بحث کاربر:Arash/بایگانی ۷: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱۳ سال پیش توسط POSITION OCCUPIED در مبحث حذف
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
POSITION OCCUPIED (بحث | مشارکت‌ها)
POSITION OCCUPIED (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۳۴۲: خط ۳۴۲:


==حذف==
==حذف==
هایل! لطفا <nowiki>{{جا:نظرخواهی برای حذف۳|صفحه=امامزاده سید حسین}} و {{جا:نظرخواهی برای حذف۳|صفحه=مجمع جهانی اهل بیت}}</nowiki> را به [http://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=%D9%88%DB%8C%DA%A9%DB%8C%E2%80%8C%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%A7:%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%AD%D8%B0%D9%81&action=edit اینجا] بیفزایید.--[[کاربر:POSITION OCCUPIED|POSITION OCCUPIED]] ([[بحث کاربر:POSITION OCCUPIED|بحث]]) ‏۱۷ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۲:۳۴ (UTC)
هایل! لطفا <nowiki>{{جا:نظرخواهی برای حذف۳|صفحه=امامزاده سید حسین}} و {{جا:نظرخواهی برای حذف۳|صفحه=مجمع جهانی اهل بیت}} و {{جا:نظرخواهی برای حذف۳|صفحه=امامزاده سید محمدباقر}}</nowiki> را به [http://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=%D9%88%DB%8C%DA%A9%DB%8C%E2%80%8C%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%A7:%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%AD%D8%B0%D9%81&action=edit اینجا] بیفزایید.--[[کاربر:POSITION OCCUPIED|POSITION OCCUPIED]] ([[بحث کاربر:POSITION OCCUPIED|بحث]]) ‏۱۷ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۲:۳۴ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۷ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۲:۳۹

  • اگر درخواستی می‌دارید که برآوردن آن نیازمند دسترسی مدیریتی است، آن را در ویکی‌پدیا: تابلوی اعلانات مدیران مطرح توانید کرد. این‌چنین، مدیران بیشتری از موضوع آگاه خواهند شد و کارتان سریع‌تر راه خواهد افتاد.
  • من در برابر کنش‌های مدیریتی خود پاسخگو خواهم بود، اما ممکن است پیام‌هایی را که دربارهٔ کنش‌های مدیریتی دیگران باشد، بی‌پاسخ بگذارم.
  • راه‌های تماس خصوصی با من:

خوش‌آمدید

سوال

سلام ٬ به نظر شما ایجاد رده‌ بازیگران زن اهل ایران منطقی است یا نه؟...بهتر نیست برای بازیگران زن رده جداگانه باشد؟--Kasir بحث ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۲۰ (UTC)پاسخ

سلام مجید گرامی. راهش خیلی ساده است. میتوان یک رده داشت به نام بازیگران زن اهل ایران که خود شامل دو رده مادر شود. یک) بازیگران اهل ایران. دو) بازیگران زن. بدین صورت در هر دو حالت قابل بازیابی هستند.--آرش:) ۱۰ بهمن ۱۳۸۹ ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۲۳ (UTC)پاسخ
به نظر می‌آید رده بازیگران زن اهل ایران باید زیررده بازیگران اهل ایران باشد ٬ مانند اینجا--Kasir بحث ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۲۹ (UTC)پاسخ

احیاء الگو

عرض ادب خدمت مدیر محترم. این کاربر درخواست احیای الگوی "این کاربر تعصبی به نام خلیج فارس و خلیج عرب ندارد" را دارد. با سپاس قاسم منصور (بحث) ‏۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۰۷:۴۰ (UTC)پاسخ

با درود خدمت جناب منصور. بهتر است با خود مدیری که حذف کرده صحبت کنید.--آرش:) ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ‏۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۰:۴۹ (UTC)پاسخ

See This page

alenn akhi plase see this page

  • [۱]
  • yan'ni:This User love persian gulf

حمید بهبهانی

سلام. فکر می کنم بهتر است در شرایط فعلی مقاله فوق موقتا" محافظت شود. *** در واقع *** ( تماس ) ‏۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۰:۴۲ (UTC)پاسخ

✓ --آرش:) ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ‏۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۰:۴۸ (UTC)پاسخ

ممنون *** در واقع *** ( تماس ) ‏۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۰۴ (UTC)پاسخ

به اشتراک‌گذاشتن آی‌پی یکسان

اگر ویرایشگران بایکدیگر زندگی می‌کنند از یک شبکه مشترک استفاده می‌کنند، حساب‌های آنها ممکن است که توسط بازرسی کاربر مرتبط شناخته شوند. برای جلوگیری از متهم‌شدن به استفاده از حساب زاپاس، کاربران بایستی ارتباط حساب‌ها را در صفحه کاربریشان به روشنی بیان کنند.

  • اما من فکر می کنم شما این قانون را از یاد برده اید و به کاربران با شکاکیت می نگرید!این طور نیست دوستِ من!--Jamal ‏۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۲۱:۴۱ (UTC)
بله همین طور است.--آرش:) ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ‏۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۲۱:۴۳ (UTC)پاسخ

الگو:کاربر خلیج عربی

درود. آرش جان نتیجهٔ این نظرخواهی مشخص است ولی من نمی‌دانم باید کدام الگو را حذف کرد. نظرخواهی بر سر الگویی دیگر راه افتاده و الگو در حال حاظر محتوایی دگر دارد!-- Phobia ☺☻ ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۰۷:۳۰ (UTC)

درود کیا خان. والا اینقدر حذف و اصلاح و تغییر مسیر و انتقال صورت گرفت که خودمم متوجه نشدم الان دقیقا کدوم الگو روش بحثه. ولی کلا فکر کنم همونی که بالا آدرس داده شده فقط مانده است.--آرش:) ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۰۹:۱۸ (UTC)
به نظرم از مانی بپرسید. با توجه به شکل فعلی به نظر من دیگر چیزی برای حذف شدن باقی نمانده است و اگر کمی بخواهیم سخت‌گیری کنیم، یا باید کل نظرخواهی را نادیده بگیریم و اگر کسی به وضع موجود اعتراض ارد دوباره نظرخواهی صورت بگیرد یا اینکه همه تغییراتی که بیشتر توسط مانی انجام شده را به شکل اول در بیاوریم و بعد نتیجه نظرخواهی را اعمال کنیم. به هر حال پیشنهاد می‌کنم برای جمع‌بندی عجله نکنید و چه بسا به همراه مدیران دیگری این کار را بکنید. چون نتیجه واقعا آنقدر ساده مشخص نیست (به نظر من، که البته نظر من در مقام جمع‌بندی اعتباری ندارد.) --Adler (بحث) ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۰۱ (UTC)
موافقم.--آرش:) ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۰۸ (UTC)
من هم موافقم-- Phobia ☺☻ ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۱۸ (UTC)

تقدیم برای تقدیر ^_^

به‌منظور سپاسگزاری از تمامی زحمات و تلاش‌های شما در ویکی فارسی با احترام فراوان این مدال طلا را به شما تقدیم می‌دارم ^_^-پرشیانا ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۳:۱۲ (UTC)

سپاس بی‌پایان پرشیانای گرامی :). شرمنده فرمودید. گرفتن مدال در ویکی یک مزه دارد و از دستان شما گرفتن یک مزه دیگر. ویرایشاتتان آنقدر تحسین برانگیز است که انسان را وسوسه می‌کند که هر روز با یک نام کاربری، یک مدال به شما بدهد. امید که سربلند و همیشه در ویکی باشید. :) دوستدار ابدیتان--آرش:) ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۸:۲۴ (UTC)

