الگو:جعبه اطلاعات استخر شنا/توضیحات

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

استفاده[ویرایش]

این الگوی جعبهٔ اطلاعات برای ارائهٔ خلاصه‌ای از اطلاعات مهم پیرامون یک استخر شنای عمومی کاربرد دارد - برای سایر مراکز تفریحی، مکان‌های مناسب برای شنا یا مجموعه‌های ورزشی باید از سایر الگوهای جعبهٔ اطلاعات استفاده شود. داده‌هایی که در جعبهٔ اطلاعات درج می‌شوند عموماً باید توسط یک منبع در متن مقاله پشتیبانی شوند. در غیر این صورت، باید یادکرد منبع مرتبط با داده در جعبه درج شود.

نمونه‌ها: فراون‌باث یا پی‌سین مولیتور.

{{{نام}}}
[[پرونده:{{{تصویر}}}|{{{اندازه تصویر}}}]]
{{{توضیح تصویر}}}
{{{مختصات}}}
نشانی{{{نشانی}}}
کد پستی{{{کد پستی}}}
گشایش{{{گشایش}}}
بسته‌شدن{{{بسته‌شدن}}}
تخریب{{{تخریب}}}
گرداننده{{{گرداننده}}}
مالک{{{مالک}}}
معمار{{{معمار}}}
نوع{{{نوع}}}
نام(های) سابق{{{نام سابق}}}
وضعیت{{{وضعیت}}}
هزینه{{{هزینه}}}
طول{{{طول}}}
عرض{{{عرض}}}
وبگاه{{{وبگاه}}}
{{{برچسب۱}}}{{{داده۱}}}
{{{برچسب۲}}}{{{داده۲}}}
{{{برچسب۳}}}{{{داده۳}}}
{{{برچسب۴}}}{{{داده۴}}}
{{{برچسب۵}}}{{{داده۵}}}
اندازه
{{{اندازه}}}
ویژگی‌ها
{{{ویژگی‌ها}}}
تأسیسات
{{{تأسیسات}}}
{{{پانویس}}}
{{جعبه اطلاعات استخر شنا 
| نام         = 
| تصویر       = 
| توضیح تصویر = 
| نشانی       = 
| کد پستی     = 
| مختصات      = <!-- {{coord|lat|lon|display=title}} --> 
| گشایش       = 
| بسته‌شدن     = 
| تخریب       = 
| گرداننده    = 
| مالک        = 
| هزینه       = 
| معمار       = 
| نوع         = 
| نام سابق    = 
| اندازه      = 
| طول         = 
| عرض         = 
| عمق         = 
| وضعیت       = 
| ویژگی‌ها     = 
| تأسیسات     = 
| وبگاه       = 
| پانویس      = 
}} 
  • برای مشاهدهٔ نام مستعار پارامترها، به بخش § الگوداده رجوع کنید.

الگوداده[ویرایش]

این، توضیحاتِ الگوداده است که توسط TemplateWizard، ویرایشگر دیداری و دیگر ابزارها استفاده می‌شود. گزارش خطای ماهیانه برای این الگو را ببینید.

الگوداده جعبه اطلاعات استخر شنا

این الگوی جعبهٔ اطلاعات برای ارائهٔ خلاصه‌ای از اطلاعات مهم پیرامون یک استخر شنای عمومی کاربرد دارد - برای سایر مراکز تفریحی، مکان‌های مناسب برای شنا یا مجموعه‌های ورزشی باید از سایر الگوهای جعبهٔ اطلاعات استفاده شود.

پارامترهای الگو

استفاده از قالب‌بندی قطعه‌ای برای پارامترهای این الگو ارجح است.

پارامترتوضیحاتنوعوضعیت
عرض جعبهعرض جعبه box_width

برای تنظیم دستی عرض جعبهٔ اطلاعات کاربرد دارد

پیش‌فرض
22em
رشتهاختیاری
نامنام name

نام رسمی استخر. اگر این پارامتر خالی باشد یا حذف شود، به‌طور پیش‌فرض از عنوان مقاله استفاده خواهد شد.

پیش‌فرض
{{نام‌صفحه}}
رشتهاختیاری
تصویرتصویر image

تنها متن عنوان پرونده باید در این پارامتر وارد شود؛ باقی قالب‌بندی‌های لازم برای تصویر توسط الگو انجام خواهد شد.

مثال
نام پرونده.jpg
پروندهپیشنهادشده
اندازهٔ تصویراندازه تصویر image_size image_width عرض تصویر

اگر تمایل به تغییر عرض پیش‌فرض ۲۲۰ پیکسل برای تصویر دارید، اندازهٔ مورد نظر را در این پارامتر وارد کنید. استفاده از این پارامتر معمولاً در زمانی مفید است که تصویر در قالب پرتره باشد و جعبهٔ اطلاعات فضایی بیش از فضای مورد انتظار را اشغال کرده‌باشد.

