پرش به محتوا

بحث کاربر:Mahdikamsh: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱ سال پیش توسط Mahdikamsh در مبحث قطع دسترسی بی‌پایان
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Mahdikamsh (بحث | مشارکت‌ها)
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه
Mahdikamsh (بحث | مشارکت‌ها)
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه پاسخ دادن
 
خط ۶۰: خط ۶۰:
:درود بر شما
:درود بر شما
:بایستی اخطاری به من داده می‌شد. امیدوارم دوباره دسترسی من به ویکی‌پدیا باز شود تا بتوانم هرخطایی که کردم را جبران کنم. [[کاربر:Mahdikamsh|Mahdikamsh]] ([[بحث کاربر:Mahdikamsh#top|بحث]]) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۱۶ (UTC)
:بایستی اخطاری به من داده می‌شد. امیدوارم دوباره دسترسی من به ویکی‌پدیا باز شود تا بتوانم هرخطایی که کردم را جبران کنم. [[کاربر:Mahdikamsh|Mahdikamsh]] ([[بحث کاربر:Mahdikamsh#top|بحث]]) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۱۶ (UTC)
:کاملا آشکار است که قطع‌دسترسی کردن من مغرضانه و هدف‌دار است. شما فقط یک خائن هم‌وطن‌فروش و بی‌غیرت هستید که میدونم بخاطر چه مسائلی اقدام به این عمل کرده‌اید. زبانتان ایرانیست اما دلتان و اقدامتان ضدایرانیست. مطمئن باشید، هر کجای وطن باشید تلافی این کارتان را جبران خواهم کرد. 🙏 [[کاربر:Mahdikamsh|Mahdikamsh]] ([[بحث کاربر:Mahdikamsh#top|بحث]]) ‏۲۲ مارس ۲۰۲۳، ساعت ۰۱:۳۲ (UTC)


{{بازکردن|{{بزرگ|'''لطفاً دسترسی من را به ویکی‌پدیا باز کنید!'''}}
{{بازکردن|{{بزرگ|'''لطفاً دسترسی من را به ویکی‌پدیا باز کنید!'''}}

نسخهٔ کنونی تا ‏۲۲ مارس ۲۰۲۳، ساعت ۰۱:۳۲

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Mahdikamsh»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت‌های شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- — KOLI ‏۱۳ فوریهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۰۹:۴۲ (UTC)پاسخ

استفاده از چند حساب کاربری[ویرایش]

کاربر گرامی! توجه داشته باشید که اگر چه داشتن چند حساب کاربری در ویکی‌پدیا مجاز است، اما اگر ارتباط بین این حساب‌ها را علنی نکرده باشید اجازه ندارید از آن‌ها به شکل هم‌جهت استفاده کنید؛ حساب‌های جایگزینی که مالک اصلی آن‌ها اعلام نشده باشد نباید در مباحث داخلی پروژه استفاده شوند. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:حساب زاپاس را بخوانید. توجه کنید که استفادهٔ غیر مجاز از چند حساب کاربری می‌تواند به قطع دسترسی تمام این حساب‌ها منجر بشود. این امر شامل مشارکت از طریق ترکیبی از حساب‌های ثبت‌نام کرده و گمنام (آی‌پی) نیز می‌شود.

اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{حساب جایگزین}} علنی کنید. Hosein (بحث) ‏۵ مارس ۲۰۲۳، ساعت ۲۳:۵۰ (UTC)پاسخ

سلام از هشدارتان بسیار متشکرم اما ظاهراً سوءتفاهمی رخ داده است: ظاهراً خرابکاری با آی‌پی من انجام گرفته که آن را رفع کردم. Mahdikamsh (بحث) ‏۶ مارس ۲۰۲۳، ساعت ۰۰:۰۱ (UTC)پاسخ

مقاله «جنبش حوثی‌ها»[ویرایش]

درود! لطفا مستندات و دلایل خود برای افزودن واژه «شورشی» در مقاله جنبش حوثی‌ها در صفحه بحث این مقاله بیان بفرمایید. FreeSajjad (بحث) ‏۸ مارس ۲۰۲۳، ساعت ۰۰:۳۷ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی بی‌پایان[ویرایش]

دسترسی ویرایشی شما به علت آشکار است که کاربر برای کمک به دانشنامه به این محیط وارد نشده: با توجه به توضیحات و بررسی تکمیلی در تابلوی اعلانات مدیران برای مدتی نامعین قطع شده‌است. صفحه بحث شما کماکان فقط برای اعتراض به قطع دسترسی در چارچوب سیاست‌ها، قابل ویرایش است. اگر فکر می‌کنید در قطع دسترسی شما اشتباهی رخ داده‌است، می‌توانید پایینِ همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیلتان را اینجا بنویسید ... .}} را اضافه کنید.

