بحث کاربر:Vic same: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Mahdi28 (بحث | مشارکت‌ها)
 
خط ۶۱: خط ۶۱:


با سلام، برای ارتباط با دیگر کاربران می‌توانید از صفحات بحث و یا [[وپ:قهوه‌خانه/گوناگون|قهوه خانه گوناگون]] استفاده کنید. لطفا در بخش خبررسانی ویرایش نکنید، این بخش مربوط به اطلاع رسانی‌های رسمی ویکی‌پدیاست. موفق باشید -[[کاربر:Mahdi28|Mahdi28]] ([[بحث کاربر:Mahdi28|بحث]]) ‏۱۰ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۳۸ (UTC)
با سلام، برای ارتباط با دیگر کاربران می‌توانید از صفحات بحث و یا [[وپ:قهوه‌خانه/گوناگون|قهوه خانه گوناگون]] استفاده کنید. لطفا در بخش خبررسانی ویرایش نکنید، این بخش مربوط به اطلاع رسانی‌های رسمی ویکی‌پدیاست. موفق باشید -[[کاربر:Mahdi28|Mahdi28]] ([[بحث کاربر:Mahdi28|بحث]]) ‏۱۰ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۳۸ (UTC)

== الگوهای کاربری ==

سلام - دوست گرامی جسارتا عرض کنم الگوهای کاربری که ایجاد می کنید استاندارد نیست - برای ساخت الگو بهتر است [[ویکی‌پدیا:الگوهای کاربر]] را مطالعه کنید. [[کاربر:بهمنیار|بهمن‌یار]]/[[بحث_کاربر:بهمنیار|<sup>بحث</sup>]] ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ساعت ‏۱۵:۵۰ (UTC) ‏۱۴ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۵:۵۰ (UTC)

نسخهٔ کنونی تا ‏۱۴ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۵:۵۰

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Vic same»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  جهت ثبت نام در دوره‌های آموزشی کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ح.فاطمی«ب» ‏۲۷ آوریل ۲۰۱۶، ساعت ۱۵:۲۳ (UTC)[پاسخ]

برای مقالهٔ بوستان علوی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

معیار:نداشتن منابع در اثبات سرشناسی

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۰ مه ۲۰۱۶ مصادف با ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. ایستاده در شب ‏۱۰ مهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۰۴:۱۸ (UTC)[پاسخ]

منابع معتبر[ویرایش]

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند مورد توجه نمایید.

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را چاپ نمی‌کند. هر آنچه در ویکی‌پدیا می‌آید باید توسط منابع معتبر به چاپ رسیده باشد و منبع آن ذکر شده باشد. (ویکی‌پدیا:اثبات‌پذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر)
  2. مقالات نمی‌تواند شامل هرگونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ شده به گونه‌ای باشند که در کنار همدیگر دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به تنهایی و به وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند. (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع)
  3. هر وب‌گاهی به عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
هر گونه سؤال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند

ایستاده در شب ‏۱۰ مهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۰۴:۱۸ (UTC)[پاسخ]

ارتباط با کاربران[ویرایش]

با سلام، برای ارتباط با دیگر کاربران می‌توانید از صفحات بحث و یا قهوه خانه گوناگون استفاده کنید. لطفا در بخش خبررسانی ویرایش نکنید، این بخش مربوط به اطلاع رسانی‌های رسمی ویکی‌پدیاست. موفق باشید -Mahdi28 (بحث) ‏۱۰ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۳۸ (UTC)[پاسخ]

الگوهای کاربری[ویرایش]

سلام - دوست گرامی جسارتا عرض کنم الگوهای کاربری که ایجاد می کنید استاندارد نیست - برای ساخت الگو بهتر است ویکی‌پدیا:الگوهای کاربر را مطالعه کنید. بهمن‌یار/بحث ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ساعت ‏۱۵:۵۰ (UTC) ‏۱۴ اوت ۲۰۱۶، ساعت ۱۵:۵۰ (UTC)[پاسخ]