پرش به محتوا

بحث کاربر:Morteza29/بایگانی ۱

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نسخه‌ای که می‌بینید، نسخهٔ فعلی این صفحه است که توسط Morteza29 (بحث | مشارکت‌ها) در تاریخ ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۱:۲۲ ویرایش شده است. آدرس فعلی این صفحه، پیوند دائمی این نسخه را نشان می‌دهد.

(تفاوت) → نسخهٔ قدیمی‌تر | نمایش نسخهٔ فعلی (تفاوت) | نسخهٔ جدیدتر ← (تفاوت)

آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط Morteza29 در مبحث استفاده از چند حساب کاربری

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Morteza29»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Behzad39 (بحث) ‏۲۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۳۹ (UTC)پاسخ

مقاله علیرضا وارسته[ویرایش]

ممنونم از اینکه مقاله رو ویرایش کردید بله من چند منبع در پایین مقاله گذاشتم و به خود آقای وارسته هم گفتم که چند سورس(منبع) به من بدهد Mahdi.sharifi.ramini (بحث) ‏۲۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۳۳ (UTC)پاسخ

ممنوعیت تبلیغ[ویرایش]

کاربر گرامی؛ نوشتن تبلیغات یا آگهی برای محصولات، شرکت‌ها، وبگاه‌ها و افراد مختلف، خلاف قوانین و سیاست‌های ویکی‌پدیا است. به‌جای درج تبلیغات یا آگهی، می‌توانید مقاله‌های مرتبط با موضوعات موردعلاقه و تخصص خود را گسترش دهید.
به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های اخیرتان با این قانون ناسازگارند. در صورتی که اثر ویرایش‌های شما پس از مرور توسط یک یا چند مشارکت‌کنندهٔ دیگر در مقاله‌ها پایدار باقی نمی‌مانند، لطفاً قبل از افزودن مجددشان، با آنها وارد بحث شوید و سیاست‌ها و رهنمودهای مرتبط را نیز مطالعه کنید. مقاله‌های تبلیغاتی حذف و وبگاه‌های هدف به لیست سیاه افزوده خواهند شد. لطفاً ویکی‌پدیا چه چیزی نیست، تعارض منافع، معیارهای سرشناسی و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید، از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید.

شهنام ک (گفتگو) ‏۲۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۲۲ (UTC)پاسخ
سلام عرض می کنم خدمت همکار محترم شهنام منظورم ان الگوی ویرایشگر خبره بود ک در صفحه کاربریتان است .بعد ب همین خاطر در صفحه تمرینم مقاله را نگاشتم تا کسب اجازه کنم و مورد خلاف سیاست نباشد ب عقید من ساختن یک مقاله خوب بهتر از ساختن 100 مقاله بدون کیفیت است.

میان‌ویکی[ویرایش]

شکل ۱: محل دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست
شکل ۲: پنجرهٔ واردکردن میان‌ویکی

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها و رده‌ها میان‌ویکی مناسب [پیوند به مقالهٔ معادل در زبان‌های دیگر] بیفزایید.

افزودن میان‌ویکی
  1. روش اول: با کلیک‌کردن بر روی دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست (در شکل ۱) پنجره‌ای باز می‌شود (در شکل ۲) که می‌توانید نام زبان موردنظر و عنوان صفحه در آن زبان را وارد کنید تا بعد از زدنِ دکمهٔ تأیید، میان‌ویکی به ویکی‌داده افزوده شود. مثلاً در قسمت زبان en برای ویکی‌پدیای انگلیسی و در بخش عنوان test برای عنوان مقاله را وارد می‌کنیم.
  2. روش دوم: به روشی سنتی به صفحهٔ ویکی‌فارسی میان‌ویکی بیفزایید؛ مثلاً [[en:test]] را در پایین مقاله قرار دهید. ربات‌ها آن را به ویکی‌داده می‌افزایند.

