پرش به محتوا

بحث کاربر:Jeeputer

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نسخه‌ای که می‌بینید نسخه‌ای قدیمی از صفحه است که توسط ابر ابر (بحث | مشارکت‌ها) در تاریخ ‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۰۴ ویرایش شده است. این نسخه ممکن است تفاوت‌های عمده‌ای با نسخهٔ فعلی داشته باشد.


آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط ابر ابر در مبحث پرسش ابر ابر (‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۰۲)



راهنمای ادوات کنترل هلیکوپتر

برای اینکه زودتر راهنمایی شوید، به ویکی‌پدیا:درخواست راهنمایی مراجعه کنید.


بایگانی گفتگوها


۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۲۸، ۲۹، ۳۰، ۳۱، ۳۲، ۳۳، ۳۴، ۳۵، ۳۶، ۳۷، ۳۸، ۳۹، ۴۰، ۴۱، ۴۲، ۴۳، ۴۴، ۴۵، ۴۶، ۴۷، ۴۸، ۴۹، ۵۰، ۵۱، ۵۲، ۵۳، ۵۴، ۵۵، ۵۶، ۵۷، ۵۸، ۵۹، ۶۰، ۶۱، ۶۲


۲۸ فوریه ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۱۲ (UTC)

اصلاح کردن ترجمه ماشینی

پرسش متین قربانی بدلکار (‏۲۲ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۴۷)

جووری خود را در ویکی پدیا معرفی کنم...؟ --متین قربانی بدلکار (بحث) ‏۲۲ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۴۷ (UTC)

@متین قربانی بدلکار: سلام. نخست ویکی‌پدیا:تعارض منافع را ببینید. مطابق با این رهنمود، بهتر است که در مورد خودتان مقاله ننویسید. ویکی‌پدیا:سرشناسی (افراد) را نیز بخوانید. هر موضوعی ممکن است برای داشتن مقاله در ویکی‌پدیا شایستگی لازم را نداشته باشد. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۱۵ (UTC)

درود.مدیر عزیز یک راهنمایی نیازمند هستم من قصد دارم مقالات فصل‌های امریکاز گات تلنت را به طور اصولی بسازم و تمام فصل‌ها را به مرحله خوب شدن برسانم چگونه میتوانم کمک بگیرم و از کاربرانی با تجربه مانند شما در این مورد کمک بگیرم؟ CeSoe (بحث) ‏۲۳ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۵۳ (UTC)

@CeSoe: سلام. بهترین راه این است که ابتدا مقاله‌ها را ایجاد کنید و از کاربران دیگر بخواهید تا آن‌ها را بازبینی کرده و اگر اشکالی در آن‌ها دیدند، بگویند یا خودشان برطرف کنند. دقت کنید که تنها پس از برطرف کردن اشکالات است که می‌توانید مقاله را نامزد خوبیدگی کنید و اگر مقالهٔ شما حداقل‌های نامزد شدن را رعایت نکرده‌باشد، پیشنهاد خوبیدگی رد خواهد شد. در ویکی‌پدیا:مقاله‌های خوب/معیارها می‌توانید این حداقل‌ها را مشاهده کنید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۱۳ (UTC)

راهنمایی انتقال از پیش‌نویس

سلام جناب جیچوتر وقت به خیر. من برای پاسخ به این درخواست یک کاربر و انتقال پیش‌نویس:نوید قاسمی یه فضای اصلی مقاله‌های ویکی می‌خواهم روی این مقاله اعمال ویرایش کنم؛ صرف برداشتن الگوی ثبت در پیش‌نویس می‌توانم آن را انتقال دهم یا آنکه نیاز هست کار دیگری هم صورت بگیرد؟ از راهنمایی شما ممنونم. دیهیم /بحث ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۱۸ (UTC)

