بحث کاربر:Nimaardalan

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نسخه‌ای که می‌بینید نسخه‌ای قدیمی از صفحه است که توسط Jeeputer (بحث | مشارکت‌ها) در تاریخ ‏۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۰۸ ویرایش شده است. این نسخه ممکن است تفاوت‌های عمده‌ای با نسخهٔ فعلی داشته باشد.


آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط Jeeputer در مبحث تذکر

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Nimaardalan»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید! م.جمشیدی (بحث) ‏۲۴ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۳۹ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع سردار رشید

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

یک برچسب بر روی سردار رشید زده شده‌است و تقاضای حذف سریع مقاله از ویکی‌پدیا را دارد. این درخواست برپایهٔ معیارهای حذف سریع ارائه شده‌است. چون این مقاله بسیار کوتاه بود و خواننده با خواندن دریافت بسیار کمی داشت یا اصلا هیچ دانشی دریافت نمی‌کرد. صفحهٔ ویکی‌پدیا:مقاله خرد را مطالعه کنید تا بدانید یک مقاله دست کم چقدر باید اطلاعات ارائه کند. همچنین موضوع یک مقاله باید از سرشناسی لازم برخوردار باشد و منابع به کار رفته در آن باید به اندازهٔ کافی اعتبار داشته باشد و همگی اثبات‌پذیر باشند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. م.جمشیدی (بحث) ‏۲۴ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۳۹ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع جه نگ نامهٔ هلاله زه رد

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

یک برچسب بر روی جه نگ نامهٔ هلاله زه رد زده شده‌است و تقاضای حذف سریع مقاله از ویکی‌پدیا را دارد. این درخواست برپایهٔ معیارهای حذف سریع ارائه شده‌است. چون این مقاله بسیار کوتاه بود و خواننده با خواندن دریافت بسیار کمی داشت یا اصلا هیچ دانشی دریافت نمی‌کرد. صفحهٔ ویکی‌پدیا:مقاله خرد را مطالعه کنید تا بدانید یک مقاله دست کم چقدر باید اطلاعات ارائه کند. همچنین موضوع یک مقاله باید از سرشناسی لازم برخوردار باشد و منابع به کار رفته در آن باید به اندازهٔ کافی اعتبار داشته باشد و همگی اثبات‌پذیر باشند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. The Ocean (بحث) ‏۲۵ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۱۵ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع محمد صالح خان اردلان

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسبی در محمد صالح خان اردلان جای گرفته که خواستار حذف سریع آن از ویکی‌پدیا شده‌است. این کار بر پایهٔ بند ۳ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها صورت گرفته‌است، زیرا مقاله‌ای است که تا کنون هیچ محتوایی نداشته است یا محتوای آن تنها از پیوند به بیرون، ارجاع به کتاب‌ها، برچسب‌های رده، برچسب‌های الگو، پیوندهای میان‌ویکی، بازنویسی عنوان یا تلاشی برای ارتباط داشتن با موضوع مقاله، تشکیل شده‌است.
برای دانستن حداقل استانداردهای مقالات کوتاه، خواهشمندیم ویکی‌پدیا:مقالهٔ خرد را ببینید. همچنین توجه بدارید که مقاله‌ها باید دربارهٔ موضوع‌های سرشناس باشند و باید منابع معتبری که محتوا را اثبات می‌کند، فراهم آورند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. ⌝PERSIASON⌜ «بحث» ‏۲۵ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۳۰ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است. پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند، شهنام ک (گفتگو) ‏۲۵ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۲۷ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است. پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند، شهنام ک (گفتگو) ‏۲۵ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۳۱ (UTC)پاسخ

مقاله‌های چندکلمه‌ای

با سلام و تشکر از مشارکت‌های شما. متأسفانه مقاله‌هایی که نوشته‌اید مانند ویرایش‌های اخیرتان بیش از حد کوتاه‌اند. در ویکی‌پدیا برای اینکه مقاله‌ای ماندگار شود باید حداقلی از اطلاعات را (معمولاً چند سطر) ارائه دهد. به مقاله‌های کوتاهی که ارزش دانشنامه‌ای می‌دارند مقالهٔ خرد می‌گوییم. می‌توانید با مطالعهٔ ویکی‌پدیا:مقالهٔ خرد اطلاعات و راهنمایی‌هایی بیشتری در این مورد کسب کنید. همچنین می‌توانید کمی در ویکی‌پدیا گردش کنید تا کمی با ساز و کار اینجا بیشتر آشنا شوید. از خواندن پیوندهایی که در پیام خوشامد شما آمده‌است غفلت مکنید. اگر ترجیح می‌دهید که مشارکت‌هایتان خیلی کوتاه و در حد چند کلمه باشد و نوشته‌هاتان به‌اصطلاح «لغت‌نامه»‌ای باشد و نه دانشنامه‌ای می‌توانید در پروژهٔ خویشاوند ویکی‌پدیا، ویکی‌واژه، فعالیت کنید. موفق باشید. ArefKabi (بحث) ‏۲۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۴۲ (UTC)پاسخ

منابع معتبر

درود. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید در وپ:درخواست راهنمایی بپرسید.