افزودن میان‌ویکی کمک می‌کند تا مقاله‌ها و رده‌ها در ویکی‌پدیا با زبان‌های دیگر در ارتباط باشد. برای به‌روزرسانی مقاله‌ها از زبان‌های دیگر استفاده کنیم و ربات‌های ردهٔ همسنگ بتوانند به مقالات رده‌های مناسب بیفزایند. برای اطلاعات بیشتر، راهنما:پیوند میان‌ویکی را مطالعه کنید. اگر مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

Persia ☘ ‏۲۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۲۶ (UTC)پاسخ

لطفاً آگاه‌سازی کنید[ویرایش]

درود بر شما دوست گرامی. دوباره ورودتان را خوش‌آمد می‌گویم. شما می‌توانید با ذکر نام کاربریِ کاربران در پیام‌ها و نوشته‌های خود، کاربران را از متنِ نوشتهٔ خود، آگاه کنید. این ویژگی، به‌عنوانِ آگاه‌سازی کردن یا آگاه‌ساختنِ کاربران نامیده شده‌است. برای آگاه‌سازی کردن می‌توانید پیوندی به صفحهٔ کاربر مورد نظر را در متن پیامتان درج کنید (مثلاً [[کاربر:فلانی]]) یا از الگوی {{آگاه‌سازی}} استفاده کنید. مترادف‌های این الگو (شامل «پاسخ به»، «پینگ»، «ping» و ...) نیز برای این منظور قابل استفاده هستند.

برای نمونه، مثال‌های زیر را ببینید: (به‌جای فلانی، باید نام کاربر مورد نظرتان را بنویسید)

  1. {{آگاه‌سازی|فلانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام
  2. {{پینگ|فلانی|بهمانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی و بهمانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام

نکته:

  • نیازی نیست کسی را در صفحهٔ بحثِ خودش آگاه‌سازی کنید، چون وی به صورت خودکار از ایجادِ تغییر در صفحهٔ بحثش آگاه خواهد شد.
  • توجه داشته باشید که آگاه‌سازی همزمان چند کاربر ممکن است مصداقی از جارزنی تلقی گردد.
  • آگاه‌سازی فقط با امضا عمل می‌کند. اگر در نوشتن نام کاربر دچار اشتباه شدید، ویرایش مجدد صفحه و اصلاح نام کاربری منجر به آگاه‌سازی او نمی‌شود (مگر اینکه اطلاعات امضای پیشین را پاک کرده و دوباره با چهار مدک «~~~~» امضا کنید).


برای اطلاعات بیشتر آگاه‌ساز را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. با احترام.

شهنام ک (گفتگو) ‏۲۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۵۰ (UTC)پاسخ

ویرایش‌های شما[ویرایش]

فیلم خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به این نکته توجه کنید که به علت عدم رعایت قوانین و شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا ممکن است مطالب شما حذف شود.

لطفاً پیش از هرگونه ویرایش حتماً آموزش سریع، خودآموز و شیوه‌نامهٔ نگارش در ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه نمایید تا ویرایش‌های شما حداقل استانداردهای مورد نیاز برای ماندن در ویکی‌پدیا را داشته باشد. در صورتی که اینترنت پرسرعت دارید تماشای فیلم‌های آموزشی را نیز پیشنهاد می‌کنم. برخی ویرایش‌ها که حکم خرابکاری داشته باشد ممکن است موجب قطع دسترسی شما شود. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید.

شهنام ک (گفتگو) ‏۲۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۵۰ (UTC)پاسخ
@Shahnamk: ممنون از شما جناب شهنام حتمن من مواردی ک می گویید میخوانم تا دیگر اشتباهی نکنم--Morteza29 (بحث) ‏۲۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۵۵ (UTC)پاسخ
درود نفرمایید شما اشتباهی نفرموده‌اید بلکه هنوز به طور کامل وقت مطالعه و یادگیری قوانین و رهنمودها را پیدا نکرده‌اید بدیهی است حتی بنده کمترین نیز همواره در حال یادگیری هستم و اگر کسی بگوید همه چیز را میداند قطعا از نادانی اوست. پیروز باشید در خدمت شما هستم. به زودی با افتخار شاهد مقالات برگزیده‌ای از جانب شما هستم. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۵۱ (UTC)پاسخ
@Shahnamk: اختیار دارید جناب شهنام شما بسیار با لطف و مهربان هستید خدا سایه شمارا بر سر ما در ویکی پدیا مستددام نگه دارد ممنون از لطف شما--Morteza29 (بحث) ‏۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۰ (UTC)پاسخ
@Shahnamk: عذر میخوام جناب شهنام من میخام مقاله ای ک ترجمه میکنم رو ب باقی مقالاتش وصل کنم این از کجا انجام میشه ایا پایگاه داده داریم برای این کار یا تک تک باید در هر ویکی اضافه کنیم؟--Morteza29 (بحث) ‏۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۴۲ (UTC)پاسخ

