نبرد سینت‌ها: سوم

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
نبرد سینت‌ها: سومین
توسعه‌دهنده(ها)ولیشن
ناشر(ها)تی‌اچ‌کیو
سرینبرد سینت‌ها
موتورهاوک
سکو(ها)مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰
تاریخ(های) انتشارNA ۲۰۱۱۱۱۱۵نوامبر ۱۵, ۲۰۱۱
EU ۲۰۱۱۱۱۱۸نوامبر ۱۸, ۲۰۱۱
[۱][۲]
ژانر(ها)تیراندازی سوم شخص، اکشن-ماجراجویی
رسانهدیسک نوری، رایانش ابری

نبرد سینت‌ها: سومین (به انگلیسی: Saints Row: The Third) یک بازی ویدئویی گیم‌پلی غیرخطی در سبک اکشن-ماجراجویی از مجموعه بازی‌های نبرد سینت‌ها است که توسط شرکت ولیشن ساخته و توسط شرکت تی‌اچ‌کیو برای پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰[۱] و مایکروسافت ویندوز منتشر شده‌است. این بازی در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۱ در آمریکای شمالی و ۱۸ نوامبر ۲۰۱۱ در اروپا منتشر شد. نبرد سینت‌ها: سومین در یک شهر تخیلی به نام استیل‌پورت انجام می‌گیرد و بر جنگ‌های بین سینت‌ها و سیندیکیت (Syndicate) که از باندهای جرایم سازمان‌یافته هستند تمرکز می‌کند.


این بازی در سال ۲۰۲۰، یک نسخه ی ریمستر دریافت کرد که نبرد سینت ها: سوم، مرمت شده نام دارد، این نسخه ی مرمت شده، بازی را با تغییرات قابل توجهی در بخش گرافیک روبرو کرد، این نسخه ی مرمت شده برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی و چندی بعد برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شد و توانست بازخورد های خوبی دریافت کند.

گیم پلی[ویرایش]

نبرد سینت‌ها: سوم یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویانه است که بازیکن با دوربین سوم شخص به بازی می‌پردازد. همچنین بازی دارای جهان آزاد است و بازیکن می‌تواند در آن به گردش آزاد بپردازد. بازیکنان در این بازی می‌توانند شخصیت خود را شخصی‌سازی کنند مانند تغییر مدل مو و لباس و بدن و …. همچنین بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را در نسخه آنلاین بازی به اشتراک بگذارند.

پانویس[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ Purchese, Robert (9 June 2011). "European Saints Row release date". Eurogamer. Retrieved 15 August 2011.
  2. Hatfield, Daemon (1 June 2011). "E3 2011: Instanced Insanity in Saints Row the 3rd". IGN. Retrieved 1 June 2011.

پیوند به بیرون[ویرایش]