ArefKabi (بحث) ‏۲۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۴۳ (UTC)پاسخ

ارجاع صحیح

آموزش افزودن پانویس

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً برای ارجاع دادن به منابع ویکی‌پدیا:شیوه ارجاع به منابع را مطالعه نمایید. هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند. ArefKabi (بحث) ‏۲۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۴۳ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع عباس خان اردلان

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

یک برچسب بر روی عباس خان اردلان زده شده‌است و تقاضای حذف سریع مقاله از ویکی‌پدیا را دارد. این درخواست برپایهٔ معیارهای حذف سریع ارائه شده‌است. چون این مقاله بسیار کوتاه بود و خواننده با خواندن دریافت بسیار کمی داشت یا اصلا هیچ دانشی دریافت نمی‌کرد. صفحهٔ ویکی‌پدیا:مقاله خرد را مطالعه کنید تا بدانید یک مقاله دست کم چقدر باید اطلاعات ارائه کند. همچنین موضوع یک مقاله باید از سرشناسی لازم برخوردار باشد و منابع به کار رفته در آن باید به اندازهٔ کافی اعتبار داشته باشد و همگی اثبات‌پذیر باشند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. N.Iran.S (بحث) ‏۲۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۳۵ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع محمد صالح خان اردلان

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به مقاله محمد صالح خان اردلان افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

مشخصاً ساختهٔ ذهن نویسنده است و هیچ ادعایی در مورد مهم بودنش وجود ندارد.

بر پایه بند ۱۱ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. م.جمشیدی (بحث) ‏۲۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۳۶ (UTC)پاسخ

هشدار برای پاسخگویی

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر شهنام ک (گفتگو) ‏۲۶ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۵۱ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع محمد صالح خان اردلان

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به مقاله محمد صالح خان اردلان افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

مشخصاً ساختهٔ ذهن نویسنده است و هیچ ادعایی در مورد مهم بودنش وجود ندارد.

بر پایه بند ۱۱ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Patricia (بحث) ‏۲۸ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۰۳ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع عباس خان اردلان

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به مقاله عباس خان اردلان افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلایل زیر حذف گردد:

مشخصاً ساختهٔ ذهن نویسنده است و هیچ ادعایی در مورد مهم بودنش وجود ندارد.

بر پایه بند ۱۱ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Patricia (بحث) ‏۲۸ اوت ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۰۶ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار صفحهٔ محمد صالح خان اردلان

درود؛ برای صفحهٔ محمد صالح خان اردلان پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

فاقد منبع

شما می‌توانید مانع حذف این صفحه شوید. برای این کار باید مشکلات صفحه رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۲۷ شهریور ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از صفحه، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است صفحه به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، از ویکی‌پدیا حذف شود. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۸ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۲۰ (UTC)پاسخ

سلام لطفا صحفه محمد صالح خان اردلان رو حذف نکنید محمد صالح خان پسرعموی سردار رشید خان اردلان اخرین حاکم اردلان Nimaardalan (بحث) ‏۹ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۲۷ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع سردار رشید اردلان

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسبی در سردار رشید اردلان جای گرفته که خواستار حذف سریع آن از ویکی‌پدیا شده‌است. این کار بر پایهٔ بند ۳ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها صورت گرفته‌است، زیرا مقاله‌ای است که تا کنون هیچ محتوایی نداشته است یا محتوای آن تنها از پیوند به بیرون، ارجاع به کتاب‌ها، برچسب‌های رده، برچسب‌های الگو، پیوندهای میان‌ویکی، بازنویسی عنوان یا تلاشی برای ارتباط داشتن با موضوع مقاله، تشکیل شده‌است.
برای دانستن حداقل استانداردهای مقالات کوتاه، خواهشمندیم ویکی‌پدیا:مقالهٔ خرد را ببینید. همچنین توجه بدارید که مقاله‌ها باید دربارهٔ موضوع‌های سرشناس باشند و باید منابع معتبری که محتوا را اثبات می‌کند، فراهم آورند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Patricia (بحث) ‏۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۳۶ (UTC)پاسخ

مقالهٔ حذف شده

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است. پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند، شهنام ک (گفتگو) ‏۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۲۰ (UTC)پاسخ

