بحث کاربر:Shahinshakib

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


خوش آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this massage in: English

سلام «Shahinshakib»، به ویکی‌پدیا خوش آمدید. از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر برای کاربرهای جدید مفیدند:

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در ویکی‌پدیا:مقاله‌های برگزیده بیندازید تا بیشتر با چم و خم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی شده غفلت مکنید.
امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سوال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به صفحهٔ ویکی‌پدیا:میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

راستی یادتان نرود (فقط) در صفحات بحث در انتهای هر پیام که می‌‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید، (~~~~)، با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. ولی در مقاله‌ها امضا نکنید:
برای جستجوی مطالب می‌توانید از این کادر:

و برای ایجاد صفحهٔ جدید از این کادر:


نیز استفاده کنید.

باز هم خوشامد می‌گویم.Taranet ‏۱۲ اکتبر ۲۰۰۹، ساعت ۲۱:۰۳ (UTC)[پاسخ]


لزوم نوشتن منبع مطالب[ویرایش]

کاربر گرامی، با سلام و سپاس از مشارکت‌های شما. در «پرویز شکیب» از هیچ منبعی یاد نشده‌است. بنا به سیاست‌های اثبات پذیری در اینجا، همهٔ بخش‌های مقاله‌ها باید منبع داشته باشند. ممکن است که مقاله را بر اساس دانسته‌های خود نوشته باشید ولی در این صورت هم به هر حال دانش شما از جایی حاصل شده‌است و شما هم همیشه در دسترس نیستید. اگر منبعی ذکر نشود مرجعیت و ارزش دانشنامه‌ای مقاله زیر سؤال می‌رود.

علاوه بر این توجه کنید که مقاله‌ها باید به قلم خودتان بوده و از جایی کپی نشده باشند یعنی به انشای کس دیگری نباشند. در غیر این صورت حذف خواهند شد. توضیحات بیشتر در ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر آمده‌است. این گوشزد به این معنا نیست که شما حتماً حق تکثیر را نقض کرده‌اید، اما تجربه نشان داده‌است که مقاله‌های بدون منبع به‌احتمال بیشتری حق تکثیر را نقض می‌کنند. به هر حال این گوشزد را از نوع پیشگیرانه‌اش تلقی کنید.

در پایان خاطر نشان می‌کنیم که ممکن است مقالهٔ بدون منبع پس از چندی به دست مدیران پاک شود. موفق و پیروز باشید.

--Taranet ‏۱۲ اکتبر ۲۰۰۹، ساعت ۲۱:۰۳ (UTC)[پاسخ]

لطفا مقاله تکراری نسازید[ویرایش]

برای هر شخص فقط یک مقاله کافی است : پرویز شکیب. و عنوان مقاله نباید انگلیسی باشد.--Taranet ‏۱۲ اکتبر ۲۰۰۹، ساعت ۲۱:۳۳ (UTC)[پاسخ]