بحث کاربر:Farhadkiyani: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط Farzinovski در مبحث پیشنهاد حذف محمد جواد عظیمی
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۷۹: خط ۷۹:


هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. [[کاربر:New Iran Sport|<span style="color:Purple; font-size:110%; font-family:Lucida Handwriting;">N.Iran.S</span>]]<sup>[[بحث_کاربر:New Iran Sport|<span style="font-size:140%; font-family: Consolas;"></span> (بحث)]]</sup> ‏۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۵۹ (UTC)
هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. [[کاربر:New Iran Sport|<span style="color:Purple; font-size:110%; font-family:Lucida Handwriting;">N.Iran.S</span>]]<sup>[[بحث_کاربر:New Iran Sport|<span style="font-size:140%; font-family: Consolas;"></span> (بحث)]]</sup> ‏۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۵۹ (UTC)
== پیشنهاد حذف [[محمد جواد عظیمی]] ==
<div class="floatright" style="margin-bottom:0">[[File:Ambox warning orange.svg|42px|alt=|link=]]</div>
درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ '''[[محمد جواد عظیمی]]''' پیرو [[ویکی‌پدیا:سیاست‌ها و رهنمودها|سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا]] مناسب ماندن است یا باید [[وپ:حذف|حذف]] شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در [[ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/محمد جواد عظیمی{{#اگر:&#32; (دومین نامزدی)|&#32; (دومین نامزدی)}}]] ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. [[کاربر:Farzinovski|Farzinovski]] ([[بحث کاربر:Farzinovski|گفتگو]])، ‏۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۱۵ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۱۵

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Farhadkiyani»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ARASH PT  بحث  ‏۲۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۵۸ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ محمد جواد عظیمی

درود؛ برای مقالهٔ محمد جواد عظیمی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

تایید سرشناسی و منابع معتبر نیازه

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۱۲ سپتامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۲۲ شهریور ۱۳۹۹» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. N.Iran.S (بحث) ‏۲ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۲:۵۱ (UTC)پاسخ

Farhadkiyani (بحث) ‏۹ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۲۴ (UTC)با سلام و درود استاد گرامیپاسخ

طبق فرمایش شما در ارتباط با مقاله اینجانب با عنوان "محمد جواد عظیمی" اصلاحات مکرر جهت رفع مشکلات و افزودن منابع صورت گرفت, و تلاش شد مقاله در حد استانداردهای ویکی پدیا با ارجاعات و رفرنس ها متعدد ارتقاء یابد. لطف فرموده بررسی فرمایید و در صورت صلاحدید برچسب حذف زمان دار را حذف نمایید . با سپاس از توجه و وقت شما Farhadkiyani (بحث) ‏۹ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۲۴ (UTC)پاسخ

درخواست بررسی

@N.Iran.S: با سلام و درود استاد گرامی طبق فرمایش شما در ارتباط با مقاله اینجانب با عنوان "محمد جواد عظیمی" اصلاحات مکرر جهت رفع مشکلات و افزودن منابع صورت گرفت, و تلاش شد مقاله در حد استانداردهای ویکی پدیا با ارجاعات و رفرنس ها متعدد ارتقاء یابد. لطف فرموده بررسی فرمایید و در صورت صلاحدید برچسب حذف زمان دار را حذف نمایید . با سپاس از توجه و وقت شما Farhadkiyani (بحث) ‏۹ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۵۴ (UTC)پاسخ

لطفاً آگاه‌سازی کنید

درود بر شما دوست گرامی. دوباره ورودتان را خوش‌آمد می‌گویم. شما می‌توانید با ذکر نام کاربریِ کاربران در پیام‌ها و نوشته‌های خود، کاربران را از متنِ نوشتهٔ خود، آگاه کنید. این ویژگی، به‌عنوانِ آگاه‌سازی کردن یا آگاه‌ساختنِ کاربران نامیده شده‌است. برای آگاه‌سازی کردن می‌توانید پیوندی به صفحهٔ کاربر مورد نظر را در متن پیامتان درج کنید (مثلاً [[کاربر:فلانی]]) یا از الگوی {{آگاه‌سازی}} استفاده کنید. مترادف‌های این الگو (شامل «پاسخ به»، «پینگ»، «ping» و ...) نیز برای این منظور قابل استفاده هستند.

برای نمونه، مثال‌های زیر را ببینید: (به‌جای فلانی، باید نام کاربر مورد نظرتان را بنویسید)

  1. {{آگاه‌سازی|فلانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام
  2. {{پینگ|فلانی|بهمانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی و بهمانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام

نکته:

  • نیازی نیست کسی را در صفحهٔ بحثِ خودش آگاه‌سازی کنید، چون وی به صورت خودکار از ایجادِ تغییر در صفحهٔ بحثش آگاه خواهد شد.
  • توجه داشته باشید که آگاه‌سازی همزمان چند کاربر ممکن است مصداقی از جارزنی تلقی گردد.
  • آگاه‌سازی فقط با امضا عمل می‌کند. اگر در نوشتن نام کاربر دچار اشتباه شدید، ویرایش مجدد صفحه و اصلاح نام کاربری منجر به آگاه‌سازی او نمی‌شود (مگر اینکه اطلاعات امضای پیشین را پاک کرده و دوباره با چهار مدک «~~~~» امضا کنید).


برای اطلاعات بیشتر آگاه‌ساز را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. با احترام. Hiiiva (بحث) ‏۹ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۵۳ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف محمد جواد عظیمی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ محمد جواد عظیمی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/محمد جواد عظیمی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. N.Iran.S (بحث) ‏۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۵۹ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف محمد جواد عظیمی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ محمد جواد عظیمی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/محمد جواد عظیمی (دومین نامزدی) ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Farzinovski (گفتگو‏۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۱۵ (UTC)پاسخ