Q2020 (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۲۳، ساعت ۱۲:۳۰ (UTC)پاسخ

درود بر شما
بایستی اخطاری به من داده می‌شد. امیدوارم دوباره دسترسی من به ویکی‌پدیا باز شود تا بتوانم هرخطایی که کردم را جبران کنم. Mahdikamsh (بحث) ‏۱۸ مارس ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۱۶ (UTC)پاسخ
کاملا آشکار است که قطع‌دسترسی کردن من مغرضانه و هدف‌دار است. شما فقط یک خائن هم‌وطن‌فروش و بی‌غیرت هستید که میدونم بخاطر چه مسائلی اقدام به این عمل کرده‌اید. زبانتان ایرانیست اما دلتان و اقدامتان ضدایرانیست. مطمئن باشید، هر کجای وطن باشید تلافی این کارتان را جبران خواهم کرد. 🙏 Mahdikamsh (بحث) ‏۲۲ مارس ۲۰۲۳، ساعت ۰۱:۳۲ (UTC)پاسخ

این کاربر درخواست دارد که قطع دسترسی کنونی او مورد بازنگری قرار گیرد:

Mahdikamsh (سیاههٔ قطع دسترسیقطع دسترسی‌های فعالقطع دسترسی‌های سراسریمشارکت‌هامشارکت‌های حذف‌شدهسیاههٔ پالایهسیاههٔ ایجاد حسابتغییر تنظیمات قطع دسترسیباز کردنبازرسی (سیاهه))


دلیل درخواست:

لطفاً دسترسی من را به ویکی‌پدیا باز کنید!


سلام و خسته نباشید. ابتدا تقدیر و تشکری کنم از قطع‌کننده دسترسی من به ویکی‌پدیا، زیرا میدانم ویکی‌پدیا چه به صورت خودکار چه مدیران بدون علت دست به این عمل نزدند و حتماً صلاح دانستند. اما پیش از اقدام می‌بایست ابتدا اخطاری به من داده می‌شد تا حداقل بتوانم خطاها و اشتباهاتم را بشناسم و آن‌ها را جبران کنم، نه اینکه غیرمترقبانه دست به قطع دسترسی من بزنند. من پس از ساعت‌ها تلاش بی‌وقفه، تحقیق، و شناسایی و دسته‌بندی منابع جهت ساخت صفحه روان‌شناسی تروریسم اوقات خود را سخت گذراندم اما به راحتی من را قطع کرده‌اید! لذا خواهشمندم که دسترسی من را هرچه سریع‌تر به ویکی‌پدیا باز کنید تا بتوانم در کنار سایر ویکی‌دوستان در گسترش علم و آگاهی در ویکی‌پدیای فارسی دخیل باشم. واقعاً متأسفم اگر مرتکب خطایی شده‌ام که با سیاست‌های بنیاد ویکی‌پدیا متعارض است. بی‌صبرانه منتظر هستم که دسترسی من را به ویکی‌پدیا باز کنید تا بتوانم جبران کنم.

متشکرم

توضیحات:

  • در برخی موارد، ممکن است دسترسی شما در واقع بسته نشده باشد یا مدت قطع دسترسی شما پایان یافته باشد. لطفاً فهرست قطع دسترسی‌های فعال را بررسی کنید. اگر هیچ قطع دسترسی در آنجا فهرست نشده باشد، به این معنی است که دسترسی شما به‌صورت خودکار توسط سامانه‌های خودکار مبارزه با خرابکاری بسته شده است. برای دریافت پاسخ سریع از سوی مدیران، لطفاً این درخواست را حذف کنید و در عوض طبق این دستورالعمل‌ها عمل کنید.
  • لطفاً راهنمای تقاضای تجدید نظر را مطالعه کنید و مطمئن شوید که درخواست شما برای باز شدن حساب‌تان، به مورد شما کمک خواهد کرد. در هر زمان می‌توانید درخواست خود را تغییر دهید.
فقط برای مدیران:

اگر درخواست این را دارید که مدیری که قطع دسترسی را اعمال کرده در این مورد نظر دهد، لطفاً این الگو را با عبارت زیر جایگزین کنید و «مدیر اعمال‌کنندهٔ قطع دسترسی» را به نام مدیر اعمال‌کنندهٔ قطع دسترسی تغییر دهید:

