انحرافی در هوشیاری من

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
«انحرافی در هوشیاری من»
ترانه تانیتا تیکارام
از آلبوم Ancient Heart
تاریخ پخش۱۹۸۸
ژانرپاپ، فولک
زمان۳:۵۳
ناشربرادران وارنر
ترانه‌سرا(ها)تانیتا تیکارام
تهیه‌کننده(ها)پیتر ون هوک، راد آرجنت
گاه‌نگاری تک‌آهنگ‌های تانیتا تیکارام
««عادت خوب»
۱۹۸۸»
«انحرافی در هوشیاری من» «‎«Cathedral Song»‎
۱۹۸۹»

«انحرافی در هوشیاری من» (به انگلیسی: Twist in My Sobriety) نام یکی از ترانه‌های تانیتا تیکارام است. این ترانه یکی از تک‌آهنگهای اولین آلبوم تیکارام با نام قلب باستانی بود که در سال ۱۹۸۸ منتشر شد.

«انحرافی در هوشیاری من» در زمان انتشارش در کشورهای اروپایی[۱]، استرالیا و آمریکا[۲] بسیار موفق بود و در اتریش[۳] و آلمان تا ردهٔ دوم جدول پرفروش‌ترین‌ها صعود کرد. این ترانه که سال ۱۹۸۸ در بریتانیا بیست و دومین ترانهٔ پرفروش بود زمانی که در سال ۱۹۹۶ نسخهٔ رمیکس شده‌اش منتشر شد مجدداً به جدول پرفروش‌ترین‌های این کشور راه یافت و تا ردهٔ هشتاد و دوم صعود کرد.

جملهٔ «All God's Children Need Traveling Shoes» که ترانه با آن آغاز می‌شود برگرفته از عنوان یکی از کتاب‌های مایا آنجلو است.[۴]

پانویس[ویرایش]

  1. "‎TANITA TIKARAM - TWIST IN MY SOBRIETY (SONG)‎" (به انگلیسی). وب‌گاه رسمی norwegiancharts.com. Retrieved 13 November 2009.
  2. "Tanita Tikaram" (به انگلیسی). وب‌گاه allmusic.com. Retrieved 13 November 2009.
  3. "‎TANITA TIKARAM - TWIST IN MY SOBRIETY (SONG)‎" (به آلمانی). وب‌گاه رسمی austriancharts.at. Retrieved 13 November 2009.
  4. "All God's Children Need Traveling Shoes" (به انگلیسی). وب‌گاه redroom.com. Archived from the original on 1 December 2008. Retrieved 13 November 2009.