ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Damavandf.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


کوه دماوند[ویرایش]

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۲ ساعت ۲۰:۳۰:۱۲ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

اصلی - کوه دماوند کوهی در شمال ایران است که به عنوان بلندترین کوه این کشور و بلندترین آتشفشان خاورمیانه، و بلندترین قلهٔ آتشفشانی خاموش در آسیا شناخته می‌شود. این کوه در قسمت مرکزی رشته‌کوه البرز در جنوب دریای خزر و در بخش لاریجان شهرستان آمل قرار دارد. کوه دماوند که از نظر تقسیمات کشوری در استان مازندران قرار دارد، به هنگام صاف و آفتابی‌بودن هوا، از شهرهای تهران، ورامین و قم و همچنین کرانه‌های دریای خزر قابل رؤیت است.
دلیل
کوه دماوند، اثر شخصی است. در فصل پاییز انداخته شده. از دیدگاه من عکس قرینه است و تمیزی هوا در بهبود کیفیت عکس تاثیر داشته است.
مقالاتی که تصویر در آنها استفاده شده است
کوه دماوند
رده نگاره برگزیده
پدیده‌های طبیعی
پدیدآورنده(ها)
کاربر:Mahdi.hajiha
نظرات (حتما دلیل موافقت یا مخالفت ذکر شود)

به نظرم می‌آید موقع عکسبرداری زوم کردید، آیا صحیح است؟ مهرداد بحث ‏۱۵ مارس ۲۰۱۲، ساعت ۱۰:۰۲ (UTC)[پاسخ]

  • ممتنع کادربندی مناسب در عین حال کیفیت نه چندان عالی. Keivan.fTalk ‏۱۶ مارس ۲۰۱۲، ساعت ۲۱:۰۸ (UTC)[پاسخ]
  • مخالف کیفیت پایین --Z ‏۱۷ مارس ۲۰۱۲، ساعت ۰۲:۴۴ (UTC)[پاسخ]
  • توضیح من توضیحاتی را من باب عکس میدهم. نمیدانم رسم است یا نه. اول اینکه خوب مقداری زوم کرده ام، چون مجبور بودم برای جلوگیری از شلوغی عکس و فقط کوه در دید باشد.(ساخت و ساز آن اطراف خیلی زیاد است) بعد اگر شما در موتور جستجوگری در مورد دماوند جستجو کنید هزاران عکس در مورد این کوه میابید. من قصدم بیشتر بر آن بود که عکس یکی از کاربران ویکی باشد، و خوب فعالیت درون جمع باشد.(و صدالبته مسائل حق تکثیر) و کیفیت عکس هم بیشتر برای گردوغباری که در هوا هست پایین است. و البته خوب اگر دیدگاها اینگونه هست که .../مهدی «گفتگو» ‏۱۷ مارس ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۵۴ (UTC)[پاسخ]

برگزیده نشد


Kasir بحث ‏۲۴ مارس ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۲۸ (UTC)
[پاسخ]