شاهزاده آلبرت (سوراخ‌کاری اندام جنسی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

شاهزاده آلبرت (به انگلیسی: Prince Albert، به اختصار: PA) یکی از رایج‌ترین سوراخ‌کاری‌های اندام جنسی در میان مردان است.[۱] تاریخچهٔ آن مبهم است و دلیل نامگذاریش مشخص نیست. احتمالا در دورهٔ ویکتوریا انجام می‌شده است.[۱] شاهزاده آلبرت حلقه-سوزنی است که از لولهٔ خروج ادرار در آلت مردی وارد شده و از سوراخ ایجاد شده در زیر سرنره خارج می‌شود. البته این نوع سوراخ کاری با سوراخ کاری برعکس شاهزاده آلبرت که در آن حلقه از لولهٔ خروج ادرار وارد و از روی سرنره خارج می‌شود، متفاوت است.

سوراخ‌کاری شاهزاده آلبرت نسبت به سوراخ‌کاری‌های دیگر ساده‌تر است و درد آن کم‌تر می‌باشد. این سوراخ‌کاری در هر دو گروه مردان دارای غلفه و مردان ختنه‌شده قابل انجام است.[۲]

میکروپنیس با پیرسینگ پرنس (شاهپور) آلبرت

خطرها[ویرایش]

سوراخ‌کاری اندام جنسی بطور کلی خطر ابتلا به ایدز و هپاتیت ب و سی را افزایش می‌دهد. عفونت، واکنش‌های آلرژیک و ایجاد زخم در هنگام آمیزش جنسی از دیگر خطرات سوراخ‌کاری اندام جنسی است.[۳]

همچنین ببینید[ویرایش]

پانویس[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  • «ویکی‌پدیای انگلیسی». دریافت‌شده در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۴.
  • "Essentials of Autopsy Practice". Google Books. 15 October 2014. Retrieved 29 October 2014.{{cite web}}: نگهداری یادکرد:تاریخ و سال (link)
  • Hudson, Karen L (15 October 2014). "Living Canvas". Google Books. Retrieved 29 October 2014.{{cite web}}: نگهداری یادکرد:تاریخ و سال (link)
  • Whipple, Beverly; Nasserzadeh, Sara (15 October 2014). "The Orgasm Answer Guide". Google Books. Retrieved 29 October 2014.{{cite web}}: نگهداری یادکرد:تاریخ و سال (link)