درود اگر از سیستم جدید ترجمه tofawiki بهره بگیررید سیستم خود به خود میان ویکیها را ایجاد میکند همچنین تا حد ممکن رده ها را نیز درست مینماید اما اگر دستر اقدام به ترجمه فرمودید ایجاد یادکرد ویکی را فراموش نفرمایید در ویندوز از منو سمت راست آخرین گزینه افزودن پیوند باید نخست مثلا en را نگاشته و سپس نام دقیق مقاله در انگلیسی را ذکر بفرمایید پس از تایید سیستم تمامی مقالات را نشان خواهد داد در صورت درست بودن تاییدش بفرمایید پیامی مبنی بر اضافه شدن و تقاضای ریفرش برای مشاهده نمایان خواهد شد کار تمام شده است. موفق باشید با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۲۱ (UTC)پاسخ

@Shahnamk: سلام جناب شهنام بلع از توویکیفا استفاده می کنم ولی منظورم این نبود چون من میان ویکی را ک می افزایم فقط زبان انگلیسی همان لحظه اضافه میشود بعدا زبان های دیگر من میخواهم بدانم ایا این در پایگاه داده اتفاق می افتد آیا همه کاربران ب این پایگاه داده دسترسی دارند یا خیر ؟--مرتضی(بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۲۴ (UTC)پاسخ
درود مجدد قطعا چنین است همه اطلاعات در دیتا بیس ها هستند البته باید عرض کنم ویکی اصولا اوپن سورس است اما در این مورد حتی پس از ایجاد مقاله میتوانید بخش زبان ادیت آن را انتخاب و ساختار آن را مشاهده بفرماید البته شایان ذکر است مدت زیادی بعنی اگر درست یادم باشد دو یا سه سالی از ادغام ساختاری ویکی و ایجاد پیوند همه و یکی سازی اکانتها بیشتر نمیگذرد البته اینکه آنها متصل شدند دلیل بر یکجا شدن دیتا بیس آنها نیست بلکه تنها سینکی بین آنها ایجاد شده و دلیل دیر اضافه شدن آنها احتمالا همین است حتما ابتدا در دیتا بیس انگلیسی ایجاد سپس ریکوست مربوطه به دیتا بیس زبانهای دیگر ارسال و در نهایت ریپلای آن را با کمی تاخیر مشاهده میفرمایید اما به گمانم پس از ساخت بباید یکجا ذخیره گردد و دیگر شاهد این رفت و برگشت و دیلی نباشیم چرا که به محض باز شدن مقاله بدون تاخیر همه زبانهای مرتبط را خواهیم داشت. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۳۷ (UTC)پاسخ

@Shahnamk: بلع پس پایگاه داده ویکی اینجا یعنی ویکی‌داده نیست؟چون من از دیروز مطالب زیادی را در مورد ویکی خوانده ام و ب این بخش هم رسیدم من گمان میکردم پایگاه داده ویکی ویکی‌داده است و همه داده ها در آن گرد آوری می شود ک پاسخ شما کاملا مفهوم بود و منظورتان را دقیق گرفتم ممنونم--مرتضی(بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۴۲ (UTC)پاسخ

ویکی داده برای ذخیره داده مبتنی بر تصویر صدا و فیلم و... طراحی شده و برای هر ویکی هم جداست هر چند مانند کلیت ویکی یکسره سازی شده اما هنوز مثلا برای بعضی تصاویر امکان استفاده مستقیم از آنها وجود ندارد و باید به پرونده تصویر در ویکی داده مربوطه رفته و آن را نیز مانند مقاله با استفاده از ابزار ترجمه منتقل نمود. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۴۹ (UTC)پاسخ
@Shahnamk: بلع کلامتان کامل و واضح من را ب چیزی کمیخواستم رساند و دقیق پاسخم را دریافتم ممنون از مهر شما جناب شهنام.--مرتضی(بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۵۰ (UTC)پاسخ

ممنوعیت کپی‌کاری[ویرایش]

کاربر گرامی!

