بحث کاربر:Elchapo1344: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۴ سال پیش توسط 3000MAX در مبحث استفاده از صفحهٔ تمرین
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
3000MAX (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۷۸: خط ۷۸:
[[User:3000MAX|<font color="ff0000" size="3" face="Jokerman">'''MAX'''</font>]] <sup>[[user talk:3000MAX|<font color="000000" size="3" face="B fantezy">گفتگو</font>]]</sup> ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۲۲:۰۷ (ایران) ‏۳ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۳۷ (UTC)
[[User:3000MAX|<font color="ff0000" size="3" face="Jokerman">'''MAX'''</font>]] <sup>[[user talk:3000MAX|<font color="000000" size="3" face="B fantezy">گفتگو</font>]]</sup> ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۲۲:۰۷ (ایران) ‏۳ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۳۷ (UTC)


== هشدار ==

سلام، قبلاً هم به شما هشدار داده‌ام که عنوان مقالات را ترجمه کنید و مقالات را با عنوان انگلیسی ایجاد نکنید اما باز هم شما مقالهٔ [[Victoria Swarovski]] را ایجاد کرده‌اید. در صورت تکرار روند ویرایشی شما را به مدیران گزارش خواهم داد. با احترام -- <span>[[کاربر:Jeeputer|<font color="darkblue">'''جیپیــ'''</font>]]<span style="display:inline-block;position:relative;transform:rotate(20deg);bottom:.25em;">[[بحث کاربر:Jeeputer|<font color="orange">'''ـوتر'''</font>]]</span></span> ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۰۷ (UTC)
:لطفاً اکنون مقالهٔ مذکور را هم به عنوان صحیح انتقال دهید. <span>[[کاربر:Jeeputer|<font color="darkblue">'''جیپیــ'''</font>]]<span style="display:inline-block;position:relative;transform:rotate(20deg);bottom:.25em;">[[بحث کاربر:Jeeputer|<font color="orange">'''ـوتر'''</font>]]</span></span> ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۰۸ (UTC)
:{{پینگ|Jeeputer}} درود و سپاس اگر به بنده رخصت دهید چشم انجام میدم.<span style="background:#77dd77">^-^</span>[[کاربر:Elchapo1344|<span style="color:#123cba">'''حمید'''</span>]] [[بحث کاربر:Elchapo1344|<sup><small><span style="color:green">بحث</span></small></sup> ]] ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۱۰ (UTC)
::تغییر مسیری که ایجاد کردید اشتباه است. چرا با وجود اینکه من و دیگر کاربران پیوند به شیوه‌نامه و سیاست‌های دیگر را به شما داده‌ایم، باز هم آن‌ها را رعایت نمی‌کنید؟ روند ویرایشی شما فقط ایجاداخلال در کار نگهبانی است. <span>[[کاربر:Jeeputer|<font color="darkblue">'''جیپیــ'''</font>]]<span style="display:inline-block;position:relative;transform:rotate(20deg);bottom:.25em;">[[بحث کاربر:Jeeputer|<font color="orange">'''ـوتر'''</font>]]</span></span> ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۱۰ (UTC)
:::لازم است که یک مقاله را از ابتدا طبق حداقل‌های لازم ایجاد کنید، ترجمهٔ عنوان در ابتدای ایجاد مقاله نیازی به زمان ندارد. <span>[[کاربر:Jeeputer|<font color="darkblue">'''جیپیــ'''</font>]]<span style="display:inline-block;position:relative;transform:rotate(20deg);bottom:.25em;">[[بحث کاربر:Jeeputer|<font color="orange">'''ـوتر'''</font>]]</span></span> ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۱۲ (UTC)
:{{پینگ|Jeeputer}} بنده وظیفمه جناب ژوپیتر مقاله به اسم خواننده انگلیسی اگر هم نیازه به فارسی اسمش رو بنویسم که ایجاد شده لطفا خودتان انجام دهید سپاس<span style="background:#77dd77">^-^</span>[[کاربر:Elchapo1344|<span style="color:#123cba">'''حمید'''</span>]] [[بحث کاربر:Elchapo1344|<sup><small><span style="color:green">بحث</span></small></sup> ]] ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۱۳ (UTC)
::این تغییر مسیر با عنوان فارسی که ایجاد کردید را بنده نمی‌توانم حذف کنم و مقاله را به آن انتقال دهم. باید از یکی از ویکی‌بانان بخواهم. ضمناً بنده فقط می‌توانم به شما آموزش دهم و کار را خودتان انجام دهید، نه اینکه شما ایجاد کنید و من اصلاح! مواردی که ندانید را در بحثتان تذکر می‌دهم و سؤال بپرسید پاسخ می‌دهم، اما مواردی که از قبل به شما گوشزد شده را وقتی رعایت نمی‌کنید چه توجیهی هست برایش؟ لطفاً پیش از ادامهٔ ویرایش [[ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه]] و [[ویکی‌پدیا:نام‌گذاری]] را مطالعه کنید و بعد از درک این دو دوباره روند ویرایشی را از سر بگیرید. <span>[[کاربر:Jeeputer|<font color="darkblue">'''جیپیــ'''</font>]]<span style="display:inline-block;position:relative;transform:rotate(20deg);bottom:.25em;">[[بحث کاربر:Jeeputer|<font color="orange">'''ـوتر'''</font>]]</span></span> ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۱۷ (UTC)
:{{پینگ|Jeeputer}} خیلی ممنون درسته فکر کنم صحیح میفرمایید پوزش اگر باعث رنجش خاطر شما هستیم.<span style="background:#77dd77">^-^</span>[[کاربر:Elchapo1344|<span style="color:#123cba">'''حمید'''</span>]] [[بحث کاربر:Elchapo1344|<sup><small><span style="color:green">بحث</span></small></sup> ]] ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۲۱ (UTC)
::باعث رنجش نیستید. ویرایش‌های شما روند نگهبانی را مختل می‌کند، نه فقط برای من، برای سایر نگهبانان هم همینطور. بنده اکنون نگهبانی را رها کرده‌ام و دارم چیزی که پیشتر برای شما توضیح داده‌ام را دوباره تکرار می‌کنم. این مشارکت‌ها برای پروژه مفید نیستند. لطفاً ویرایش‌هایتان را '''بیشتر''' در مسیر کمک به سامانه قرار دهید. <span>[[کاربر:Jeeputer|<font color="darkblue">'''جیپیــ'''</font>]]<span style="display:inline-block;position:relative;transform:rotate(20deg);bottom:.25em;">[[بحث کاربر:Jeeputer|<font color="orange">'''ـوتر'''</font>]]</span></span> ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۲۴ (UTC)
== [[ویکی‌پدیا:حذف زمان‌دار|حذف زمان‌دار]] مقالهٔ [[تلماتوسکوپوس]] ==
== [[ویکی‌پدیا:حذف زمان‌دار|حذف زمان‌دار]] مقالهٔ [[تلماتوسکوپوس]] ==



