پرش به محتوا

بحث کاربر:Caspianstars: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۵ سال پیش توسط Mohamadr za در مبحث اشتباه گرفته‌اید
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Caspianstars (بحث | مشارکت‌ها)
برچسب: افزودن نویسهٔ تکراری
Caspianstars (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۱۰۵: خط ۱۰۵:
به نظر می‌آید {{#اگر:|ویکی‌پدیا را با {{{1}}}|کاربرد ویکی‌پدیا را}} اشتباه گرفته‌اید. لطفاً صفحهٔ [[وپ:نیست|ویکی‌پدیا چه چیزی نیست]] و دیگر [[:رده:سیاست‌های ویکی‌پدیا|سیاست‌ها]] را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید.
به نظر می‌آید {{#اگر:|ویکی‌پدیا را با {{{1}}}|کاربرد ویکی‌پدیا را}} اشتباه گرفته‌اید. لطفاً صفحهٔ [[وپ:نیست|ویکی‌پدیا چه چیزی نیست]] و دیگر [[:رده:سیاست‌های ویکی‌پدیا|سیاست‌ها]] را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید.
<font color="black" size="3" face="vivaldi">'''[[کاربر:Mohamadr za|MohamadReza]]'''</font><sup>([[بحث کاربر:Mohamadr za|بحث]])</sup> ‏۷ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۴۳ (UTC)
<font color="black" size="3" face="vivaldi">'''[[کاربر:Mohamadr za|MohamadReza]]'''</font><sup>([[بحث کاربر:Mohamadr za|بحث]])</sup> ‏۷ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۴۳ (UTC)


من اشتباه نگرفتم دوخط بالا رو نگاه کن معلوم میشه کی اشتباه گرفته. اختیارات رو باید به افرادی داد که جنبشو دارند . سریالی که خودش ساخته بسیار مهجورتره. ازین دست مثالها زیاده. مهتاب ثروتی یا نیلفور شهیدی با سی تا فیلم و سریال سرشناس نیستند اما سامیه لک کلا چهارتا سریال بازی کرده سرشناسه.

نسخهٔ ‏۷ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۵۱

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Caspianstars»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به پرسش‌های متفرقه بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- سیدمرتضا گفتگو :) ‏۴ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۰۱ (UTC)پاسخ


ورزش و جوانان

درود و با تشکر از اینکه به موضوعی علاقه نشان می‌دهید که در ویکی‌ فارسی خیلی قوی نیست. اگر سوال و کمکی داشتید از من بپرسید البته بیاد داشته باشید اگر سوالتان را مثلا در ویکی‌پدیا:درخواست راهنمایی افراد بیشتری سوال شما را خواهند دید و احتمال پاسخ گرفتن بیشتر است. راستی در همین المپیک جوانان آرژانتین تعدادی از دوستان من برای عکاسی رفته بودند که عکس‌های خوبی گرفته اند که مرور مقالات را با آنها تکمیل خواهیم کرد. Mardetanha (بحث) ‏۶ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۴۷ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف قصه‌های تبیان

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ قصه‌های تبیان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/قصه‌های تبیان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. MSes T / C ‏۶ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۱۱ (UTC)پاسخ

ایجاد مزاحمت رفیق بازی بچه بازی و به جای پاسخگو بودن بلاک کردن من بخاطر رفیق ارمنیشس

@Huji:

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D8%AD%D8%AB_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1:%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1#%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D8%A7%D8%B2_%D8%A7%DB%8C%D9%86_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1

همه چیز اینجا واضح و اشکار توضیح داده شده. مدیر به جای پاسخگو بودن به عملکرد غلط مدر ساینس رفیق بازی رو ترجیح میده. اون ارمنی هم بعد 9 سال فهمیده مقاله سریال کلید اسرار سرشناسی نداره. از این دونفر شکایت دارم هر چند بعید میدونم برخوردی صورت بگیره.Caspianstars (بحث) ‏۶ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۲۳ (UTC)پاسخ