اوه خواهش می‌کنم آرش گرامی. شما واقعاً به من لطف دارید و با سخنان زیبایتان هربار کلی خجالتم می‌دهید با ارادت فراوان--پرشیانا ‏۳ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۰۵ (UTC)

کاربر:JDiamond

درود بر شما آرش گرامی.این کاربر در صفحه ی بحث انگلیسی من نوشتند که دیگه خرابکاری نمی کنن و توبه کردند. درسته که ایشون خرابکاری هایی داشتند ولی به نظرم قطع دسترسی برای همیشه کمی سنگینه.با توجه به اظهار پشیمانی شدیدی که کردند، فکر نمی کنید دیگه اعمال گذشته را تکرار نکنند؟آیا نباید به انسان ها فرصتی برای جبران داد؟آیا اشتباهاتی در یک برهه که از روی جهالت صورت گرفته ، باید باعث پاک شدن یک شخص از صحنه ی روزگار بشه؟ می تونید برای مدتی دسترسی ایشون رو برگردونید و اگه خطای دیگه ای ازشون سر زد ، اون وقت برای همیشه قطع دسترسی کنید.نظرتون چیه؟jasmine بحث ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۷:۱۷ (UTC)

درود. از یکی از مدیران ویکی‌گفتاورد درخواست کردم فعلا به اصلاح نام و مقدمه‌های ویرایش‌های ایشان دراین‌‌جا رسیدگی کند. ایشان ابتدا قوانین را یاد بگیرند بعد توبه فرمایند.--تیرداد بحث ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۷:۲۷ (UTC)
ایشون در هر دو جا با نام Jamal Nazareth مشغول به فعالیت هستند Mjbmr بحث ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۷:۲۹ (UTC)
منظورش اینه که خب دیگه به کارهای سابقش ادامه نمی ده دیگه.jasmine بحث ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۷:۳۰ (UTC)
من ایشون رو نمی شناسم.فقط حرفشون رو خواستم منتقل کنم.هر جور جناب آرش تصمیم بگیرند موافقم.jasmine بحث ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۷:۳۲ (UTC)
  • پیشنهاد می کنم یک پروژه جدید در ویکی پدیای فارسی ایجاد شود مثلا وپ:توبه نامه و کاربران قطع دسترسی شده بعد از گذراندن بخشی از مدت زمان قطع دسترسی شان به آنجا بروند و توبه نامه بنویسند و امضا کنند و تعهد کنند که دیگر از این کارها نمیکنند . صلاح مملکت خویش خسروان دانند ویکی خور (بحث) ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۷:۳۹ (UTC)
سپاس از همه دوستان. فعلا اجازه دهید سایر مدیران نیز نظر دهند. تا ببینیم چه میشود.--آرش:) ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۸:۵۳ (UTC)
این هم روش خیلی خوبی‌ست که نتایج بسیار خوبی داشت. این کاربران می‌توانند بعداً کاربران قانون‌شکن قطع دسترسی شده را مجبور به توبه کنند.--همان (بحث) ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۹:۲۴ (UTC)
عبدالله گرامی کمی خویشتنداری به خرج دهید. ایشان فقط پیامی را منتقل کردند و بس. حمایتی در کار نیست گرامی. باید دید سایر مدیران چه نظری دارند.--آرش:) ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۲۰:۰۱ (UTC)
@پسر آمل:ببینید.من از ایشون به هیچ وجه حمایت نکردم.ایشون موردی رو در صفحه ی بحثم نوشتند و من منتقل کردم.من نه ایشون رو می شناسم و نه برام مهمه که وضعیت دسترسیش به چه صورت می مونه.شما همچین می گین حمایت از خرابکاران!!!!!!!! که هر کی ندونه چه فکرهایی راجع به من می کنه! واقعا که:(jasmine بحث ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۲۰:۰۹ (UTC)

لطفا این بحث را همین‌جا خاتمه دهید. لطفا--آرش:) ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۲۰:۱۷ (UTC)

راست می‌گه بنده خدا سردرد گرفت !! (Faramarz IV of Wikipediaگفتمان ‏۲ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۲۳:۰۰ (UTC))

مدیر

برادر سلام . میخواستم بدونم برای مدیر شدن چه شرایطی لازم است ؟ . ممنون .Animasola (بحث) ‏۶ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۳:۵۵ (UTC)

با اجازۀ صاحب‌خانه در یک کلام می‌توانم برایتان خلاصه کنم که باید حداقل بیش از هزار ویرایش مفید و سودمند در محیط اصلی ویکی‌پدیا (مقالات) داشته باشید و کاربران دیگر از شما راضی باشند تا بتوانید رأی‌های موافق کاربران مورد تأیید را کسب کنید، همچنین می‌توانید این را هم بخوانید.--Faramarz IV of Wikipediaگفتمان ‏۶ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۹:۱۹ (UTC)

این آمار ویرایشات شماست (کاربر:Animasola) ، اگر بخواهید مدیر شوید راه زیادی را در پیش دارید! (Faramarz IV of Wikipediaگفتمان ‏۶ فوریه ۲۰۱۱، ساعت ۱۹:۲۲ (UTC))

آقا نکش پایین حالا قبول نسبت به دوران من که ۱۰٬۰۰۰ بود کمتر شده ولی دیگه از ۷٬۰۰۰ پایین‌تر نیا!خیرش رو ببینی:)امیرΣυζήτηση ‏۹ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۳۲ (UTC)پاسخ
تعداد ویرایش‌ها به خودی‌خود مهم نیست مهم اینست که شما را به عنوان یک کسی که مدیرشدنش می‌تواند مطلوب باشد، بشناسند که خود‌به‌خود لااقل ۶۰۰۰-۵۰۰۰ ویرایش طلب می‌کند وگرنه از لحاظ قوانین محدودیتی نیست.--تیرداد بحث ‏۹ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۰۶:۵۶ (UTC)پاسخ
از همه ی برادرانی که پاسخ من رو دادند ممنونم (اجرکم عندا... و من ا... التوفیق).Animasola (بحث) ‏۹ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۴۱ (UTC)پاسخ

حق تکثیر

آرش جان سلام . آقا من یک عکسی برای مقاله زندان کمیته مشترک ضدخرابکاری بارگذاری کردم و زدم رو مقاله . حالا ویکی پدیا از من حق تکثیر خواسته باید چیکار کنم . لطفاً کمکم کنید ممنون میشم.Animasola (بحث) ‏۱۰ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۳۹ (UTC)پاسخ

سلام، با اجازۀ صاحب‌خانه؛ دوست عزیز آرش (همانطور که در بالای صفحه الگوی ویکی مرخصی را می‌بینید) در مرخصی است، برای زدن بر چسب مناسب ویکی‌پدیا:برچسب‌های حق تکثیر را ببینید و برچسب مناسب را بزنید.--Faramarz IV of Wikipediaگفتمان ‏۱۰ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۹:۴۴ (UTC)پاسخ
برادر چطوری میتوان برچسب های حق تکثیر رو عکس اعمال کرد.Animasola (بحث) ‏۱۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۰۶:۲۵ (UTC)پاسخ

مثلاً اگر تصویر شما مربوط به دوران قبل از انقلاب ۱۳۵۷ ایران است باید از {{نگاره قدیمی}} در بخش توضیحات تصویر (اگر از الگوی اطلاعات تصویر استفاده کردید در بخش اجازه‌نامه) استفاده کنید که به صورت زیر نمایان می‌شود البته به صورت متنی نیز می‌توان گفت اما اگر از الگو استفاده کنید به صورت زیر نمایان می‌شود:

این الگو رده‌ی مقابل را به صفحه اضافه می‌کند رده:نامزدهای انتقال مجوز ویکی‌پدیا.

