویزیون میهن ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. MSes T / C ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۰۴ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ توفان خون که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ توفان خون :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۷ اوت ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۲۰ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف توفان خون[ویرایش]

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ توفان خون پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/توفان خون ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. MSes T / C ‏۶ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۴۸ (UTC)پاسخ

ویرایش اخلالگرانه[ویرایش]

با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما مصداق ویرایش اخلالگرانه است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و ویکی‌پدیا چه چیزی است آشنا شوید.

MSes T / C ‏۱۸ اوت ۲۰۱۹، ساعت ۰۴:۵۱ (UTC)پاسخ

حذف زماندار[ویرایش]

درود احتراما برچسب حذف زماندار را که بر میدارید محبت نموده و در صفحه بحث مقاله {{حذف زمان‌دار قبلی}} را بیافزایید چون یک مقاله تنها یک بار باید نامزد حذف زماندار گردد. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۲۹ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ تلویزیون بلخ[ویرایش]

درود؛ برای مقالهٔ تلویزیون بلخ پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

نوشتار بدون منبع

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۶ مارس ۲۰۲۱ مصادف با ۲۶ اسفند ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. Farzinovski (گفتگو‏۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۴۶ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع پرونده:S-Fazl-Ahmad-Payman1.jpg[ویرایش]

A tag has been placed on پرونده:S-Fazl-Ahmad-Payman1.jpg requesting that it be speedily deleted from Wikipedia. This has been done under section F10 of the criteria for speedy deletion, because it is a file that is not an image, sound file or video clip (e.g. a مایکروسافت ورد or پی‌دی‌اف) that has no encyclopedic use.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. عـموبـذ‍ر‍ی(☎) ‏۱۴ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۵۹ (UTC)پاسخ

ویکی پروژه اسلام[ویرایش]

ویکی‌پروژهٔ اسلام
ویکی‌پروژهٔ اسلام

سلام! به نظر می‌رسد به بهبود مقاله‌های مرتبط با اسلام در ویکی‌پدیا علاقه‌مندید، خوب است به ویکی‌پروژهٔ اسلام بپیوندید؛ یا صفحه تاوا را دنبال کنید.
اگر هم به خواندن این مقاله‌ها علاقه‌مندید نگاهی به درگاه اسلام بیندازید.

Shobhe ‏۳۰ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۴۵ (UTC)پاسخ

ویرایش اخلالگرانه[ویرایش]

با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما مصداق ویرایش اخلالگرانه است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و ویکی‌پدیا چه چیزی است آشنا شوید.

Luckie Luke (Talk) ‏۱۳ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۱:۴۴ (UTC)پاسخ

عجب

ویرایش من اخلالگرانه بود؟ مطمئن هستید؟ دیدید من چی رو حذف کردم؟

Herat ‏۱۴ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۳:۰۹ (UTC)

مسابقه ماه قرآنی ویکی‌پدیا ۱۴۴۳[ویرایش]

ضمن عرض سلام و تبریک حلول ماه مبارک رمضان؛‌ طبق سنوات گذشته،‌ مسابقه‌ای قرآنی با عنوان ماه قرآنی ویکی‌پدیا در طول ماه مبارک رمضان ۱۴۴۳ هجری قمری در جریان است. از این رو از شما برای شرکت در این مسابقه دعوت به عمل می‌آید.
صفحه «ماه قرآنی ویکی‌پدیا ۱۴۴۳»، برای سازماندهی مسابقه برای خوبیدگی، برگزیدگی و حتی تاسیس مقالات مربوط به قرآن طراحی شده‌است. این مسابقه هر ساله با آغاز ماه رمضان آغاز شده و کاربران شرکت کننده، باید در طول ماه رمضان، مقاله موجود در ویکی‌پدیا در موضوع سوره‌ها، آیه‌ها و یا اصطلاحات قرآن را به درجه خوبیدگی یا برگزیدگی برسانند و یا آنکه مقالاتی در حوزه قرآن بسازند. امسال به صورت آزمایشی، ثبت آمیک نیز به مراحل مسابقه اضافه شده‌است.
شما گرامی دعوتیت با مراجعه به ماه قرآنی ویکی‌پدیا ۱۴۴۳. جهت اطلاعات بیشتر و آگاهی از جوایز و مراحل برگزاری به اینجا مراجعه کنید و برای ثبت‌نام به صفحه عضویت مسابقه مراجعه کنید. منتظر حضور سبزتان هستیم.