شکایت از مثلا مدیر مهرنگار و رفیق ارمنیش مدرن ساینس به دلیل اغراض تمایلان قومی قبیله ایش در چسباندن برچشب حذف

تخلف مهرنگار

درود. اینجا[۱] عرض کردم در صورتی که مجدد راجع به کاربران صحبت کنید، قطع‌دسترسی می‌شوید؛ شما نیز چند دقیقه بعد این[۲] ویرایش را انجام دادید. سخنی باقی نمی‌ماند. یک روز فرصت دارید در رویکردتان تجدیدنظر کنید. ادامه‌ی روند فعلی، می‌تواند منجر به مسدود شدن بی‌پایان حساب‌تان شود. مهرنگار (بحث) ‏۶ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۲۷ (UTC) منم اینجا پاسخت رو دادم https://commons.wikimedia.org/wiki/User_talk:%D9%85%D9%87%D8%B1%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%B1#%DB%8C%DA%A9%D9%85_%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF_%D8%B4%D9%88_%D8%AA%D9%88پاسخ

من اونو برگردوندم که تخلف تو و دوستت رو گزارش کنم تو منو بلاک کردی که نتونم تخلفت رو گزارش کنم. درخواست بررسی سواستفاده از اختیارات مدیریت رو دارم. اگر وقت نداری بهتره مدیریت رو هم واگذار کنی.

پخش گسترده

Yusuf Yüzlü about 1,560,000 results


https://tr.wikipedia.org/wiki/Samanyolu_TV_taraf%C4%B1ndan_yay%C4%B1nlanan_programlar%C4%B1n_listesi#Eskiden_Yay%C4%B1nlanm%C4%B1%C5%9F_Programlar

Sırlar Dünyası

About 30,000,000 results

https://www.youtube.com/channel/UCEiRvycxaqHHZmXX7FV6Itg

بازپخش دوباره 2018 ده سال بعد ساخت

ویکی‌پدیا:سرشناسی (فیلم‌ها)

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%A9%DB%8C%E2%80%8C%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%A7:%D8%B3%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C_(%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85%E2%80%8C%D9%87%D8%A7)

سریال در قصه‌ها زندگی می‌کنند که مقالشو مدرن ساینس ایجاد کرده الهام بخش بوده بسیار سرشناس بوده خخخخ. و موجب پدید اومدن جریانات خاصی شده و هزاران نقد براش نوشته شده. ولی قصه‌های تبیان نه

قصه های تبیان رو چون من ایجاد کردم سرشناسی نداره اما در قصه هارو چون خودش ایجاد کرده کاملا سرشناسه. وقتی معیارهای سرشناسی تون تو ویکی پدیا متر و معیار کمی نداره هر کاربری به خودش اجازه ایجاد مزاحمت میکنه. با یک تیک برچسب حذفو میزنه بعد حالا تو بدون با 100 نفر قانعش کنه نه سرشناسه. طرف یک بار در راه خدا قانون ویکی رو نخونده میاد مینویسه سرشناس نیست . احتمالا نوه اسپیلبرگه.

جالبه نتایج گوگل : "قصه های تبیان" 16.900 results


"در قصه‌ها زندگی می‌کنند" 10.800 results

اشتباه گرفته‌اید

کاربر گرامی!

به نظر می‌آید کاربرد ویکی‌پدیا را اشتباه گرفته‌اید. لطفاً صفحهٔ ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید. MohamadReza(بحث) ‏۷ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۴۳ (UTC)پاسخ


من اشتباه نگرفتم دوخط بالا رو نگاه کن معلوم میشه کی اشتباه گرفته. اختیارات رو باید به افرادی داد که جنبشو دارند . سریالی که خودش ساخته بسیار مهجورتره. ازین دست مثالها زیاده. مهتاب ثروتی یا نیلفور شهیدی با سی تا فیلم و سریال سرشناس نیستند اما سامیه لک کلا چهارتا سریال بازی کرده سرشناسه.