دیگر اینگونه روبات‌ها هم متوجه می‌شوند و دیگر در صفحات بحث تذکر نمی‌دهند (ببه هر حال ربات است دیگر فقط الگوهای حق تکثیر را می‌شناسد) ، همچنین اگر از این الگو استفاده نکنید ممکن است نگاره حذف شود. ارادتمند --Faramarz IV of Wikipediaگفتمان ‏۱۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۰:۳۲ (UTC)پاسخ

درود.اگر سایتی هیچ مطلبی درباره ی عکس هایش نگفته باشد تکلیف چیست؟Animasola (بحث) ‏۱۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۲۱ (UTC)پاسخ
در این صورت بهتر است آن نگاره را در ویکی‌پدیا بارگذاری نکنید ولی اگر نگارۀ شما مربوط به قبل از انقلاب ۱۳۵۷ یا برای دوران شوروی (در کشور شوروی سابق) باشد تکلیف مشخص است و حق تکثیر آزاد و می‌توانید آن را بارگذاری کنید .--Faramarz IV of Wikipediaگفتمان ‏۱۲ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۸:۰۳ (UTC)پاسخ

ناپیدایی

درود بر آرش عزیز ، مدتی است که به ویکی‌پدیا سر نزده‌اید به رسم ادب و دوستی احوالات شما را جویا می‌شویم ، امیدوارم هرچه زودتر به ویکی‌فا برگردید و شاهد فعالیت‌های شما باشیم.--Kasir بحث ‏۱۸ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۲۲:۱۳ (UTC)پاسخ

درود مجید گرامی و سپاس بابت پیجویی احوالات من. فرسودگی ویکییایی پیش آمده بود که به مدد مرخصی استعلاجی، مرتفع شد. :)--آرش:) ۱ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۰ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۲۳:۰۵ (UTC)پاسخ

welcome back :) -- Phobia ☺☻ ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۰۴ (UTC)پاسخ

چاکرم رئیس. امید که شما هم کم و بیش حاضر باشید. :) دوستدارت--آرش:) ۲ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۰۸ (UTC)پاسخ

آرش جان خوشحال شدم دیدم صفحه کاربریتان را احیا کردید--سورنا/بحث)۲ اسفند ۱۳۸۹‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۲۷ (UTC)پاسخ

;)بزرگوارید سورنا جان--آرش:) ۲ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۳۲ (UTC)پاسخ

خیلی خیلی خوش بازگشتید آرش گرامی. جداً خوشحال شدم وقتی دیدم نام کاربریتان از قرمز دوباره به آبی تغییر رنگ داده است ^_^ --پرشیانا ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۵۵ (UTC)پاسخ
عرض ارادت پرشیانای گرامی. :) من نیز خوشحالم که دوباره در جمع شما هستم.--آرش:) ۲ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۳:۱۷ (UTC)پاسخ

هوش هیجانی

من کپی پیست نکردم و در ضمن همه مطلب را ویرایش کردم. پس چرا بر می دارید؟ --پاندا3 (بحث) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۰۵ (UTC)پاسخ

دوست عزیز کپی کاری شما از این منبع که تابلوست دیگر. درضمن بنظر من تبیان منبع مناسبی برای مقالات روانشناسی نیست. بگذریم از منبع وبلاگی و کلوپی.--آرش:) ۲ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۳۳ (UTC)پاسخ

شهرهای ایران

سلام فهرست شهرهای ایران برپایه جمعیت را حذ کردید؟ چه مشکلی داشت من 2 هفته کامل روی این وقت گذاشته بودمرضا ۱۶۱۵\ ب ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۲۳:۵۰ (UTC)پاسخ

با درود رضای گرامی. :) مشکلشان این بود که بجز اسامی شهرها و روستاها و جمعیتهای آنان، اطلاعات دیگری نداشت. به بیانی دیگر فاقد اطلاعاتی بود که بشود مقاله دانستش. اگر می‌توانید آنان را با اطلاعات بیشتری که در فایل درگاه ملی آمار وجود دارد بنویسید، با ایجاد مجددشان مخالفتی ندارم. بیاد داشته باشید که مقالات باید دارای اطلاعاتی باشند و باید از ایجاد مقالات فهرستوار و شبه فهرستوار بپرهیزیم. شایان ذکر است بحثی در این باب در میلینگ لیست مدیران در جریان است. بنظرم تا پایان آن و اتخاذ نتیجه مشخص دست نگه دارید. دوستدارتان--آرش:) ۳ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۱۹ (UTC)پاسخ
ممنون که پیگیر هستید راستش من 1 هفته روزی 15 ساعت روی این وقت گذاشتم ! خیلی برام سخته که حذف بشه ممنونرضا ۱۶۱۵\ ب ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۴۰ (UTC)پاسخ
سپاس بابت زحمتهایی که می‌کشید و عرض حیرت بابت سرعت پیشرفت عجیبتان. هدف بهبود کیفیت است که انشاالله حاصل خواهد شد.--آرش:) ۳ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۴۲ (UTC)پاسخ
ممنون در مورد این جداول این را بگم خدمت شما که اینها به جز جمعیت تنها اطلاعات موجود روی وب هستند! که تمام شهرها و بخش‌ها را مشخص کرده‌اند حتی متاسفانه سازمان آمار به علت قدیمی شدن آمار جمعیت آن را برداشته و متاسفانه هیچ منبع دیگری برای نام روستاها نیست این مجموعه می‌تواند به کسانی که الگو برای شهرستانها می‌سازند کمک کند ممنون از حس نظر شما رضا ۱۶۱۵\ ب ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۰:۳۴ (UTC)پاسخ

درود

درود بر آرش عزيز، مي خواستم ببينم اين به روز است؟ اگر نيست، لطفا مي توانيد برايم درستش كنيد. سپاسگزارم. سنچولی ب ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۳۵ (UTC)پاسخ

درود بر سنچولی گرامی. والا الان مدتهاست اکثر دوستان از پوسته وکتور (برداری) استفاده میکنند. میتوانید در ترجیحات خود فعالش کنید. اگر این کار را کردید، سپس در بخش ابزارها از همان ترجیحات، تیک ابزارهای ویرایشی را بزنید. اگر هم نوستالوژی پوسته مونوبوک اجازه هجرت به وکتور را نمیدهد، بنظرم از منوبوک امیر یک کپی برای خود بگیرید زیرا وی هم هنوز از منوبوک استفاده میکند.--آرش:) ۳ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۴۳ (UTC)پاسخ
آدرس منوبوک امیر لطفاً. سنچولی ب ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۲۴ (UTC)پاسخ
منوبوک.جی‌اس امیر را کپی کردم. سی‌اس‌اس مربوط به محیط گرافیکی است. امیر سی‌اس‌اس ندارد.--آرش:) ۳ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۳۵ (UTC)پاسخ
آرش جان ممنونم. سنچولی ب ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۴۷ (UTC)پاسخ
;)--آرش:) ۳ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۵۰ (UTC)پاسخ