@Dayhimak: سلام. پیش از انتقال باید تمامی مشکلات مقاله را برطرف کنید. یعنی مطالب بدون منبع را حذف کنید، مشکلات بخش‌بندی و شیوه‌نامه‌ای برطرف شوند و اگر منبعی هم موجود است به مقاله افزوده شود. برچسب AfC Submission یک قابلیت دارد که مانند برچسب {{ویرایش}} کار می‌کند. کافی است پارامتر اول الگو (که به‌طور پیش‌فرض روی t تنظیم شده) را روی R (مخفف Review) قرار دهید تا پیام مرتبط در بالای صفحه نمایش داده شود. پس از رفع اشکالات مقاله، آن را به فضای اصلی منتقل کنید و تغییرمسیر از پیش‌نویس را هم حذف نکنید (وپ:تغپن را ببینید).
پس از آن که مقاله را به فضای اصلی منتقل کنید، شکل برچسب بالای مقاله تغییر می‌یابد و دو گزینهٔ «اعلان به نگارنده» و «پیش‌بارگیری بحث» نیز در آن نمایش داده می‌شود. اگر صفحهٔ بحث مقاله از پیش موجود باشد (بحث پیش‌نویس:نوید قاسمی اکنون موجود است)، گزینهٔ پیش‌بارگیری بحث نمایش داده نخواهد شد و کمی هم کار پیچیده می‌شود. برای مقاله‌های دیگر، روی گزینهٔ «پیش‌بارگیری بحث) کلیک کنید و درجهٔ ارزیابی را در پارامتر |class= وارد کرده و صفحه را ذخیره کنید (نتیجه‌اش مشابه بنر ویکی‌پروژه در بالای صفحهٔ بحث:سونات شماره ۳۱ پیانو (بتهوون) خواهد بود). پس از انتقال، گزینهٔ «اعلان به نگارنده» را کلیک کنید و در الگویی که در جعبهٔ ویرایش ظاهر می‌شود، درجهٔ ارزیابی مقاله را در پارامتر |class= وارد کنید. این مقاله به‌نظر من یک مقالهٔ ابتدایی است (کمی نزدیک به درجهٔ متوسط هم هست)؛ پس باید |class=ابتدایی یا |class=متوسط را به الگو وارد کنید و صفحهٔ بحث کاربر را ذخیره کنید تا {{AfC talk}} در صفحه جانشانی شود. پس از آن می‌توانید تمام برچسب‌های مبا را از بالا و پایین متن مقاله بردارید (یک الگو هم در پایین صفحه هست که باید حذف شود).
یک کار دیگر که لازم است پس از اتمام کارها انجام شود این است که ویکی‌پدیا:مقاله‌ها برای ایجاد/اخیر را هم به‌روز کنید. برای به‌روز کردنش اسکریپت کاربر:Jeeputer/recentAfC.js را ایجاد کرده‌ام. اگر از اسکریپت استفاده کردید، به صفحهٔ مذکور بروید و نام مقاله، نام کاربر (بدون پیشوند کاربر:) و درجهٔ ارزیابی را در کادرهای بالای صفحه وارد کرده و دکمهٔ «افزودن به فهرست» را کلیک کنید.
به‌طور خلاصه، تأیید یک پیش‌نویس به‌ترتیب طی مراحل زیر انجام می‌شود:
  1. انتقال به فضای اصلی با حفظ تغییرمسیر
  2. اعلان به نگارنده
  3. پیش‌بارگیری بحث مقاله
  4. برداشتن برچسب‌های مبا
  5. افزودن مقاله به فهرست مقاله‌های اخیر
  6. تمیزکاری نهایی (شامل رده‌بندی و غیره) {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۱۱ (UTC)
سلام از راهنمایی و توضیح شما ممنونم. دیهیم /بحث ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۲۶ (UTC)
✓ بسیار ممنونم و ویژه:تفاوت/34767777/34767946 دیهیم /بحث ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۲۶ (UTC)
@Dayhimak: بسیار عالی. تمام مراحل به درستی انجام شده‌اند. صفحهٔ بحث را هم ویرایش کردم. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۳۵ (UTC)
@Jeeputer 5.125.3.21 ‏۲۷ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۱۹ (UTC)پاسخ

sfn/fa

سلام، تا بحال بیشتر در زمینه ترجمه مقالات از ویکی انگلیسی فعالیت کردم و منابع انگلیسی به کار بردم، اکنون که در مقالاتی با منابع فارسی کار می کنم دچار یک مشکل در ارجاع دهی شده ام. در مقالات قبلی بهترین الگوی ارجاع دهی sfn بود، در مقالات فارسی ظاهراً {{پک}} بیشتر کاربرد دارد که نیاز به تگ ref هست و به نظرم بهتره که {{sfn/fa}} را تقویت کنیم به جای آن. اما در زمینه انگلیسی و فارسی بودن ارقامش مشکلاتی هست که باید پودمان:Footnotes را اصلاح کنیم. راه دیگری هم به ذهن شما می رسد؟ مجتبی ک. د. «بحث» ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۳۱ (UTC)

