ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های خوب/هایده

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

هایده[ویرایش]

خوب نشد

با توجه به این که مقاله از جهات مختلف، خصوصاً از بابت معیار «شمول» و استفاده از «منابع معتبر» با معیارهای مقالهٔ خوب فاصلهٔ زیادی دارد، مقاله خوب نشد. امیدوارم که پس از بازنویسی، دوباره برای خوب شدن نامزد شود. — حجت/بحث ‏۱۰ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۲۸ (UTC)[پاسخ]

بحث زیر بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.

پیشاخوبیدگی هایده
ویرایش ورودی‌ها
اندازهٔ مقاله ۲۷٬۷۹۲
آیا مقاله ترجمه از ویکی‌های دیگر است؟ خیر
املا و انشای خوب انجام شد
دیباچهٔ مناسب انجام شد
منبع‌دارکردن همهٔ مطالب انجام شد
یادکرد صحیح منابع انجام شد
جایگزینی منابع نامعتبر (به‌خصوص منابع ویکیایی) با منابع معتبر انجام شد
بررسی حق نشر (متن و پرونده‌ها) انجام شد
جعبهٔ اطلاعات و/یا جعبهٔ گشتن مناسب انجام شد
رده و میان‌ویکی مناسب انجام شد
تصویر(های) مناسب انجام شد
پیوند به محتوا(ها)ی مرتبط در پروژه‌های خواهر انجام شد
پیوند پایدار منابع برخط به‌زودی انجام می‌شود
هنوز ناظر وپ:گمخ صحت ورودی‌ها را تأیید نکرده‌است.
 هایده (ویرایش | تاریخچه) • بحثپی‌گیری

درود بنظرم مقاله برای خوبیدگی آماده است در زمان های خیلی دور انشایش را درست کردم،درخواست بررسی را دارم. با مهرFolkloreTalk ‏۷ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۲۵ (UTC)[پاسخ]


نامزدکننده: کاربر:فولکلور (بحثمشارکت‌ها)

بررسی‌کننده:حجت/بحث

تاریخ نامزد کردن: ‏۷ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۲۵ (UTC)

  • ۸۹۶ روز پیش نامزد شده‌است.

به نظر من مقاله با خوبیدگی فاصلهٔ خیلی زیادی دارد و در صورتی که نتوانید ظرف چند روز مشکلاتش را رفع کنید (که بعید است)، این پیشنهاد را ناموفق جمع‌بندی خواهم کرد. با این حال راهنمایی‌های زیر می‌تواند برای پیشنهاد بعدی شما برای بررسی خوبیدگی به کارتان بیاید.

  • دیباچه (بخش آغازین) بسیار کوتاه است و خلاصه‌ای از تمام محتوای مقاله نیست.
  • دیباچه منبع دارد. عرف این است که دیباچه منبع نداشته باشد و خلاصهٔ مطالب خود مقاله باشد. منبع در متن مقاله، جایی که همان مطالب بیشتر شرح داده شده، به کار می‌رود.
  • هیچ پوششی از ترانه‌شناسی او در مقاله وجود ندارد. این که به ترانه‌شناسی هایده پیوند بدهید کافی نیست. دوره‌های مختلف موسیقایی وی را باید شرح بدهید. برای مقایسه، تیلور سوئیفت را ببینید و دقت کنید چطور مقاله‌اش بخش‌بندی شده و فعالیت وی را در طول سالیان شرح داده‌است. حتی دریا دادور هم که تولیدات هنری‌اش از هایده به مراتب کمتر است، مقاله‌اش بخش‌بندی زمانی دارد و آثار و فعالیت‌هایش را شرح داده‌است.
  • کیفیت منابع کافی نیست. تقریباً تمامشان منابع برخط (آنلاین) هستند و بیشترشان از منابع غیرتخصصی مثل خبرگزاری. در مورد هایده در منابع تخصصی‌تر و کتاب‌ها هم مطلب هست و من فقط دو یادکرد کتاب در اینجا می‌بینم.

با احترام — حجت/بحث ‏۷ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۵۱ (UTC)[پاسخ]

@Huji ممنون بابت بررسی تان گرانقدر دیباچه را درست می کنم و ترانه شناسی را هم همینطور ، فقط از این منابع بهتر نمی شود پیدا کرد مگر اینکه کلا مقاله را بازنویسی کنم که فکر می کنم بهترین راه است.با مهر FolkloreTalk ‏۸ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۴:۰۱ (UTC)[پاسخ]
بله یک بازنویسی کلی لازم است. — حجت/بحث ‏۸ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۱۸ (UTC)[پاسخ]
@Huji درود گرانقدر بنده درحال باز نویسی مقاله در یک فایل وورد و جمع آوری اطلاعات برای منابع هستم ، خدمت رسیدم بپرسم آیا این فرمت نوشتن مناسب است ؟
1360 تا 1363
نخستین اثر استودیویی او همراه با خواهرش مهستی بود که (زندگی) نام داشت ، این آلبوم شامل دو ترانه (زندگی) و ( کی میدونه) بود ،
ترانه سرایی آن توسط بیژن سمندر و مسعود امینی بوده ، آهنگسازی و تنظیم آن با صادق نوجوکی و حسن شماعی زاده بوده
دومین اثر وی آلبوم (خاطره ۱) بود که اولین همکاری هایده و داریوش بود که شامل ۳ ترانه می شد ، (عالم یکرنگی) ، (عروسک) و (گلواژه) ، تنظیم و آهنگ سازی آن با صادق نوجوکی و ترانه سرائی آن بیژن سمندر ، ایرج رزمجو و منصور تهرانی بود.
با مهر FolkloreTalk ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۲۸ (UTC)[پاسخ]
بد نیست. اما بازخوردها را هم مطرح کنید.
به موازات آثار، سایر فعالیت‌ها را هم (مثلاً اگر کنسرتی بوده، همکاری با خوانندهٔ دیگری بوده، ازدواج یا طلاق یا مهاجرت یا ... بوده) مطرح کنید. — حجت/بحث ‏۹ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۰۳ (UTC)[پاسخ]

خوب نشد


بحث بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.