نسخهٔ ‏۶ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۵۸


درخواست

سلام دوست عزیز، از ایجاد مقاله‌های جدیدتان تشکر می‌کنم، لطفاً نام مقاله‌ها را به عنوان فارسی وپ:تغییرمسیر دهید همچنین مقاله‌ها باید جهت ویکی‌پدیا:تأییدپذیری مطالب دارای وپ:منبع معتبر باشند. اگر از منبع دیگری استفاده کرده‌اید طبق وپ:شیوه ارجاع عمل کنید اگر هم مقالات شما ترجمه ویکی انگلیسی است در منبع از الگو:یادکرد ویکی استفاده کنید. با احترام Babooneh 🌼 ‏۲ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۲۹ (UTC)پاسخ

     با سپاس چشم بر روی چشمElchapo1344 (بحث) ‏۲ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۵۵ (UTC)پاسخ

حداقل‌های مقاله

فیلم آموزش کامل ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. در نظر داشته باشید که برای نوشتن مقاله در ویکی‌پدیا باید حداقل‌هایی را رعایت کرد. لطفاً حداقل‌های ترجمه و ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

ارادتمند MAX گفتگو ۱۱ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۱۳:۲۶ (ایران) ‏۲ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۵۶ (UTC)پاسخ

    درود ارادتمند هستم سپاس Elchapo1344 (بحث) ‏۲ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۰۰ (UTC)پاسخ

عنوان مقاله‌ها را ترجمه کنید

سلام، علاوه بر اینکه متن مقالات را باید از حالت ماشینی خارج کنید، لطف کنید عنوان مقالاتی که ایجاد می‌کنید را ترجمه کنید، در غیر این صورت ممکن است مقالات شما حذف شوند. بنده در مورد مستر دریلر کل صفحه را بازنویسی کردم و متن ماشینی شما را حذف کردم، اما در مورد سایر مقالات متأسفانه ناچارم برچسب حذف بزنم. با احترام -- جیپیـــوتر ‏۲ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۱۳ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع Death Stranding