ارادت

درود، پس از مرخصی‌تان امیدوارم مشکلاتتان رفع شده باشد و دوباره به پروژه‌ها با قدرت بیش از پیش بازگردید در ضمن خواسته شما در مورد افزودن لاین های بیشتر به داستان سریال 24 تا حدی زیادی این موضوع را اجابت کردم لطفا نگاهی به مقالهٔ ۲۴ (مجموعه تلویزیونی) بیندازید و نظرات خود را در موردش ارائه دهید. دوستدار --FARAMARZTalk ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۸:۰۶ (UTC)پاسخ

ضمن سپاس بابت پاسخ به پرسشهای کاربران در صفحه بحثم در زمان مرخصی، چیزی در صفحه نظرخواهی نوشتم.--آرش:) ۳ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۸:۵۰ (UTC)پاسخ

درخواست

سلام آرش جان.. عزیز یه نگاه به این مقاله بی زحمت بنداز و اگه از نظرت مشکلی نداره، بازم بی زحمت، بحث خوب شدنش رو مثل اون مقاله آغاز کن.. ممنون.. احمد (بحث) ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۸:۲۶ (UTC)پاسخ

درود بر شما احمد گرامی. بچشم در اولین فرصت چنین خواهم کرد. اما یک توصیه دوستانه: حال که با حوصله زحمت مقاله رئال را تا رسیدن به خوبیدگی کشیدید، بهتر است قبل از هر حرکت دیگری، خود رئال را برگزیده کنید تا در صفحه اصلی قرار گیرد. بقول معروف کار آن کرد که تمام کرد. --آرش:) ۶ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۲۲:۵۴ (UTC)پاسخ
ممنون و چشمت بی بلا عزیز.. والا چند وقتیه که میخوام همین کار رو کنم اما نمیدونم باید چیکار کنم. یعنی نمیدونم الان چی باید بهش اضافه کنم تا کامل بشه و شایسته برگزیده شدن.. اگه بدونم چی کم داره، حتما برگزیدش می‌کنم اما وقتی این رو میخونم، می‌بینم مشکلی نداره. باز اگه شما بتونید راهنمایی کنید، شاید متوجه ایرادش بشم که در اونصورت، حتما مشکلش رو برطرف می‌کنم. احمد (بحث) ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۱۵ (UTC)پاسخ
گذار مقالات از خوبیدگی به برگزیدگی، الزاما مربوط به رفع مشکلات نیست. گاهی ممکن است مقاله‌ای آنقدر با کیفیت نوشته شده باشد که اندکی پس از خوبیدگی، برگزیده شود. فردا فرآیند برگزینش رئال را می‌آغازم تا دوستان، همانجا کاستیها را مطرح کنند.--آرش:) ۷ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۰۱:۱۲ (UTC)پاسخ
دستت درد نکنه آرش جان...ایشالله یه روز جبران کنیم... ؛) احمد (بحث) ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۱۳ (UTC)پاسخ
خواهش میکنم. هر کمکی از دستم برآید در خدمتم. عجالتا به وپ:گنب رجوع کنید.--آرش:) ۷ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۱۹ (UTC)پاسخ
لطف دارید..ایول سرعت عمل! فقط ایشالله مثل مقالات قبلی، کم نظر نشه و دوستان تویه بحثش شرکت کنند. احمد (بحث) ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۲۷ (UTC)پاسخ
خواهش. بنظر من بهتر است از دوستانی که در زمینه ورزشی ویرایش دارند (مانند امیررضا) و دیگر کسانی که خود میشناسید دعوت به عمل آورید. دوستانی ساختارگرا هم خود سرخواهند زد.--آرش:) ۷ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۳۰ (UTC)پاسخ
شخص خاصی رو نمیشناسم جز خودتان!:دی..الان به امیررضا عزیز به همراه 2-3 تا از مدیران پیغام میدم. اگر شما هم شخص دیگه ای در ذهن دارید، لطف کنید تا من بهشون پیغام بدم. احمد (بحث) ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۳۸ (UTC)پاسخ

سوادكوه

درود بر جناب آرش عزيز، علت كم سوادي است كه سوادكوه را سوادكو مي بينم! به خاطر اصلاحيه شما ممنونم. سنچولی ب ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۳:۴۲ (UTC)پاسخ

درود بر شما سنچولی گرامی. خیر در باسوادی شما مخصوصا در زمینه جغرافیا شکی نیست. من احتمال ضعف چشم به دلیل استفاده زیاد از رایانه را می‌دهم (شوخی) :)دوستدار--آرش:) ۷ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲۶ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۱۵ (UTC)پاسخ

رفیقت آمد

اینجا!--I AM NIETZSCHE (بحث) ‏۲۸ فوریهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۲۳:۵۶ (UTC)پاسخ

والا زیاد بودن یا نبودنشان برایم اهمیتی ندارد.--آرش:) ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ ‏۲ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۰۲ (UTC)پاسخ

لطفا بخوانید:

سلام و درود بر آرش عزیز!(از دوستان قدیمی بنده!)
مدت ها بود که هیچ خبری از شما نداشتم که ناگهان دیدم که مدیر شده اید!!!پیشرفتتان در وکی پدیا قابل تحسین است.

در زیر خلاصه ای از یک بحث را که بین بنده و جناب آدلر بود را گذاشتم چون احساس می کنم که اگر عملی شود انقلاب بزرگی در ویکی‌پدیا خواهد بود.برای دیدن بحث کامل به صفحه ی بحث ایشان مراجعه کنید. خلاصه ای از متن:

«...بعد از این اتفاق که برایم افتاد احساس کردم ویکی‌پدیا علاوه بر ظاهر بسیار دموکراسی مانندش که در آن همه جور مطلبی موجود است،باطنی دیکتاتور مآبانه(ببخشید!املای درست این کلمه را نمی دانم!!!) دارد!یعنی وقتی من مسدود شدم پیش خودم فکر کردم که ممکن است بعضی مدیران(البته نه شما!) از امکان مدیریت خود سؤ استفاده کرده و کاربری را از روی غرض شخصی یا حتی اشتباه مسدود کنند و تا دیگران بیایند و به این مساله رسیدگی کنند وی روز های زیادی را در محرومیت از ویکی‌پدیا گذرانده.همچنین وقتی من مسدود بودم دیدم هیچ امکان دفاعی از خودم وجود ندارد که این دیگر خیلی دیکتاتوری است!!!پیش خودم فکر کردم آیا بهتر نیست که برای ویکی‌پدیا یک نظام دموکرات راه بیندازیم؟؟؟یعنی اینکه امکان مسدود کردن کاربران را از مدیران سلب کنیم و مسدودیت هر کاربری را به رای بگذاریم(یعنی یک مجلس سنای ویکی‌پدیایی!!!).می تواند این رای گیری بین مدیران انجام شود.اینطوری شاید حقوق کمتری پایمال شود.همین طور من فکر می کنم باید به کاربران مسدود شده امکان دفاع از خودشان را بدهید.یعنی به آنها اجازه دهید که به بعضی صفحات دسترسی داشته باشند تا بتوانند نظرشان را منعکس کنند(مثلا صفحه بعضی مدیران و ...)
این ها را گفتم که شما منعکس کنید.باشد که گامی در جهت ارتقاء این دانشنامه ی اینترنتی برداشته باشم.»

