پرش به محتوا

بحث کاربر:دوست من: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط دوست من در مبحث دسامبر ۲۰۱۴
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
دوست من (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
دوست من (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۵۱: خط ۵۱:
دوست من درود ٬ اگر ممکن است با جزئیات توضیح دهید کدام منبع از نظر شما مشکل دارد؟ آنگونه که من دیدم منابع دقیقا به موضوع اشاره دارند.[[کاربر:Memphi|Memphi]] ([[بحث کاربر:Memphi|بحث]]) ‏۹ سپتامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۵۶ (UTC)
دوست من درود ٬ اگر ممکن است با جزئیات توضیح دهید کدام منبع از نظر شما مشکل دارد؟ آنگونه که من دیدم منابع دقیقا به موضوع اشاره دارند.[[کاربر:Memphi|Memphi]] ([[بحث کاربر:Memphi|بحث]]) ‏۹ سپتامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۵۶ (UTC)


{{بازکردن}}من چند حساب از ده سال پیش داشتم. فقط پسورد این یادم بود و با آب پی هم ویرایش می کنم. برایم مهم نیست ابن حسام هم باز شود یا نه چون بالاخره ویرایشم را می کنم. اما مطلقا این حساب من زاپاس هیچ حسابی که اخیرا فعال بوده نیست بجز دوست من ۲ و ۳ که مشخصا ساخته بودم بعقیده من کاربر اگرسیو سابق سمک Samakبا چند حساب در ویکیپدیا ویرایش می کند از جمله mr.p.balçi و...این موضوع را به اطلاع دیگران می رسانم. کاربر Huji گفت اینجا درخواست بدهم من هم میدهم. اگر فکر میکنید من زاپاس کسی هستم یا زاپاس دارم براحتی قابل اثبات است. [[کاربر:دوست من|دوست من]] ([[بحث کاربر:دوست من#top|بحث]]) ‏۱۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۱۵ (UTC)
{{بازکردن}}من چند حساب از ده سال پیش داشتم. فقط پسورد این یادم بود و با آب پی هم ویرایش می کنم. برایم مهم نیست ابن حسام هم باز شود یا نه چون بالاخره ویرایشم را می کنم. اما مطلقا این حساب من زاپاس هیچ حسابی که اخیرا فعال بوده نیست بجز دوست من ۲ و ۳ که مشخصا ساخته بودم بعقیده من کاربر اگرسیو سابق پانترک [[کاربر:Samak|Samak]] با چند حساب در ویکیپدیا ویرایش می کند از جمله mr.p.balçi و...این موضوع را به اطلاع دیگران می رسانم.در روش بربری چپانی و فرافکنی دقیقا مشابه اوست. کاربر Huji گفت اینجا درخواست بدهم من هم میدهم. اگر فکر میکنید من زاپاس کسی هستم یا زاپاس دارم براحتی قابل اثبات است. [[کاربر:دوست من|دوست من]] ([[بحث کاربر:دوست من#top|بحث]]) ‏۱۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۱۵ (UTC)


چیزی که عجیب است اینست که نه تنها ویرایشم را بر می گردانند بلکه پنهانسازی می کنند قطعا این کار خود دالبا و ترس او از برملایی حقایق باشد یک کاربر چاپلوس بنام [[کاربر:pinkfloyd amir|pinkfloyd amir]] امیر پینک فلوید هم پشت ماجرا گذاشته مشکوک می زند و احتمالا با دالی دالبا یه سر و سری داشته باشد مثل کفتاری که از شیر می ترسد دنبال ویرایش های من است! و از آن می ترسد! [[کاربر:دوست من|دوست من]] ([[بحث کاربر:دوست من#top|بحث]]) ‏۱۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۴۸ (UTC)
چیزی که عجیب است اینست که نه تنها ویرایشم را بر می گردانند بلکه پنهانسازی می کنند قطعا این کار خود دالبا و ترس او از برملایی حقایق باشد یک کاربر چاپلوس بنام [[کاربر:pinkfloyd amir|pinkfloyd amir]] امیر پینک فلوید هم پشت ماجرا گذاشته مشکوک می زند و احتمالا با دالی دالبا یه سر و سری داشته باشد مثل کفتاری که از شیر می ترسد دنبال ویرایش های من است! و از آن می ترسد! [[کاربر:دوست من|دوست من]] ([[بحث کاربر:دوست من#top|بحث]]) ‏۱۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۴۸ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۴۱

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «دوست من»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ARASH PT  بحث  ‏۱۱ دسامبر ۲۰۱۴، ساعت ۱۷:۵۸ (UTC)پاسخ

دسامبر ۲۰۱۴

Information icon سلام، من Peredhil هستم. من متوجه شدم که اخیرا شما برخی از مطالب را بدون توضیح دادن درباره علت کارتان حذف کرده‌اید. در آینده، اگر علت تغییراتی که می‌خواهید اعمال کنید را در خلاصه ویرایش بنویسید، دیگران بهتر می‌توانند قصد و منظور شما را متوجه شوند. اگر این کار شما تنها یک اشتباه بود، لازم نیست نگران باشید: چون من مطالب را به حالت اولیه برگردادم. اگر می‌خواهید تجربیات بیشتری کسب کنید و چیزهای بیشتری در مورد ویرایش کردن یاد بگیرید، می‌توانید از صفحه تمرین استفاده کنید. اگر فکر می‌کنید که من اشتباه کردم، یا اگر سوالی دارید، می‌توانید در صفحه بحثم برای من یک پیغام بگذارید. ممنون! Peredhil (talk) ‎‏ ‏۱۱ دسامبر ۲۰۱۴، ساعت ۱۸:۴۵ (UTC)پاسخ