مثل مشکلاتی که اینجا بوجود آمده (لنگر نشدن ارجاع، هنگام کلیک روشون مشخصه، به دلیل فارسی بودن سال برخی ها). البته اگر کمی وقت بذارم روی پودمان مذکور میتونم این مشکل را برطرف کنم احتمالاً. مجتبی ک. د. «بحث» ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۳۳ (UTC)
اون مشکل پودمان را درست کردم ---> اینجا مجتبی ک. د. «بحث» ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۱۲ (UTC)
میتونیم مثل {{پک}} یک پارامتر زبان براش بذاریم که به جای دو الگوی sfn و sfnfa فقط از همان sfn استفاده کنیم. مجتبی ک. د. «بحث» ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۲۷ (UTC)
@Mojtabakd: سلام. من فرصتم برای مشارکت متمرکز، آن هم در زمینهٔ الگو و پودمان محدود است. به همین دلیل ممکن است به این زودی‌ها نتوانم کمک کنم. اگر فرصت شد و هنوز مشکل را برطرف نکرده‌بودید، من هم کمک می‌کنم. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۲۱ (UTC)
فعلاً مشکل اصلیش برطرف شد امشب. خواستم نظر کلیتان را در مورد این که از چه الگویی برای ارجاع دهی استفاده کنیم را بپرسم. به نظرم مشتقات sfn بهترین ها باشن. ممنون مجتبی ک. د. «بحث» ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۲۹ (UTC)
@Mojtabakd: قطعاً اگر الگوهایی با کاربرد یکسان با هم ادغام شوند و متمرکز باشند، بهتر است. اما انجام چنین کارهایی گاهی چنان پیچیده می‌شود و چنان زحمتی دارد که بهتر است از خیرش بگذریم. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۳۲ (UTC)
درسته. البته این‌ها همه از یک پودمان استفاده می‌کنند و کافیه اون پودمان رو بعداً کمی ویرایش کنم. ولی در کل فعلاً اولویت با درست کار کردن همین هاست از نظر چپ‌چین و راست چین و ... که به مرور درستشون می کنم. مجتبی ک. د. «بحث» ‏۲۴ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۳۵ (UTC)

مسابقات جهانی باریستا

سلام با اجازه منبع بیشتر به مسابقات جهانی باریستا همراه با لینک منبع اضافه کردم Wi2030 (بحث) ‏۲۵ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۴۷ (UTC)

سلام جناب جیپیوتر. شباهت ویرایشی ویژه:تفاوت/34773462 از Wi2030 (مشارکت‌ها) با ویژه:تفاوت/30662031 از Wold.a (مشارکت‌ها) و ویژه:تفاوت/28023934 از علی شریفی مدرس قهوه (مشارکت‌ها) پیرامون آکادمی به نام آمارو قابل توجه است. Q2020 (بحث) ‏۲۵ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۱۴ (UTC)
@Q2020: سلام. ضمن تشکر از اطلاع‌رسانی، حسابشان را بی‌پایان بستم. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۶ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۳:۳۶ (UTC)
ممنون. فکر می‌کنم چند حساب دیگر هم به‌تازگی ایجاد شده‌اند که در تلاش برای ایجاد مقاله‌هایی با عنوان «باریستا شریفی» یا «آمارو» یا «آکادمی آمارو» هستند. یکی از همان حساب‌ها چند ریسه بالاتر به شما پیام داده‌است: Iamtheboss.t (مشارکت‌ها) که آمارو را ایجاد کرده (با محتوایی کوتاه اما نه تبلیغاتی) که با توجه به سیاهۀ حذف، مشاهده می‌شود که Wold.a قبلاً آن را ایجاد کرده بود. جالب اینجاست که این کاربر که اصلاً باریستا شریفی ایجاد نکرده بود (این مقاله را قبلاً Wold.a ایجاد کرده) اما به شکلی موازی همراه با یکی-دو حساب دیگر در آن مقالۀ حذف‌شده مشارکت داشت و سپس از من و جنابعالی درمورد علت حذف آن سؤال کرد. Q2020 (بحث) ‏۲۶ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۷:۵۰ (UTC)
@Q2020: ممنون. تمام حساب‌های زاپاس که نامشان در نسخه‌های حذف‌شدهٔ مقاله دیده می‌شد را بستم. فکر می‌کنم حساب اصلی هم همان Alisharifi0098 بوده باشد. آن را هم بی‌پایان بستم. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۶ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۴۷ (UTC)

Request

Hello there, I hope you are doing well, there is a promotional article created in several languages, can you please delete this article. فیلم های انحصاری. Thank you.--فيصل (بحث) ‏۲۸ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۲۷ (UTC)پاسخ

@فيصل: Hello and thank you. I speedily deleted the page. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۸ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۲۱ (UTC)پاسخ