Jack ۩ ‏۲ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۲:۲۲ (UTC)پاسخ

درود بر جک گرامی و پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی. ساختار اجتماعی ویکیپدیا بر مبنای دموکراسی نیست. معمولا مدیران برای بستنهای دو سه روزه مستقلا عمل میکنند ولی وقتی صحبت از بستنهای طولانی مدت شود، معمولا مدیران با یکدیگر مشورت میکنند.--آرش:) ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ ‏۵ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۲۴ (UTC)پاسخ
دقیقا بحث من هم همین است،بهتر است این«معمولا»رو به «قطعا» و یا «باید» تبدیل کنیم.چون اگر این کار در حال حاضر انجام می شود به دلیل محبت مدیران است،ولی آمدیمو مدیری نخواست محبت کنه!اونوقت اوضاع طور دیگری می‌شه!!!و من فکر می‌کنم حتی برای دسترسی های کوتاه مدت هم مشورت بهتر است.
توصیه می‌کنم که اینجا را که ادامه‌ی گفت‌وگوی بنده با آقای آدلر است را بخوانید.
سپاس--Jack ۩ ‏۵ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۱:۳۷ (UTC)پاسخ
میتوانم به جرات بگویم که از زمانی که من مدیر شدم، همه قطع دسترسیهای کاربران فعال و همچنین قطع دسترسیهای طویل المدت با مشورت صور گرفته. میماند فقط قطع دسترسیهای آی پی ها و تازه کاران کا آن هم بیشتر جنبه حفاظت از سامانه دارد تا تنبیه.--آرش:) ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ ‏۵ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۱:۵۴ (UTC)پاسخ
ولا در مورد قطع دسترسی خود من که اینچنین نبود!!!--Jack ۩ ‏۹ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۹:۱۷ (UTC)پاسخ
قطع دسترسی شما که فکر کنم 3 روزه بوده که آن هم با یک ایمیل رفع سوتفاهم با مدیر بندنده رفع شد. من در باب قطع دسترسیهای بلند مدت گفتم.--آرش:) ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ ‏۹ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۱:۴۶ (UTC)پاسخ
یعنی واقعا اینگونه بوده؟! موافق هستید فقط بستن های طولانی مدت (مثلا یک هفته به بالا به زعم شما. کمااینکه به نظر من حتی 3 روز هم طولانی است و برای ویکی زیانبار.) پس از مدیریت شما را باهم مروری کنیم؟ قبول کنید شما هم در بسیاری از موارد ذوب شدید.--94.183.40.160 ‏۱۰ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۰:۴۹ (UTC)پاسخ
من هیچگاه مطلق سخن نگفته ام. وقتی میگویم که معمولا چنین نبوده یعنی معمولا نه مطلقا. شاید بتوان مواردی را پیدا کرد که حرف مرا نقض کند ولی میدانم موارد اندک هستند. خود من نیز صددرصد بدون اشتباه نیستم. مطمئنا از من نیز میتوانید چنین مواردی را پیدا کنید.. مدیریت مرا نیز خواستید مرور کنید در خدمتم.--آرش:) ۱۹ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۰ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۳۳ (UTC)پاسخ
بله اگر غیر از این بود که با شما سخن نمی گفتم. اما یک مثلی وجود دارد و فحوایش این است که سکوت یا همراهی با ظلم کمتر از خود آن نیست. شاید هم استراتژی شما این باشد که ماندن با ذلت (مثل برخی خواص نیمچه بصیرت دار) مفیدتر از رفتن باعزت است، (که این خود جای بحثی دگر دارد) ولی امیدوارم سکوت شما در اکثر موارد به ظاهر کوتاه و ناچیز موجب وارد شدن خسارت های بزرگ به ویکیپدیا در بلندمدت نشود. بالاخره هرچه باشد، قطره قطره جمع می گردد.--94.183.40.160 ‏۱۰ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۴۸ (UTC)پاسخ
خیر دوست عزیز من (خودم را فقط عرض میکنم) هرجا دیدم در حق کاربری اجحاف شده، حتما به نوعی با مدیر مجحف تماس گرفتم و مراتب اعتراض را به سمعشان رساندم (ایمیلی، میلینگ لیستی یا علنی). مورد خاصی مد نظرتان است علنا بپرسید تا توضیح دهم برایتان.--آرش:) ۱۹ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۰ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۸:۰۱ (UTC)پاسخ
اعتراض پشت پرده اگرچه باب میل جامعه ایرانی است و نوعی امتیاز در امور مدیریتی جهان سوم محسوب می شود، اما به نظر من در دنیای مدرن چندان کاربرد ندارد. نمی شود محیطی مدرن با سازوکار و قوانینی مدرن را مدل ناصرالدین شاهی اداره کرد. موارد عدم موضعگیری علنی از سوی شما که بسیار فراوان است، ولی من از شما انتظار ندارم خلاف جهت آب شنا کنید و احیانا موقعیت خودتان را تضعیف کنید. در هر صورت آرش باقیمانده به همین حالت بهتر از تارانت به گوشه رانده شده است. اگر روزی بستری مناسب فراهم شد و وجدان خفته ویکیپدیای فارسی بیدار شد، با شما باز خواهم گفت آنچه باید امروز می گفتم را. امیدوارم شما حداقل در زمینه فراهم آمدن این بستر تلاش کنید و گمان نکنید مقاله نویسی کورکورانه بهتر از بحثهایی است که در بدبینانه ترین حالت فرسایشی جلوه داده می شوند.--94.183.40.160 ‏۱۰ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۸:۴۸ (UTC)پاسخ
دوست عزیز اغلب همین اعتراضات غیر علنی و جهان سومی، دستکم باعث عدم تکرارش در آینده شده است (حداقل برای خود من ثابت شده است). ترجیج من هم این است که بجای رابین هود بازی و سروصدای علنی، با خود کاربران خصوصی صحبت کنم تا از تکرارش بپرهیزند. البته همیشه هم نتیجه نمیدهد ولی بهتر از موضعگیریهای علنیست که در بیشتر اوقات باعث میشود طرف مقابل در لاک دفاعی فرو رود و در مقابل هر سخن درست یا غلط من جبهه بگیرد. البته نمیتوان نقش حفظ موقعیت را نیز صفر در نظر گرفت. ولی یقین بدانید که هرجا احساس کردم حقی ضایع شده بی صدا نماندم. البته مواردی هم ممکن است باشد چنین احساسی نداشته ام. درباب این موارد بحثی ندارم.--آرش:) ۲۰ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۱ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۱۸ (UTC)پاسخ
فکر کنم منظور این دوستمون رایزنی های پشت پرده مدیران بوده و نه تذکر غیرعلنی به کاربران که متاسفانه در اینجا وجود خارجی ندارد. در همان تفکرات مدیریتی جهان سومی مدیر هرچه علنی تر و خشن تر به زیردستش تذکر دهد قدرتش را بیشتر به رخ دیگران کشیده و مدیر مقتدرتر و مقبول تری است. به هرحال امیدواریم از این پس تاثیر مثبت تری از شما به چشم آید.--جنگولک (بحث) ‏۱۱ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۵۹ (UTC)پاسخ
می‌بینم که بحث خیلی داغ شده!!!این دوست آی‌پی مون ماشاالله خیلی ادبی نوشتن طوری که آدم باید رو صحبتاشون کلی فکر کنه!!!
از شوخی گذشته من موافقم که درست نیست هر بحثی را جار زد،ولی در بعضی موارد،همان طور که قبلا هم گفتم،-کما اینکه متاسفانه بعضی دوستان خصوصیات زورگویی و یک‌دنده‌گی در خونشان است-ممکن است که مدیری از روی لج‌بازی یا یک‌دنده‌گی یا به قول دوستمون برای به رخ کشیدن قدرتش،از محدودیتی نا عادلانه علیه فردی استفاده کند.من هنوز هم فکر می‌کنم بهتر است این به رای گذاشتن(یا اجماع گذاشتن) «محدودیت کاربران» از حالت ا«ختیار» به حالت «باید» تبدیل شود(حتی برای قطع دسترسی ۳ روزه). مضاف بر این،افزودن این «باید» که مدیران حتما قبل از قطع دسترسی هشداری(هایی)به کاربر مورد نظر بدهند.ضمنا من فکر می‌کنم بهتر است که یک صفحه برای دفاع دوستان قطع دسترسی شده برای دفاع از خودشان راه بیندازیم،یا اینکه به آنها امکان ارتباط با سایر مدیران را بدهیم و یا هر راه حل مبتکرانه و خلاقانه‌ی دیگر.
سپاس--Jack ۩ ‏۱۲ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۱:۱۵ (UTC)پاسخ