Shobhe ‏۳ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۰۲ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار صفحهٔ عبدالغفور آرزو[ویرایش]

اعلان

درود؛ برای مقالهٔ عبدالغفور آرزو پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است دلیل ارائه شده چنین است:

معلوم نیست مطالب بر اساس کدام منبع یا منابع در این نوشتار تهیه شده است

هرچند که از هر مشارکت سازنده‌ای در ویکی‌پدیا استقبال می‌شود، اما صفحه‌ها ممکن است به دلایل مختلفی از ویکی‌پدیا حذف شوند.

شما می‌توانید مانع حذف این مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات آن رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۲ نوامبر ۲۰۲۳ مصادف با ۲۱ آبان ۱۴۰۲» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه: برچسب حذف را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از صفحه، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است این مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، از ویکی‌پدیا حذف شود. Luckie Luke (Talk / C) ‏۲ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۶:۰۳ (UTC)پاسخ

پاسخ به پیشنهاد حذف مقاله عبدالغفور آرزو[ویرایش]

قبلا نیز از انگیزه ما کاربران اهل افغانستان تحت تأثیر ایرانیزه شدن ویکی پدیای فارسی کاسته شده بود. پیشنهاد حذف مقاله عبدالغفور آرزو، یکی از ناعادلانه ترین پیشنهادها است. در ویکی پدیای فارسی حتا برای افراد نه چندان سرشناس ایرانی مقاله می نویسند، منابع کافی نیز ندارند و کسی پیشنهاد حذف هم نمی دهد. اما عبدالغفور آرزو، در حال حاضر شناخته شده ترین نویسنده در قید حیات افغانستان است. او بالای ۱۰۰ کتاب نوشته که در دانشگاه های افغانستان نیز تدریس می شوند. وقتی فهرست آثار او را در ویکی پدیا دیدید، نمی دانم چطور توانستید این پیشهاد بی رحمانه را بدهید. شما باید به جای پیشنهاد حذف، پیشنهاد می دادید که منابع مقاله تکمیل شوند. این مقاله با کمبود منابع رو به رو است نه این که منابعی در آن درج نشده باشند. پیشنهاد حذف آن احساس می کنم واقعا ناعادلانه بوده است. شما قطعا در درج برچسب حذف افراط می کنید. در صورت حذف این مقاله، بنده که بالای ۱۰۰ نوشته در ویکی پدیا نوشته ام یا ویرایش کرده ام برای همیشه نا امید خواهم شد، زیرا به این باور خواهم رسید که ویکی پدیای فارسی جای خوبی برای کاربران افغانستان نیست. پیشنهاد می کنم که این برچسب ناعادلانه را بر دارید و برچسب منبع بگذارید. در شما می دانید که تعداد کرابران فعال افغان در ویکی پدیا از انگشتان یک دست هم متاسفانه بیشتر نیستند. به همین دلیل مقالات مربوط به افغانستان هرازگاهی با تأخیر منبع گذاری می شوند. من در زمینه ذکر منابع بیشتر در این مقاله کمک می کنم اما به زمانی بیشتر از ۱۰ روز نیاز دارم. Herat ‏۸ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۸:۵۶ (UTC)

حتا در ویکی پدیای عربی دیدم که برای این نویسنده و شاعر پارسی زبان، مقاله ای وجود دارد. https://ar.wikipedia.org/wiki/%D8%B9%D8%A8%D8%AF_%D8%A7%D9%84%D8%BA%D9%81%D9%88%D8%B1_%D8%A2%D8%B1%D8%B2%D9%88

--Herat ‏۸ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۸:۳۸ (UTC)