سروایور سریز (۲۰۲۳)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
سروایور سریز: وار گیمز (۲۰۲۳)
برگزار کنندهدبلیودبلیوئی
برند(ها)راو
اسمک داون
تاریخ۲۵ نوامبر ۲۰۲۳
شهرروزمونت، ایلینوی
محل برگزاریآل استیت آرنا
سیر زمانی شبکه دبلیودبلیوئی
→ پیشین
کراون جول (۲۰۲۳)
پسین ←
رویال رامبل (۲۰۲۴)
سیر زمانی سروایور سریز
→ پیشین
سروایور سریز وارگیمز
پسین ←


سروایور سریز (به انگلیسی: Survivor Series) یک رویداد غیر رایگان (Pay-Per-View) در کشتی حرفه‌ای بود که توسط کمپانی دبلیودبلیوئی و برای هر دو برند راو و اسمک‌داون تهیه شد و این دوره اش هم در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۳ در مجموعه ورزشی آل استیت آرنا در روزمونت، ایالت ایلینوی برگزار شد. این سی و هفتمین رویداد با نام سروایور سریز و دومین رویداد با تم مسابقه وار گیمز بود.

پنج مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله دو مسابقه وار گیمز. در مسابقه پایانی که مسابقه وارگیمز مردان بود، کودی رودز، ست «فریکن» رالینز، جی اوسو، سمی زین و رندی اورتن، تیم جاجمنت دی (فین بالور، دامینیک میستریو، دیمین پریست و جی‌دی مک‌دونا) و درو مکینتایر را شکست دادند؛ در حالی که در مسابقه وارگیمز زنان، که اولین مسابقه بود، بیانکا بلر، شارلوت فلر، شاتزی و بکی لینچ، تیم دمیج کنترل (بیلی، آسکا، ایو اسکای و کایری سین) را شکست دادند. این رویداد همچنین شامل بازگشت رندی اورتن و آر-تروث بود که هر دو به ترتیب از ماه مه و نوامبر ۲۰۲۲ به دلیل مصدومیت غایب بودند و همچنین بازگشت سی‌ام پانک در اولین حضورش در دبلیودبلیوئی از زمان رویال رامبل ۲۰۱۴.

زمینه‌سازی[ویرایش]

سروایور سریز: وار گیمز شامل مسابقاتی بین دشمنی‌های موجود، ماجراهای پیش آمده و استوری‌هایی خواهد بود که پیش از این در برنامه‌های را و اسمَک‌دَون پخش شده بود. کشتی‌گیرها با توجه به مسابقات یا سری اتفاقاتی که برایشان رخ می‌دهد و تنش را به حداکثر می‌رساند، نقش منفی یا قهرمان به خود می‌گیرند و در این رویداد به مسابقه و رقابت می‌پردازند.[۱][۲][۳]

منابع[ویرایش]

  1. Grabianowski, Ed. "How Pro Wrestling Works". HowStuffWorks. Discovery Communications. Archived from the original on November 18, 2013. Retrieved March 5, 2012.
  2. "Live & Televised Entertainment". WWE. Archived from the original on February 26, 2009. Retrieved March 21, 2012.
  3. Steinberg, Brian (May 25, 2016). "WWE's 'Smackdown' Will Move To Live Broadcast On USA (EXCLUSIVE)". Variety (به انگلیسی). Archived from the original on May 26, 2016. Retrieved May 25, 2016.

پیوند به بیرون[ویرایش]