شکراً

شکراً علی مساعدتک!!و مدیریت ات که همراه با مهربانی است.!(نیست؟!)

این عکس را انتخاب کردم همین جوری؟!مهربانی یک قدرتمند را نشان می دهد.--Sonia (بحث) ‏۴ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۴۰ (UTC)پاسخ

سپاس. ولی بهزاد مدرس حسابت را باز کرد نه من.--آرش:) ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ ‏۴ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۴۱ (UTC)پاسخ
خوب پس اصلاح می کنم.از همکاریت در باز کردن حسابم تشکر می کنم.--Sonia (بحث) ‏۴ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۴۵ (UTC)پاسخ

نام پدر موسس سلسله طاهریان!

طاهر بن حسین صفحه انگلیسیشو نیگا:Tahir ibn Husayn طاهر بن حسين، معروف به " ذواليمينين " [۲] و [۳] و [۴] نه؟--Sonia (بحث) ‏۵ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۱:۱۸ (UTC)پاسخ

با درود. من کاری به نام واقعیش ندارم ولی در چنین مواردی باید صفحه را منتقل کرد تا تاریخچه اش هم منتقل شود. انتقال را هم در بالا (مثلث رو به پایین) دکمه انتقال.--آرش:) ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ ‏۵ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۱:۲۲ (UTC)پاسخ

ریشه‌های خوراکی

درود خسته نباشید خواستم دلیل حذف رده ریشه‌های خوراکی را بدانم. چون من این رده را در مقالات متعددی قرار داده بودم. بدرود ماهان (بحث) ‏۵ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۵۱ (UTC)پاسخ

با دورد خدمت ماهان گرامی. به رده:ریشه‌های خوراکی منتقلش کردم.--آرش:) ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ ‏۵ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۵۹ (UTC)پاسخ

eshlon??

چطوری صفحه ای که حذف شده برمی گرده؟میشه؟--Sonia (بحث) ‏۶ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۲:۲۲ (UTC)پاسخ

از نظر فنی مدیران میتوانند. از نظر قانونی نمیتوان مگر اشتباهی حذف شده باشد.--آرش:) ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ‏۶ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۴۸ (UTC)پاسخ
به نظر من صفحه ی احنف بن قیس سعدی باید دوباره ایجاد بشه--Sonia (بحث) ‏۶ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۵۵ (UTC)پاسخ

BOX

سلام آرش
برای ساختن یک جعبه اطلاعات معمولی که بتوانم یک عکس هم در آن بگنجانم چه کار باید بکنم البته منظورم جعبه ای است که متغیرهایش دست خودم است و نمی خواهم از یک الگو خاص استفاده کنم. مثلا" در [۵]و [۶] کلمات بحث ، نمایش و الگو را چگونه از پایین جعبه حذف کنم؟

خیلی
خیلی
ممنون
آرش
بدرودماهان (بحث) ‏۶ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۹:۴۶ (UTC)پاسخ

درود بر ماهان. والا من زیاد تو مسائل فنی و کد و الگو ماهر نیستم و معمولا با کپی کد دیگر الگوها و کمی انگولک دوستانه میتوانید به مقصود برسید. در این زمینه جنابان Mjbmr و Reza1615 فعالترین کاربران فنی ما در ویکیفا هستند.--آرش:) ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ‏۶ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۹:۵۰ (UTC)پاسخ


پیدا کردن رایانامه کاربر

با سلام و عرض ادب،سوالی داشتم که شاید اندکی بچگانه و آماتورانه به نظر برسد،چگونه می توان پست الکترونیک یک کاربر را پیدا کرد؟چه می شه کرد،بالاخره ما تازه واردیم....ممنون می شم جواب بدید،جناب آرشMaadikhah (بحث) ‏۷ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۰۵ (UTC)پاسخ

سمت راست صفحه منو جعبه ابزار گزینهٔ نامه به این کاربر.--همان (بحث) ‏۷ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۲۶ (UTC)پاسخ


الگوی کاربری جدید

با سلام و عرض ادب،این الگوهای کاربری طراحی نشده و در سیستم شناخته نمی شوند،اگر نخواهیم جانبدارانه عمل کنیم،شاید کاربری مایل به استفاده از آنها باشد.سپاسگزار خواهیم شد اگر اقدام فرمایید:1-کاربر جلال آل احمد 2-کاربر اسلامMaadikhah (بحث) ‏۸ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۳۳ (UTC)پاسخ

با درود خدمت دوست گرامی. والا دقیقا متوجه نشدم منظورتان چیست.--آرش:) ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ ‏۹ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۱:۴۷ (UTC)پاسخ

تبریک نوروز

درود، شاید کمی برای این کار زود باشد اما ممکن است دیگر به ویکی‌پدیا تا بعد از عید دسترسی نداشته باشم.

نوروز:
طلیعه‌ی ظهور زرتشت
یادگار صداقت جمشید
میراث ماندگار کوروش
و عید باستانی قوم آریا بر شما خجسته و مبارک باد. ارادتمند --FARAMARZTalk ‏۹ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۴۱ (UTC)پاسخ

درود بر فرامرز بزرگ. نوروز را پیشاپیش بر شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می‌کنم. امید که در سال جدید هم به زندگی عادیتان و هم به زندگی ویکییاییتان برسید. مقاله 24 را هم برگزیده کنید فرامرز جان تا بتوان در صفحه اصلی قرارش داد. دوستدارتان--آرش:) ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ ‏۹ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۱:۴۹ (UTC)پاسخ
سپاس و تشکر امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید. --FARAMARZTalk ‏۱۰ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۸:۵۷ (UTC)پاسخ
آرش‌جان لطفا ساین‌این کن.--تیرداد بحث ‏۱۰ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۳:۴۲ (UTC)پاسخ

تشکر برای حذف سریع

فقط خواستم تشکر کنم-همین-خیلی ممنون--Jack ۩ ‏۱۰ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۵۷ (UTC)پاسخ

;) وظیفست دوست من--آرش:) ۱۹ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۰ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۵۹ (UTC)پاسخ

