خدمات حفاظت از منابع طبیعی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
خدمات حفاظت از منابع طبیعی
سازمان دید کلی
بنیان‌گذاری۲۰آوریل ،۱۹۳۲
سازمان پیشین
  • خدمات حفاظت از خاک، خدمات فرسایش خاک
ستادواشینگتن، دی.سی.
کارکنانتقریباً ۱۱٬۰۰۰
سازمان‌های اجرایی
  • جی‌سون ولر، رئیس
  • کیرک هانلین، معاون ارشد
سازمان بالادستوزارت کشاورزی
وبگاه

خدمات حفاظت از منابع طبیعی که قبلاً با نام خدمات حفاظت از خاک شناخته می‌شد. یکی از موسسات وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا است که برای کشاورزان و مالکین و مدیران خصوصی دیگر اطلاعات فنی فراهم می‌کند. نام آن در سال ۱۹۹۴ در دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون تغییر یافت تا منعکس کننده‌ی مأموریت گسترده‌اش باشد. این یک سازمان نسبتاً کوچک است و در حال حاضر حدود ۱۱٬۰۰۰ کارمند دارد. ماموریت آن بهبود، حفاظت و حفظ منابع طبیعی در زمین‌های خصوصی از طریق همکاری‌های مشارکتی با سازمان‌های ایالتی و محلی است. در حالی که تمرکز اولیهٔ آن روی زمین‌های کشاورزی است، کمک‌های زیادی را در زمینه نقشه‌برداری خاک، طبقه‌بندی و بهبود کیفیت آب انجام داده است.[۱][۲] پروژه ارزیابی اثرات حفاظت نمونه‌ای بود، که برای ارزیابی مزایای تلاش‌های حفاظت کشاورزی تنظیم شد. این تلاش‌ها توسط برنامه «حفاظت از مزرعه و سرمایه‌گذاری روستایی در سال ۲۰۰۲» ترویج و حمایت می‌شد. خدمات حفاظت از منابع طبیعی مؤسسهٔ پیشرو در این پروژه است.

تاریخچه[ویرایش]

این مؤسسه عمدتاً از طریق تلاش‌های هیو هاموند بنت، یک پیشگام حفاظت خاک که از ۱۹۰۳تا ۱۹۵۲ در وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا کار می‌کرد، تأسیس شد.[۳] انگیزه بنت بر اساس شناخت او از اثرات مضر فرسایش خاک و اثرات آن بر زمین‌های ایالات متحده بود،[۴] که منجر به گرد و غبار دههٔ ۱۹۳۰ شد. در ۱۳ سپتامبر ۱۹۳۳، خدمات فرسایش خاک، که بنت رئیس آن بود، در وزارت کشور تشکیل شد، این خدمات در تاریخ ۲۳ مارس ۱۹۳۵ به وزارت کشاورزی منتقل شد و در مدت کوتاهی پس از آن با سایر ادارات وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا ادغام شد تا بوسیله قانون حفاظت از خاک و تخصیص داخلی ۱۹۳۶ خدمات حفاظت خاک را تشکیل دهد.[۵][۶]

بین سال‌های ۱۹۳۳ و ۱۹۴۲ سرویس حفاظت خاک مسئول ۵۰۰ سپاه مردمی حفاظت از محیط زیستبود. هدف اصلی این افراد کنترل فرسایش بود.[۷]

هیو بنت به عنوان رئیس به کار خود ادامه داد، او تا زمان بازنشستگی‌اش در سال ۱۹۵۲ در این پست باقی ماند.[۳] در ۲۰ اکتبر ۱۹۹۴ این مؤسسه به عنوان یکی از بخش‌های اصلاحات بیمه کشاورزی فدرال و بازسازی وزارت کشاورزی سال ۱۹۹۴ به خدمات حفاظت از منابع طبیعی تغییر نام یافت.[۶][۸]

برنامه و خدمات[ویرایش]

NRCS برای کشاورزان و دامداران خدمات فنی و مالی ارائه می‌کند.کمک مالی توسط لایحه مزرعه ، قانونی که هر پنج سال یکبار تمدید می‌شود، مجاز است.لایحه مزرعه سال ۲۰۱۴ ۲۳ برنامه را به ۱۵ برنامه کاهش داد.ان‌آرسی‌اس این خدمات را به صاحبان زمین‌های خصوصی، نواحی حفاظت شده، قبایل و انواع سازمان‌های دیگر ارائه می‌دهد..[۹] ان‌آرسی‌اس NRCS اطلاعات مربوط به خاک، آب، هوا و گیاهان کشور را هم جمع‌آوری کرده و به اشتراک می گذارد.

لگوی سال ۲۰۰۸ لایحه مزرعه (ایالات متحده)

لایحه مزرعه[ویرایش]

عنوان حفاظت لایحه مزرعه تأمین مالی را برای تولیدکنندگان کشاورزی فراهم می‌کند و باید شامل برنامه حفاظتی هم شود.[۱۰] همۀ این برنامه‌ها داوطلبانه هستند. برنامه‌های اصلی شامل موارد زیر است:

برنامه‌های مشوق کیفیت محيط زيست (EQIP)[ویرایش]

هدف این برنامه‌ها(EQIP) این است که به زمین‌داران کمک کند تا خاک، آب و منابع طبیعی مرتبط خود:از جمله: چراگاه‌ها،تالاب‌ها و زیستگاه‌های حیات‌وحش بهبود بخشند.

برنامه‌های نگهداری حفاظت (CSP)[ویرایش]

CSP تولیدکنندگانی را که سطح بالاتری از نظارت بر محیط زیست را حفظ می‌کنند هدف قرار می‌دهد.

منابع[ویرایش]

  1. U.S. Natural Resources Conservation Service (NRCS). Washington, DC. "Soil Survey Programs." بایگانی‌شده در ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۱ توسط Wayback Machine Accessed 2009-06-05.
  2. NRCS. "National Conservation Practice Standards." بایگانی‌شده در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۱ توسط Wayback Machine National Handbook of Conservation Practices. Accessed 2009-06-05.
  3. ۳٫۰ ۳٫۱ Cook, Maurice. "Hugh Hammond Bennett: the Father of Soil Conservation". Department of Soil Science, College of Agriculture and Life Sciences. North Carolina State University. Archived from the original on 20 July 2011. Retrieved 30 September 2011.
  4. "Biography of Hugh Hammond Bennett". NRCS. Archived from the original on 20 July 2011. Retrieved 2008-01-10.
  5. Soil Conservation and Domestic Allotment Act, P.L. 74-46, 49 Stat. 163, 16 U.S.C. § 590(e), April 27, 1935.
  6. ۶٫۰ ۶٫۱ "Records of the Natural Resources Conservation Service". NARA. Retrieved 2008-01-10.
  7. Civilian Conservation Corps (CCC). U-S-History.com, Online Highways LLC. Retrieved July 27, 2014.
  8. Federal Crop Insurance Reform and Department of Agriculture Reorganization Act of 1994, 108 Stat. 3223, October 13, 1994.
  9. "USDA NRCS - Natural Resources Conservation Service". Nrcs.usda.gov. Archived from the original on 12 November 2017. Retrieved 2013-10-31.
  10. "USDA NRCS - Natural Resources Conservation Service". Nrcs.usda.gov. Archived from the original on 20 June 2017. Retrieved 2013-10-31.

پیوند به بیرون[ویرایش]