مثال
200px
رشتهاختیاری
توضیح تصویرتوضیح تصویر caption

توضیحی برای درج در زیر تصویر

رشتهپیشنهادشده
مختصاتمختصات coordinates

برای درج نشانگر موقعیت جغرافیایی در بالای صفحه از الگوی {{Coord}} استفاده کنید. اگر الگوی Coord در جای دیگری از مقاله به‌کار رفته است، از این پارامتر استفاده نکنید.

مثال
{{coord|51.556359|-0.151379|region:GB|display=title}}
رشتهاختیاری
نشانینشانی address

نشانی پستی استخر

رشتهاختیاری
کد پستیکد پستی postcode

کد پستی استخر

شمارهاختیاری
تاریخ گشایشگشایش opened

تاریخ گشایش استخر. تاریخ‌هایی نظیر زمان گشایش یا بسته‌شدن به‌طور معمول به سال محدود می‌شوند و جزئیات کامل تاریخ بهتر است که در متن مقاله نوشته شود.

مثال
۲۰۲۲
تاریخاختیاری
تاریخ بسته‌شدنبسته‌شدن closed

تاریخ بسته‌شدن استخر. تاریخ‌هایی نظیر زمان گشایش یا بسته‌شدن به‌طور معمول به سال محدود می‌شوند و جزئیات کامل تاریخ بهتر است که در متن مقاله نوشته شود.

مثال
۲۰۲۲
تاریخاختیاری
تاریخ تخریبتخریب demolished

تاریخ تخریب ساختمان استخر. تاریخ‌هایی نظیر زمان گشایش یا بسته‌شدن به‌طور معمول به سال محدود می‌شوند و جزئیات کامل تاریخ بهتر است که در متن مقاله نوشته شود.

مثال
۲۰۲۲
تاریخاختیاری
گردانندهگرداننده operator

فهرستی از شرکت‌ها یا مؤسسه‌های اجتماعی عامل اصلی. اغلب در میان مالکان مجموعه (یا دولت محلی)، شرکت‌های گرداننده و مدیریتی یا مؤسسه‌های تحت قرارداد، شراکت‌های پیچیده‌ای وجود دارد. این شراکت‌ها باید به تفصیل در متن مقاله مورد اشاره قرار گیرند و جعبهٔ اطلاعات تنها باید حاوی اطلاعات اجمالی نظیر نام شرکت‌ها و مؤسسات مهم باشد.

رشتهاختیاری
مالکمالک owner

فهرستی از شرکت‌ها یا مؤسسه‌های اجتماعی عامل اصلی. اغلب در میان مالکان مجموعه (یا دولت محلی)، شرکت‌های گرداننده و مدیریتی یا مؤسسه‌های تحت قرارداد، شراکت‌های پیچیده‌ای وجود دارد. این شراکت‌ها باید به تفصیل در متن مقاله مورد اشاره قرار گیرند و جعبهٔ اطلاعات تنها باید حاوی اطلاعات اجمالی نظیر نام شرکت‌ها و مؤسسات مهم باشد.

رشتهاختیاری
معمارمعمار architect

معمار و طراح بنای استخر

رشتهاختیاری
نوع استخرنوع type

برای ارائهٔ اطلاعات پیرامون نوع خاصی از استخر، اعم از استخر روباز، آب شور، یا آب سرد کاربرد دارد.

مثال
روباز
رشتهاختیاری
نام(های) سابقنام سابق نام‌های سابق former_names

نام(های) سابق استخر

رشتهاختیاری
وضعیتوضعیت status

برای نمایش وضعیت خاص، نظیر قرار گرفتن استخر در یک فهرست خاص (مانند رکوردهای گینس) کاربرد دارد. برای استخرهای انگلستان، این پارامتر برای نمایش وضعیت فهرست‌شدن بنا (نظیر «فهرست‌شده درجه ۲») کاربرد دارد؛ در اسکاتلند نیز شیوهٔ مشابهی توسط «اسکاتلند تاریخی» (نظیر «فهرست‌شده رده B») به‌کار می‌رود.

رشتهاختیاری
هزینهٔ ساختهزینه cost

هزینهٔ ساخت استخر

رشتهاختیاری
طول استخرطول length

جایگزینی برای پارامتر «اندازه»؛ ابعاد استخر را می‌توان با استفاده از این پارامتر و پارامترهای «عرض» و «عمق» به‌طور جداگانه وارد کرد. اگر تعداد نویسه‌های واردشده برابر با ۴ یا کمتر باشد، الگو فرض می‌کند که عدد به متر وارد شده و الگوی {{Convert}} را به آن عدد اعمال می‌کند. بنابراین، «۵۰م» تولید خطا می‌کند، اما «۵۰» به شکل «۵۰ متر (۱۶۴ فوت)» نمایش خواهد یافت و «۵۰ متر» نیز به شکل متن عادی نمایش داده می‌شود. این پارامتر نباید به‌طور همزمان با پارامتر «اندازه» استفاده شود.