الگوی کاربری جدید

پیرو پیغامی که‏۸ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۳۳ در صفجه بحثتان گذاشتم،باعرض سلام و درود دوباره،درخواست ایجاد الگوی کاربری داشتم.مثلاً با درج کد کاربر صادق هدایت ،عبارت این کاربر برترین نویسنده را صادق هدایت می داند،به نمایش درمی آید.یا با درج کد کاربر ایران ،عبارت این کاربر ایرانی است یا ایران را دوست دارد،به نمایش درمی آید.من هم درخواست داشتم دو الگوی کاربری مشابه طراحی شود.نخست:کاربر جلال آل احمد،مانند الگوی کاربر صادق هدایت،و کاربر اسلام،و نمایش جمله ای مانند این کاربر مسلمان است یا اسلام را دوست دارد.منظورم از 'اگر نخواهیم جانبدارانه عمل کنیماین بود که شاید این الگوها،عقاید جمع خیلی کثیری نباشد،ولی کاربری به درج آنها علاقه مند باشد.از پاسخ و عنایت شما سپاسگزارم.Maadikhah (بحث) ‏۱۰ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۱۰ (UTC)پاسخ

با درود دوست گرامی. متن پیشنهادی خود برای نمایش رو بگویید تا بسازمشان.--آرش:) ۲۰ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۱ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۷:۱۸ (UTC)پاسخ
سلام و درود و سپاس از توجه شما،برای الگوی کاربر جلال آل احمد:برترین نویسنده این کاربر جلال آل احمد است(+تصویر از نویسنده)|برای الگوی کاربر اسلام:این کاربر مسلمان است یا به اسلام علاقه مند است.باز هم سپاس.Maadikhah (بحث) ‏۱۱ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۰:۳۵ (UTC)پاسخ
الگوی اسلام که احتمالا وجود دارد و نیازی به ساختش نیست. باید بگردید.--آرش:) ۲۰ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۱ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۰:۴۰ (UTC)پاسخ

الگو برای پاک سازی قومی

کاربر:Reza1615/test3 اگر خوب هست ادامه دهمرضا ۱۶۱۵ / ب ‏۱۲ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۲:۲۹ (UTC)پاسخ

سپاس فراوان رضای عزیز. بسیار خوب است. فقط اگر دو ستون دیگر داشت که یکی تعداد کشته شدگان و دیگری تعداد جابجا شدگان (تبعیدیان) هر حادثه را روبرویش مینوشت بسیار عالی میشد. دستتان درد نکند.--آرش:) ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۲ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۰:۴۴ (UTC)پاسخ
منظور ردیف هست؟ اگر ستون بخواهید مشود جدولرضا ۱۶۱۵ / ب ‏۱۲ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۳۴ (UTC)پاسخ
منظورم این است که روبروی هر سطر بشود یک مورد دیگر هم اضافه کرد. مثلا کشتار فلانیان، عاملان بهمانیان، میزان کشته شدگان فلان تعداد.--آرش:) ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۲ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۴۸ (UTC)پاسخ
این میشود جدول از حالت الگو خارج میشود . اگر الگو مشابه مد نظر داردی مثال بزنیدرضا ۱۶۱۵ / ب ‏۱۲ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۵۰ (UTC)پاسخ
خیر الگوی خاصی مدنظر ندارم. اگر فکر میکنید نمیشود یا از شکل می افتد، بیخیالش شویم. ورنه نمونه اش را در حد جزئی بسازید. :)--آرش:) ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۲ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۵۲ (UTC)پاسخ


چند درخواست

با تقدیم درود،می خواستم بپرسم برای به دست آوردن دسترسی گشت چه میزان ویرایش (یا هر شرایط دیگری) باید داشت؟جناب آرش،شاید این درخواست کمی غیر معقول به نظر برسد،اما تقاضا داشتم به عنوان یک کاربر باتجربه ویکی پدیا،لطف کنید و ارزیابی از عملکرد و ویرایش های من در ویکی پدیا،با توجه به این که مدت مشارکت من 2 ماه است، داشته باشید.ضمناً الگوی کاربری جلال آل احمد را نساخته بودید،درباره الگوی اسلام حق با شما بود و یافت شد.Maadikhah (بحث) ‏۱۲ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۳۲ (UTC)پاسخ

با درود و تبریک پیشاپیش نوروز. سنجش صلاحیت دسترسی گشت با دیوانسالاران است دوست من. اما آنها هم نگاه میکنند که کاربر، ماهیت وجودی این دسترسی را درک کرده است یا نه. اگر دقیقا میدانید که این دسترسی برای چه کاریست و چه مقالاتی از حداقلها برای ماندن برخوردارند، دادن این دسترسی بلااشکال است. در مورد الگوی جلال آل احمد هن پیشنهاد میکنم خودتان کمی جستجو و کنکاش کنید و سعی کنید خودتان بسازیدش زیرا خیلی بیشتر به دهنتان مزه میدهد. البته اگر خواستید من برایتان میسازمش.--آرش:) ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۲ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۴۶ (UTC)پاسخ

مقاله فهرست روستاها

دروود لطفا مقاله‌های فهرست روستاهای ایران را که حذف کرده بودید با توجه به اینکه این فهرست تنها فهرست نیست بلکه تنها آمار جمعیتی و فهرست نام کامل روستاهای ایران در ویکی و اینترنت هست لطفا آن را باز گردانید با تشکررضا ۱۶۱۵ / ب ‏۱۳ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۸:۲۹ (UTC)پاسخ

✓ -احیا شد.--آرش:) ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۷ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۵۳ (UTC)پاسخ

بازگردانی فهرست علمای شیعه

سلام آرش جان. لطفاً مقاله‌هایی مانند فهرست علمای قرن دوم شیعه را احیا کنید تا آن را در مقالهٔ فهرست روحانیان شیعه یا مقالهٔ مناسب دیگری قرار دهم. پیشاپیش سپاسگزارم. محسن عبدالهی ۲۳ اسفند ۱۳۸۹، ساعت ‏۱۴:۱۰ (زهج)