استفاده از صفحهٔ تمرین

دسترسی به صفحهٔ تمرینتان از گزینه‌های بالای صفحه مقدور است

درود، از مشارکت شما در گسترش ویکی‌پدیا خوشحالیم. برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌های آزمایشی یا تهیهٔ پیش‌نویس برای مقاله‌تان از صفحهٔ تمرین یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر راهنمای ویرایش صفحه‌ها، آموزش‌های سریع و خودآموزهای ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. شهنام ک (گفتگو) ‏۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۲۰ (UTC)پاسخ

لطفاً آگاه‌سازی کنید

درود بر شما دوست گرامی. دوباره ورودتان را خوش‌آمد می‌گویم. شما می‌توانید با ذکر نام کاربریِ کاربران در پیام‌ها و نوشته‌های خود، کاربران را از متنِ نوشتهٔ خود، آگاه کنید. این ویژگی، به‌عنوانِ آگاه‌سازی کردن یا آگاه‌ساختنِ کاربران نامیده شده‌است. برای آگاه‌سازی کردن می‌توانید پیوندی به صفحهٔ کاربر مورد نظر را در متن پیامتان درج کنید (مثلاً [[کاربر:فلانی]]) یا از الگوی {{آگاه‌سازی}} استفاده کنید. مترادف‌های این الگو (شامل «پاسخ به»، «پینگ»، «ping» و ...) نیز برای این منظور قابل استفاده هستند.

برای نمونه، مثال‌های زیر را ببینید: (به‌جای فلانی، باید نام کاربر مورد نظرتان را بنویسید)

  1. {{آگاه‌سازی|فلانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام
  2. {{پینگ|فلانی|بهمانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی و بهمانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام

نکته:

  • نیازی نیست کسی را در صفحهٔ بحثِ خودش آگاه‌سازی کنید، چون وی به صورت خودکار از ایجادِ تغییر در صفحهٔ بحثش آگاه خواهد شد.
  • توجه داشته باشید که آگاه‌سازی همزمان چند کاربر ممکن است مصداقی از جارزنی تلقی گردد.
  • آگاه‌سازی فقط با امضا عمل می‌کند. اگر در نوشتن نام کاربر دچار اشتباه شدید، ویرایش مجدد صفحه و اصلاح نام کاربری منجر به آگاه‌سازی او نمی‌شود (مگر اینکه اطلاعات امضای پیشین را پاک کرده و دوباره با چهار مدک «~~~~» امضا کنید).


برای اطلاعات بیشتر آگاه‌ساز را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. با احترام.

شهنام ک (گفتگو) ‏۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۲۲ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع سردار رشید اردلان

برچسب حذف سریع به مقاله سردار رشید اردلان افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلیل‌های زیر حذف گردد:

عدم سرشناسی،عدم ویکی سازی،مطالب از وبگاه ناشناخته‌ای کپی برداری شده است

بر پایهٔ معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. AlianMafia (بحث) ‏۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۳۱ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی موقت

دسترسی ویرایشی شما به علت ایجاد پی در پی یک مقاله و عدم توجه به تذکرها به مدت یک روز قطع شد؛ این قطع دسترسی موقتی است و به زودی یکی از مدیران به مشارکت‌های شما رسیدگی خواهد کرد. صفحه بحث شما کماکان فقط برای اعتراض به قطع دسترسی در چارچوب سیاست‌ها، قابل ویرایش است. اگر گمان می‌کنید این قطع دسترسی به اشتباه رخ داده است، در پایین همین پیام، در قالب {{بازکردن|دلیلتان را اینجا بنویسید ... .}} درخواست و دلیل‌های خود را اضافه کنید.

شهنام ک (گفتگو) ‏۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۵۲ (UTC)پاسخ

تذکر

سلام. لطفاً از ایجاد پی‌درپی مقالاتی که حذف شده‌اند خودداری کنید و در عوض با مدیری که مقاله را حذف کرده صحبت کنید و توضیح دهید که چرا فکر می‌کنید مقاله نباید حذف شود. همچنین اصل پاسخگویی در ویکی‌پدیا را همواره مد نظر داشته‌باشید و نسبت به هشدارها و پیام‌هایی که در صفحهٔ بحثتان گذاشته می‌شود بی‌تفاوت نباشید. این هشدارها به شما کمک می‌کنند تا شیوهٔ صحیح مشارکت در ویکی‌پدیا را بیاموزید و بتوانید بدون مشکل در ویکی‌پدیا به مشارکت بپردازید. هرجا هم نیازی بود می‌توانید از کاربران باتجربه سؤال کنید. به‌زودی یکی دیگر از مدیران قطع دسترسی شما را نیز بررسی خواهد کرد و در صورت لزوم دسترسی شما مجدداً باز خواهد شد. اما دقت کنید که پس از باز شدن حساب مشارکت‌های خود را در مسیری سازنده و مفید ادامه دهید. در غیر این صورت ممکن است دوباره دسترسی ویرایشی شما قطع شود. با احترام. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۰۸ (UTC)پاسخ