بررسی

سلام، من درحال تلاش برای بهبود مقاله ناوبندر مکران هستم که دارای برچسب (ویکی‌سازی) می‌باشد. اگر مقدور است ویرایش‌های اخیر بنده را مورد بازبینی قرار دهید.(ARIAN021 (بیا با هم حرف بزنیم) ‏۲۸ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۴۳ (UTC))پاسخ

نگاهی به تاریخ صنعت برق در خوزستان

درود وقت بخیر جناب جیپیوتر.سوالی از شما داشتم بزرگوار مقاله ای با نام نگاهی به تاریخ صنعت برق در خوزستان هست میخواستم نظر شما را در رابطه با این مقاله بدانم با این منبع امکان ساخت وجود دارد یا باید در مقاله ای دیگر ادغام شود؟سپاسگزارم https://www.alef.ir/news/4000921126.html Mohammad1473 (بحث) ‏۲۹ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۰:۴۰ (UTC)پاسخ

@Mohammad1473: سلام. اگر در منابع به‌طور گسترده‌ای به موضوع «تاریخ صنعت برق در خوزستان» پرداخته شده باشد، و اطلاعات بسیار زیادی در این مورد وجود داشته‌باشد، می‌توان مقاله‌ای جداگانه برایش نوشت. اما به‌نظر من بهترین کار این است که ابتدا محتوای مرتبط با این موضوع را در مقالهٔ استان خوزستان بنویسید و پس از آن که حجم مطالب به اندازه‌ای رسید که شایستهٔ داشتن مقاله باشد، آن را تفکیک کنید. عنوان بخش مرتبط با موضوع در مقالهٔ استان می‌تواند «صنحت برق» باشد. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۲۰ (UTC)پاسخ

درود مجدد جناب جیپیوتر.سپاسگزارم از توضیحات کامل شما.لینک مقاله که مربوط به خبرگزاری الف هست را فرستادم خدمتتان.مقاله مربوط به تاریخچه صنعت برق در خوزستان هست و تنها همین لینک هست اما مقاله طولانی و جامعی هست برای همین مزاحم شدم.مجدد محبت میفرمایید ملاحظه کنید و نظرتان را بفرمایید.سپاسگزارم [۱] Mohammad1473 (بحث) ‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۰۷ (UTC)پاسخ

@Mohammad1473: اگر تنها همین یک منبع موجود است، پس شرط پوشش گستردهٔ رسانه‌ای برآورده نمی‌شود. بنابراین می‌شود مطالب را از منبع استخراج کرد و به مقالهٔ استان افزود. دقت کنید که متن مقالهٔ خبرگزاری الف را نباید کپی کنید و باید خلاصه‌ای از آن را به‌طور مختصر در مقالهٔ استان در بخش «صنعت برق» بنویسید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۰۹ (UTC)پاسخ

درود مجدد تشکر میکنم.بله متوجه نقص حق تکثیر هستم.وقت بخیر Mohammad1473 (بحث) ‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۵۰ (UTC)پاسخ

پرسش ابر ابر (‏۲۹ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۴۸)

سلام می گویم و سوالم را از شما می پرسم:من یک سوال دارم و آن است که آیا ویرایش کردن یک مقاله که باعث پیشرفت آن مقاله شود ولی سود های شخصی داشته باشد مثلا( فرد شماره 1 قرار است برای اضافه کردن اطلاعات A به مقاله الف از فرد شماره 2 پول بگیرد و اگر اطلاعات A به مقاله الف اضافه شود فرد شماره 2 سود زیادی به جیپ بزند ) البته تمام سیاست ها و مفاد ها اجرا شود و نقض نشود و بی طرفی هم رعایت شود و مقاله گسترش یابد آیا جز تعارض منافع می باشد و نباید انجام داد یا مشکلی ندارد. --ابر ابر (بحث) ‏۲۹ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۴۸ (UTC)پاسخ

@ابر ابر: سلام. فرد شماره ۱ باید مطابق با سیاست ویکی‌پدیا:فاش‌سازی مشارکت در برابر دستمزد عمل کند و به‌طور شفاف نام کارفرما (فرد شماره ۲) و پرداخت‌کنندهٔ دستمزد را در صفحهٔ کاربری خود و صفحهٔ بحث مقاله اعلام کند. علاوه بر این، ویرایش‌های او در مقالهٔ مورد نظر باید توسط کاربران غیر درگیر هم از حیث بی‌طرفی و مطابقت با سیاست‌ها و رهنمودها بررسی شود. توصیه می‌کنم سیاست فوق را با دقت مطالعه کنید.
ضمناً دقت کنید که تضمینی وجود ندارد که اطلاعات وارد شده به مقاله دست نخورده باقی بماند و ویرایشگران دیگر ممکن است آن را ویرایش کنند و تغییراتی در آن بدهند. حتی ممکن است که برای برقراری وزن در متن مقاله، بخشی از متن حذف شود یا اطلاعات دیگری (که ممکن است برای کارفرما خوشایند نباشد) به مقاله افزوده شود. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۲۹ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۲۱ (UTC)پاسخ

