هادس ۲

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
هادس ۲
توسعه‌دهنده(ها)سوپرجاینت گیمز
ناشر(ها)سوپرجاینت گیمز
هنرمند(ان)جن زی
آهنگساز(ان)دارن کورب
سکو(ها)مایکروسافت ویندوز
تاریخ(های) انتشار۶ مه ۲۰۲۴ (دسترسی زودهنگام)
ژانر(ها)روگ‌لایک
حالت(ها)تک‌نفره

هادس ۲ (به انگلیسی: Hades II) یک بازی ویدئویی به سبک روگ‌لایک است که توسط سوپرجاینت گیمز توسعه و به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شده است. هادس ۲ دنبالهٔ مستقیم عنوان هادس (۲۰۲۰) است که ماجراجویی ملینوئه، شاهدخت دنیای مردگان و خواهر زاگرئوس، قهرمان اصلی بازی اول را دنبال می‌کند. هدف ملینوئه در این بازی شکست خرونوس، تایتان زمان، با کمک دیگر ایزدان المپ‌نشین است.

این بازی در دسامبر ۲۰۲۲ معرفی شد، و در مه سال ۲۰۲۴ به صورت دسترسی زودهنگام عرضه شد. این بازی در ابتدا به صورت انحصاری از طریق استیم و فروشگاه اپیک گیمز برای مایکروسافت ویندوز در دسترس قرار خواهد گرفت، اگرچه سوپرجاینت گیمز قصد انتشار این عنوان را برای سیستم‌های دیگر دارد. همانند بازی نخست، هادس ۲ نیز یک بازی روگ‌لایک و سیاهچال‌پیما است[۱][۲]، که در زمان کوتاهی پس از رخدادهای نسخه اول و جهانی مشابه با آن روایت می‌شود.

منابع[ویرایش]

  1. Miller, Matt (2022-12-08). "Supergiant Games Announces Hades 2". Game Informer (به انگلیسی). GameStop. Archived from the original on 2022-12-09. Retrieved 2022-12-09.
  2. Carpenter, Nicole (2022-12-08). "Hades is getting a sequel starring the underworld's princess". Polygon (به انگلیسی). Vox Media. Retrieved 2022-12-09.

پیوند به بیرون[ویرایش]