سلام بر محسن عزیز. چندیست که در ویکی، فهرستهایی که هیچ اطلاعاتی اضافه بر رده ها ندارند را حذف میکنیم. بنظرم با وجود این رده‌ها نیازی به آنها نباشد. اما اگر حاضر به قبول زحمت هستید، احیا میکنم بشرطی که در یک الگویی ناوباکسی سازماندهیشان کنید نه یک فهرست. اگر موافقید بگویید تا احیا کنم. در ضمن به دنبال منبعی باشید که با آن عالم بودن اینان و قرن حیاتشان نیز قابل اثبات باشد.--آرش:) ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۴ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۴۴ (UTC)پاسخ
آرش جان، البته اینگونه فهرستها مانند فهرست شاعران پارسی‌گوی (که آن هم احتمالاً به همین خاطر حذف شده است) خیلی به کار می‌آید و رده‌ها نمی‌توانند همهٔ این موارد را با ذکر سال و در یک صفحه طوری گرداوری کنند که به راحتی قابل استفاده باشند. این فهرستها دسترسی آسانی برای خوانندگان به موضوعات مهم اینچنینی فراهم می‌کند و اتفاقاً وجود آنها خیلی حیاتی است و بهتر است در اینباه تجدیدنظر شود. البته قرار دادن آنها در یک الگو هم کارکردهای خاص خود را دارد ولی وقتی در یک مقاله باشند خیلی بهتر و کارآمدتر هستند و در اینجا به عنوان یک دانشنامه که وظیفهٔ اطلاع‌رسانی را دارد این فهرستها ضروری‌اند. مخصوصاً که چنین اطلاعات مدون و فهرست‌شده‌ای به فارسی در اینترنت و حتی کتابها وجود ندارد. محسن عبدالهی ۲۴ اسفند ۱۳۸۹، ساعت ‏۱۳:۵۵ (زهج)
استدلال شما صحیح است بشرطی که اطلاعاتی فراتر از ستونی از نامها را به ما بدهد. اگر چنین باشد میتوان فهرستها رو نگه داشت. حال در مورد چیزی که درباب فهرست علما گفتم نظرتان چیست؟ موافقید در یک الگو؟--آرش:) ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۵ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۳:۵۷ (UTC)پاسخ
آرش جان فهرست روحانیان شیعه را ببینید، این مطالب بهتر است در مقاله بیاید. البته الگو هم لازم است و می‌توان آن را در مقالات مرتبط به کار برد. همچنین یک نفر زحمت کشیده و آن فهرستهای حذف شده را هم در این مقاله آورده است و نیازی به احیای آنها نیست. اگر لطف کنید فهرست شاعران پارسی‌گوی (که به شدت لازم است) و فهرستهای لازم مشابه را که حذف شده است بازگردانی کنید تا من و سایر کاربران از آنها آگاه شویم می‌توانیم دربارهٔ مفید بودن و اصلاح آنها اقدام کنیم. اگر چنین فهرستهایی وجود دارد لطفاً آنها را احیا کنید و در قخ معرفی کنید تا با کمک هم آنها را بهسازی کنیم. با تشکر. محسن عبدالهی ۲۵ اسفند ۱۳۸۹، ساعت ‏۱۸:۱۰ (زهج)
حرفی نیست احیایش کردم فقط بشرط اینکه از این حالت فهرستوار خارج کنید. مثلا مانند فهرس مراجع برایش جدولی حاوی اطلاعات مختلف مانند سال تولد، سال فوت، محل تولد و فوت، سبک شعر و.... بسازید.--آرش:) ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۷ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۴۴ (UTC)پاسخ

عجالتا تا پیش از پاک کردنشان، اگر چیزی میخواهید از اینها بردارید:

--آرش:) ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۷ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۱:۲۶ (UTC)پاسخ

پرسش

درود آرش جان.من به مقاله احمدی‌نژاد، معجزه هزاره سوم برچسب سرشناسی زدم، چون با جستجوی گوگلی نتایج نسبتا زیادی به دست نیامد و علاوه بر آن مقادیر زیادیی از آن نتایج هم مربوط به وبلاگ ها و سایت های غیر معتبر بود.دوست عزیز جناب Mahanrahi دوبار برچسب را برداشتند و فرمودند که چون نویسنده سرشناس است پس کتاب هم سرشناس است.اما همچنان سرشناسی کتاب برای من اثبات نشده.برای اینکه مقاله دچار جنگ ویرایشی و نقض سه برگردان نشود خواستم از شما راهنمایی بگیرم تا نظرتان را نسبت به این موضوع بگویید.پیشاپیش سپاسگزارم :) فرشته مرگ (بحث) ‏۱۵ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۸:۰۲ (UTC)پاسخ

با درود و عرض پوزش بسیار بابت تاخیر در پاسخگویی. فرشته مرگ گرامی متاسفانه فرصت بررسی موضوع را ندارم ولی فکر کنم با توجه به وپ:سرک بتوان نتیجه صحیح را اتخاذ کرد. :) دوستدارتان--آرش:) ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۵ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۳:۴۷ (UTC)پاسخ
سپاس آرش جان.بر آن اساس برچسب بهبود منبع زدم :) فرشته مرگ (بحث) ‏۱۶ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۳۲ (UTC)پاسخ

برگزیدن مقاله رنگرزی و ایجاد سر در گمی

درود بر آرش

پس از پیشنهاد شما برای خانه‌تکانی و ویرایش به قصد خوب شدن و نهایتا برگزیدگی مقاله رنگرزی، بلافاصله مشغول به اصلاح و ویرایش این مقاله شدم و با توجه به اینکه رشته مهندسی نساجی رشته تحصیلی من است ویرایش و تمیزکاری مقاله را شروع کردم. پس از ویرایش‌ها چند روز بعد یعنی امروز سه‌شنبه ۱۵ مارس ۲۰۱۱ مقاله را با توجه به شیوه برگزیدن مقاله‌های خوب، برای خوب شدن برگزیدم و کارهای مرتبط را انجام دادم. متاسفانه پس از تکمیل کارها وقتی روی لینک (ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های خوب/رنگرزی) در برچسب بالای مقاله کلیک کردم، چون از پیش این مقاله یکبار نامزد شده بود با یک باکس به رنگ سبز روشن مواجه شدم لطفا مشاهده کنید: [۷] که نظرخواهی قبلی را بلوک کرده و بسته بود و امکان رای‌گیری مجدد را سلب کرده بود. حال برای اینکه این مقاله را نامزد کنم چه کار باید بکنم؟ اگر برای شما مقدور بود این کار را برای دوست خود انجام می‌دهید؟ از راهنمایی شما ممنونم. بدرود موفق باشید ماهان (بحث) ‏۱۵ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۸:۵۹ (UTC)پاسخ

✓ درستش کردم دوست من--آرش:) ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۵ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۲۳:۵۲ (UTC)پاسخ

سلام

چرا مطلب من را در مورد آرماگدون حذفکردید در حالی منبع خوبی هم داشت؟

خاطرم نیست دوست گرامی.--آرش:) ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۷ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۴۹ (UTC)پاسخ

آرامگاه کوروش بزرگ

سلام و درود.تا دیر نشده به وپ:نظرخواهی بخش نظرخواهی برای برگزیدن مقاله برگزیده تشریف ببرید و درباره مقاله آرامگاه کوروش بزرگ نظرتان را اعلام فرمایید.درباره الگوی کاربری جلال آل احمد،چیزی ساختم،البته خیلی عالی نیست اما برای کار اول خوب است و خیلی چیزها از همین کار آموختم.ممنون از پیشنهاد خوب و منطقی شما(مبنی بر اینکه خودم الگو را بسازم)ضمناً می شود لطف کنید به این مقاله تشریف ببرید و بفرمایید چرا این عبارات دور تصویر ظاهر شده اند و در صورت امکان تصحیحشان فرمایید...؟؟Maadikhah (بحث) ‏۱۶ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۲۱ (UTC)پاسخ

سپاس بابت اطلاع رسانی. حتما نظر خواهم داد. الگوی آن مقاله را نیز درست کردم. به این نگاه کنید خواهید فهمید دلیلش چه بوده :)--آرش:) ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ ‏۱۷ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۰:۴۸ (UTC)پاسخ

حذف

هایل! لطفا {{جا:نظرخواهی برای حذف۳|صفحه=امامزاده سید حسین}} و {{جا:نظرخواهی برای حذف۳|صفحه=مجمع جهانی اهل بیت}} و {{جا:نظرخواهی برای حذف۳|صفحه=امامزاده سید محمدباقر}} را به اینجا بیفزایید.--POSITION OCCUPIED (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۱۱، ساعت ۰۲:۳۴ (UTC)پاسخ