از اینکه زمان خود را صرف گسترش مقالات می‌کنید متشکریم. لطفاً توجه کنید که در بیشتر موارد، کپی خط‌به‌خط از وبگاه‌ها، خبرگزاری‌ها یا کتاب‌ها خلاف سیاست حق تکثیر ویکی‌پدیاست. به جای کُپی–پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به‌طور کامل بازنویسی کنید بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند، یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.

کپی از مطالب تحت مالکیت عمومی (همچون ۵ جلد نخست از فرهنگ فارسی معین) و استفاده از آنها به عنوان پایه در مقالات ویکی‌پدیا، کاملاً بی‌اشکال است.

مقاله‌ها و مطالب ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های اخیرتان با این قانون ناسازگارند. لطفاً «ویکی‌پدیا:کپی‌کاری»، «ویکی‌پدیا:کپی مکنید» و «ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که هیچ تعارضی با قوانین و سیاست‌ها بوجود نیامده‌است، لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و دلایلتان را ذکر کنید. با سپاس. احمدگفتگو ‏۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۱۸ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ ژییا عزیزوف[ویرایش]

درود؛ برای مقالهٔ ژییا عزیزوف پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۵ اوت ۲۰۲۰ مصادف با ۱۵ مرداد ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. EmRNA ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۳۳ (UTC)پاسخ

@Eukaryotic mRNA: سلام همکار عزیز مقاله ترجمه از انگلیسی هست ب کمک ابزار توویکیفا کجایش مشکل دارد از نظر شما؟--مرتضی(بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۳۸ (UTC)پاسخ
بله با عرض معذرت. در تام مطرح کردم که برچسب را بردارند. EmRNA ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۴۶ (UTC)پاسخ
@Eukaryotic mRNA: ممنون از شما من فکر کردم مشکلی داشته حتمن پرسیدم اصلاح کنم بازم ممنون--مرتضی(بحث) ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۵:۴۸ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ صندلی سالن ایمز که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ صندلی سالن ایمز :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • ویکی‌پدیا به زبان دیگر به عنوان منبع ذکر شده‌است یا پیوند به آن وجود دارد ولی مقاله میان‌ویکی ندارد. میان‌ویکی مناسب را به مقاله بیافزائید یا اگر مقاله معادلی در ویکی‌های دیگر ندارد پیوند به ویکی‌پدیا را از مقاله بزدائید؛ توجه داشته باشید که نمی‌توان از ویکی‌پدیا به عنوان منبع استفاده کرد.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۳۱ (UTC) راهنمایی در مقالهپاسخ

راهنمایی[ویرایش]

من این مقاله اخیر به نام آرامستان ثامن الئمه را شما به علت کم بودن مطلب خواستار حذف شدید من اصلاح اش کردم و مقاله را دو برابر کردم .میشه راهنمایی کنید و بگید اگه هنوز کمه باید چیکار کنم با تشکر فراوان--Sah1917 (بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۰۶ (UTC)پاسخ

@Sah1917: سلام بر شما همکار گرامی من ب مقاله حذف زماندار زدم برای این که مقاله رو بهبود ببخشید و ب نظرم هنوزم اطلاعاتش کم است شما می توانید توضیحات کامل تر و منابع بیش تری ب مقاله اضافه کنید ک حذف نشود.--مرتضی(بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۰۹ (UTC)پاسخ
@Sah1917: و مورد دیگر این ک ب نظرم مقالتون تکراری و مقاله بهشت رضا مقاله اصلی باشد برای همین برچسب حذف سریع زدم مجدد--مرتضی(بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۱۴ (UTC)پاسخ

نه مقاله تکراری نیست اگه بزنید می بینید بهشت رضا خارج شهر مشهد است ولی بهشت ثامن الئمه یکی ارامستان های داخل حرم امام رضا است با تشکر--Sah1917 (بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۱۷ (UTC)پاسخ