حذف مقاله کوپلیا از مدخل وپ:صنت

سلام. مقالهٔ کوپلیا که به آن برچسب ترجمه تقریبی زده بودید را به‌طور کامل بازنویسی کردم. آیا می‌توانم مدخل آن را از صفحهٔ وپ:صنت حذف کنم؟ سجاد کریمی|Sajbadina (بحث) ‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۰:۵۴ (UTC)پاسخ

@Sajbadina: سلام. جمع‌بندی کردم و به‌زودی بایگانی خواهد شد. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۰۳ (UTC)پاسخ
@Sajbadina: ظاهراً در ویکی‌پدیای انگلیسی مدخل‌های فهرست را حذف می‌کنند و از آنجا که مبدأ آن صفحه در ویکی‌فا هم همان ویکی انگلیسی است، من هم مدخل‌هایی که مشکلشان حل شده را حذف کردم. با توجه به کیفیت اصلاحاتی که در مقالهٔ مذکور انجام دادید، می‌توانید به خالی/سبک کردن فهرست صفحه‌های نیازمند ترجمه کمک کنید؟ به‌نظر می‌رسد که کاربران دیگر به اصلاح ترجمه‌ها خیلی علاقه نشان نمی‌دهند. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۰:۱۷ (UTC)پاسخ

پرسش ابر ابر (‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۰۲)

سلام من یک سوال دیگر داشتم و آن این است:آیا می توان اقدام به ویرایش موضوعات مورد علاقه کرد( علاقه به دلایلی مختلف مثلا به دست آوردن چیزی یا......به وجود آمده است ) به صورتی که بیش از 90 درصد از ویرایش ها یا کل ویرایش ها فقط به همان یک مقاله اختصاص یابد؟ --ابر ابر (بحث) ‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۰۲ (UTC)پاسخ

@ابر ابر: سلام. باز هم باید طبق آنچه در پاسخ به پرسش قبلی شما گفتم عمل کنید. اگر برای ویرایش یک مقالهٔ خاص، از شخص یا سازمان خاصی دستمزد یا پاداش مادی/معنوی دریافت می‌کنید، باید این موضوع را در صفحهٔ کاربری خودتان فاش کنید. دقت کنید که در صورت کسب امتیاز یا پاداش در مقابل ویرایش، در هر حال شما دارای تعارض منافع با ویکی‌پدیا خواهید بود و بهتر است که در زمینهٔ بی‌طرفی بیشترین دقت را داشته‌باشید و اگر با مخالفت کاربران دیگر مواجه شدید، دست از ویرایش آن مقاله(ها) بکشید و از دیگران بخواهید تا ویرایش مورد نظر را به نیابت از شما انجام دهند. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۱۳ (UTC)پاسخ

با سلام دستمزد یا پاداشی در کار نیست خیالتان راحت. ابر ابر (بحث) ‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۰۴ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما!

نشان حافظ ویکی
جیپیوتر خوب. چه شکایت پرشگونی بود شکایت امروز. باعث شد دوباره خواهر به برادرش برسد. ممنون از وقتی که در تام برایم گذاشتی واگرچه جزو کنش مدیریتی ات بود اما این هدیه را برایت فرستادم تا بگویم قدردان هستم. متاسفانه برخط نبودم که سریع پاسخ دهم.مانا باشی عزیزم. Patricia (بحث) ‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۲۱ (UTC)پاسخ
@پاتريشيا67: ممنونم. سربلند باشید. خواستم توضیحاتی هم در خصوص انتقال به پیش‌نویس خدمتتان بدهم، اما به‌نظرم رسید که بهتر است ارائهٔ آن توضیحات را به بعد موکول کنم. آن توضیحات را در صفحهٔ بحثتان برایتان خواهم نوشت. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۲۴ (UTC)پاسخ
بسیار هم عالی. منتظر این پیام هستم که قطعا سبب دانش افزایی من خواهد شد. Patricia (بحث) ‏۳۰ مهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۵۶ (UTC)پاسخ