{{بازکردن در انتظار |1=مدیر اعمال‌کنندهٔ قطع دسترسی |2=<span style="font-size:large;">'''لطفاً دسترسی من را به ویکی‌پدیا باز کنید!'''</span> <br /> سلام و خسته نباشید. ابتدا تقدیر و تشکری کنم از قطع‌کننده دسترسی من به ویکی‌پدیا، زیرا میدانم ویکی‌پدیا چه به صورت خودکار چه مدیران بدون علت دست به این عمل نزدند و حتماً صلاح دانستند. اما پیش از اقدام می‌بایست ابتدا اخطاری به من داده می‌شد تا حداقل بتوانم خطاها و اشتباهاتم را بشناسم و آن‌ها را جبران کنم، نه اینکه غیرمترقبانه دست به قطع دسترسی من بزنند. من پس از ساعت‌ها تلاش بی‌وقفه، تحقیق، و شناسایی و دسته‌بندی منابع جهت ساخت صفحه [[روان‌شناسی تروریسم]] اوقات خود را سخت گذراندم اما به راحتی من را قطع کرده‌اید! لذا خواهشمندم که دسترسی من را هرچه سریع‌تر به ویکی‌پدیا باز کنید تا بتوانم در کنار سایر ویکی‌دوستان در گسترش علم و آگاهی در [[ویکی‌پدیای فارسی]] دخیل باشم. واقعاً متأسفم اگر مرتکب خطایی شده‌ام که با سیاست‌های بنیاد ویکی‌پدیا متعارض است. بی‌صبرانه منتظر هستم که دسترسی من را به ویکی‌پدیا باز کنید تا بتوانم جبران کنم. ''متشکرم'' |3 = ~~~~}}

اگر می‌خواهید این درخواست باز شدن را رد کنید، این الگو را با دستور زیر جایگزین کنید و {{جا:دلیل رد کردن درخواست باز شدن}} را به استدلالی اختصاصی تغییر دهید. اگر دلیل رد کردن را بدون تغییر رها کنید، یک دلیل پیش‌فرض نمایش داده خواهد شد که دلیل رد شدن درخواست را توضیح می‌دهد.

{{بازکردن بررسی شد |1=<span style="font-size:large;">'''لطفاً دسترسی من را به ویکی‌پدیا باز کنید!'''</span> <br /> سلام و خسته نباشید. ابتدا تقدیر و تشکری کنم از قطع‌کننده دسترسی من به ویکی‌پدیا، زیرا میدانم ویکی‌پدیا چه به صورت خودکار چه مدیران بدون علت دست به این عمل نزدند و حتماً صلاح دانستند. اما پیش از اقدام می‌بایست ابتدا اخطاری به من داده می‌شد تا حداقل بتوانم خطاها و اشتباهاتم را بشناسم و آن‌ها را جبران کنم، نه اینکه غیرمترقبانه دست به قطع دسترسی من بزنند. من پس از ساعت‌ها تلاش بی‌وقفه، تحقیق، و شناسایی و دسته‌بندی منابع جهت ساخت صفحه [[روان‌شناسی تروریسم]] اوقات خود را سخت گذراندم اما به راحتی من را قطع کرده‌اید! لذا خواهشمندم که دسترسی من را هرچه سریع‌تر به ویکی‌پدیا باز کنید تا بتوانم در کنار سایر ویکی‌دوستان در گسترش علم و آگاهی در [[ویکی‌پدیای فارسی]] دخیل باشم. واقعاً متأسفم اگر مرتکب خطایی شده‌ام که با سیاست‌های بنیاد ویکی‌پدیا متعارض است. بی‌صبرانه منتظر هستم که دسترسی من را به ویکی‌پدیا باز کنید تا بتوانم جبران کنم. ''متشکرم'' |رد = {{جا:دلیل رد کردن درخواست باز شدن}} ~~~~}}

اگر می‌خواهید این درخواست باز شدن را قبول کنید، این الگو را با دستور زیر جایگزین کنید و دلیل پذیرش درخواست باز شدن را به توضیحات و استدلال خود تغییر دهید:

{{بازکردن بررسی شد |1=<span style="font-size:large;">'''لطفاً دسترسی من را به ویکی‌پدیا باز کنید!'''</span> <br /> سلام و خسته نباشید. ابتدا تقدیر و تشکری کنم از قطع‌کننده دسترسی من به ویکی‌پدیا، زیرا میدانم ویکی‌پدیا چه به صورت خودکار چه مدیران بدون علت دست به این عمل نزدند و حتماً صلاح دانستند. اما پیش از اقدام می‌بایست ابتدا اخطاری به من داده می‌شد تا حداقل بتوانم خطاها و اشتباهاتم را بشناسم و آن‌ها را جبران کنم، نه اینکه غیرمترقبانه دست به قطع دسترسی من بزنند. من پس از ساعت‌ها تلاش بی‌وقفه، تحقیق، و شناسایی و دسته‌بندی منابع جهت ساخت صفحه [[روان‌شناسی تروریسم]] اوقات خود را سخت گذراندم اما به راحتی من را قطع کرده‌اید! لذا خواهشمندم که دسترسی من را هرچه سریع‌تر به ویکی‌پدیا باز کنید تا بتوانم در کنار سایر ویکی‌دوستان در گسترش علم و آگاهی در [[ویکی‌پدیای فارسی]] دخیل باشم. واقعاً متأسفم اگر مرتکب خطایی شده‌ام که با سیاست‌های بنیاد ویکی‌پدیا متعارض است. بی‌صبرانه منتظر هستم که دسترسی من را به ویکی‌پدیا باز کنید تا بتوانم جبران کنم. ''متشکرم'' |قبول = دلیل پذیرش درخواست باز شدن ~~~~}}