پرش به محتوا

بحث کاربر:Cyberbeyg: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط Cyberbeyg در مبحث قطع دسترسی
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Telluride (بحث | مشارکت‌ها)
←‏قطع دسترسی: بخش جدید
Cyberbeyg (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۱۲۲: خط ۱۲۲:


سلام. به دلیل زاپاس‌بازی بی‌پایان بسته شدید. [[کاربر:Telluride|<font face="Georgia" size="3" style="color:navy">'''Telluride'''</font>]] [[بحث کاربر:telluride|<font face="tahoma" size="1" style="color: grey">(بحث)</font>]] ‏۳ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۲۷ (UTC)
سلام. به دلیل زاپاس‌بازی بی‌پایان بسته شدید. [[کاربر:Telluride|<font face="Georgia" size="3" style="color:navy">'''Telluride'''</font>]] [[بحث کاربر:telluride|<font face="tahoma" size="1" style="color: grey">(بحث)</font>]] ‏۳ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۲۷ (UTC)

درست توضیح دهید، بفهمم، لطفاً. چاره‌اش را هم بگویید. داشتم منابع دو تا از مقالاتی را که در دست داشتم اصلاح می‌کردم . . . که پیام سوء استفاده رسید . . . حساب کاربری دیگر من مربوط به حوالی سال 2012 یا پیش‌تر است . . . چه سوء استفاده‌ای از کدام حساب شده؟ خودم هم یادم نیست آن حساب چی چی بود. لابد در سابقه مقالات مربوط به میلتون یا مارلبرو هست . . . [[کاربر:Cyberbeyg|Cyberbeyg]] ([[بحث کاربر:Cyberbeyg#top|بحث]]) ‏۳ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۳۸ (UTC)

نسخهٔ ‏۳ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۳۸

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Cyberbeyg»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- سیدمرتضا گفتگو :) ‏۱۹ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۳۰ (UTC)پاسخ

ترجمه و منابع

درود بر همکار گرامی ضمن تشکر از حضور شما و کمک به دانشنامه استدعا دارم حتما و حتما منابع را از مقاله اصلی انگلیسی بررسی و در صورت درست بودن انتقال بفرمایید یادکرد ویکی به تنهایی کافی نیست همچنین خواهشمند است مقالات را به صورت حد اکثری ترجمه بفرمایید چرا که معمول پس از ترجمه اولیه کمتر اتفاق می‌افتد که مقاله کامل گردد و همچنین ابزار توفاویکی کار نخواهد کرد. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۲۲ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۴۹ (UTC)پاسخ

حداقل‌های مقاله

ویدیو آموزشی: ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. در نظر داشته باشید که برای نوشتن مقاله در ویکی‌پدیا باید حداقل‌هایی را رعایت کرد. لطفاً حداقل‌های ترجمه و ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

ارادتمند AbDaryaee (بحث) ‏۲۲ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۴۴ (UTC)پاسخ

میان‌ویکی

ویدیو آموزشی: میان ویکی

درود، خوشحالیم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها و رده‌ها میان‌ویکی مناسب [پیوند به مقالهٔ معادل در زبان‌های دیگر] بیفزایید.

افزودن میان‌ویکی
  1. روش اول: با کلیک‌کردن بر روی دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست (در شکل ۱) پنجره‌ای باز می‌شود (در شکل ۲) که می‌توانید نام زبان موردنظر و عنوان صفحه در آن زبان را وارد کنید تا بعد از زدنِ دکمهٔ تأیید، میان‌ویکی به ویکی‌داده افزوده شود. مثلاً در قسمت زبان en برای ویکی‌پدیای انگلیسی و در بخش عنوان test برای عنوان مقاله را وارد می‌کنیم.
  2. روش دوم: به روشی سنتی به صفحهٔ ویکی‌فارسی میان‌ویکی بیفزایید؛ مثلاً [[en:test]] را در پایین مقاله قرار دهید. ربات‌ها آن را به ویکی‌داده می‌افزایند.

افزودن میان‌ویکی کمک می‌کند تا مقاله‌ها و رده‌ها در ویکی‌پدیا با زبان‌های دیگر در ارتباط باشد. برای به‌روزرسانی مقاله‌ها از زبان‌های دیگر استفاده کنیم و ربات‌های ردهٔ همسنگ بتوانند به مقالات رده‌های مناسب بیفزایند. برای اطلاعات بیشتر، راهنما:پیوند میان‌ویکی را مطالعه کنید. اگر مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

چیپس‌باماست ‏۲۳ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۱۳ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار صفحهٔ آرکادیا (نمایشنامه)

درود؛ برای صفحهٔ آرکادیا (نمایشنامه) پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

ترجمه یک خطی از مقاله فاخر ویکی فاخر برای تبلیغ ترجمه فارسی کتاب

شما می‌توانید مانع حذف این صفحه شوید. برای این کار باید مشکلات صفحه رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۴ نوامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۱۳ آبان ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از صفحه، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است صفحه به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، از ویکی‌پدیا حذف شود. Patricia (بحث) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۰۸ (UTC)پاسخ

