پرش به محتوا

بحث کاربر:عنف زیت

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «عنف زیت»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- سیدمرتضا گفتگو :) ‏۱۲ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۲۸ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ حرامزاده راینلند، ابرهارد یکل، وانت گاز که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۲۸ (UTC)پاسخ

نام کاربری نامناسب[ویرایش]

به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید. به نظر می‌رسد که نام کاربری شما، «ید واشم»، سیاست نام کاربری ویکی‌پدیا را برآورده نمی‌سازد و با آن ناسازگار است. اگر فکر می‌کنید که نام کاربری شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را نقض نمی‌کند، لطفاً پیغامی در اینجا گذاشته و دلیل خود را بنویسید. همچنین شما می‌توانید در ویژه:درخواست ادغام کاربر سراسری درخواست دهید تا نام کاربریتان تغییر کند، یا اینکه یک حساب کاربری دیگر ایجاد کرده و با آن حساب به ویرایش کردن بپردازید. با سپاس از شما. آیدین (بحث) ‏۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۳۳ (UTC)پاسخ

تغییر نام کاربری[ویرایش]

سلام بر شما، نام کاربری شما نام یک موسسه است و طبعا فعالیت با نام یک موسسه خودش تبلیغ برای آن موسسه خواهد بود، بنابراین نام کاربری خود را تغییر دهید در غیراین صورت مجبورم حساب کاربری شما را مسدود کنم.--Behzad39 (بحث) ‏۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۱۹ (UTC)پاسخ

سلام، قبلاً یک بحث در ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران/نام‌های کاربری نامناسب انجام گرفت و ۲ کاربر هم مخالف بودند (لینکِ آرشیوشدن بحث)، ایشان هم توضیح دادند که «این نام در زبان ما به معنای یادمان به کار می رود. ربطی به بنیاد با نام شبیه ندارد و تبلیغی صورت نگرفته است.» این مورد قابل چشم‌پوشی است، با احترام -- Editor-1 (بحث) ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۱:۱۵ (UTC)پاسخ

جستارهای وابسته[ویرایش]

درود،

با سپاس از شما بابت مشارکت‌های ارزنده‌تان؛ لطفاً جستارهای وابسته را ببینید و از قرار دادن پیوند قرمز در این بخش از مقالات اجتناب کنید؛ نظیر: اردوگاه کار اجباری زرتوخن‌بوش. با سپاس مجدد — KOLI ‏۲۰ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۲۰ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ زوندرکوماندو که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۱ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۴۵ (UTC)پاسخ

میان‌ویکی[ویرایش]

ویدیو آموزشی: میان ویکی

درود، خوشحالیم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها و رده‌ها میان‌ویکی مناسب [پیوند به مقالهٔ معادل در زبان‌های دیگر] بیفزایید.

افزودن میان‌ویکی
  1. روش اول: با کلیک‌کردن بر روی دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست (در شکل ۱) پنجره‌ای باز می‌شود (در شکل ۲) که می‌توانید نام زبان موردنظر و عنوان صفحه در آن زبان را وارد کنید تا بعد از زدنِ دکمهٔ تأیید، میان‌ویکی به ویکی‌داده افزوده شود. مثلاً در قسمت زبان en برای ویکی‌پدیای انگلیسی و در بخش عنوان test برای عنوان مقاله را وارد می‌کنیم.
  2. روش دوم: به روشی سنتی به صفحهٔ ویکی‌فارسی میان‌ویکی بیفزایید؛ مثلاً [[en:test]] را در پایین مقاله قرار دهید. ربات‌ها آن را به ویکی‌داده می‌افزایند.

افزودن میان‌ویکی کمک می‌کند تا مقاله‌ها و رده‌ها در ویکی‌پدیا با زبان‌های دیگر در ارتباط باشد. برای به‌روزرسانی مقاله‌ها از زبان‌های دیگر استفاده کنیم و ربات‌های ردهٔ همسنگ بتوانند به مقالات رده‌های مناسب بیفزایند. برای اطلاعات بیشتر، راهنما:پیوند میان‌ویکی را مطالعه کنید. اگر مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۴ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۴۸ (UTC)پاسخ

درود..شما مقالات خود را به وپ:الگو زبان دیگر پیوند می‌دهید که اشتباه است! در ویکی‌داده صفحه جدید اضافه نکنید برای مقالاتتان..به مقالات موجود پیوند دهید..از زبان لهستانی ترجمه کردید مقالات اخیرتان را؟☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۴ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۵۰ (UTC)پاسخ

زبان عبری[ویرایش]

درود عنف زیت عزیز. اول این که بابت مشارکتهای خوبتان از شما سپاسگزارم. دوم آن که احتمال می دهم به زبان عبری آشنا باشید. با توجه به این که اخیرا حسابی در خط زبان و زبان شناسی افتاده ام از شما سوالی دارم. آیا منبعی مناسب برای آموختن زبان عبری سراغ دارید؟ ارادتمند پدرامــگفتمان ‏۴ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۲۹ (UTC)پاسخ

اعطای دسترسی گشت خودکار[ویرایش]

درود، با عرض تبریک بعد از بررسی مشارکت‌هایتان و مقاله‌هایی که ساخته‌اید، اکنون به عنوان گشت خودکار انتخاب شدید.

بازهم تبریک می‌گویم. موفق باشید. -- آرتا SATO ‏۱۰ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۴۴ (UTC)پاسخ

تلفظ لهستانی[ویرایش]

درود، گویا شما هیچ آشنایی با تلفظ زبان لهستانی ندارید و مقاله خومنو را به خلمنو منتقل کرده‌اید، در زبان لهستانی حرف ł به واو تلفظ میشود و حرف لام فارسی نیست، برای همین از شما میخواهم از تغییر نام مقاله‌های لهستانی یا زبانی که با آن آشنایی ندارید جدا پرهیز کنید. --Kasir بحث ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۲۳ (UTC)پاسخ

1، 2 . -- عنف زیت (بحث) ‏۱۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۱:۴۷ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما![ویرایش]

نشان نویسنده
سلام و عرض ادب. بابت نوشتارهای جدیدی که در دانشنامه ایجاد می‌کنید، ازتان سپاسگزارم. امیدوارم که به فعالیت‌های خوبتان در ویکی ادامه دهید. Taddah (بحث) ‏۳۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۳۴ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره دوازدهم هیئت نظارت[ویرایش]

درود؛ از ۲۹ اکتبر برابر با ۷ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات دوازدهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور دوازدهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن برگزار می‌شود و آرا به روش شولتسه تجمیع می‌شوند. برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

لطفاً پیش از رأی دادن ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت#رأی‌گیری را بخوانید. اگر حساب‌تان در ویکی‌پدیای فارسی قطع دسترسی شده باشد، در مدت قطع دسترسی مجاز به رأی دادن نیستید. اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/389 مراجعه کنید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۱۶ (UTC)پاسخ