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

درود، متوجه شدم که اخیراً صفحه‌ای با عنوان Death Stranding ایجاد کرده‌اید. در ابتدا، از تلاشتان برای مشارکت در دانشنامه سپاس‌گزارم؛ توسعه ویکی‌پدیا به تلاش افرادی چون شما بستگی دارد. متأسفانه در ویکی‌پدیا در حال حاضر صفحه‌ای مشابه آنچه ایجاد کرده‌اید وجود دارد - دث استرندینگ. به دلیل این مسئله، مقالهٔ ایجادشده توسط شما برای حذف سریع نامزد شده‌است. لطفاً توجه فرمایید که این پیام دربارهٔ شخص شما نیست و ما صمیمانه امیدواریم در آینده نیز از وجود شما برای کمک به دانشنامه بهره‌مند باشیم. اگر به موضوع مقاله‌ای که ایجاد کرده‌اید علاقه‌مندید، شاید بتوانید در توسعهٔ نوشتار دث استرندینگ کمک کنید. همچنین، می‌توانید پیرامون این موضوع در صفحهٔ بحث این مقاله گفتگو کنید.

اگر فکر می‌کنید که مقاله‌ای که ایجاد کرده‌اید باید به شکل مجزا باقی بماند، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. علاوه بر این، اگر می‌خواهید با سازوکار ایجاد مقاله بیشتر آشنا شوید تا مقالاتتان دیگر حذفِ سریع نشوند، می‌توانید برای ایجاد مقاله مد نظرتان از طریق فرایند ایجاد مقاله اقدام کنید. لطفاً ناامید نشوید! ویکی‌پدیا منتظر مشارکت‌های آیندهٔ شماست! جیپیـــوتر ‏۲ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۲۷ (UTC)پاسخ

علاوه بر رعایت پیامی که در بالا برایتان گذاشتم، لطفاً از ایجاد دوبارهٔ مقالاتی که از پیش وجود دارند با عنوان متفاوت نیز بپرهیزید. با احترام -- جیپیـــوتر ‏۲ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۲۷ (UTC)پاسخ

تذکر

همکار گرامی، هر کدام از ویرایش‌های شما را که بررسی می‌کنم نیاز به تذکر دارد. به‌عنوان مثال ویرایش‌هایی که در مقالهٔ میا مالکووا انجام داده‌اید مفید نیستند. بلوند را با blonde جایگزین نکنید، وبگاه brazzers را به‌عنوان وبگاه رسمی بازیگر درج نکنید، در یک مقاله ۷ بار پشت سر هم (!) ابرابزار نرانید، عنوان جعبه را مطابق با عنوان مقاله بگذارید و آن را به عنوانی نامفهوم تغییر ندهید، مطالبی که میافزایید را به منابع معتبر مستند کنید، صفحهٔ ویکی‌پدیای برادر بازیگر برای اینکه بگویید او خواهر فلانی است منبع معتبر محسوب نمی‌شود. در صورتی که روند ویرایش‌های خود را اصلاح نکنید ممکن است دسترسی ویرایشی شما محدود یا قطع شود. با احترام -- جیپیـــوتر ‏۲ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۴۲ (UTC)پاسخ

@Jeeputer جناب ژوپیتر لطفا توجه کنید که در راستای گسترش مقاله محتوا تولبد شده اندالبته سخنانتان به جاست وقتی در مصداق حرف میزنیم البته بنده یک تشکر از شما میکنم زیرا تعدادی از ویکی متن html شما رو دارم استفاده میکنمElchapo1344 (بحث) ‏۲ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۴۷ (UTC)پاسخ

ساخت تغییرمسیر

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً برای ساخت مقاله‌هایی که محتوی یکسانی دارند و فقط عنوانشان متفاوت است از تغییرمسیر استفاده کنید. مثلاً عبارت زیر را برای عنوان جدید قرار دهید.

#تغییرمسیر [[اسم مقالهٔ اصلی]]

که در اینجا [[اسم مقالهٔ اصلی]] نام مقاله‌ای است که می‌خواهید تغییرمسیر به آن را داشته باشید. مثلاً جمهوری اسلامی ایران یک تغییرمسیر به مقاله نظام جمهوری اسلامی ایران است. هرگونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند. Babooneh 🌼 ‏۲ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۴۴ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ نینوکس

درود؛ برای مقالهٔ نینوکس پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

مقاله مبهم ویکی سازی نشده

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۳ نوامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۲۲ آبان ۱۳۹۸» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. MAX گفتگو ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۱۲:۴۶ (ایران) ‏۳ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۹:۱۶ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ تو تلویزیونی ۱۹۳۱

درود؛ برای مقالهٔ تو تلویزیونی ۱۹۳۱ پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

مقاله فاقد متن

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۳ نوامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۲۲ آبان ۱۳۹۸» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. MAX گفتگو ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۲۱:۳۸ (ایران) ‏۳ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۰۸ (UTC)پاسخ

ابزارِ «به ویکی‌فا»

نمایی از ابزارِ «به ویکی‌فا»
نمایی از ابزارِ «به ویکی‌فا»

درود، برای ترجمهٔ سریع‌ترِ مقاله‌های ویکی‌پدیای انگلیسی یا به‌دست‌آوردن کلیات مقاله (مانند جعبهٔ اطلاعات، رده، بخش‌بندی‌ها) از ابزارِ به ویکی‌فا استفاده کنید. این ابزار چهارچوب کلی مقاله‌ها را آماده می‌سازد.

