ویکی‌پدیا:درخواست بازرسی کاربر/Moonlight betohen

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Moonlight betohen

Moonlight betohen (بحث+ • مشارکت‌ها: محلی / حذف‌شده / حساب سراسری • سیاهه‌ها: بسته‌شدن‌ها / پالایه / سایر • بستن: عادی / زاپاسآمار پیشرفته • بازرسی: انجام / سیاهه)



برای ایجاد درخواست جدید در حوزهٔ همین پرونده، اینجا کلیک کنید.



– این پروندهٔ بازرسی بسته شده و به‌زودی توسط یک منشی بازرسی یا بازرس کاربر بایگانی خواهد شد.


۱۰ نوامبر ۲۰۲۲[ویرایش]

شواهد زاپاس بودن: حساب Moonlight betohen دو ماه است ایجاد شده اما در امر ساخت مقالات فعالیت قابل‌توجهی دارد و شائبه وپ:تعارض منافع نیز ممکن است وجود داشته باشد. همه این چند حساب با موبایل ویرایش کرده‌اند.

شواهد نقض سیاست: ویژه:تفاوت/35913585 که میتواند ویرایش و اخلال با زاپاس باشد، مشابه عادت کاربر (پیوند). یا ویژه:مشارکت‌ها/آروين ردكا که تک‌منظوره به نظر می‌رسد.

زاپاس‌های احتمالی

ابزارها: تشابه‌یاب ویرایشخط زمانی بین ویرایش‌ها

باتشکر Mr Smt *[بحث]* ‏۱۰ نوامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۱۲ (UTC)[پاسخ]

پاسخ و توضیحات[ویرایش]

عرض سلام و درود خدمت عزیزان من به عنوان یک پژوهشگر وارد ویکی پدیا شدم، و امیدم این بود که با معرفی بسیاری از مقالات در باب فلسفه معماری و فلسفه هنر، و معرفی هنرمندان و معماران شاخص ایرانی، که هفت سال کرسی تدریس آن رو دانشگاه داشتم، دینم رو به دانشجویانی که احتیاج به یافتن منابع اطلاعاتی از طریق ویکی پدیا یا درگاه های اینترنت داشتن ادا کنم. من برای پژوهش هام حقوق و دریافتی داشتم و یکی از منابع امرار معاشم بود. ولی اینجا اومدم با انگیزه ایران دوستی، حداقل شبی چهار ساعت، از ساعت خواب شبانه ام کم کردم که بتونم مقالات رو خارج از وقت کاریم و بدون دستمز تالیف کنم. ولی متاسفانه در طول این دو ماه و در محیط ویکی پدیا به قدری مورد آزار و بی احترامی قرار گرفتم که امشب به این نتیجه رسیدم که بطور داوطلبانه از ویکی پدیا خارج شم. افرادی که سوادی در مورد یک مطلب خاص ندارند به مقالات تخصصی که تالیف می کنم ورود می کنن، برچسب می زنن، کسی که با چند ویرایش در طول چند سال، عنوانی در ویکی پدیا بدست آورده که اجازه برچسب زدن رو بوسیله اون گرفته، مثل بازی کودکانه در یک روز به سه مقاله من برچسب حذف می زنه، و دیگری وقتی در مورد رفتارش بهش اعتراض می کنم و گوشزد می کنم که رفتار توهین آمیزش رو به مدیریان ارجاع می دم، شروع می کنه به پاپوش درست کردن و انگ زدن که اکانت من حتما زاپاس هست که در طول دو ماه، چهل مقاله ارزنده تولید کرده. من آدم صادقی هستم و در هیچ محیط آلوده ایی نمی تونم کار کنم. به قدری از این رفتار ها دل چرکین و دل شکسته شدم که به خودم می گم کاسه داغتر از آش نباش. ویکی پدیا رو برا مقالات زرد و فلان پرن استار و فلان سریال کره ایی و ترکیه ایی رها کن برو. ولی باز به خودم می گم که هر کس که ایران رو رها کرد خودش رو رها کرده. چرا من برم‌ کسی که کارشکن یا بی سواده بره. من همینجا درخواست دارم که کاربر اسپریت به خاطر بارها ایجاد ناراحتی و مزاحمت برای من، توهین آشکار و زدن برچسب و تهمت به من از من عذر خواهی کنه وگرنه من واقعا قادر به ادامه کار با این درگاه، هرچند هم که برام عزیز هست، نیستم. با احترام Moonlight betohen (بحث) ‏۱۰ نوامبر ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۳۱ (UTC)[پاسخ]

شواهد فنیِ سه حساب، نامرتبط هستند. — حجت/بحث ‏۳۰ نوامبر ۲۰۲۲، ساعت ۰۳:۳۱ (UTC)[پاسخ]