@Sah1917: چرا عزیزم تکراری چون کسانی ک شما در مقاله ذکر کردید در بهشت رضا دفن هستند پس من فکر می کنم شما در پی ایجاد مجدد همین مکان هستید--مرتضی(بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۱۹ (UTC)پاسخ
@Sah1917: چرا عزیزم تکراری چون کسانی ک شما در مقاله ذکر کردید در بهشت رضا پفن هستند پس من فکر می کنم شما در پی ایجاد مجدد همین مکان هستید--مرتضی(بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۱۹ (UTC)پاسخ

نه شما عزیزی ولی من خودم مشهدی هستم می دونم اونا توی کجا دفن هستند می تونید یک سرچ توی گوگل هم بزنید یا این که در قسمت منابع مقاله استفاده کنید ،اصلا بهشت رضا کلا قضیه اش فرق داره یک سازمان جدا داره و ... ولی این یکی زیرمجموعه آستان قدس هست باتشکر--Sah1917 (بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۲۱ (UTC)پاسخ

@Sah1917: بلع متوجه هستم سخنتان را ولی در ویکی تحقیق دست اول یکی از اشتباهات هست ما طبق منبع سخن می گوییم واشخاصی ک شما در مقاله ذکر نموده اید همه در بهشت رضا دفن هستند ب نظرم شما این مقاله را گسترش دهید بهتر است ممنون--مرتضی(بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۲۳ (UTC)پاسخ
@Sah1917: و نکته بعد شما گفتید ک مقاله شما جز ارامستان ها در زیر بارگاه امام رضا است پس چگونه ب گفته خودنون این مکان ایجادی شما جز استان قدس نیست؟؟ --مرتضی(بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۲۵ (UTC)پاسخ

من خودم گفتم که زیر مجموعه استان قدس هست--Sah1917 (بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۲۶ (UTC) مقاله بهشت رضا هم دیدم ولی خب کشته شدگان حادثه بمب 26 نفر بودند عده ای از ان ها را در حرم دفن کردند عکس اش هم گذاشتم شما می توند در مقاله ببینید ممنون--Sah1917 (بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۲۸ (UTC)پاسخ

@Sah1917: ب هر حال من برچسب حذف زدم اگر مدیران ببینند مقاله معتبر است حذف نخواهند کرد ممنون از شما--مرتضی(بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۲۸ (UTC)پاسخ

اشتباه گرفته‌اید[ویرایش]

کاربر گرامی!

به نظر می‌آید کاربرد ویکی‌پدیا را اشتباه گرفته‌اید. لطفاً صفحهٔ ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید. Shiasun (بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۱۰ (UTC)پاسخ

@Shiasun: بلع ب روی چشم ممنون از راهنماییتان و تشکر--مرتضی(بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۲ (UTC)پاسخ

استفاده از چند حساب کاربری[ویرایش]

کاربر گرامی! توجه داشته باشید که اگر چه داشتن چند حساب کاربری در ویکی‌پدیا مجاز است، اما اگر ارتباط بین این حساب‌ها را علنی نکرده باشید اجازه ندارید از آن‌ها به شکل هم‌جهت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:حساب زاپاس را بخوانید. توجه کنید که استفادهٔ غیر مجاز از چند حساب کاربری می‌تواند به قطع دسترسی تمام این حساب‌ها منجر بشود. این امر شامل مشارکت از طریق ترکیبی از حساب‌های ثبت‌نام کرده و گمنام (آی‌پی) نیز می‌شود.

اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{حساب جایگزین}} علنی کنید. ARASH PT  بحث  ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۴۳ (UTC)پاسخ

@Arash.pt: سلام بر مدیر محترم بلع این مورد را خودم نمیدانستم اسمش چیست ک از جناب شهنام پرسیدم و ب بنده توضیح دادند مطمعننا من کاملا پیرو قوانینم واگر حسابی مجدد ایجاد کنم حتمن آن را علنی خواهم کرد.--مرتضی(بحث) ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۴۹ (UTC)پاسخ