توجه کنید که مقاله‌های انسان برای احراز سرشناسی ممکن است نیازمند گسترش باشند؛ همچنین، واژه‌های انگلیسیِ موجود در متن مقاله و جعبه اطلاعات را برابریابی کنید.

برای فعال‌سازی و کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای ابزارِ به ویکی‌فا را مطالعه کنید. اگر با مشکلی روبه‌رو شدید یا پرسشی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند، MAX گفتگو ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۲۲:۰۷ (ایران) ‏۳ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۸:۳۷ (UTC)پاسخ

درود؛ برای مقالهٔ تلماتوسکوپوس پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

نامفهوم، احتمالا ترجمه ماشینی

حداقل‌های مقاله

فیلم آموزش کامل ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. در نظر داشته باشید که برای نوشتن مقاله در ویکی‌پدیا باید حداقل‌هایی را رعایت کرد. لطفاً حداقل‌های ترجمه و ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

ارادتمند MAX گفتگو ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۱۶:۲۲ (ایران) ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۵۲ (UTC)پاسخ

درود بر شما، برخی مقالات اخیرتان نامفهوم هستند و نگه داشتنش سخت میباشد، اگر مشکلی در مقاله سازی دارید در صفحه بحثم مطرح کنید تا راهنماییتان کنم MAX گفتگو ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۱۷:۲۸ (ایران) ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۳:۵۸ (UTC)پاسخ
@3000MAX: درود بله سوالات به وفور هست ولی روم نمیشه وقت دیگران گرانقدر گرفته سپاس از شما^-^حمید بحث ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۱۹ (UTC)پاسخ
مسئله ای نیست
با اینحال در این شرایط تقسیم کار کنید، همیشه میتوانید سوالاتتان را از چندین کاربر با تجربه دیگر بپرسید، در این شرایط به یک نفر هم فشار وارد نمیشود و شما نیز با دیگر ویرایشگران آشنا میشوید. MAX گفتگو ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۲۰:۴۸ (ایران) ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۱۸ (UTC)پاسخ
@3000MAX: بله اینم حرفیه البته خوشحال میشم شما در اوقات فراغت هم ترفند ها وریزه کاری ها رواشاره کنید^-^حمید بحث ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۹:۱۱ (UTC)پاسخ

استفاده از صفحهٔ تمرین

دسترسی به صفحهٔ تمرینتان از نوار بالا مقدور است

درود، از مشارکت شما در گسترش ویکی‌پدیا خوشحالیم. برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌های آزمایشی یا تهیهٔ پیش‌نویس برای مقاله‌تان از صفحه تمرین یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر راهنمای ویرایش صفحه‌ها، آموزش‌های سریع و خودآموزهای ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه کنید. -- MAX گفتگو ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۲۳:۴۱ (ایران) ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۱۱ (UTC)پاسخ

لطفا مقالات آزمایشیتان را فقط در لینکی که در خط بالا به آن اشاره شد ایجاد کنید و از آوردنش به فضای مقاله جدا خودداری کنید. MAX گفتگو ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۲۳:۴۲ (ایران) ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۱۲ (UTC)پاسخ
@Max3000: بله خودم میدانم عزیز این ها را باید به تازه واردان گفت^-^حمید بحث ‏۴ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۳۴ (UTC)پاسخ
اگر میدانید که پس چرا انجامش میدهید؟! بالاتر نیز جناب جیپوتر در این خصوص به شما هشدارهای لازم را دادند، این اقدام سنگ اندازی در امر نگهبانیست لطفا از آن خودداری نمایید. MAX گفتگو ۱۵ آبان ۱۳۹۸، ساعت ۰۴:۵۹ (ایران) ‏۶ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۱:۲۹ (UTC)پاسخ

پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. Babooneh 🌼 ‏۵ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۲۲ (UTC)پاسخ

@Babooneh: درود نکته ی صحیحی است چشم^-^حمید بحث ‏۵ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۳۹ (UTC)پاسخ

پیشنهاد و انتقادات

`^-^حمید بحث ‏۵ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۱:۳۱ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ دریاچه سردیس

درود؛ برای مقالهٔ دریاچه سردیس پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

معیار ترجمه

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ مصادف با ۲۴ آبان ۱۳۹۸» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. شهنام ک (گفتگو) ‏۵ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۱۷ (UTC)پاسخ