رشتهاختیاری
عرض استخرعرض width

جایگزینی برای پارامتر «اندازه»؛ ابعاد استخر را می‌توان با استفاده از این پارامتر و پارامترهای «طول» و «عمق» به‌طور جداگانه وارد کرد. اگر تعداد نویسه‌های واردشده برابر با ۴ یا کمتر باشد، الگو فرض می‌کند که عدد به متر وارد شده و الگوی {{Convert}} را به آن عدد اعمال می‌کند. بنابراین، «۵۰م» تولید خطا می‌کند، اما «۵۰» به شکل «۵۰ متر (۱۶۴ فوت)» نمایش خواهد یافت و «۵۰ متر» نیز به شکل متن عادی نمایش داده می‌شود. این پارامتر نباید به‌طور همزمان با پارامتر «اندازه» استفاده شود.

رشتهاختیاری
عمق استخرعمق depth

جایگزینی برای پارامتر «اندازه»؛ ابعاد استخر را می‌توان با استفاده از این پارامتر و پارامترهای «طول» و «عرض» به‌طور جداگانه وارد کرد. اگر تعداد نویسه‌های واردشده برابر با ۴ یا کمتر باشد، الگو فرض می‌کند که عدد به متر وارد شده و الگوی {{Convert}} را به آن عدد اعمال می‌کند. بنابراین، «۵۰م» تولید خطا می‌کند، اما «۵۰» به شکل «۵۰ متر (۱۶۴ فوت)» نمایش خواهد یافت و «۵۰ متر» نیز به شکل متن عادی نمایش داده می‌شود. این پارامتر نباید به‌طور همزمان با پارامتر «اندازه» استفاده شود.

رشتهاختیاری
وبگاه استخروبگاه website

پیوند وبگاه رسمی گردانندهٔ استخر، که ترجیحاً به صفحهٔ مرتبط با استخر موضوع مقاله هدایت شود. در این پارامتر می‌توان از الگوی {{وبگاه رسمی}} استفاده کرد.

نشانی اینترنتیاختیاری
برچسب ۱برچسب۱ label1

با استفاده از این پارامتر + پارامتر دادهx مرتبط (و ۴ پارامتر شماره‌گذاری‌شدهٔ دیگر) می‌توان اطلاعات بیشتری که در الگو تعریف نشده‌اند را به جعبه اضافه کرد. برای مثال، «برچسب۱=حامی مالی» و «داده۱=ایرانخودرو»

رشتهاختیاری
داده ۱داده۱ data1

با استفاده از این پارامتر + پارامتر برچسبx مرتبط (و ۴ پارامتر شماره‌گذاری‌شدهٔ دیگر) می‌توان اطلاعات بیشتری که در الگو تعریف نشده‌اند را به جعبه اضافه کرد. برای مثال، «برچسب۱=حامی مالی» و «داده۱=ایرانخودرو»

رشتهاختیاری
برچسب ۲برچسب۲ label2

با استفاده از این پارامتر + پارامتر دادهx مرتبط (و ۴ پارامتر شماره‌گذاری‌شدهٔ دیگر) می‌توان اطلاعات بیشتری که در الگو تعریف نشده‌اند را به جعبه اضافه کرد. برای مثال، «برچسب۲=حامی مالی» و «داده۲=ایرانخودرو»

رشتهاختیاری
داده ۲داده۲ data2

با استفاده از این پارامتر + پارامتر برچسبx مرتبط (و ۴ پارامتر شماره‌گذاری‌شدهٔ دیگر) می‌توان اطلاعات بیشتری که در الگو تعریف نشده‌اند را به جعبه اضافه کرد. برای مثال، «برچسب۲=حامی مالی» و «داده۲=ایرانخودرو»

رشتهاختیاری
برچسب ۳برچسب۳ label3

با استفاده از این پارامتر + پارامتر دادهx مرتبط (و ۴ پارامتر شماره‌گذاری‌شدهٔ دیگر) می‌توان اطلاعات بیشتری که در الگو تعریف نشده‌اند را به جعبه اضافه کرد. برای مثال، «برچسب۳=حامی مالی» و «داده۳=ایرانخودرو»

