آخرین سلسله بزرگ آمریکایی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
«آخرین سلسله بزرگ آمریکایی»
ترانه تیلور سوئیفت
از آلبوم فولکلور
تاریخ پخش۲۴ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-07-۲۴)
تاریخ ضبط۲۰۲۰
استودیو
  • کیتی کمتی (لس آنجلس)
  • لانگ پوند (دره هادسون)
  • استرلینگ (نیویورک)
ژانر
زمان۳:۵۱
ناشرریپابلیک
ترانه‌نویس(ها)
تهیه‌کننده(ها)آرون دسنر
ویدئو متن
"The Last Great American Dynasty" در یوتیوب

«آخرین سلسله بزرگ آمریکایی» (به انگلیسی: The Last Great American Dynasty) ترانه‌ای ضبط شده توسط خواننده-ترانه‌نویس آمریکایی تیلور سوئیفت، به عنوان سومین قطعه از هشتمین آلبوم استودیویی او، فولکلور است که در ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۰ از طریق ریپابلیک رکوردز منتشر شد. این ترانه توسط سوئیفت و آرون دسنر نوشته شده و توسط دسنر تهیه شده‌است. «آخرین سلسله بزرگ آمریکایی» از منظر سوم شخص خوانده می‌شود و داستان شخص آمریکایی ربکا هارک‌نس را روایت می‌کند، او یکی از ثروتمندترین زنان تاریخ ایالات متحده بود که پیش از این دارای مالکیت یکی از املاک سوئیفت در رود آیلند بود و قرینه‌هایی را بین زندگی خواننده و هارک‌نس ترسیم می‌کند.

پس از انتشار، این آهنگ با استقبال منتقدان موسیقی روبرو شد، آنها از قدرت قصه گویی سوئیفت تمجید کردند و این ترانه را یک قطعه برجسته در فولکلور دانستند. «آخرین سلسله بزرگ آمریکایی» در استرالیا، مالزی و سنگاپور به ده رتبه برتر و در کانادا، نیوزیلند و ایالات متحده به رتبه ۱۳ رسید.

تاریخچه انتشار[ویرایش]

تاریخ‌ها و فرمت‌های انتشار «آخرین سلسله بزرگ آمریکایی»
منطقه تاریخ فرمت ناشر منا.
مختلف ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۰ ریپابلیک [۱]

منابع[ویرایش]

  1. Kaufman, Gil (August 18, 2020). "Listen to a Delightful Bonus Song From the Deluxe Edition of Taylor Swift's 'Folklore'". Billboard. Retrieved September 10, 2020.