مقالات نیم خطی

درود دوست عزیز دو مقاله شما ‏برودوی (نمایشنامه) و صفحه اول (نمایشنامه) را گسترش دادم. تقاضادارم مقاله‌ها را با یک لید نیم خطی رها نکنید. این مقالات دست برقضا جزو مدخل های فاخر ویکی خواهر هستند. ممکن است یا در معرض حذف قرار بگیرند یا همکاری علاقه ای به گسترش آن‌ها نداشته باشد. سیاست‌های نگارشی در این مورد روشن و واضح است. در ضمن یک مقاله دیگر شما را آرکادیا (نمایشنامه) برچسب حذف زماندار افزودم. Patricia (بحث) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۲۴ (UTC)پاسخ

درود؛ برای صفحهٔ تأثیر ادبیات فارسی در ادبیات انگلیسی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

اثبات سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف این صفحه شوید. برای این کار باید مشکلات صفحه رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۹ نوامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۱۸ آبان ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از صفحه، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است صفحه به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، از ویکی‌پدیا حذف شود. شهنام ک (گفتگو) ‏۳۰ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۵۰ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار صفحهٔ . . . مگر ابرها . . .

درود؛ برای صفحهٔ . . . مگر ابرها . . . پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

بسیار کوتاه و ترجمه نارسا

شما می‌توانید مانع حذف این صفحه شوید. برای این کار باید مشکلات صفحه رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۲۱ آبان ۱۴۰۰» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از صفحه، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است صفحه به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، از ویکی‌پدیا حذف شود. Nika2020 (بحث) ‏۲ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۰۷ (UTC)پاسخ

مقاله نیم خطی

سلام. کاربر محترم دیگری بهتون تذکر و راهنمایی نمودند. لطفا رهنمودها رو به کار بگیرید. به ‏. . . مگر ابرها . . . برچسب حذف زماندار افزودم. بخش بدون منبع هم تاییدپذیری نداره. سپاس Nika2020 (بحث) ‏۲ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۱۱ (UTC)پاسخ

Nika2020، چرا جای بند کردن به مقالات در حال ساخت من، همکاران نمی‌روند پی فکری برای مثلاً مقالهٔ «برنامه‌نویسی به زبان فرترن ۷۷» . . . که کوتاه‌تر و بی‌خاصیت‌تر از مقاله من است؟ الآن اتّفاقی دیدمش . . . به نظرم رسید کاری که کردید کمال بی‌انصافی است و اذیت کردن خودتان. دو دیگر: ما احیاناً با هم به چال‌مگس دارآباد نرفته‌ایم؟ از روی نامتان حدس زدم . . . Cyberbeyg (بحث) ‏۲ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۳۲ (UTC)پاسخ


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند «. . . مگر ابرها . . .» بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. دیهیم ‏۲ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۰۴ (UTC)پاسخ

ایمیل

اگر امکان داره به بنده ایمیل دهید Persia ☘ ‏۲ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۲۱ (UTC)پاسخ

همین نام کاربری خودم در جی میل Cyberbeyg (بحث) ‏۳ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۲:۵۳ (UTC)پاسخ

استفاده از چند حساب کاربری

کاربر گرامی! توجه داشته باشید که اگر چه داشتن چند حساب کاربری در ویکی‌پدیا مجاز است، اما اگر ارتباط بین این حساب‌ها را علنی نکرده باشید اجازه ندارید از آن‌ها به شکل هم‌جهت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:حساب زاپاس را بخوانید. توجه کنید که استفادهٔ غیر مجاز از چند حساب کاربری می‌تواند به قطع دسترسی تمام این حساب‌ها منجر بشود. این امر شامل مشارکت از طریق ترکیبی از حساب‌های ثبت‌نام کرده و گمنام (آی‌پی) نیز می‌شود.

اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{حساب جایگزین}} علنی کنید. فرهنگ2016 (بحث) ‏۳ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۰ (UTC)پاسخ

چند سال پیش حسابی داشتم . . . ولی واقعاً یادم نیست . . . خیلی گذشته . . . به همین خاطر این حساب را ساختم. Persia هم ایمیلی به همین معنی فرستاده . . . سعی می‌کنم به یاد آورم که حسابم چی بود . . . باید در مقالات مربوط به ادبیات و جغرافیای تاریخی انگلیس جستجو کرد . . . که الآن به طور تحسین‌برانگیزی فراوان شده . . . آن زمان ویکی‌پدیا خیلی خیلی مختصرتر از این بود که امروز هست . . . امیدی بهش نبود! رهایش کردیم، وبلاگ زدیم . . . حالا مقالات فارسی چیزی شده! حیف که باز در دنیای ادبیات انگلیسی مقاله‌ها . . . خیلی کار دارد.

تام

سلام. مطلع باشین در تام مرتبط با شما موضوعی طرح شده. Nika2020 (بحث) ‏۳ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۰۰ (UTC)پاسخ

قطع دسترسی

سلام. به دلیل زاپاس‌بازی بی‌پایان بسته شدید. Telluride (بحث) ‏۳ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۲۷ (UTC)پاسخ

درست توضیح دهید، بفهمم، لطفاً. چاره‌اش را هم بگویید. داشتم منابع دو تا از مقالاتی را که در دست داشتم اصلاح می‌کردم . . . که پیام سوء استفاده رسید . . . حساب کاربری دیگر من مربوط به حوالی سال 2012 یا پیش‌تر است . . . چه سوء استفاده‌ای از کدام حساب شده؟ خودم هم یادم نیست آن حساب چی چی بود. لابد در سابقه مقالات مربوط به میلتون یا مارلبرو هست . . . Cyberbeyg (بحث) ‏۳ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۳۸ (UTC)پاسخ