رشتهاختیاری
داده ۳داده۳ data3

با استفاده از این پارامتر + پارامتر برچسبx مرتبط (و ۴ پارامتر شماره‌گذاری‌شدهٔ دیگر) می‌توان اطلاعات بیشتری که در الگو تعریف نشده‌اند را به جعبه اضافه کرد. برای مثال، «برچسب۳=حامی مالی» و «داده۳=ایرانخودرو»

رشتهاختیاری
برچسب ۴برچسب۴ label4

با استفاده از این پارامتر + پارامتر دادهx مرتبط (و ۴ پارامتر شماره‌گذاری‌شدهٔ دیگر) می‌توان اطلاعات بیشتری که در الگو تعریف نشده‌اند را به جعبه اضافه کرد. برای مثال، «برچسب۴=حامی مالی» و «داده۴=ایرانخودرو»

رشتهاختیاری
داده ۴داده۴ data4

با استفاده از این پارامتر + پارامتر برچسبx مرتبط (و ۴ پارامتر شماره‌گذاری‌شدهٔ دیگر) می‌توان اطلاعات بیشتری که در الگو تعریف نشده‌اند را به جعبه اضافه کرد. برای مثال، «برچسب۴=حامی مالی» و «داده۴=ایرانخودرو»

رشتهاختیاری
برچسب ۵برچسب۵ label5

با استفاده از این پارامتر + پارامتر دادهx مرتبط (و ۴ پارامتر شماره‌گذاری‌شدهٔ دیگر) می‌توان اطلاعات بیشتری که در الگو تعریف نشده‌اند را به جعبه اضافه کرد. برای مثال، «برچسب۵=حامی مالی» و «داده۵=ایرانخودرو»

رشتهاختیاری
داده ۵داده۵ data5

با استفاده از این پارامتر + پارامتر برچسبx مرتبط (و ۴ پارامتر شماره‌گذاری‌شدهٔ دیگر) می‌توان اطلاعات بیشتری که در الگو تعریف نشده‌اند را به جعبه اضافه کرد. برای مثال، «برچسب۵=حامی مالی» و «داده۵=ایرانخودرو»

رشتهاختیاری
ابعاد استخراندازه size

ابعاد باید به متر وارد شوند. می‌توان از الگوی {{Convert}} استفاده کرد تا داده‌ها به‌شکل «۲۲ در ۴۰ فوت (۶٫۷ × ۱۲٫۲ متر)» نمایش داده شوند؛ هرچند که این الگو در حال حاضر تنها دو بعد را به‌صورت همزمان نشان می‌دهد. عمق باید در قالب یک بازه وارد شود یا این که بیشترین عمق استخر ذکر شود. اگر استخر موضوع مقاله یک استخر استاندارد المپیک است، این موضوع را در این پارامتر ذکر کنید. اگر موضوع مقاله چندین استخر را پوشش می‌دهد، اندازه‌ها را در این پارامتر فهرست کنید و هریک را با سطری جدید از دیگری جدا کنید. برای مثال: «اندازه=استخر اصلی: ۵۰ در ۲۲ متر<br/>استخر ۲: ۳۵ در ۱۹ متر»

رشتهاختیاری
سایر ویژگی‌هاویژگی‌ها features

فهرستی از سایر ویژگی‌های اضافی استخر نظیر سرسره‌ای، استخر پاروزنی، آستر فولادی، ماشین موج‌ساز و غیره را می‌توان با استفاده از این پارامتر ارائه داد. این ویژگی‌ها باید در متن مقاله یا در خودِ جعبه به منبع خود ارجاع داده شوند.

رشتهاختیاری
سایر امکاناتتأسیسات facilities

فهرستی از تأسیسات و امکانات اضافی استخر نظیر پارکینگ، کافی شاپ، سونا، جکوزی و غیره را می‌توان با استفاده از این پارامتر ارائه داد. این تأسیسات و امکانات باید در متن مقاله یا در خودِ جعبه به منبع خود ارجاع داده شوند.

رشتهاختیاری
پانویسپانویس footnotes

هرگونه توصیف و توضیح پیرامون اطلاعات موجود در جعبه را می‌توان به‌عنوان پانویس جعبه ارائه داد. برای مثال، ممکن است یک استخر تعطیل شده‌باشد، اما برنامه‌هایی برای بازگشایی آن وجود داشته‌باشد؛ یا این که به‌دلیل بازسازی‌های گسترده، به‌طور موقت تعطیل شده‌باشد. اگر طول این توضیحات بیش از یک جمله بود، بهتر است چنین یادداشتی را به‌شکل یک پانویس مستند (راهنما:پانویس‌ها) درج کنید. راهنمایی: برای برجسته‌سازی اطلاعاتی مرتبط با پانویس، می‌توانید از الگوی {{بالانویس}} استفاده کنید.

رشتهاختیاری

جستارهای وابسته[ویرایش]