دوست من منکه در خلاصه مطلب نوشتم ببینید در بخش عوارض جانبی منبعی که ارجاع داده شده یعنی این منبع=http://www.hairloss.ir/VisitorPages/show.aspx?IsDetailList=true&ItemID=268 اصلا چنین چیزی در خود ندارد و اصلا چنین نوشته‌ای صحت هم ندارد حداقل به آن لحن و صورتی که نوشته شده منظورم این مطلب (در اکثر مواقع عوارض برطرف نمی‌شود) پس می‌بایست حذف شود در بخش احتمال پایداری عوارض هم اگر بررسی کنید می‌بینید که خیلی غیر واقعی و بزرگنمایی شده موفق باشید.دوست من (بحث) ‏۱۱ دسامبر ۲۰۱۴، ساعت ۲۰:۰۰ (UTC)پاسخ

در بخث مقاله مطرح کنید تا بررسی شود. هر تغییری که می‌خواهید بدهید، باید در صفحهٔ بحث مطرح کنید. Peredhil (talk) ‎‏ ‏۱۱ دسامبر ۲۰۱۴، ساعت ۲۰:۱۰ (UTC)پاسخ

ببینید در مورد این دارو مقالات معتبر بسیار زیادی وجود دارند که در همه آنها آمده عوارض این دارو تنها در درصد بسیار پایینی چیزی حدود ۲ درصد بروز می‌کند که پس از قطع دارو تا چند هفته این عوارض هم از بین می‌روند اینکه عده‌ای کاسب که در کاشت مو فعالیت دارند بیایند چنین شایعاتی مطرح کنند دانشنامه‌ای نیست و شما از آنها حمایت نکنید. بخش احتمال پایداری عوارض رو حذف نمی‌کنم جون در منبعش آمده آنهم نه با چنین لحنی اما بخش عوارض نیاز به اصلاح داره صد در صد.دوست من (بحث) ‏۱۱ دسامبر ۲۰۱۴، ساعت ۲۰:۱۹ (UTC)پاسخ

آن سایت تبلیغاتی و مطالب مربوط به آن را حذف کنید و به جایش منابع معتبرتان را اضافه کنید. حتماً. سپاس Peredhil (talk) ‎‏ ‏۱۱ دسامبر ۲۰۱۴، ساعت ۲۰:۲۲ (UTC)پاسخ

دوست من درود ٬ اگر ممکن است با جزئیات توضیح دهید کدام منبع از نظر شما مشکل دارد؟ آنگونه که من دیدم منابع دقیقا به موضوع اشاره دارند.Memphi (بحث) ‏۹ سپتامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۵۶ (UTC)پاسخ

این کاربرِ بسته‌شده درخواست تجدید نظر در قطع دسترسی خود دارد:

دوست من (سیاههٔ بستن‌هابستن‌های فعالبستن‌های سراسریبستن‌های خودکارمشارکت‌هامشارکت‌های حذف‌شدهسیاههٔ پالایهسیاههٔ ایجاد کاربرتغییر قطع دسترسیباز کردنبازرسی (سیاهه))


دلیل درخواست:

لطفاً دلیلی برای درخواست باز شدن دسترسی‌تان ارائه کنید.
Change {{unblock}} to {{unblock | reason=your reason here ~~~~}}

نکته:

  • در برخی مواقع یک کاربر بسته نیست، یا اینکه زمان بسته بودن آنها منقضی شده‌است. لطفاً سیاهه بسته شدن خود را بررسی کنید. اگر نشانی از بسته شدن وجود دارد یا آخرین بسته شدن منقضی شده شما به‌صورت خودکار توسط سیستم مقابله با خرابکاری بسته شده‌اید. لطفاً این الگو را پاک کرده و از این دستورالعمل پیروی کنید.
  • لطفاً رهنمود تقاضای تجدید نظر را بخوانید تا اطمینان کسب کنید که این تقاضا به شما کمک می‌کند. شما می‌توانید تقاضای خود را در هر زمانی تغییر دهید.

من چند حساب از ده سال پیش داشتم. فقط پسورد این یادم بود و با آب پی هم ویرایش می کنم. برایم مهم نیست ابن حسام هم باز شود یا نه چون بالاخره ویرایشم را می کنم. اما مطلقا این حساب من زاپاس هیچ حسابی که اخیرا فعال بوده نیست بجز دوست من ۲ و ۳ که مشخصا ساخته بودم بعقیده من کاربر اگرسیو سابق پانترک Samak با چند حساب در ویکیپدیا ویرایش می کند از جمله mr.p.balçi و...این موضوع را به اطلاع دیگران می رسانم.در روش بربری چپانی و فرافکنی دقیقا مشابه اوست. کاربر Huji گفت اینجا درخواست بدهم من هم میدهم. اگر فکر میکنید من زاپاس کسی هستم یا زاپاس دارم براحتی قابل اثبات است. دوست من (بحث) ‏۱۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۱۵ (UTC)پاسخ

چیزی که عجیب است اینست که نه تنها ویرایشم را بر می گردانند بلکه پنهانسازی می کنند قطعا این کار خود دالبا و ترس او از برملایی حقایق باشد یک کاربر چاپلوس بنام pinkfloyd amir امیر پینک فلوید هم پشت ماجرا گذاشته مشکوک می زند و احتمالا با دالی دالبا یه سر و سری داشته باشد مثل کفتاری که از شیر می ترسد دنبال ویرایش های من است! و از آن می ترسد! دوست من (بحث) ‏۱۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۴۸ (UTC)پاسخ